ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Arkanoid
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2018 23:40
Son Ziyaret:
04 Haziran 2018 20:10
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Yüksel Ergün
Doğum Tarihi:
14 Eylül 1982
Yaş:
43
İl:
Rize
Meslek:
Veteriner Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tank:80x50x35
Filtre: Eheim Experience 250
Isıtıcı: Eheim Jager 200w
Zemin: Jbl Aquabasis Plus + Jbl Proscape Volcano + Jbl Manado
Işık: 2xEheim Freshpower Daylight / Plant 2xJbl Solar Tropic / Natur (4x24w)
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryumum Ve Isıtıcı Boyutu!
Haklısın ama akvaryumu daha yeni kurdum tohumlardan küba yetiştirdim 1 hafta önce bikaç bitkinin ekimini yaptım 2 gün önce ısıtıcıyı kutusundan çıkarıp calibrasyonunu yaptım ve balığım yok şu an kurulum aşamasında olmasından dolayı balık sonra atıcam herşeyin stabil halde olduğunu gözlemlemem lazım.
4 gün önce kurulumunu yaptığım jbl co2 mayalı sistemim patlamak üzereydi zaten çok güçlü bir çekvalf koymuşlar bu sete, kurulumdan önce açmak gerekiomuş çekvalfi sanırım hava pompası çekvalfi taktım şuan bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Haklısın ama akvaryumu daha yeni kurdum tohumlardan küba yetiştirdim 1 hafta önce bikaç bitkinin ekimini yaptım 2 gün önce ısıtıcıyı kutusundan çıkarıp calibrasyonunu yaptım ve balığım yok şu an kurulum aşamasında olmasından dolayı balık sonra atıcam herşeyin stabil halde olduğunu gözlemlemem lazım.
4 gün önce kurulumunu yaptığım jbl co2 mayalı sistemim patlamak üzereydi zaten çok güçlü bir çekvalf koymuşlar bu sete, kurulumdan önce açmak gerekiomuş çekvalfi sanırım hava pompası çekvalfi taktım şuan bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Yeni Akvaryumum Ve Isıtıcı Boyutu!
300w olarak yazmışım 200w olacak çok pardon düzelttim[:)] 40cm boyu var. Su çıkışı ile ısıtıcı yerini değiştirebilirim diye bende düşündüm fakat basış borusu yukarda olursa su sirkülasyonu iyi olmaz diyerekten böyle yaptım ayrıca bitkiler daha yeni ekilmiş fidanlar onnarıda ısıtıcı olumsuz etkiler diyerekten bu konumda yerleştirdim.
300w olarak yazmışım 200w olacak çok pardon düzelttim[:)] 40cm boyu var. Su çıkışı ile ısıtıcı yerini değiştirebilirim diye bende düşündüm fakat basış borusu yukarda olursa su sirkülasyonu iyi olmaz diyerekten böyle yaptım ayrıca bitkiler daha yeni ekilmiş fidanlar onnarıda ısıtıcı olumsuz etkiler diyerekten bu konumda yerleştirdim.
Yeni Akvaryumum Ve Isıtıcı Boyutu!
Arka fonun yarısını kapladı neredeyse , ben az elektrik sarfiyatı yapar diyerekten aldım fakat bu kadar büyük olıcağını düşünemedim.[:)]
Ayrıca dik konumlandırıp başka bir yerede yerleştirmem çok zor zaten su sirkilasyonu yukarı doğru tam ısıtıcının üstünden geçiyor.
Arka fon bitkilerim uzıcağı zaman bitkilere zarar verirmi? Camdan koruyucusuds yok bazı balıklarada zarar verirmi bu ısıtıcı?[EDIT]Arkanoid,2018-05-19 08:38:08[/EDIT]
Arka fonun yarısını kapladı neredeyse , ben az elektrik sarfiyatı yapar diyerekten aldım fakat bu kadar büyük olıcağını düşünemedim.[:)]
Ayrıca dik konumlandırıp başka bir yerede yerleştirmem çok zor zaten su sirkilasyonu yukarı doğru tam ısıtıcının üstünden geçiyor.
