ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
revivality
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2017 13:20
Son Ziyaret:
07 Ağustos 2019 12:27
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ibrahim
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Söz gümüş, Sukut altınsa.... METAL HAYATTIR..
SON 10 MESAJI
100x45x55 Discus/tetra Akvaryumu
[QUOTE=SahinTaskin]Güzel sade bir tank olmuş tebrik ederim ama altılı bir discus grubu kurarsanız daha iyi olur balıklar kendilerini daha rahat hissedecektir ikili grup sürekli ürkek olur[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. 4 adet daha alacağım akvaryumcuma gelmesini bekliyorum. Elimde ki 2 discus için birşeyler söyleyebilirmisiniz cinsleri nedir sağlıklılarmı vs. Biraz araştırdım discuslarda yanıklık oluyormuş turuncu olan yanık gibi geldi bana.
[QUOTE=SahinTaskin]Güzel sade bir tank olmuş tebrik ederim ama altılı bir discus grubu kurarsanız daha iyi olur balıklar kendilerini daha rahat hissedecektir ikili grup sürekli ürkek olur[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. 4 adet daha alacağım akvaryumcuma gelmesini bekliyorum. Elimde ki 2 discus için birşeyler söyleyebilirmisiniz cinsleri nedir sağlıklılarmı vs. Biraz araştırdım discuslarda yanıklık oluyormuş turuncu olan yanık gibi geldi bana.
100x45x55 Discus/tetra Akvaryumu
Ölçüler: 100 x 45 x 55
Canlı Türleri: 10x Kardinal tetra / 10x Kırmızı burun tetra / 2x Discus / 4x Albino çopçü / 3x Elma salyangoz
Bitki Türleri: Dev anubias
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqua Master Pro-1200 / 60x2 5730 SMD LED
Tasarım ve Dekorasyon: Yati kökü / 25 kg QUARTZ KUM
Merhaba Arkadaşlar ,
Bitkili akvaryum denememden sonra tekrar sade bir akvaryuma geçiş yaptım. İlk kurulumdan sonra yaklaşık 2 hafta akvaryum boşta çalıştı ve canlıları 2 hafta sonunda ekledim.
Discuslarla ilgili çok fazla bilgiye sahip değilim açıkcası gelişi güzel aldım balıkları. Dişi/erkek ve sağlık durumları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121581.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 x 45 x 55
Canlı Türleri: 10x Kardinal tetra / 10x Kırmızı burun tetra / 2x Discus / 4x Albino çopçü / 3x Elma salyangoz
Bitki Türleri: Dev anubias
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqua Master Pro-1200 / 60x2 5730 SMD LED
Tasarım ve Dekorasyon: Yati kökü / 25 kg QUARTZ KUM
Merhaba Arkadaşlar ,
Bitkili akvaryum denememden sonra tekrar sade bir akvaryuma geçiş yaptım. İlk kurulumdan sonra yaklaşık 2 hafta akvaryum boşta çalıştı ve canlıları 2 hafta sonunda ekledim.
Discuslarla ilgili çok fazla bilgiye sahip değilim açıkcası gelişi güzel aldım balıkları. Dişi/erkek ve sağlık durumları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/030720181121581.jpg[/IMG]
Cuba Gelişimi (inşallah)
[QUOTE=kerowski]Bugün 2. Gün ekimden sonra. Ne bir grlişme, yayılma var ne de sararma, çürüme var. [/QUOTE]
1 hafta sonra heryer yemyelişş :))
Zemin bitkisinin gelişimini beklemek çok sabır ister. Kendi bulunduğu konuma adaptasyonu için bile haftalar geçmesi gerekir daha sonra min 2 ay içerisinde ( düzenli gübreleme, co2 ve ışık dahilinde ) yavas yavas yayılmaya başlar.
