ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LepiteS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ekim 2017 08:59
Son Ziyaret:
10 Ekim 2017 16:40
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ibrahim Erel
Doğum Tarihi:
25 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Dijital Reklam
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
63 Lt Bitkili Canlı Doğuran Akvaryum
Molly, Lepistes, Kılıç kuyruk, Albino çöpçü, cüce vatoz
SON 10 MESAJI
Power Led Ve Smd Led Arasındaki Fark Nedir?
Arkadaşlar Power Led ile SMD Led bu ikisinin arasındaki fark nedir? bilenler yazabilir mi? bitkili akvaryuma ne kadr oranda katkı sağlar veya sağlamaz.
Arkadaşlar Power Led ile SMD Led bu ikisinin arasındaki fark nedir? bilenler yazabilir mi? bitkili akvaryuma ne kadr oranda katkı sağlar veya sağlamaz.
Yem Yemiyor
[:)][QUOTE=batuhan1216]Evet doğal ortamında tabiki daha iyi olur ama şuan öyle bi ihtimalim yok akvaryumda çok fazla balık var 25 litrelik akvaryum 9 tane canlı doğuran var normalde 5 6 dan fazla bakılmaz bu boyutta bitkiler mağaralar olsada yavrular yem oluyor sadece 1 tane yavru lepistes kurtarabildim en kısa zamanda akvaryumdaki balık sayısını dusurecem ama şuan yavruluktan başka carem yok[:(]
[/QUOTE]
Kesinlikle balıklarını azalt. Akvaryumunun litresine göre zaten balığın çok fazla en azından nitrat ile ilgili sıkıntı yaşamamak istiyorsan yemlemeyi ve su değişimlerini dikkatli yapman lazım. Molly'ler bu konuda çok hassas balıklardır. Benimde 4 tane molly balığım var. 2 ay oldu karnı şiş hala doğurmadı [:)] [:)]Eğer bitki istiyorsan ki bence lazım alışveriş yaptığım mükemmel bir facebook adresi var. 5 kez falan bitki aldım, hiç bir kusuru yok. Böylece yavruluksuz strese sokmadan balıkların bitkilerin aralarına saklanarak rahatça büyürler. Bende çok fazla bitki var yinede bir şekilde yavru balıklar ölüyor, yada yeniyor. Hala çözemediğim tek şey odur.
Bu arada bitki yerine geçici olarak rafya falan kullananlar oluyor. Forumda araştırabilirsin kısa sürede o tarz birşey de işini görür sanırım.
[:)][QUOTE=batuhan1216]Evet doğal ortamında tabiki daha iyi olur ama şuan öyle bi ihtimalim yok akvaryumda çok fazla balık var 25 litrelik akvaryum 9 tane canlı doğuran var normalde 5 6 dan fazla bakılmaz bu boyutta bitkiler mağaralar olsada yavrular yem oluyor sadece 1 tane yavru lepistes kurtarabildim en kısa zamanda akvaryumdaki balık sayısını dusurecem ama şuan yavruluktan başka carem yok[:(]
[/QUOTE]
Kesinlikle balıklarını azalt. Akvaryumunun litresine göre zaten balığın çok fazla en azından nitrat ile ilgili sıkıntı yaşamamak istiyorsan yemlemeyi ve su değişimlerini dikkatli yapman lazım. Molly'ler bu konuda çok hassas balıklardır. Benimde 4 tane molly balığım var. 2 ay oldu karnı şiş hala doğurmadı [:)] [:)]Eğer bitki istiyorsan ki bence lazım alışveriş yaptığım mükemmel bir facebook adresi var. 5 kez falan bitki aldım, hiç bir kusuru yok. Böylece yavruluksuz strese sokmadan balıkların bitkilerin aralarına saklanarak rahatça büyürler. Bende çok fazla bitki var yinede bir şekilde yavru balıklar ölüyor, yada yeniyor. Hala çözemediğim tek şey odur.
Bu arada bitki yerine geçici olarak rafya falan kullananlar oluyor. Forumda araştırabilirsin kısa sürede o tarz birşey de işini görür sanırım.
Hangi Armatürü Ve Florasanı Almalıyım?
