ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
thebronzebomber
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Mayıs 2018 11:45
Son Ziyaret:
06 Şubat 2019 19:46
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alican Kiraz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bir milletin ahlak değeri, o milletin yükselmesini sağlar. - Mustafa Kemal ATATÜRK
SON 10 MESAJI
Balık Uyumu Hk.
[QUOTE=trexxx]Melek balığının uygun olmadığını düşünüyorum. Ilk zamanlarda olmasa da ilerleyen süreçte sorun çıkarma ihtimali yüksek. [/QUOTE]
Melek balığını seviyorum ancak konu küçük tür neonlar olunca,kendisinden vazgeçebilirim [:)]
[QUOTE=trexxx]Melek balığının uygun olmadığını düşünüyorum. Ilk zamanlarda olmasa da ilerleyen süreçte sorun çıkarma ihtimali yüksek. [/QUOTE]
Melek balığını seviyorum ancak konu küçük tür neonlar olunca,kendisinden vazgeçebilirim [:)]
Balık Uyumu Hk.
[QUOTE=BadWolf]
Arı balığı temelde bir goby türü olarak başlı başına uyumlu değildir. Çok küçük oluşları nedeni ile diğer balıklara yem olabilirler ve acı su istediklerinden su değerleri tutmaz.
Bolivian ram genel olarak daha sağlıklı ve dayanıklı bir türdür. Asıl ramirezi yi sağlıklı bulabilmek sıkıntıdır, seçim yine sizin, ancak acemi iseniz tecrübe kazanmak akına ram çok daha iyi bir seçenektir. Biraz zorlanmayı seviyorsanız şansınızı ramirezi ile de deneyebilirsiniz.
Başka karma düşünürsek Melek- kılıçkuyruk- cory olabillir. Eğer bulabilirseniz kongo tetra olabilir. Gerek renkleri, gerek gösterişli yüzgeçleri ve hareketli tavırları ile harika balıklardır. Melek-kongo- cory kombini olabilir. Melek- keyhole cichlid- cory yada vatoz olabilir, festivium- tetra ve cory olabilir, olasılıklar bol :))[/QUOTE]
Arı balığı görselliği çok iyi olsada,suyun dengesinin farklı oluşu diğer türleri etkileyecektir. Ramirezi görsel açıdan gerçekten çok hoş bir tür ve kombinasyon içerisinde mutlaka olmasını istediğim bir tür tabii hassas oluşları kısmı biraz dert,netice de tecrübem olsada üst düzey var diyemem. Kongo tetraya bakındım netten ama bulmak sanırım biraz zor,akvaryumcu çarşısına gidip bakmam gerekiyor. Diğer kombinlere göz atıcam teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=Ladres]Su değerlerin nasıl?.. Su dengesi oturdu mu?
Sana tavsiyem, Ramirezi, neon gibi balıklar alacaksan eğer önce su dengesinin oturduğundan emin ol. Aksi durumda 1-2 hafta içinde ölürler.
Başlangıçta 4 panda çöpçü, 2 cüce vatoz, Tetra türlerinden küçük olanlarından 4 tane ve 2 lepistes ile başlamanı öneririm. Su değerlerin tam oturduğunda 4 Ramirezi ve 8 neon alabilirsin.[/QUOTE]
1 haftaya yakındır gerekli su düzenleyecileri de ekledim ve filtre sistemim çalışır vaziyette. Su dengesinin oturmasını ve yumuşamasını bekliyorum. Haftasonu canlıları alarak ekleyeceğim. Tetraların hassas oluşu biraz çekingen davranmama sebep oluyor,tam oturmamışsa su dengesi canlılar ziyan olsun istemem. Ancak sürü halinde dolaşan balıklara karşı çok fazla sempatim var,nasıl bişeler olacak bakalım artık [:)]
[QUOTE=BadWolf]
Arı balığı temelde bir goby türü olarak başlı başına uyumlu değildir. Çok küçük oluşları nedeni ile diğer balıklara yem olabilirler ve acı su istediklerinden su değerleri tutmaz.