Şöyle bi görsel bırakayım :)
Mart Ayı Ortaları yeni ekim cuba lar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181020101.jpg[/IMG]
4 Mayıs Güncel
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181021071.jpg[/IMG][EDIT]revivality,2018-05-05 10:22:18[/EDIT]
[QUOTE=kerowski]Bugün 2. Gün ekimden sonra. Ne bir grlişme, yayılma var ne de sararma, çürüme var. [/QUOTE]
1 hafta sonra heryer yemyelişş :))
Zemin bitkisinin gelişimini beklemek çok sabır ister. Kendi bulunduğu konuma adaptasyonu için bile haftalar geçmesi gerekir daha sonra min 2 ay içerisinde ( düzenli gübreleme, co2 ve ışık dahilinde ) yavas yavas yayılmaya başlar.
Şöyle bi görsel bırakayım :)
Mart Ayı Ortaları yeni ekim cuba lar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181020101.jpg[/IMG]
4 Mayıs Güncel
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/050520181021071.jpg[/IMG][EDIT]revivality,2018-05-05 10:22:18[/EDIT]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=okay] https://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/5630-pcb-led-bar-1-mt-10-adet-ucretsiz-kargo-338823905
Bu iş iyice kafa karıştırıyor artık. Linkteki fiyatlara bakın [:(][/QUOTE]
Fiyat normal hocam 10mt satıyor adam :)
[QUOTE=okay] https://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/5630-pcb-led-bar-1-mt-10-adet-ucretsiz-kargo-338823905
Bu iş iyice kafa karıştırıyor artık. Linkteki fiyatlara bakın [:(][/QUOTE]
Fiyat normal hocam 10mt satıyor adam :)
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=WaveRider]İbrahim bey tankınız hayırlı olsun,fakat söylemeden geçmek istemiyorum.Japon balıkları otçul olduğu için o tankta bitki yetiştirmeniz zor.
Powerled deneyiyimim çok kısıtlı fakat Co2 destekli bir tank için 21 watt uygun görünüyor.Bence sorunu gübrelemede ve/veya Co2 nin tanktaki çözebildiğiniz miktarda arayın ilk önce.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Japonları bitkileri diktiğim gün çıkarmıştım. Çıkarmadan çektiğim bir fotoğraf.
Dün baya kafa yorduktan sonra Samsung 5630 smt piyasada bulamadığımdan 2 metre 5730 smt tedarik ettim. 2 Metre 5730 2 adet Alüminyum kasa ve kapağı toplam 30 TL ye mâl oldu. Şerit verileri aşağıda ki gibi.
RENK : BEYAZ
GERİLİM : DC 12V
GÜÇ 18W / MT
ÖLÇÜ : 1 MT
IŞIK AKISI : 1620 LÜMEN
AKIM : 1.50A / MT
ÇİP : SMD
IP : 20
Akvaryumumun boyu 60 cm olduğu için 1 metrelik şeritleri 60 cm e indirip alüminyum kasalar üzerinde de biraz kesme biçme yaptıktan sonra akvaryuma yerleştirdim. Yaklaşık 15 dk sonra cubalar çılgınlar gibi fotosenteze başladılar. Power led varken bu kadar fotosentez olmuyordu ışığın hızlı verimi hoşuma gitti. Timer priz ile saat 18:00 23:00 aralığı ışık veriyorum. 1 hafta 10 günlük süreçte gözlemleme ile neler olacağını tekrar sizlere aktaracağım.
Akvaryuma verdiğim lümen yanlış hesaplamıyorsam ;
1620 Lümen / 100 cm = 16,2 Lümen/cm
60 cm x 16,2 Lümen = 972 lümen
972 Lümen x 2 = 1944 lümen
1944/60litre = [B]32,4 lümen/litre[/B] Çıkıyor. Yeterli midir? fazla mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006051.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=SlGE4Kn5oiI[/VID]
[QUOTE=WaveRider]İbrahim bey tankınız hayırlı olsun,fakat söylemeden geçmek istemiyorum.Japon balıkları otçul olduğu için o tankta bitki yetiştirmeniz zor.