Arka fon bitkilerim uzıcağı zaman bitkilere zarar verirmi? Camdan koruyucusuds yok bazı balıklarada zarar verirmi bu ısıtıcı?[EDIT]Arkanoid,2018-05-19 08:38:08[/EDIT]
Yeni Akvaryumum Ve Isıtıcı Boyutu!
80x50x35 140 litre (net 110) tankıma eheim jager 200w ısıtıcı taktım calibrasyonunu tamamladım 26 dereceye sabitledim şu an problem yok fakat ısıtıcıyı çok büyük almışım sanırım resimde gördüğünüz üzere dahamı ufağını almalıyım akvaryumda aşırı yer kapladı başka koyıcak yerde yok gibi.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204614/190520180815531.jpg[/IMG][EDIT]Arkanoid,2018-05-19 09:28:36[/EDIT]
80x50x35 140 litre (net 110) tankıma eheim jager 200w ısıtıcı taktım calibrasyonunu tamamladım 26 dereceye sabitledim şu an problem yok fakat ısıtıcıyı çok büyük almışım sanırım resimde gördüğünüz üzere dahamı ufağını almalıyım akvaryumda aşırı yer kapladı başka koyıcak yerde yok gibi.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204614/190520180815531.jpg[/IMG][EDIT]Arkanoid,2018-05-19 09:28:36[/EDIT]
Jbl Bioflora 160 Set Çekvalf Sorunu!
Yeni aldığım co2 sistemimi kullanma talimatlarına uyarak difüzörümü mayalı sistemimi ve çekvalfin işaretini akvaryuma dönük olarak yaptım. Kullanma kılavuzunda 24-48 saat içerisinde gaz çıkışını gözlemlersiniz diyordu 36 saat sonra filan bir kabarcık gördüm 48 saat sonra arada 1 er kabarcık çıkarmaya başladı arada kontrol ediyordum ne olur ne olmaz diye fakat sabah bir kalktım maya kapağının kapağı yerinden çıkmış filan patlamamış şükür ,kapağı çontadan sıyrılmış çıkmış.
Çekvalf tüplü co2 sistemler için sanırım.Çekvalfi kurulumdan önce açmak gerekiyormuş galiba şu an hava pompamın çekvalf lerinden bir adet taktım sisteme ne kadar sağlıklı olur bilemicem , o çekvalfide attım bozuktur diyerekten fakat akabinde jbl.de sitesinden okuduğuma göre ilk kurulumda bu çekvalf normal nefes yada hava pompasıyla açılmıyormuş yüksek basınç gerekliymiş kullanma kılavuzundada öyle bir ibare göremedim ayrıca.
Ürün bu https://www.jbl.de/tr/urunler/detail/7582/jbl-proflora-safestop
Bu çekvalfin kurulumu hakkında beni bilgilendirebilirseniz sevinirim. Ayrıca nette araştırmama rağmen ürünü bulamadım nereden temin edebilirim yenisini. Tşkrler.
Yeni aldığım co2 sistemimi kullanma talimatlarına uyarak difüzörümü mayalı sistemimi ve çekvalfin işaretini akvaryuma dönük olarak yaptım. Kullanma kılavuzunda 24-48 saat içerisinde gaz çıkışını gözlemlersiniz diyordu 36 saat sonra filan bir kabarcık gördüm 48 saat sonra arada 1 er kabarcık çıkarmaya başladı arada kontrol ediyordum ne olur ne olmaz diye fakat sabah bir kalktım maya kapağının kapağı yerinden çıkmış filan patlamamış şükür ,kapağı çontadan sıyrılmış çıkmış.