Herkese Selamlar,
Bu forumda bi abimiz akvaryumda led kullanımı ile ilgili dikkat etmemiz gereken hususları paylaşmıştı. Bir çok balığını kaybetmiş. Benimde kendi akvaryumumda led'lerim var. fakat kanımca çok faydalı değiller bildiğiniz sarı ışık [:)] Fakat ben bitki gelişimi için Armatürlü florasan veya sadece armatür de olabilir bir sistem almak istiyorum. Lütfen bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Hangi florasanı almalıyım bunun için site yada ürün öneri yada link var mı ? Armatürler satılıyor piyasada biraz pahalı bunların yapılması yada yapan nerelerde var öneri yada site var mı ?
[B]Tank Kapasitesi:[/B] 63 Litre - Canlı bitkiler mevcut
Aşağıda paylaşmış oluğum site su şekil bir led satıyor. Bu gerçekten akvaryum ledi mi? Sonuçta para vereceğiz. İyi şeyler yapmak istiyoruz bilmek isterim doğal olarak. Bu konuda yeniyim. Yardımcı olacak abilerime kardeşlerime şimdiden teşekkür ederim.
[URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-led-armatur-65-cm-5-sira-299436599#product-seller-info[/URL][EDIT]LepiteS,2017-10-10 12:47:32[/EDIT]
Herkese Selamlar,
Bu forumda bi abimiz akvaryumda led kullanımı ile ilgili dikkat etmemiz gereken hususları paylaşmıştı. Bir çok balığını kaybetmiş. Benimde kendi akvaryumumda led'lerim var. fakat kanımca çok faydalı değiller bildiğiniz sarı ışık [:)] Fakat ben bitki gelişimi için Armatürlü florasan veya sadece armatür de olabilir bir sistem almak istiyorum. Lütfen bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Hangi florasanı almalıyım bunun için site yada ürün öneri yada link var mı ? Armatürler satılıyor piyasada biraz pahalı bunların yapılması yada yapan nerelerde var öneri yada site var mı ?
[B]Tank Kapasitesi:[/B] 63 Litre - Canlı bitkiler mevcut
Aşağıda paylaşmış oluğum site su şekil bir led satıyor. Bu gerçekten akvaryum ledi mi? Sonuçta para vereceğiz. İyi şeyler yapmak istiyoruz bilmek isterim doğal olarak. Bu konuda yeniyim. Yardımcı olacak abilerime kardeşlerime şimdiden teşekkür ederim.
[URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-led-armatur-65-cm-5-sira-299436599#product-seller-info[/URL][EDIT]LepiteS,2017-10-10 12:47:32[/EDIT]
Yem Yemiyor
Selamlar, Hamile ise bence yavrulukta tutmak bana mantıksız geliyor. Akvaryum kapasitenizi ve bitki var mı tam olarak bilmiyorum ama. En azından akvaryum içinde doğal ortamına yakın bi şekilde alışması bana daha mantıklı geliyor. Bence yavruluk strese sokabilir. Profosyonel anlamda tabi yavruluk gerekiyor ise orasını bilemem.
Selamlar, Hamile ise bence yavrulukta tutmak bana mantıksız geliyor. Akvaryum kapasitenizi ve bitki var mı tam olarak bilmiyorum ama. En azından akvaryum içinde doğal ortamına yakın bi şekilde alışması bana daha mantıklı geliyor. Bence yavruluk strese sokabilir. Profosyonel anlamda tabi yavruluk gerekiyor ise orasını bilemem.
Akvaryum Sizce Nasıl Olmuş ?
Merhaba hocam, Akvaryum 110 litreden az gibi geldi bana sanki bence onu tekrardan teyit edin derim. Ciklet türlerini daha çok yüksek kapasiteli tanklarda besliyorlar. Birde vatoz için acele etme biraz yosun olmasını beklesen daha iyi olur.
Saygılar,
Merhaba hocam, Akvaryum 110 litreden az gibi geldi bana sanki bence onu tekrardan teyit edin derim. Ciklet türlerini daha çok yüksek kapasiteli tanklarda besliyorlar. Birde vatoz için acele etme biraz yosun olmasını beklesen daha iyi olur.
