ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NarkozcuDede
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2018 22:40
Son Ziyaret:
09 Ağustos 2018 00:13
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Sağlık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
engin
SON 10 MESAJI
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