Çekvalf tüplü co2 sistemler için sanırım.Çekvalfi kurulumdan önce açmak gerekiyormuş galiba şu an hava pompamın çekvalf lerinden bir adet taktım sisteme ne kadar sağlıklı olur bilemicem , o çekvalfide attım bozuktur diyerekten fakat akabinde jbl.de sitesinden okuduğuma göre ilk kurulumda bu çekvalf normal nefes yada hava pompasıyla açılmıyormuş yüksek basınç gerekliymiş kullanma kılavuzundada öyle bir ibare göremedim ayrıca.
Ürün bu https://www.jbl.de/tr/urunler/detail/7582/jbl-proflora-safestop
Bu çekvalfin kurulumu hakkında beni bilgilendirebilirseniz sevinirim. Ayrıca nette araştırmama rağmen ürünü bulamadım nereden temin edebilirim yenisini. Tşkrler.
Akvaryumum İçin Dış Filtre Debisi Çokmu Yüksek?
Doğru seçim yapmışım o zmn. Tşkr ederim.[:)]
Doğru seçim yapmışım o zmn. Tşkr ederim.[:)]
Akvaryumum İçin Dış Filtre Debisi Çokmu Yüksek?
Evt mağzemesiz denemiştim 2 kova mağzeme koyunca baya bi düşer sanırım. Bitkilerin bazıları ufak fideler manado kum var zaten ekimi baya bir zor oldu çok hafif bi mağzeme hemen havalanıyor filtreyi takınca köklerinden almaz fideleri umarım😀
Evt mağzemesiz denemiştim 2 kova mağzeme koyunca baya bi düşer sanırım. Bitkilerin bazıları ufak fideler manado kum var zaten ekimi baya bir zor oldu çok hafif bi mağzeme hemen havalanıyor filtreyi takınca köklerinden almaz fideleri umarım😀
Akvaryum Taban Bitkisi Tavsiyeniz?
Cuba tohum ekip ole kurdum çıktılar şükür tşkrler tavsiyeniz için😀
Cuba tohum ekip ole kurdum çıktılar şükür tşkrler tavsiyeniz için😀
Akvaryumum İçin Dış Filtre Debisi Çokmu Yüksek?
140 litrelik akvaryumum var yaklaşık 20-30 litresi taban mağzeme ve kumu yeni cuba tohumlarımı ektim ve çıktılar şükür bikaç tanede gövdeli bitki filan ektim. Elimde Eheim experience 250 dış filtre var 700 lt debili 120 litre yi çevirecek ve dış kovada denedim filtreyi baya bi hızlı çevirio acaba çokmu yüksek debilidir bu hacme kafama takıldı? Filtreyi takınca bitkileri ve alıcağım balıkları olumsuz etkilermi?
140 litrelik akvaryumum var yaklaşık 20-30 litresi taban mağzeme ve kumu yeni cuba tohumlarımı ektim ve çıktılar şükür bikaç tanede gövdeli bitki filan ektim. Elimde Eheim experience 250 dış filtre var 700 lt debili 120 litre yi çevirecek ve dış kovada denedim filtreyi baya bi hızlı çevirio acaba çokmu yüksek debilidir bu hacme kafama takıldı? Filtreyi takınca bitkileri ve alıcağım balıkları olumsuz etkilermi?
Bitkili Akvaryum Işık Yeterlimi?
Aquabasis 6 ay kadar gübre gereksinimi karşılıyor sanırım bu bitki için katı gübre kullanması zor diyorlar ilk kurulum olduğu için nitrat şart gibi galiba sıvı kullanımı olacak birde ileriye yönelik bir gübre tavsiye edebilirseniz süper olur.[:)][EDIT]Arkanoid,2018-03-15 09:56:34[/EDIT]
Aquabasis 6 ay kadar gübre gereksinimi karşılıyor sanırım bu bitki için katı gübre kullanması zor diyorlar ilk kurulum olduğu için nitrat şart gibi galiba sıvı kullanımı olacak birde ileriye yönelik bir gübre tavsiye edebilirseniz süper olur.[:)][EDIT]Arkanoid,2018-03-15 09:56:34[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
