ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mvguran
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2018 11:19
Son Ziyaret:
10 Haziran 2018 00:00
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Volkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Volkan
SON 7 MESAJI
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yoğunluktan ancak cevap yazabiliyorum.
Terbiye sınırlarını aşan, hakarete varan birtakım değerlendirmeler olmuş gördüğüm kadarıyla.
Bu gönderilere cevap verecek değilim, saygılı bir üslupla paylaşım yapmayı tercih etmekle hata ettiğimi anlıyorum.
Kimse sizin önerilerinizi uygulamak zorunda değil, saygı çerçevesinde yanlışlığını vurgularsınız, doğru olduğunu düşündüğünüzü söylersiniz, konunun muhatabı da payına düşeni alır.
Tüm bu olumsuzluklara karşın faydalandıgım öneriler oldu, bunlar için teşekkür ederim.
Yoğunluktan ancak cevap yazabiliyorum.
Terbiye sınırlarını aşan, hakarete varan birtakım değerlendirmeler olmuş gördüğüm kadarıyla.
Bu gönderilere cevap verecek değilim, saygılı bir üslupla paylaşım yapmayı tercih etmekle hata ettiğimi anlıyorum.
Kimse sizin önerilerinizi uygulamak zorunda değil, saygı çerçevesinde yanlışlığını vurgularsınız, doğru olduğunu düşündüğünüzü söylersiniz, konunun muhatabı da payına düşeni alır.
Tüm bu olumsuzluklara karşın faydalandıgım öneriler oldu, bunlar için teşekkür ederim.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Bettam, (en azından şimdilik) son derece sağlıklı ve hareketli görünüyor. Elimden yem yeme meselesi tabi ki işin eğlence boyutu :) Ama bu iyi anlaştığımız gerçeğini değiştirmez :D Özellikle betta konusunda tecrübeli olmadığım doğru, bu yüzden görüşlerinize ihtiyacım var, bu hobiye yeni başlıyorum.
Filtre veya ısıtıcı kullanmayı düşünmüyorum. Bunlar olmadan tabanla, aydınlatmayla, yemlerle, takviyelerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik niyetim elektriksiz, sıfır sesli, kendi kendine yetebilen minyatür bir ekosistem yaratmak.
Selamlar.
[QUOTE=OsmanSezen]O akvaryum da o şartlar altında balık beslenmesi doğru değil. Son sözüm bu. Sağlıklı beslemeler :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz ve tavsiyeleriniz için.
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Bettam, (en azından şimdilik) son derece sağlıklı ve hareketli görünüyor. Elimden yem yeme meselesi tabi ki işin eğlence boyutu :) Ama bu iyi anlaştığımız gerçeğini değiştirmez :D Özellikle betta konusunda tecrübeli olmadığım doğru, bu yüzden görüşlerinize ihtiyacım var, bu hobiye yeni başlıyorum.
Filtre veya ısıtıcı kullanmayı düşünmüyorum. Bunlar olmadan tabanla, aydınlatmayla, yemlerle, takviyelerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik niyetim elektriksiz, sıfır sesli, kendi kendine yetebilen minyatür bir ekosistem yaratmak.
Selamlar.
[QUOTE=OsmanSezen]O akvaryum da o şartlar altında balık beslenmesi doğru değil. Son sözüm bu. Sağlıklı beslemeler :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz ve tavsiyeleriniz için.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodunun herhangi bir filtre kullanmadan başarıyla uygulandığı çok sayıda örnekle karşılaştım, benim amacım da bu örneklerden birini yaratabilmek.
Su değerleri testi için ekipmanım yok maalesef. Sanırım acilen temin etmem gerekecek. Esasen yaptığım araştırmalarda JBL'nin test kitlerinin yeterli olduğu yönünde değerlendirmelerle karşılaştım ancak tavsiyeniz olursa memnuniyetle öğrenmek isterim.