Saygılar,
Acemi Moli Sahibi
Genelde 1Erkek - 3Dişi veya katları şeklindedir. Erkekler dişi ile çiftleşme döneminde yoğun baskı sonucu strese girme gibi problemler oluşabiliyor.[EDIT]LepiteS,2017-10-07 20:27:57[/EDIT]
Genelde 1Erkek - 3Dişi veya katları şeklindedir. Erkekler dişi ile çiftleşme döneminde yoğun baskı sonucu strese girme gibi problemler oluşabiliyor.[EDIT]LepiteS,2017-10-07 20:27:57[/EDIT]
Balıklarım İki Gündür Bir Bir Ölüyor [fotoğraflı]
Hocam öncelikle geçmiş olsun. ilk tecrübesizliğimde benimde balıklarım ölmüştü gerçekten üzücü. Filtre süngerini bende çeşme suyu ile yıkamıştım. Zamanla gerek okuyarak, bizzat yaşayarak tecrübe sahibi oluyorsunuz [:'(]
Molly'ler lepisteslere göre boyutları daha büyük olduğu için tankında sıkıntı yaşayabilirsin. Durumun varsa daha büyük tank daha iyi olacaktır. Yavru balıkların su sıkıntılı olduğu zamanda dünyaya geldi ise o ortama alıştıklarından zarar geleceğini düşünmüyorum. Diğer balıkların video da gayet normal gözüküyorlar.
Tavsiyem bırak sünger pis kalsın. Temizleyeceksen de akvaryumun kendi suyu ile şöyle bir yıkayıverirsin. Her zaman Kahverengi (bakterili) olması iyidir. [:)] [:)] Zamanla şu delikli beyaz taşlardan filtrenin içine atabilirsin. Filtrenin modeline göre değişir tabi, bakteriler onlarda da yaşamını sürdüyorlar.
Hocam öncelikle geçmiş olsun. ilk tecrübesizliğimde benimde balıklarım ölmüştü gerçekten üzücü. Filtre süngerini bende çeşme suyu ile yıkamıştım. Zamanla gerek okuyarak, bizzat yaşayarak tecrübe sahibi oluyorsunuz [:'(]
Molly'ler lepisteslere göre boyutları daha büyük olduğu için tankında sıkıntı yaşayabilirsin. Durumun varsa daha büyük tank daha iyi olacaktır. Yavru balıkların su sıkıntılı olduğu zamanda dünyaya geldi ise o ortama alıştıklarından zarar geleceğini düşünmüyorum. Diğer balıkların video da gayet normal gözüküyorlar.
Tavsiyem bırak sünger pis kalsın. Temizleyeceksen de akvaryumun kendi suyu ile şöyle bir yıkayıverirsin. Her zaman Kahverengi (bakterili) olması iyidir. [:)] [:)] Zamanla şu delikli beyaz taşlardan filtrenin içine atabilirsin. Filtrenin modeline göre değişir tabi, bakteriler onlarda da yaşamını sürdüyorlar.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Hocam orası kapalı olacak. Co2 basacaksın. Sonra co2 suya tamamen karıştığı zaman yani yavaş yavaş boşaldıktan sonra. En üstte az bir miktar gaz kalacak vana dediğiniz yeri açıp o gazı boşaltacaksınız sonra vanayı kapatıp tekrar spreyden co2 basıcaksınız o vana içerde suda çözünmeyen gazı boşaltmak için.[/QUOTE]
Teşekkürler hocam hemen deneyeceğim. İnşallah doğru bir şekilde yaparım.
[QUOTE=math1]
Hocam orası kapalı olacak. Co2 basacaksın. Sonra co2 suya tamamen karıştığı zaman yani yavaş yavaş boşaldıktan sonra. En üstte az bir miktar gaz kalacak vana dediğiniz yeri açıp o gazı boşaltacaksınız sonra vanayı kapatıp tekrar spreyden co2 basıcaksınız o vana içerde suda çözünmeyen gazı boşaltmak için.[/QUOTE]
Teşekkürler hocam hemen deneyeceğim. İnşallah doğru bir şekilde yaparım.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Sanırım sizde tıpa kısmını bir boru ile dışarı almışlar air adjuster yazan kısım açıp kapamalı bir şey mi?[/QUOTE]
Evet orası açıp kapanabiliyor. Ben ona vana demişim [:)] orayı açtığım zaman çok çbk yukarı cıkıyor su tankere bastıktan sonra. Orayı kapadığım zaman yavaş yavaş çıkıyor. Sanırım Co2 daha uzun süre gitmiş oluyor. Tabi bu bi tahmin bana göre.