Powerled deneyiyimim çok kısıtlı fakat Co2 destekli bir tank için 21 watt uygun görünüyor.Bence sorunu gübrelemede ve/veya Co2 nin tanktaki çözebildiğiniz miktarda arayın ilk önce.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Japonları bitkileri diktiğim gün çıkarmıştım. Çıkarmadan çektiğim bir fotoğraf.
Dün baya kafa yorduktan sonra Samsung 5630 smt piyasada bulamadığımdan 2 metre 5730 smt tedarik ettim. 2 Metre 5730 2 adet Alüminyum kasa ve kapağı toplam 30 TL ye mâl oldu. Şerit verileri aşağıda ki gibi.
RENK : BEYAZ
GERİLİM : DC 12V
GÜÇ 18W / MT
ÖLÇÜ : 1 MT
IŞIK AKISI : 1620 LÜMEN
AKIM : 1.50A / MT
ÇİP : SMD
IP : 20
Akvaryumumun boyu 60 cm olduğu için 1 metrelik şeritleri 60 cm e indirip alüminyum kasalar üzerinde de biraz kesme biçme yaptıktan sonra akvaryuma yerleştirdim. Yaklaşık 15 dk sonra cubalar çılgınlar gibi fotosenteze başladılar. Power led varken bu kadar fotosentez olmuyordu ışığın hızlı verimi hoşuma gitti. Timer priz ile saat 18:00 23:00 aralığı ışık veriyorum. 1 hafta 10 günlük süreçte gözlemleme ile neler olacağını tekrar sizlere aktaracağım.
Akvaryuma verdiğim lümen yanlış hesaplamıyorsam ;
1620 Lümen / 100 cm = 16,2 Lümen/cm
60 cm x 16,2 Lümen = 972 lümen
972 Lümen x 2 = 1944 lümen
1944/60litre = [B]32,4 lümen/litre[/B] Çıkıyor. Yeterli midir? fazla mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/270320181006051.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=SlGE4Kn5oiI[/VID]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
Merhabalar ,
67x27x35 akvaryumum da 21w power led kullanıyor. Co2 tüplü olarak kullanıyorum ancak yaklaşık 20 25 gündür cubalarım çok fazla gelişim göstermedi. 5630 smd bara geçemiyi düşünüyorum. Kaç metre, kaç lümen uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/260320181333071.jpg[/IMG]
Merhabalar ,
67x27x35 akvaryumum da 21w power led kullanıyor. Co2 tüplü olarak kullanıyorum ancak yaklaşık 20 25 gündür cubalarım çok fazla gelişim göstermedi. 5630 smd bara geçemiyi düşünüyorum. Kaç metre, kaç lümen uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/260320181333071.jpg[/IMG]
65x27x35 Bitkili Akvaryum Aydınlatma.
Merhaba Arkadaşlar ,
Daha önce Akvaryum tanıtımında açtığım konuya müteakip aldığım yorumlar üzere aydınlatmamı power led e dönüştürüyorum. Akvaryum net 63 Litre su alıyor ve yaptırdığım projede 21x1w power led bulunuyor buda litre başına 0,33w lık bir ışık sağlıyor. Ledlerin renk dağılımı resimde ki gibidir. Fikir ve önerilerinizi beklemekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181700161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar ,
Daha önce Akvaryum tanıtımında açtığım konuya müteakip aldığım yorumlar üzere aydınlatmamı power led e dönüştürüyorum. Akvaryum net 63 Litre su alıyor ve yaptırdığım projede 21x1w power led bulunuyor buda litre başına 0,33w lık bir ışık sağlıyor. Ledlerin renk dağılımı resimde ki gibidir. Fikir ve önerilerinizi beklemekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181700161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/230120181646341.jpg[/IMG]
Krebensis Yumurtaları.
