ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emregoktepe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2017 15:19
Son Ziyaret:
21 Eylül 2020 15:50
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aydoğan Emre GÖKTEPE
Doğum Tarihi:
12 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Antalya
Meslek:
Operasyon Müdürü / Turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aydoğan Emre GÖKTEPE
SON 10 MESAJI
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Nadirmbuna]
Tasarımı en ilgi çekici akvaryumlardan birisi gibi duruyor. Kurulumu merakla bekliyorum 👍🏻👍🏻😄[/QUOTE]
Valla hocam bende öyle merakla bekliyorum sonuç ne olacak şimdi çıkıp vantuzları falan alıcam. Eksikleri gidercem bi su basıcam filtreleri denicem ısıtıcıyı falan o arada da co2 tüplerini temin edicem bakalım ne olacak. Sadece bulmaya çalıştığım ve bilmediğim canlı bitkide filtre içerisinde neler bulundurmam gerektiği. Onun araştırmasını yapıyorum şu anda[:D][:D]
[QUOTE=Nadirmbuna]
Tasarımı en ilgi çekici akvaryumlardan birisi gibi duruyor. Kurulumu merakla bekliyorum 👍🏻👍🏻😄[/QUOTE]
Valla hocam bende öyle merakla bekliyorum sonuç ne olacak şimdi çıkıp vantuzları falan alıcam. Eksikleri gidercem bi su basıcam filtreleri denicem ısıtıcıyı falan o arada da co2 tüplerini temin edicem bakalım ne olacak. Sadece bulmaya çalıştığım ve bilmediğim canlı bitkide filtre içerisinde neler bulundurmam gerektiği. Onun araştırmasını yapıyorum şu anda[:D][:D]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=AtlasPoyraz]Projenin çizim halini hatırlar gibiyim, hayata geçtiğini görmek sevindirdi açıkçası.
Tek aklıma takılan tankın üstündeki rafların aktif kullanımı durumunda tanka müdahale için oldukça zahmet çıkaracağı.[/QUOTE]
Açıkcası o rafı ona göre çok fazla malzemeyle doldurmamaya özen gösteriyorum. Fotoğraf makinem gopro ve ekipmanları gibi az eşya bulundurmayı planlıyorum.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Projenin çizim halini hatırlar gibiyim, hayata geçtiğini görmek sevindirdi açıkçası.
Tek aklıma takılan tankın üstündeki rafların aktif kullanımı durumunda tanka müdahale için oldukça zahmet çıkaracağı.[/QUOTE]
Açıkcası o rafı ona göre çok fazla malzemeyle doldurmamaya özen gösteriyorum. Fotoğraf makinem gopro ve ekipmanları gibi az eşya bulundurmayı planlıyorum.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=BerHatS]Estetik olması için onca emek harcamışsınız, bence eheim ın yeşil borularınıda lily pipe lar ile değiştirin görsel olarak çok ortada kalmış.[/QUOTE]
Lily pipe konusunu değerlendireceğim, hiç aklıma gelmemişti. [:)]
[QUOTE=BerHatS]Estetik olması için onca emek harcamışsınız, bence eheim ın yeşil borularınıda lily pipe lar ile değiştirin görsel olarak çok ortada kalmış.[/QUOTE]
Lily pipe konusunu değerlendireceğim, hiç aklıma gelmemişti. [:)]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Kütahya’ da geçen 20 günlük kısa bir askerlik serüveninden sonra kaldığımız yerden devam edelim ne dersiniz :)
Evet dün gece evime ayak bastım fakat ne kadar akvaryumum için heycanlı olsam da yorgunluğumdan dolayı elleyemedim. Bugün ise ufak tefek işlerimi bititir bitirmez akvaryum malzemelerini lego oynamaya başlayan çocuklar gibi dağıttım etrafa [:D][:D]
İşte salonumn hali [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201502371.jpg[/IMG]
Evet ilk olarak akvaryumunun altında gizlediğim iki köşesine forumdaki bir arkadaştan aldığım 2 adet Eheim Experience 350 modeli dış filtrelerimi yerleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201504261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201505191.jpg[/IMG]
Daha sonra filtrelerin borularını ve Tetra HT 300 model ısıtıcımı konumlandırdım;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506331.jpg[/IMG]
Bu ekipmanlar için kaç adet vantuza ihtiyacım olduğunu da bir yandan not ederek gittim.