Bolivian ram genel olarak daha sağlıklı ve dayanıklı bir türdür. Asıl ramirezi yi sağlıklı bulabilmek sıkıntıdır, seçim yine sizin, ancak acemi iseniz tecrübe kazanmak akına ram çok daha iyi bir seçenektir. Biraz zorlanmayı seviyorsanız şansınızı ramirezi ile de deneyebilirsiniz.
Başka karma düşünürsek Melek- kılıçkuyruk- cory olabillir. Eğer bulabilirseniz kongo tetra olabilir. Gerek renkleri, gerek gösterişli yüzgeçleri ve hareketli tavırları ile harika balıklardır. Melek-kongo- cory kombini olabilir. Melek- keyhole cichlid- cory yada vatoz olabilir, festivium- tetra ve cory olabilir, olasılıklar bol :))[/QUOTE]
Arı balığı görselliği çok iyi olsada,suyun dengesinin farklı oluşu diğer türleri etkileyecektir. Ramirezi görsel açıdan gerçekten çok hoş bir tür ve kombinasyon içerisinde mutlaka olmasını istediğim bir tür tabii hassas oluşları kısmı biraz dert,netice de tecrübem olsada üst düzey var diyemem. Kongo tetraya bakındım netten ama bulmak sanırım biraz zor,akvaryumcu çarşısına gidip bakmam gerekiyor. Diğer kombinlere göz atıcam teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=Ladres]Su değerlerin nasıl?.. Su dengesi oturdu mu?
Sana tavsiyem, Ramirezi, neon gibi balıklar alacaksan eğer önce su dengesinin oturduğundan emin ol. Aksi durumda 1-2 hafta içinde ölürler.
Başlangıçta 4 panda çöpçü, 2 cüce vatoz, Tetra türlerinden küçük olanlarından 4 tane ve 2 lepistes ile başlamanı öneririm. Su değerlerin tam oturduğunda 4 Ramirezi ve 8 neon alabilirsin.[/QUOTE]
1 haftaya yakındır gerekli su düzenleyecileri de ekledim ve filtre sistemim çalışır vaziyette. Su dengesinin oturmasını ve yumuşamasını bekliyorum. Haftasonu canlıları alarak ekleyeceğim. Tetraların hassas oluşu biraz çekingen davranmama sebep oluyor,tam oturmamışsa su dengesi canlılar ziyan olsun istemem. Ancak sürü halinde dolaşan balıklara karşı çok fazla sempatim var,nasıl bişeler olacak bakalım artık [:)]
Balık Uyumu Hk.
[QUOTE=BadWolf]
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
Kombinasyonunu ele alırsam, corylerde panda yada sterbai cory tercih ederdim ancak türü fark etmeksizin tek tür oldukları sürece sıkıntı olmayacaktır. Rasbora ve gouramiyi kesinlikle eklemezdim, farklı coğrafyanın balıkları olduğundan pek karıştırma taraftarı değilim. Onun yerine 10 lu bir kardinal sürüsü tercih ederdim. Eğer cüce cichlid tecrübeniz yoksa ramireziden ziyade bolivian ram daha iyi bir seçim olabilir, çünkü çok daha dayanıklıdır.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonu seçeceksem ise Rasbora ve kuhlii yi yine farklı coğrafyanın türleri olduklarından eklemezdim. Zaten cüce vatozu ve kuhlii yi aynı anda almak pek iyi bir seçim değildir. Çünkü kuhlii çok utangaçtır ve herhangi bir bölge anlayışı yoktur, saklanabileceği her yerde gezinir. Ancak vatozlar nispeten bölgeci ve sert mizaçlıdır. Kuhlii ler ile aralarında çatışma olması kaçınılmazdır. Ufak bir grup 2-3 tane bulabiliyorsam özel l serilerinden vatoz tercih ederdim. Meleğin yanına kardinali hiçbir şekilde eklemezdim, çünkü melekler ufak tetraları ve lepistes gibi canlı doğuranları başarılı bir biçimde avlarlar. Onun yerine kırmızı burun yada kırmızı göz tetralardan tek tür olarak bir grup yapılabilir, ancak tetra varsa melekten yavru alamayacağınızı da belirtmem gerekir.
