ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
goldfishsever
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Aralık 2017 11:02
Son Ziyaret:
16 Aralık 2022 23:29
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail
SON 10 MESAJI
Japon Balıkların Da Dropsy Hastalığı Tedavisi
Merhaba,
Kendi denemelerim sonucu 10 adet üzerinde dropsy olmuş goldfish japon balıklarıni tedavi ettiğim yöntemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Denenmiş ve başarı elde edinmiş bir tedavidir. Benzer videoların devamı gelecektir.
[VID]https://youtu.be/VB9PnAvILX8[/VID]
Merhaba,
Kendi denemelerim sonucu 10 adet üzerinde dropsy olmuş goldfish japon balıklarıni tedavi ettiğim yöntemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Denenmiş ve başarı elde edinmiş bir tedavidir. Benzer videoların devamı gelecektir.
[VID]https://youtu.be/VB9PnAvILX8[/VID]
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
[QUOTE=Müptela]
Zaten dediginiz durum gerceklesmis yağ dokusu artmis ölümü yaklasmis bu gelisim degil bu yaglandirma benim baliklarida ahm bu hale getiriyordu sukurler olsun bitti.[/QUOTE]
Ölümün yaklaşıp yaklasmadigini nasıl anlıyorsunuz, balıklar beslenme durumlarına göre gelişim gösterir, bu her canlı da bu şekildedir
[QUOTE=lemur]Bu markada ısrarınızın nedeni soru işareti. Ne fiyat ne de kalite avantajına dair bir veriye rastlamıyoruz. Deneyip de sizden başka olumlu görüş bildiren de olmadı. Sizin kişisel tercihiniz olarak bakıyorum bu duruma.
Balıkların normal fizyolojik gelişimi vardır. Bir çok faktör bunu etkiler. Kaliteyi ortaya koyan büyüklük dışında da faktörler vardır. Ki bir çok kişinin ifade ettiği görüş japon balıklarının büyüdükçe çirkinleştiği yönündedir. Tabi her şey zevk meselesi.[/QUOTE]
Fiyat konusunda bahsettiğim ürünler için eş değer diğer markalara bi bakın önce fiyat avantajı var. Kalitesi de balıkların gelişiminden belli, tropical veya jbl goldfish yemleri in 100gr fiyatı 35-50tl iken bu marka da max 20tl. Bu gayet avantajlı bir marj.
Ayrıca özel goldfish türleri büyüdükçe güzelleşir. Bahsettiğiniz çirkinleşen balık türleri başka olmalı
[QUOTE=Müptela]
Zaten dediginiz durum gerceklesmis yağ dokusu artmis ölümü yaklasmis bu gelisim degil bu yaglandirma benim baliklarida ahm bu hale getiriyordu sukurler olsun bitti.[/QUOTE]
Ölümün yaklaşıp yaklasmadigini nasıl anlıyorsunuz, balıklar beslenme durumlarına göre gelişim gösterir, bu her canlı da bu şekildedir
[QUOTE=lemur]Bu markada ısrarınızın nedeni soru işareti. Ne fiyat ne de kalite avantajına dair bir veriye rastlamıyoruz. Deneyip de sizden başka olumlu görüş bildiren de olmadı. Sizin kişisel tercihiniz olarak bakıyorum bu duruma.
Balıkların normal fizyolojik gelişimi vardır. Bir çok faktör bunu etkiler. Kaliteyi ortaya koyan büyüklük dışında da faktörler vardır. Ki bir çok kişinin ifade ettiği görüş japon balıklarının büyüdükçe çirkinleştiği yönündedir. Tabi her şey zevk meselesi.[/QUOTE]
Fiyat konusunda bahsettiğim ürünler için eş değer diğer markalara bi bakın önce fiyat avantajı var. Kalitesi de balıkların gelişiminden belli, tropical veya jbl goldfish yemleri in 100gr fiyatı 35-50tl iken bu marka da max 20tl. Bu gayet avantajlı bir marj.