Son olarak derecimizi de;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201507551.jpg[/IMG]
Isıtıcıyla tam ters köşeye ekledim.
Ali expressten aldığım regülatörümde ben askerdeyken iş yerime ulaştı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201509231.jpg[/IMG]
Şimdi Co2 tüplerimizi, ve gerekli diğer ekipmanlarımızı temin edeceğiz. @darkaura abimden de aydınlatmamızı gündoğumu ve batım özellikli versiyonundan yaptırdıktan sonra en son sıra bitkilerimizin dikimine gelecek.
Ben şimdilik gider vantuz, ve gerekli olduğu kadar bi üçlü beşli onlu priz alıp geleyim [:D][:D]
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Kütahya’ da geçen 20 günlük kısa bir askerlik serüveninden sonra kaldığımız yerden devam edelim ne dersiniz :)
Evet dün gece evime ayak bastım fakat ne kadar akvaryumum için heycanlı olsam da yorgunluğumdan dolayı elleyemedim. Bugün ise ufak tefek işlerimi bititir bitirmez akvaryum malzemelerini lego oynamaya başlayan çocuklar gibi dağıttım etrafa [:D][:D]
İşte salonumn hali [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201502371.jpg[/IMG]
Evet ilk olarak akvaryumunun altında gizlediğim iki köşesine forumdaki bir arkadaştan aldığım 2 adet Eheim Experience 350 modeli dış filtrelerimi yerleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201504261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201505191.jpg[/IMG]
Daha sonra filtrelerin borularını ve Tetra HT 300 model ısıtıcımı konumlandırdım;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506331.jpg[/IMG]
Bu ekipmanlar için kaç adet vantuza ihtiyacım olduğunu da bir yandan not ederek gittim.
Son olarak derecimizi de;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201507551.jpg[/IMG]
Isıtıcıyla tam ters köşeye ekledim.
Ali expressten aldığım regülatörümde ben askerdeyken iş yerime ulaştı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201509231.jpg[/IMG]
Şimdi Co2 tüplerimizi, ve gerekli diğer ekipmanlarımızı temin edeceğiz. @darkaura abimden de aydınlatmamızı gündoğumu ve batım özellikli versiyonundan yaptırdıktan sonra en son sıra bitkilerimizin dikimine gelecek.
Ben şimdilik gider vantuz, ve gerekli olduğu kadar bi üçlü beşli onlu priz alıp geleyim [:D][:D]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
Arkadaşlar bazı sorunlardan dolayı çok az ara vermek zorunda kaldım kurulumuma, en kısa sürede devam edip fotoğraflarımı paylaşmaya devam edeceğim hepinizle.
Herkese bol keyifli hobiler dilerim.
İyi günler.
Arkadaşlar bazı sorunlardan dolayı çok az ara vermek zorunda kaldım kurulumuma, en kısa sürede devam edip fotoğraflarımı paylaşmaya devam edeceğim hepinizle.
Herkese bol keyifli hobiler dilerim.
İyi günler.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=z.b.s.k]Pinnatifida, pogestemon erectus,blyxia japonica, anubias nana petite, e. Tenellus, Java fern, lotus zenkheri benim şöyle bir kafamda hızlıca bir tasarım yaptığım bitkiler. Ansiklopediden araştırabilirsiniz hemen hemen bütün bitkiler var. [/QUOTE]
Hepsini inceledim ama sanırım en çok hoşuma giden Microsorum pteropus "Philippine" (Java Fern) bitki oldu gönderdikleriniz arasında.
Çok teşekkür ediyorum. Bakalım Antalya' dan temin edebilecek miyim bunu.
Birde [URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-icin-bonsai-agaci-18-489654911?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402882810843&utm_term=87307252553&ga_prodid=489654911&ga_merchantid=137055250&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAiAxMLvBRBNEiwAKhr-nKW-k7mx-rItseJlgx9im0DQWbXBnCR3snf5ncA5lnZQ3tTSPuvLSRoCIkkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
bu tarz bir kök alsam salınım yaparmı acaba üstüne moss unuda ekleyip gönderbiliyorlarmış. Tavsiye eder misiniz?[:?][:?]
[QUOTE=z.b.s.k]Pinnatifida, pogestemon erectus,blyxia japonica, anubias nana petite, e. Tenellus, Java fern, lotus zenkheri benim şöyle bir kafamda hızlıca bir tasarım yaptığım bitkiler. Ansiklopediden araştırabilirsiniz hemen hemen bütün bitkiler var. [/QUOTE]
Hepsini inceledim ama sanırım en çok hoşuma giden Microsorum pteropus "Philippine" (Java Fern) bitki oldu gönderdikleriniz arasında.