Merhaba Arkadaşlar ,
Dün akşam akvaryuma aldığım bitkileri dikerken dişi krebensisin saldırılarına maruz kaldım ve ardından hemen hindistan cevizinin içine baktığımda yumurta bıraktığını gördüm. Dişi erkeği içeri almıyor ikiside nöbetleşe savunma yapıyor. Resim çekebildim. Yumurta da mantarlaşma olabiliyormu araştırmalarım sonucu ama pek seçemedim. Yumurtaların durumu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/220120181148051.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar ,
Dün akşam akvaryuma aldığım bitkileri dikerken dişi krebensisin saldırılarına maruz kaldım ve ardından hemen hindistan cevizinin içine baktığımda yumurta bıraktığını gördüm. Dişi erkeği içeri almıyor ikiside nöbetleşe savunma yapıyor. Resim çekebildim. Yumurta da mantarlaşma olabiliyormu araştırmalarım sonucu ama pek seçemedim. Yumurtaların durumu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/220120181148051.jpg[/IMG]
Limon Mu? Zeytin Mi? Bambaşka Birşey Mi ?
Merhaba Arkadaşlar ,
Aşağıda ki resimlerde görünen bitkilerin biri limon diğeri ise zeytin diye almıştım. İnternette araştırdım biraz ne zeytin zeytine ne de limon limona benziyor.
Bende mi bir yanlışlık var nedir bu bitkilerin türü ?[:geek:]
LİMON BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843051.jpg[/IMG]
ZEYTİN BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843061.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar ,
Aşağıda ki resimlerde görünen bitkilerin biri limon diğeri ise zeytin diye almıştım. İnternette araştırdım biraz ne zeytin zeytine ne de limon limona benziyor.
Bende mi bir yanlışlık var nedir bu bitkilerin türü ?[:geek:]
LİMON BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843051.jpg[/IMG]
ZEYTİN BİTKİSİ DİYE ALDIĞIM
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200580/200120180843061.jpg[/IMG]
60 Litre Bitkili İlk Deneme.
[QUOTE=Astronotus] Birkaç değerli hobici abimizle araştırmalarımız sonucu lav kırığını tercih etmiş ve sonuçlarının çok verimli olduğunu gözlemlemiştik.Ben şöyle yapıyorum.Filtremde marka ürünler yerine lav kırığı ve zeolit bulunduruyorum,haftalık su değişimlerimdede bakteri kültürünü ekliyorum.Şuan bende power led kullanıyorum ve tarif etmem gerekirse hızlı bir yarış atı gibidir.Doğru dizilim,doğru soğutucu profil,doğru saat dilimi ve doğru gübreleme ile tek geçerim ancak hız dedik ya bu,yüksek derecede kontrol gerektirende bir sistemdir.Hani o lastik reklamındaki tabirle;Kontrolsüz güç güç değildir.[/QUOTE]
Aynen katılıyorum size. Yoğun kontrol gerektiren bir durum bitkili akvaryum. Önerileriniz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Power led geçiş şart sanırım en kısa zamanda geçiş sağlayacağım.
[QUOTE=Astronotus] Birkaç değerli hobici abimizle araştırmalarımız sonucu lav kırığını tercih etmiş ve sonuçlarının çok verimli olduğunu gözlemlemiştik.Ben şöyle yapıyorum.Filtremde marka ürünler yerine lav kırığı ve zeolit bulunduruyorum,haftalık su değişimlerimdede bakteri kültürünü ekliyorum.Şuan bende power led kullanıyorum ve tarif etmem gerekirse hızlı bir yarış atı gibidir.Doğru dizilim,doğru soğutucu profil,doğru saat dilimi ve doğru gübreleme ile tek geçerim ancak hız dedik ya bu,yüksek derecede kontrol gerektirende bir sistemdir.Hani o lastik reklamındaki tabirle;Kontrolsüz güç güç değildir.[/QUOTE]
Aynen katılıyorum size. Yoğun kontrol gerektiren bir durum bitkili akvaryum. Önerileriniz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Power led geçiş şart sanırım en kısa zamanda geçiş sağlayacağım.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 17:24
Yeni Üye Forumu - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