Ayrıca özel goldfish türleri büyüdükçe güzelleşir. Bahsettiğiniz çirkinleşen balık türleri başka olmalı
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
[QUOTE=Sheyda27]Balıklar çok güzel gelişmiş hacminiz ve balık sayınız da ideal ancak günde 6 öğün beslemeyi pek sağlıklı bulmadım açıkçası balıklarınızın kısa sürede yağ dokusunu artırdığı gibi yaşam süresini de kısaltacaktır diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Goldfish türleri diğer balıklar gibi beslendiği zaman hiç bir gelişim sağlamıyor maalesef ve bu balıkların güzel form tutmaları için bu şekilde beslenmesi gerektiğini düşünüyorum. Balıklar uzun zamandır bende ve hiç bir sağlık problemi yaşamıyorum. Uzakdoğuda ki balıkların beslenme formları da bu şekildedir ve bu işi gerçekten en iyi onlar biliyor
[QUOTE=Sheyda27]Balıklar çok güzel gelişmiş hacminiz ve balık sayınız da ideal ancak günde 6 öğün beslemeyi pek sağlıklı bulmadım açıkçası balıklarınızın kısa sürede yağ dokusunu artırdığı gibi yaşam süresini de kısaltacaktır diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Goldfish türleri diğer balıklar gibi beslendiği zaman hiç bir gelişim sağlamıyor maalesef ve bu balıkların güzel form tutmaları için bu şekilde beslenmesi gerektiğini düşünüyorum. Balıklar uzun zamandır bende ve hiç bir sağlık problemi yaşamıyorum. Uzakdoğuda ki balıkların beslenme formları da bu şekildedir ve bu işi gerçekten en iyi onlar biliyor
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
09.04.2020 tarihli çekimlerden bazı kareler, gelişim sağlıklı ve güzel bir şekilde devam ediyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/090420202101171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/090420202101361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/090420202102111.jpg[/IMG]
09.04.2020 tarihli çekimlerden bazı kareler, gelişim sağlıklı ve güzel bir şekilde devam ediyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/090420202101171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/090420202101361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/090420202102111.jpg[/IMG]
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/120220202206341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/120220202207341.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, aynı yemler ile bir başka balığın gelişimi ortada, basit bir ryukin bile degilken gayet güzel formlu bir ryukin oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/120220202206341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/120220202207341.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, aynı yemler ile bir başka balığın gelişimi ortada, basit bir ryukin bile degilken gayet güzel formlu bir ryukin oldu.
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
Merhaba arkadaşlar balık gelişimlerini bugün çekip karşılaştırma yaptım.
Umarim faydalı olur
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/251220192048451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/251220192047451.jpg[/IMG]
Resim gruplarındaki ilk halleri, alttakiler de şuan ki halleri
Yemlerin balıklardaki gelişimi gayet başarılı bence
Kullandığım yemler bunlar arkadaşlar, günde 4-6 öğün yemliyorum.
Haftada 2defa %30ar oranlarla su değişimi yapıyorum.
170lt tankta 7tane balık var, hacim de gayet geniş.
Filtre olarak yan sump kullanıyorum.
Sormak istedikleriniz olursa yardımcı olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/261220190840361.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar balık gelişimlerini bugün çekip karşılaştırma yaptım.
Umarim faydalı olur
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/251220192048451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/251220192047451.jpg[/IMG]
Resim gruplarındaki ilk halleri, alttakiler de şuan ki halleri
Yemlerin balıklardaki gelişimi gayet başarılı bence
Kullandığım yemler bunlar arkadaşlar, günde 4-6 öğün yemliyorum.
Haftada 2defa %30ar oranlarla su değişimi yapıyorum.
170lt tankta 7tane balık var, hacim de gayet geniş.
Filtre olarak yan sump kullanıyorum.
Sormak istedikleriniz olursa yardımcı olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202240/261220190840361.jpg[/IMG]
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
[QUOTE=lemur]Öncelikle şunu belirteyim, porsiyon küçüldükçe fiyat artar. Havuzda 80 civarında bazıları 30 cm üzerinde KOİ'm var. Ben 100 gr ya da 1 lt değil, 3 kilo-5 kilo alıyorum. o da 6 hafta yetiyor.
Benim verdiğim rakamlar yaklaşık standart olarak 1 kg yemin fiyatı. Koi yemlerinde,
Teta sticks yeşil : 48 tl/kg
JBL pond sticks classic: 78 tl/kg
Sera Koi Biogranulat : 81 tl/kg
AHM KOİ goldfish : 30 tl/kg
ARTAKUA : 60 tl/kg
HİKARİ staple 52 tl/kg
Vitalis Koi Pellets 100 tl/kg
Bunlar en büyük ambalajların kilo birim fiyatlarıdır. Ben kalite/performans oranında Hikari'yi tercih ediyorum. %36 protein oranıyla oldukça iyi. 3 mm tane büyüklüğü ufakların da beslenmesine fırsat tanıyor. Fazla dışkı atığı bırakmadığı için suyu denediğim Sera,Tetra, JBL stick yemlere göre daha az kirletiyor. Daha pahalı bir büyütme yemi de var ama hiç denemedim. Ben bu başlıkta şunu merak ederim, Artakua'nın koi yemlerini deneyip artılarını söyleyecek arkadaşlar olacak mı?