Gün ışığının akvaryuma doğrudan temas etmemesini temin edebiliyorum, ancak su miktarı çok az olduğu için çok çabuk ısınma ve soğuma olacaktır, özellikle sıcak yaz günleri risk yaratacak benim için, bu eleştirinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Metilen mavisini de ihmal etmem benekler için. Diğer taraftan, söylediğim gibi ısınma ile ilgili problem yaşayacağımı düşünmüyorum, odanın sıcaklığı sürekli ölçülüyor ve kesinlikle 23 derecenin altına düşmüyor, benim derdim aşırı ısınmayla olacak sanırım.
Betta konusunda ilk deneyimim olacak. Daha evvel lepistes, melek, japon, çöpçü balıklarının bulunduğu konvansiyonel akvaryumlarla ilgili çok sayıda deneyimim oldu. Esasen nano tank kurulumumda betadan da küçük bir balık denemeyi düşünmedim değil, ancak ekosisteminin devamlılığını sağlamamasından korktum, bir de bettanın hayatta kalabilme konusundaki yüksek dayanıklılığına güvendim açıkçası. Ancak betta bu sıcaklık değerlerinde sağlıklı olarak yaşamaz şeklinde bir bilgi edinirsem veya bettamın ileriki günlerde sağlığının kötüye gittiğini hissedersem tank değişimini değil ancak balık değişimini düşünebilirim.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodunun herhangi bir filtre kullanmadan başarıyla uygulandığı çok sayıda örnekle karşılaştım, benim amacım da bu örneklerden birini yaratabilmek.
Su değerleri testi için ekipmanım yok maalesef. Sanırım acilen temin etmem gerekecek. Esasen yaptığım araştırmalarda JBL'nin test kitlerinin yeterli olduğu yönünde değerlendirmelerle karşılaştım ancak tavsiyeniz olursa memnuniyetle öğrenmek isterim.
Gün ışığının akvaryuma doğrudan temas etmemesini temin edebiliyorum, ancak su miktarı çok az olduğu için çok çabuk ısınma ve soğuma olacaktır, özellikle sıcak yaz günleri risk yaratacak benim için, bu eleştirinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Metilen mavisini de ihmal etmem benekler için. Diğer taraftan, söylediğim gibi ısınma ile ilgili problem yaşayacağımı düşünmüyorum, odanın sıcaklığı sürekli ölçülüyor ve kesinlikle 23 derecenin altına düşmüyor, benim derdim aşırı ısınmayla olacak sanırım.
Betta konusunda ilk deneyimim olacak. Daha evvel lepistes, melek, japon, çöpçü balıklarının bulunduğu konvansiyonel akvaryumlarla ilgili çok sayıda deneyimim oldu. Esasen nano tank kurulumumda betadan da küçük bir balık denemeyi düşünmedim değil, ancak ekosisteminin devamlılığını sağlamamasından korktum, bir de bettanın hayatta kalabilme konusundaki yüksek dayanıklılığına güvendim açıkçası. Ancak betta bu sıcaklık değerlerinde sağlıklı olarak yaşamaz şeklinde bir bilgi edinirsem veya bettamın ileriki günlerde sağlığının kötüye gittiğini hissedersem tank değişimini değil ancak balık değişimini düşünebilirim.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Masa lambasıyla bu ışıklandırmanın sağlanması mümkün değil midir acaba? Tüm akvaryumu aydınlatacak şekilde hemen yanında 3 saat açık kalıyor, oldukça güçlü bir ışık, teknik detaylarını da akşam yazabileceğim. Ayrıca ftoğraf ekleyince bir kez daha değerlendirmenizi rica edeceğim.
Bu arada walstad metoduyla ilgili ilave önerilerinize açığım. Kumun altında torf var şu anda, ben sıvı gübre düşünmüyorum. Yalnızca gazı alınmış maden suyundan ve haşlanmış yumurta suyundan faydalanmak niyetindeyim.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Masa lambasıyla bu ışıklandırmanın sağlanması mümkün değil midir acaba? Tüm akvaryumu aydınlatacak şekilde hemen yanında 3 saat açık kalıyor, oldukça güçlü bir ışık, teknik detaylarını da akşam yazabileceğim. Ayrıca ftoğraf ekleyince bir kez daha değerlendirmenizi rica edeceğim.