Çok teşekkür ediyorum. Bakalım Antalya' dan temin edebilecek miyim bunu.
Birde [URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-icin-bonsai-agaci-18-489654911?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402882810843&utm_term=87307252553&ga_prodid=489654911&ga_merchantid=137055250&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAiAxMLvBRBNEiwAKhr-nKW-k7mx-rItseJlgx9im0DQWbXBnCR3snf5ncA5lnZQ3tTSPuvLSRoCIkkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
bu tarz bir kök alsam salınım yaparmı acaba üstüne moss unuda ekleyip gönderbiliyorlarmış. Tavsiye eder misiniz?[:?][:?]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=z.b.s.k]Herhangi bir aydınlatma sistemini sığdıramazsınız gibi görünüyor. Yol yakınken çaresine bakın derim. Bir de hacim büyük olduğu için kullandığınız suntanın güvenilir olduğuna emin olun. Bir de ben hem hacmin büyüklüğü hem de şekilden dolayı kullanılan camın kalınlığı önemli. Bu konuda deneyimli birinden fikir alın derim. İstenmeyen bir durumla karşılaşmayın.
Gel gelelim bence düşünce güzel ama sadece zemin ve micra yerine bir uçta biraz farklılaşan bitki yoğunluğu cubayla uyum sağlayacak şekilde artan bitkiler kullanılabilir.
Sürü balıkları demiş bir arkadaş ben de katılıyorum fakat ben olsam bir küçük boy tetralardan bir de daha büyük boy tetralardan oluşan 2 farklı sürü eklerim. Çünkü farklı tür olmayınca pek sürü davranışı göstermiyorlar. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Işıklandırma kısmını bu forumdan bu işin ustası bir abimle çözdüm şu anda öyle görünüyor. Cam kalınlığım 10mm suntam sağlam zaten ki altı tamamen demir profillerden kayıt attırdım belli aralıklarla tüm akvaryumun altına.
Bahsettiniz bitkilere örnek verirseniz araştırabilirim hocam.
[QUOTE=z.b.s.k]Herhangi bir aydınlatma sistemini sığdıramazsınız gibi görünüyor. Yol yakınken çaresine bakın derim. Bir de hacim büyük olduğu için kullandığınız suntanın güvenilir olduğuna emin olun. Bir de ben hem hacmin büyüklüğü hem de şekilden dolayı kullanılan camın kalınlığı önemli. Bu konuda deneyimli birinden fikir alın derim. İstenmeyen bir durumla karşılaşmayın.
Gel gelelim bence düşünce güzel ama sadece zemin ve micra yerine bir uçta biraz farklılaşan bitki yoğunluğu cubayla uyum sağlayacak şekilde artan bitkiler kullanılabilir.
Sürü balıkları demiş bir arkadaş ben de katılıyorum fakat ben olsam bir küçük boy tetralardan bir de daha büyük boy tetralardan oluşan 2 farklı sürü eklerim. Çünkü farklı tür olmayınca pek sürü davranışı göstermiyorlar. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Işıklandırma kısmını bu forumdan bu işin ustası bir abimle çözdüm şu anda öyle görünüyor. Cam kalınlığım 10mm suntam sağlam zaten ki altı tamamen demir profillerden kayıt attırdım belli aralıklarla tüm akvaryumun altına.
Bahsettiniz bitkilere örnek verirseniz araştırabilirim hocam.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.cuba ve micra ışık seven bitkiler c02 destekli olacak sanırım.
ben tasarım olarak büyük lav kayaları koyardım büyüklü küçüklü.
balık olarak tercihim tek tür sürü balığı olurdu, ember tetra yada rasbora (şuan beraber besliyorum)
küçük 10 tane panda çöpçü sürüsü de keyifli bir görsel yaratırdı veya 8 li sae sürüsü.
taban bitkisi konacaksa bence en iyi dekor büyük lav taşları oluyor. taban bitkisinin yanına nedense başka tür bitkilerin olmasını sevmiyorum.
mangrow kökü görüntü olarak çok sevsem de ne yazık ki artık tercih etmiyorum. suyu sürekli salınım yaparak sarıya boyuyor. su ne kadar berrak olursa olsun o renk bir su çamur gibi görünüyor.
power led armatürleri ile iyi bir aydınlatma elde edebilirsiniz.
son olarak akvaryumun üstü tamamen kapatılmalı balıklar atlıyor.
bitmiş halini merak ediyorum.
bunlar benim akvaryumlarım dan bir kaç örnek özellikle 120*30*30 alçak akvaryumlar da bitki gelişimi inanılmaz. hiç bir tank da c02 kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520192258541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok güzel, çok başarılı ve güzel görünüyor. Kök ve büyük lav kayası benimde tercihlerim arasında, tasarımı araştırmaya devam ediyorum.