[/QUOTE]
Deneyen olursa fikirlerini yazarsa faydalı olur tabi.
Ama dediğim gibi benim denediğim normal japon balıkları içindi.
Fiyat ve fayda olarak bence gayet iyi yemler ben çok memnunum
[QUOTE=lemur]Öncelikle şunu belirteyim, porsiyon küçüldükçe fiyat artar. Havuzda 80 civarında bazıları 30 cm üzerinde KOİ'm var. Ben 100 gr ya da 1 lt değil, 3 kilo-5 kilo alıyorum. o da 6 hafta yetiyor.
Benim verdiğim rakamlar yaklaşık standart olarak 1 kg yemin fiyatı. Koi yemlerinde,
Teta sticks yeşil : 48 tl/kg
JBL pond sticks classic: 78 tl/kg
Sera Koi Biogranulat : 81 tl/kg
AHM KOİ goldfish : 30 tl/kg
ARTAKUA : 60 tl/kg
HİKARİ staple 52 tl/kg
Vitalis Koi Pellets 100 tl/kg
Bunlar en büyük ambalajların kilo birim fiyatlarıdır. Ben kalite/performans oranında Hikari'yi tercih ediyorum. %36 protein oranıyla oldukça iyi. 3 mm tane büyüklüğü ufakların da beslenmesine fırsat tanıyor. Fazla dışkı atığı bırakmadığı için suyu denediğim Sera,Tetra, JBL stick yemlere göre daha az kirletiyor. Daha pahalı bir büyütme yemi de var ama hiç denemedim. Ben bu başlıkta şunu merak ederim, Artakua'nın koi yemlerini deneyip artılarını söyleyecek arkadaşlar olacak mı?
[/QUOTE]
Deneyen olursa fikirlerini yazarsa faydalı olur tabi.
Ama dediğim gibi benim denediğim normal japon balıkları içindi.
Fiyat ve fayda olarak bence gayet iyi yemler ben çok memnunum
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
[QUOTE=lemur]
Söze başlarken "Fiyatları da piyasadaki ithal ürünlere göre oldukça uygun, tam bir fiyat performans ürünü diyebilirim." dediniz.
Ama görünüyor ki öyle değil. Aksine birim bazında daha pahalı. Desteklemek için bir sebep göremiyorum.
[/QUOTE]
Evet doğru çünkü benim kullandığım yemler için böyle bir fiyat avantajı var.
Seranin goldy color yemi 100gr 30tl, yine jbl ve tropikal 100gr yemleri 30-50tl araligindayken Artakua 16tl.
Tabi bunlar kapalı kutu fiyatları, kovadan bölmeler de bu avantaj yine var tabiki
[QUOTE=lemur]
Söze başlarken "Fiyatları da piyasadaki ithal ürünlere göre oldukça uygun, tam bir fiyat performans ürünü diyebilirim." dediniz.
Ama görünüyor ki öyle değil. Aksine birim bazında daha pahalı. Desteklemek için bir sebep göremiyorum.
[/QUOTE]
Evet doğru çünkü benim kullandığım yemler için böyle bir fiyat avantajı var.
Seranin goldy color yemi 100gr 30tl, yine jbl ve tropikal 100gr yemleri 30-50tl araligindayken Artakua 16tl.