Bu arada walstad metoduyla ilgili ilave önerilerinize açığım. Kumun altında torf var şu anda, ben sıvı gübre düşünmüyorum. Yalnızca gazı alınmış maden suyundan ve haşlanmış yumurta suyundan faydalanmak niyetindeyim.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Maalesef ben de katılıyorum hiçbir akvaryumun aslında bir balığı hapsetmek için yeterince büyük olmadığına, ancak bilinçli olarak böyle nano bir tank tercih ettiğimi bilmenizi isterim. Dolayısıyla bu aşamada değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek bir betta tercihi de bu koşullar göz önünde bulundurularak yapıldı.
Akvaryum gün içerisinde stor perde arkasından sürekli gün ışığı alıyor. Akşam da yaklaşık 3 saat kadar hemen yanında bir masa lambasından faydalanıyor, fotoğrafta sadece gölgesi çıkmış, daha büyük bir fotoğraf çekip iletirim. Ona göre yeniden değerlendirirseniz çok memnun olurum, zira yeterli gelmez derseniz farklı bir aksiyon almayı düşünürüm, ancak bu asla akvaryuma özel bir aydınlatma olmayacak, masa lambasının ampulü değiştirilebilir belki. Dediğim gibi elektriksiz bir akvaryumda kararlıyım.
Paylaştığım linkte filtre kullanımı önerilmiyor, sadece balık sayısı artırılırsa gerekli olabileceğinden bahsedilmiş, filtreleme işini bitkilerin yapması öngörülüyor. Isıtıcıya gelince, bu oda derecesi hiçbir şekilde 23'ün altına düşmeyen ve çoğunlukla daha yüksek olan bir oda (bebek odası) ve su miktarı çok az olduğu için suyun soğuk olması gibi bir durum da kesinlikle mümkün değil. Betta için daha yüksek derecelere ihtiyaç olduğundan bahsedilmiş, sıcaklık açısından sağladığım koşulların ideal olmadığının farkındayım ancak yeterli olduğunu iddia ediyorum. Bu bakımdan hiçbir şekilde ısıtıcı da düşünmüyorum.
İlave görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Maalesef ben de katılıyorum hiçbir akvaryumun aslında bir balığı hapsetmek için yeterince büyük olmadığına, ancak bilinçli olarak böyle nano bir tank tercih ettiğimi bilmenizi isterim. Dolayısıyla bu aşamada değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek bir betta tercihi de bu koşullar göz önünde bulundurularak yapıldı.
Akvaryum gün içerisinde stor perde arkasından sürekli gün ışığı alıyor. Akşam da yaklaşık 3 saat kadar hemen yanında bir masa lambasından faydalanıyor, fotoğrafta sadece gölgesi çıkmış, daha büyük bir fotoğraf çekip iletirim. Ona göre yeniden değerlendirirseniz çok memnun olurum, zira yeterli gelmez derseniz farklı bir aksiyon almayı düşünürüm, ancak bu asla akvaryuma özel bir aydınlatma olmayacak, masa lambasının ampulü değiştirilebilir belki. Dediğim gibi elektriksiz bir akvaryumda kararlıyım.
Paylaştığım linkte filtre kullanımı önerilmiyor, sadece balık sayısı artırılırsa gerekli olabileceğinden bahsedilmiş, filtreleme işini bitkilerin yapması öngörülüyor. Isıtıcıya gelince, bu oda derecesi hiçbir şekilde 23'ün altına düşmeyen ve çoğunlukla daha yüksek olan bir oda (bebek odası) ve su miktarı çok az olduğu için suyun soğuk olması gibi bir durum da kesinlikle mümkün değil. Betta için daha yüksek derecelere ihtiyaç olduğundan bahsedilmiş, sıcaklık açısından sağladığım koşulların ideal olmadığının farkındayım ancak yeterli olduğunu iddia ediyorum. Bu bakımdan hiçbir şekilde ısıtıcı da düşünmüyorum.
