ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
furkan422
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2018 19:16
Son Ziyaret:
12 Nisan 2021 23:09
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Koca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
...
SON 10 MESAJI
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
20x20x20 Betta Akvaryumu
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
20x20x20 Betta Akvaryumu
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
20x20x20 Betta Akvaryumu
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