Tabi bunlar kapalı kutu fiyatları, kovadan bölmeler de bu avantaj yine var tabiki
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
Bence de yerli firmalara destek vermek lazım, zamanla kendilerini geliştirirlerse piyasada yer edinirler, kalitelerini ve ürünlerini sürekli geliştirmeleri lazım
Bence de yerli firmalara destek vermek lazım, zamanla kendilerini geliştirirlerse piyasada yer edinirler, kalitelerini ve ürünlerini sürekli geliştirmeleri lazım
Yerli Marka Yem Üreticisi Artakua Yemleri Hakkında
[QUOTE=lemur]Dönüp tekrar fiyat araştırması yaptığımda dediğiniz şekilde bir avantaj göremedim:
https://urun.n11.com/havuz-yemleri/artakua-koi-stick-premium-3kg-kova-yem-P382819815?gclid=CjwKCAiA__HvBRACEiwAbViuU7f06dWncu-zDAgbwjqVTWzA2tIlzocAIxE8w5J3qVI2Z95xXiwD2RoCQx8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Artakua 180 tl / 3 kg = 60 tl/kg
https://urun.n11.com/japon-yemleri/hikari-staple-mini-pellet-5kg-P391091547?gclid=CjwKCAiA__HvBRACEiwAbViuU-a5i8TzV3vTeZoYGIZ6pWpSd93JdAnMgCTwVy7Xl7SHkzAK2zCu8RoCqHsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Hikari staple mini pellet 289 tl / 5 kg = 57,8 tl/kg
Bir fark görünmüyor. Hatta pahalı olduğu söylenebilir. Ayrıca değişik satıcılarda fiyat oynayabiliyor. Şu an hikari'yi petafrika'dan 259 tl'ye alıyorum. Kilosu 52 tl'ye geliyor. Bu yemi tercih etmemin nedenleri ise, 1)- suyu daha az kirletiyor, 2)- protein oranı göreceli olarak yüksek,(%36) 3)- 3mm gibi ufak balıklara uygun küçük taneli olması. Başka türlü bir avantaj düşünüyorsanız belirtebilirsiniz.
[/QUOTE]
Koi yemlerin de dediğiniz gibi bir avantaj olmayabilir doğrudur, fakat ben japon balıklarım için aldığım yemler de %30 civarı fiyat avantajı var, bu diğer akvaryum balıkları içinde geçerli
[QUOTE=Aqua Discovery]Art akua bende kullanmıştım kırmızı dip yemi direk suya kırmızı boya salınım yapıyor ve suyu çok çabuk bozuyor illa yerli malı derseniz bence ahm bı tık daha ileri en azından suya renk katmiyor[/QUOTE]
Ben şuan kullanıyorum ve boya salma gibi bir durum yaşamadım, siz ne zaman kullandınız belki iyileştirme yapmışlardır ürünlerinde
[QUOTE=lemur]Dönüp tekrar fiyat araştırması yaptığımda dediğiniz şekilde bir avantaj göremedim:
https://urun.n11.com/havuz-yemleri/artakua-koi-stick-premium-3kg-kova-yem-P382819815?gclid=CjwKCAiA__HvBRACEiwAbViuU7f06dWncu-zDAgbwjqVTWzA2tIlzocAIxE8w5J3qVI2Z95xXiwD2RoCQx8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Artakua 180 tl / 3 kg = 60 tl/kg
https://urun.n11.com/japon-yemleri/hikari-staple-mini-pellet-5kg-P391091547?gclid=CjwKCAiA__HvBRACEiwAbViuU-a5i8TzV3vTeZoYGIZ6pWpSd93JdAnMgCTwVy7Xl7SHkzAK2zCu8RoCqHsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Hikari staple mini pellet 289 tl / 5 kg = 57,8 tl/kg
Bir fark görünmüyor. Hatta pahalı olduğu söylenebilir. Ayrıca değişik satıcılarda fiyat oynayabiliyor. Şu an hikari'yi petafrika'dan 259 tl'ye alıyorum. Kilosu 52 tl'ye geliyor. Bu yemi tercih etmemin nedenleri ise, 1)- suyu daha az kirletiyor, 2)- protein oranı göreceli olarak yüksek,(%36) 3)- 3mm gibi ufak balıklara uygun küçük taneli olması. Başka türlü bir avantaj düşünüyorsanız belirtebilirsiniz.
[/QUOTE]
Koi yemlerin de dediğiniz gibi bir avantaj olmayabilir doğrudur, fakat ben japon balıklarım için aldığım yemler de %30 civarı fiyat avantajı var, bu diğer akvaryum balıkları içinde geçerli
[QUOTE=Aqua Discovery]Art akua bende kullanmıştım kırmızı dip yemi direk suya kırmızı boya salınım yapıyor ve suyu çok çabuk bozuyor illa yerli malı derseniz bence ahm bı tık daha ileri en azından suya renk katmiyor[/QUOTE]
Ben şuan kullanıyorum ve boya salma gibi bir durum yaşamadım, siz ne zaman kullandınız belki iyileştirme yapmışlardır ürünlerinde
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