[/QUOTE]
İlk kombinasyon için Kardinal Tetra - Cory - Bolivian Ram
İkinci kombinasyon için eğer Melek olacaksa L serisinden vatoz ve kırmızı burun tetra olarak geçebiliriz. ( Yavru almamak koşuluyla tabii )
Peki '' arı balığı '' kısmına gelecek olursak,bu türlerle sorun yaşama durumu var mıdır ?
Bolivian Ram için sağlıklı bulmak zor deniyor ama bakmak gerekiyor.
Peki barışcıl şekilde yaşayacak bir karma yapmak istersek farklı kombinasyon olarak neleri yapabiliriz ?
[QUOTE=BadWolf]
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
Kombinasyonunu ele alırsam, corylerde panda yada sterbai cory tercih ederdim ancak türü fark etmeksizin tek tür oldukları sürece sıkıntı olmayacaktır. Rasbora ve gouramiyi kesinlikle eklemezdim, farklı coğrafyanın balıkları olduğundan pek karıştırma taraftarı değilim. Onun yerine 10 lu bir kardinal sürüsü tercih ederdim. Eğer cüce cichlid tecrübeniz yoksa ramireziden ziyade bolivian ram daha iyi bir seçim olabilir, çünkü çok daha dayanıklıdır.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonu seçeceksem ise Rasbora ve kuhlii yi yine farklı coğrafyanın türleri olduklarından eklemezdim. Zaten cüce vatozu ve kuhlii yi aynı anda almak pek iyi bir seçim değildir. Çünkü kuhlii çok utangaçtır ve herhangi bir bölge anlayışı yoktur, saklanabileceği her yerde gezinir. Ancak vatozlar nispeten bölgeci ve sert mizaçlıdır. Kuhlii ler ile aralarında çatışma olması kaçınılmazdır. Ufak bir grup 2-3 tane bulabiliyorsam özel l serilerinden vatoz tercih ederdim. Meleğin yanına kardinali hiçbir şekilde eklemezdim, çünkü melekler ufak tetraları ve lepistes gibi canlı doğuranları başarılı bir biçimde avlarlar. Onun yerine kırmızı burun yada kırmızı göz tetralardan tek tür olarak bir grup yapılabilir, ancak tetra varsa melekten yavru alamayacağınızı da belirtmem gerekir.
[/QUOTE]
İlk kombinasyon için Kardinal Tetra - Cory - Bolivian Ram
İkinci kombinasyon için eğer Melek olacaksa L serisinden vatoz ve kırmızı burun tetra olarak geçebiliriz. ( Yavru almamak koşuluyla tabii )
Peki '' arı balığı '' kısmına gelecek olursak,bu türlerle sorun yaşama durumu var mıdır ?
Bolivian Ram için sağlıklı bulmak zor deniyor ama bakmak gerekiyor.
Peki barışcıl şekilde yaşayacak bir karma yapmak istersek farklı kombinasyon olarak neleri yapabiliriz ?
Balık Uyumu Hk.
Öncelikle herkese merhaba,
Merak ettiğim türlerle ilgili tek tek araştırmalarım oldu,tablo incelemesi de yaptım ancak tabloya tam güvenmemekle beraber,bu türleri beslemiş veya hali hazırda besleyen arkadaşların yorumları ve tavsiyelerini merak ettiğim için bu konuyu açma ve bilgi edinme ihtiyacı hissettim.