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.cuba ve micra ışık seven bitkiler c02 destekli olacak sanırım.
ben tasarım olarak büyük lav kayaları koyardım büyüklü küçüklü.
balık olarak tercihim tek tür sürü balığı olurdu, ember tetra yada rasbora (şuan beraber besliyorum)
küçük 10 tane panda çöpçü sürüsü de keyifli bir görsel yaratırdı veya 8 li sae sürüsü.
taban bitkisi konacaksa bence en iyi dekor büyük lav taşları oluyor. taban bitkisinin yanına nedense başka tür bitkilerin olmasını sevmiyorum.
mangrow kökü görüntü olarak çok sevsem de ne yazık ki artık tercih etmiyorum. suyu sürekli salınım yaparak sarıya boyuyor. su ne kadar berrak olursa olsun o renk bir su çamur gibi görünüyor.
power led armatürleri ile iyi bir aydınlatma elde edebilirsiniz.
son olarak akvaryumun üstü tamamen kapatılmalı balıklar atlıyor.
bitmiş halini merak ediyorum.
bunlar benim akvaryumlarım dan bir kaç örnek özellikle 120*30*30 alçak akvaryumlar da bitki gelişimi inanılmaz. hiç bir tank da c02 kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520192258541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok güzel, çok başarılı ve güzel görünüyor. Kök ve büyük lav kayası benimde tercihlerim arasında, tasarımı araştırmaya devam ediyorum.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Gld5]
Kapak tasarımından dolayı sanırım led olmak zorunda zarif duracaktır. Ama böyle bir koca akvaryumum olsa pirana koyardım.😂[/QUOTE]
Ben sevmiyorum malesef pirana yada köpekbalığı bulundurulan akvaryumları :)
[QUOTE=Gld5]
Kapak tasarımından dolayı sanırım led olmak zorunda zarif duracaktır. Ama böyle bir koca akvaryumum olsa pirana koyardım.😂[/QUOTE]
Ben sevmiyorum malesef pirana yada köpekbalığı bulundurulan akvaryumları :)
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Gld5]Tasarım değişik olması güzel filtremeyi nasıl yapacaksınız? [/QUOTE]
İlanlar kısmında bir arkadaşın tüm malzemelerini alacağım. Okuduklarımdan yola çıkarak bu tarz L akvaryum da sirkülasyonu sağlamak için 2 adet dış filtre kullanacağım. Tabi gerek olması durumunda kafa motoru ile desteklemeyi planlıyorum. Ama nasıl bir ışıklandırma kullanmam gerektiğini hala bilmiyorum tabi birde Co2 seti kısmı var ama göç yolda düzelir mantığıyla çıktım bi serüvene[:)))][:)))]
[QUOTE=Gld5]Tasarım değişik olması güzel filtremeyi nasıl yapacaksınız? [/QUOTE]
İlanlar kısmında bir arkadaşın tüm malzemelerini alacağım. Okuduklarımdan yola çıkarak bu tarz L akvaryum da sirkülasyonu sağlamak için 2 adet dış filtre kullanacağım. Tabi gerek olması durumunda kafa motoru ile desteklemeyi planlıyorum. Ama nasıl bir ışıklandırma kullanmam gerektiğini hala bilmiyorum tabi birde Co2 seti kısmı var ama göç yolda düzelir mantığıyla çıktım bi serüvene[:)))][:)))]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
Betul_,
SeaWorld,
ugurbaran,
nniiaa,
Manguday,
0rnn,
Soner.x,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Mithat2828,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Sungurr,
BilalM.,
Feanor,
voimddweller,
Salihsapkaa,
aycan kurt,
yeekim,
emrahdm,
userhamit,
ProfMalawi,
esensml,
sorbiek,
merutay,
esucsuz,
plutarkhos,
EmiirKaan,
Tallha,
burakinal,
Samoo,
Laetacara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