İlave görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodu hakkında bilginiz var mı?? Örneklerini bu siteden görebilirsiniz.
[URL]http://www.theaquariumwiki.com/wiki/Walstad_method[/URL]
Bu arada akvaryumuma elodea ilavesi yaptım. Son halinin fotoğraflarını en geç bu akşam veya yarın paylaşmış olurum.
Eleştirilerinizi anlıyorum, ancak bettamın fazlasıyla mutlu olduğundan emin olabilirsiniz, 1 haftada elimden yem yemeye başladı :)
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodu hakkında bilginiz var mı?? Örneklerini bu siteden görebilirsiniz.
[URL]http://www.theaquariumwiki.com/wiki/Walstad_method[/URL]
Bu arada akvaryumuma elodea ilavesi yaptım. Son halinin fotoğraflarını en geç bu akşam veya yarın paylaşmış olurum.
Eleştirilerinizi anlıyorum, ancak bettamın fazlasıyla mutlu olduğundan emin olabilirsiniz, 1 haftada elimden yem yemeye başladı :)
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Merhaba, ben de bu hobiye yeni başlayanlardanım.
Nano betta tankımı oluşturdum, bitkilerimi, dekorları ve balığımı tankın içerisine yerleştirdim.
Dekorlar mercan ve deniz kabuğu, bitkiler anubias, java moss ve su mercimeği. Balığımın erkek betta olduğunu biliyorum ama cinsini net bilmiyorum. Ayna koyunca yanaklarının aslan yelesi gibi açılmasından erkek olduğu anlaşılıyor :)
Havalandırma, filtre, ısıtıcı veya aydınlatıcı kullanmayı düşünmüyorum. Amacım sıfır sesli elektiriğe ihtiyacı olmayan bir tank oluşturmak. Tek erkek bettam var ve onunla yetinmeyi planlıyorum. Ancak merak ettiğim java moss bitkisini doğru sarıp sarmadığım. Sizce çok sıkı mı sarmışım, güneş alamayan yerlerden sararma yapar mı? Sadece gün ışığından faydalanacaklarını dikkate alıp yanıtlarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181136051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181137051.jpg[/IMG]
Merhaba, ben de bu hobiye yeni başlayanlardanım.
Nano betta tankımı oluşturdum, bitkilerimi, dekorları ve balığımı tankın içerisine yerleştirdim.
Dekorlar mercan ve deniz kabuğu, bitkiler anubias, java moss ve su mercimeği. Balığımın erkek betta olduğunu biliyorum ama cinsini net bilmiyorum. Ayna koyunca yanaklarının aslan yelesi gibi açılmasından erkek olduğu anlaşılıyor :)
Havalandırma, filtre, ısıtıcı veya aydınlatıcı kullanmayı düşünmüyorum. Amacım sıfır sesli elektiriğe ihtiyacı olmayan bir tank oluşturmak. Tek erkek bettam var ve onunla yetinmeyi planlıyorum. Ancak merak ettiğim java moss bitkisini doğru sarıp sarmadığım. Sizce çok sıkı mı sarmışım, güneş alamayan yerlerden sararma yapar mı? Sadece gün ışığından faydalanacaklarını dikkate alıp yanıtlarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181136051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181137051.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
forthehordex,
florasan,
portre,
ozksrt,
Kınayu,
EKAR,
TheDS,
0rnn,
Sungurr,
Kuduoglu,
Urar,
seljoy,
DigitalPen,
Ancalagon,
OKIRATLI,
Malawi market,
OsmanEnes,
ByOscar:),
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
Alperen0648,
fffurkan9,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
oguzozt,
Hidro Dinamik,
Özgür7,
betta.ist,
sakal34,
HalilSefaa,
Savas37,
pianoƒish,
Ylmzuslu,
Kemalk41,
Cano2230,
NotEvenBeginner,
exCaLiSTa,
JujuSeri,
FurkanTezcan,
huzur,
CHIRPgob,
Nickim10Harf,
oguzsel,
Ramazan Umut,
Manguday,
zekigonlum,
Legionsgamer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