200 Lt bir tankım mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG]
Besleyeceğim balık türüne karar verememekle birlikte farklı kombinasyonlar düşündüm ancak sorun yaşanır mı yaşanmaz mı noktasına geldiğim zaman kararı veremiyorum.
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonlar da sorun yaşanır mı yoksa barışçıl bir akvaryum dengesi yakalanmış olur mu ?
Bir de bu türler için hangi yemleri kullanmamı önerirsiniz ?
Not: Akvaryum fotoğrafı ilk kurulma anına aittir. Anubiasları yanlış ekmişim,düzeltmeyi gerçekleştirdim.
Yorumlar ve tavsiyeler için şimdiden herkese teşekkür ederim.
İyi hobiler [:)]
Öncelikle herkese merhaba,
Merak ettiğim türlerle ilgili tek tek araştırmalarım oldu,tablo incelemesi de yaptım ancak tabloya tam güvenmemekle beraber,bu türleri beslemiş veya hali hazırda besleyen arkadaşların yorumları ve tavsiyelerini merak ettiğim için bu konuyu açma ve bilgi edinme ihtiyacı hissettim.
200 Lt bir tankım mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG]
Besleyeceğim balık türüne karar verememekle birlikte farklı kombinasyonlar düşündüm ancak sorun yaşanır mı yaşanmaz mı noktasına geldiğim zaman kararı veremiyorum.
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonlar da sorun yaşanır mı yoksa barışçıl bir akvaryum dengesi yakalanmış olur mu ?
Bir de bu türler için hangi yemleri kullanmamı önerirsiniz ?
Not: Akvaryum fotoğrafı ilk kurulma anına aittir. Anubiasları yanlış ekmişim,düzeltmeyi gerçekleştirdim.
Yorumlar ve tavsiyeler için şimdiden herkese teşekkür ederim.
İyi hobiler [:)]
Yeni Amatör Kurulum
[QUOTE=Splendor]
Bazen bağlamaya çalışmak eziyet olabiliyor, Ista markasının bitki yapıştırıcısını kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Ürüne baktım,kayalar ve kütükleri yeşillendirmek gayet basit olacak,teşekkür ederim.
[QUOTE=Splendor]
Bazen bağlamaya çalışmak eziyet olabiliyor, Ista markasının bitki yapıştırıcısını kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Ürüne baktım,kayalar ve kütükleri yeşillendirmek gayet basit olacak,teşekkür ederim.
Yeni Amatör Kurulum
[QUOTE=Emyy]Tankınız canlısız bile çok şık, hayırlı olsun diyelim [:)] Yatay duran kök biraz yeşillenmeyi hak ediyor sanki. Benim oyum melekten yana olacak. Lepistes gibi üremeyi seven tür için biraz daha bitki ister akvaryumunuz.[/QUOTE]
Evet haklısınız,yatay kökü bitkilendirmek gerçekten görselliği güzelleştirecektir ancak en uygun bitki ne olur orası için onu araştırmam gerekiyor [:)]
[QUOTE=capo di capi]Güzel başlangıç. Ortadaki büyük kök , mangrow yahut yati değil. Kumun rengi ile kullandığınız taşlar uyumsuz olmuş , bence taşları çıkartın.
Anubiasları hatalı ekmişsiniz , anubiasların rizomu(gövde soğanı) kumun altına gömülmeyecek şekilde ekin.. Hatta ekmek yerine köklerinize misina ile sabitlemeniz daha iyi olur..
Son olarak hayırlı olsun , fakat burası maaşallahınızı alırım , inşallahınızı alırım içerikli facebook sayfalarından farklıdır :))[/QUOTE]
Kumun rengi ve taşları zıt renkler yapmayı bilerek tercih ettim,komple koyu renkler olmaması ve canlılık katması açısından. Anubiasları yorumdan sonra internetten ekimine yeniden bakarak düzelttim. Aldığım yer yanlış bilgilendirmiş.