[QUOTE=math1]
Sanırım sizde tıpa kısmını bir boru ile dışarı almışlar air adjuster yazan kısım açıp kapamalı bir şey mi?[/QUOTE]
Evet orası açıp kapanabiliyor. Ben ona vana demişim [:)] orayı açtığım zaman çok çbk yukarı cıkıyor su tankere bastıktan sonra. Orayı kapadığım zaman yavaş yavaş çıkıyor. Sanırım Co2 daha uzun süre gitmiş oluyor. Tabi bu bi tahmin bana göre.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Sisteminizin şu şekilde olması lazım bir adet hazne co2 tutmak amacı ile suyun içerisine ters bardak şeklinde koyulan. Bu haznenin üstünde bir tıpa mevcut olması lazım bir de sprey teneke bu tenekeden haznenin içerisine co2 dolduracaksınız dolduğu zaman kapatacaksınız. Yavaş yavaş co2 suya karışacak dibde oluşan basınctan ve su temasından dolayı ve tekrar su dolacak haznenin içerisine çözülen co2 yerine üstte çözülmeyen bir miktar gaz kalır ise ki kalır diye tahmin ediyorum bunu haznenin üstündeki tıpayı açıp boşalatacaksınız ardından tekrar yeni co2 dolduracaksınız bunu günde 2,3 kere yapabilirsiniz gece ışık yokken yapmanıza gerek yok. Ben 48 lt tankımda 1 kere yapıyorum zaten 1 kere boşalıyor sadece vana yı açık bırakırsanız bütün gazınız suya karışmadan havaya uçar. Bu sisteme BELL adı veriliyor araştırma yapmak isterseniz bu şekilde aratabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler, Benim sistemdeki tek farklılık ters bardak şeklinde koyulan haznede 2 giriş var tıpayı öncede cıkartıp 2 boruyu o hazneye takmak gerekiyor. Sanırım videolardan benim de kafamı karıştıran şey bu oldu. Bundan ötürü gazını alamıyor olabilirim. Sistemime ait aşağıda detaylı görsel koyuyorum. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200431/061020171358241.jpg[/IMG]
[QUOTE=math1]
Sisteminizin şu şekilde olması lazım bir adet hazne co2 tutmak amacı ile suyun içerisine ters bardak şeklinde koyulan. Bu haznenin üstünde bir tıpa mevcut olması lazım bir de sprey teneke bu tenekeden haznenin içerisine co2 dolduracaksınız dolduğu zaman kapatacaksınız. Yavaş yavaş co2 suya karışacak dibde oluşan basınctan ve su temasından dolayı ve tekrar su dolacak haznenin içerisine çözülen co2 yerine üstte çözülmeyen bir miktar gaz kalır ise ki kalır diye tahmin ediyorum bunu haznenin üstündeki tıpayı açıp boşalatacaksınız ardından tekrar yeni co2 dolduracaksınız bunu günde 2,3 kere yapabilirsiniz gece ışık yokken yapmanıza gerek yok. Ben 48 lt tankımda 1 kere yapıyorum zaten 1 kere boşalıyor sadece vana yı açık bırakırsanız bütün gazınız suya karışmadan havaya uçar. Bu sisteme BELL adı veriliyor araştırma yapmak isterseniz bu şekilde aratabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler, Benim sistemdeki tek farklılık ters bardak şeklinde koyulan haznede 2 giriş var tıpayı öncede cıkartıp 2 boruyu o hazneye takmak gerekiyor. Sanırım videolardan benim de kafamı karıştıran şey bu oldu. Bundan ötürü gazını alamıyor olabilirim. Sistemime ait aşağıda detaylı görsel koyuyorum. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200431/061020171358241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