[QUOTE=Emyy]Tankınız canlısız bile çok şık, hayırlı olsun diyelim [:)] Yatay duran kök biraz yeşillenmeyi hak ediyor sanki. Benim oyum melekten yana olacak. Lepistes gibi üremeyi seven tür için biraz daha bitki ister akvaryumunuz.[/QUOTE]
Evet haklısınız,yatay kökü bitkilendirmek gerçekten görselliği güzelleştirecektir ancak en uygun bitki ne olur orası için onu araştırmam gerekiyor [:)]
[QUOTE=capo di capi]Güzel başlangıç. Ortadaki büyük kök , mangrow yahut yati değil. Kumun rengi ile kullandığınız taşlar uyumsuz olmuş , bence taşları çıkartın.
Anubiasları hatalı ekmişsiniz , anubiasların rizomu(gövde soğanı) kumun altına gömülmeyecek şekilde ekin.. Hatta ekmek yerine köklerinize misina ile sabitlemeniz daha iyi olur..
Son olarak hayırlı olsun , fakat burası maaşallahınızı alırım , inşallahınızı alırım içerikli facebook sayfalarından farklıdır :))[/QUOTE]
Kumun rengi ve taşları zıt renkler yapmayı bilerek tercih ettim,komple koyu renkler olmaması ve canlılık katması açısından. Anubiasları yorumdan sonra internetten ekimine yeniden bakarak düzelttim. Aldığım yer yanlış bilgilendirmiş.
Yeni Amatör Kurulum
Ölçüler: 100*55*40
Canlı Türleri: Henüz seçilmedi
Bitki Türleri: Çınar,Çam ve Anubias
Tankın Yaşı: 4 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dış filtre şuan için Quik 1000 (Fluval 406 yolda)[:)] 2li florasan T8 gro-lux & aquastar
Tasarım ve Dekorasyon: Yati & Mangrow Kökleri ve Kayalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029411.jpg[/IMG]
Pek bi hevesle başladığım tankımın kurulumu bitti. Artık sadece balıkların yeni yuvalarına gelmesi kaldı tabii ne besleyeceğim konusundaki kararsızlığım sona ererse [:D]
Bir tetrazon geliyor aklıma sonra meleklerin o sakin yüzüşü. Sonra da diyorum ki neonların sürü görüntüsü ve lepisteslerin o eşsiz renkleri. [:)]
Bu konuda fikirlerinizi beklerim ayrıca tecrübeli arkadaşlardan da eksik gördükleri kısımları söylemelerini de isterim tabii.
Kendimce görsel açıdan güzel bir tank olduğu kanaatindeyim,co2 desteği şuan için sağlayamayacağım için en basit bakımı olan bitkileri temin etmeye karar verdim. Tecrübe kazandıkça ileride o da olur neden olmasın.
Tür önerilerini merakla bekliyorum[;)][:D][EDIT]thebronzebomber,2018-05-27 21:20:06[/EDIT]
Ölçüler: 100*55*40
Canlı Türleri: Henüz seçilmedi
Bitki Türleri: Çınar,Çam ve Anubias
Tankın Yaşı: 4 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dış filtre şuan için Quik 1000 (Fluval 406 yolda)[:)] 2li florasan T8 gro-lux & aquastar
Tasarım ve Dekorasyon: Yati & Mangrow Kökleri ve Kayalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029411.jpg[/IMG]
Pek bi hevesle başladığım tankımın kurulumu bitti. Artık sadece balıkların yeni yuvalarına gelmesi kaldı tabii ne besleyeceğim konusundaki kararsızlığım sona ererse [:D]
Bir tetrazon geliyor aklıma sonra meleklerin o sakin yüzüşü. Sonra da diyorum ki neonların sürü görüntüsü ve lepisteslerin o eşsiz renkleri. [:)]
Bu konuda fikirlerinizi beklerim ayrıca tecrübeli arkadaşlardan da eksik gördükleri kısımları söylemelerini de isterim tabii.
Kendimce görsel açıdan güzel bir tank olduğu kanaatindeyim,co2 desteği şuan için sağlayamayacağım için en basit bakımı olan bitkileri temin etmeye karar verdim. Tecrübe kazandıkça ileride o da olur neden olmasın.
Tür önerilerini merakla bekliyorum[;)][:D][EDIT]thebronzebomber,2018-05-27 21:20:06[/EDIT]
Dış Filtre Seçimi Konusunda Destek
[QUOTE=gilgames33]
Hayırlı olsun güzel bir kullanım deneyimi yaşarsınız inşallah. Benim akvaryumum da bugün geldi 250 Lt ciklet ve bir de 20 mclik vatos olacak iki adet iç motor kullanıyorum ama dış filtre ihtiyacı kaçınılmaz görünüyor ben de bir süre araştırma yapıp kaliteli ve kalıcı bir şey almak istiyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum,evet sizin tank için dış filtre kesinlikle kaçınılmaz hem sağlık açısından hem görsellik açısından daha iyi olacaktır. Kullanıma geçtiğim vakit ilerleyen zamanda deneyimleri mutlaka paylaşırım,şimdi ki kısım bitki için hangi kumun daha sağlıklı olacağı bilgilerini edinmek olacak.
[QUOTE=gilgames33]
Hayırlı olsun güzel bir kullanım deneyimi yaşarsınız inşallah. Benim akvaryumum da bugün geldi 250 Lt ciklet ve bir de 20 mclik vatos olacak iki adet iç motor kullanıyorum ama dış filtre ihtiyacı kaçınılmaz görünüyor ben de bir süre araştırma yapıp kaliteli ve kalıcı bir şey almak istiyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum,evet sizin tank için dış filtre kesinlikle kaçınılmaz hem sağlık açısından hem görsellik açısından daha iyi olacaktır. Kullanıma geçtiğim vakit ilerleyen zamanda deneyimleri mutlaka paylaşırım,şimdi ki kısım bitki için hangi kumun daha sağlıklı olacağı bilgilerini edinmek olacak.
Dış Filtre Seçimi Konusunda Destek
Herkese yorumları ve verdiği değerli fikirler için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Filtre olarak uzun ömürlü olacağını düşünerek Fluval 406'da karar kaldım. Pişman olmayacağımı düşünüyorum [:)]
İyi hobiler,hayırlı ramazanlar.
Herkese yorumları ve verdiği değerli fikirler için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Filtre olarak uzun ömürlü olacağını düşünerek Fluval 406'da karar kaldım. Pişman olmayacağımı düşünüyorum [:)]
İyi hobiler,hayırlı ramazanlar.
Dış Filtre Seçimi Konusunda Destek
[QUOTE=Ches]
Sunsun' ı almıştım 1 hafta zor dayandım. Debi fena değil ama aşırı gürültülü bir ürün. [/QUOTE]
Kullanımını uzun vade düşündüğümden dolayı vereceğim paraya değecek bir ürün olması önceliğim. Bu yüzden SunSun tercihlerim arasında şuan için yok. Tetra Ex 1200 Plus (New) için de iyi diyorlar ancak eski tiplerde kaçaklardan şikayet edenler ciddi anlamda fazlaydı,yeni seride bunu aştıklarını söyleseler de emin olamadım açıkçası.
[QUOTE=Ches]
Sunsun' ı almıştım 1 hafta zor dayandım. Debi fena değil ama aşırı gürültülü bir ürün. [/QUOTE]
Kullanımını uzun vade düşündüğümden dolayı vereceğim paraya değecek bir ürün olması önceliğim. Bu yüzden SunSun tercihlerim arasında şuan için yok. Tetra Ex 1200 Plus (New) için de iyi diyorlar ancak eski tiplerde kaçaklardan şikayet edenler ciddi anlamda fazlaydı,yeni seride bunu aştıklarını söyleseler de emin olamadım açıkçası.
SON MESAJLAR
- Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
