ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Afanero
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Eylül 2017 19:57
Son Ziyaret:
04 Şubat 2021 15:27
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdem ağdaş
Doğum Tarihi:
26 Kasım 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdem ağdaş
SON 7 MESAJI
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=ceyh]Merhaba, dekorasyon güzel olmuş, elinize sağlık, zaman içerisinde zevke göre ön plan bitkileri de eklenebilir.
Dipte kullandığınız kum nedir?
Katkı dedikleriniden ortadaki potasyum gübresi, düzenli kullanmaya devam etmelisiniz ama tek başına potasyum bitkilerin ihtiyacı için yeterli olmayabilir, diğer makro ve mikro elementler de gerekli olabilir.
Üzerinde 1 kapak yazan su düzenleyici, 24+ saat ağzı açık bir kapta gölgede dinlendireceğiniz suda klor kalmayacaktır, dolayısıyla ani su değişiklikleri gerekmedikçe düzenli olarak kullanmanıza gerek yok.
Stability bildiğim bir ürün değil, biyolojik filtrasyon demiş ama bunu nasıl yaptığını anlamadım. Akvaryuma canlı eklemeden önce önemli olan döngüyü oturtmak. Bunun için bakteri kültürü (sudaki klor uçtuktan sonra ve canlı eklemeden bir gün önce) kullanabilirsiniz (bakteria feeder ile karıştırılabiliyor, bakteria feeder bakteri kültürü değil bakteri besinidir, aynı işi görmez).
Su değişimini haftalık % 30 civarı dinlenmiş (kloru uçmuş) suyla yapabilirsiniz.
Son olarak son derece önemli bir konu olan döngü hakkındaki detaylar için linkteki makaleyi okumanızı özellikle öneririm.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp[/URL]
[/QUOTE]
Merhaba verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. En altta 10 kg lav kırığı onun üzerinde de 15 kg hagen kum var. Potasyum gübresini aslında bitkilerin yaprakları delindiği için aldım. Sıvı gübre için daha erken dediler. O yüzden şimdilik sadece bunu kullanıyorum. Ben bu biyolojik filtrasyonu ve gübreleri sürekli kullanacak mıyım yoksa belirli bir süreleri var mı onu öğrenmek istiyorum. Aşırıya kaçıp herşeyi berbat etmek istemiyorum çünkü. Linkini attığınız yazıyı okuyacağım. Verdiğiniz kıymetli bilgiler için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=ceyh]Merhaba, dekorasyon güzel olmuş, elinize sağlık, zaman içerisinde zevke göre ön plan bitkileri de eklenebilir.
Dipte kullandığınız kum nedir?
Katkı dedikleriniden ortadaki potasyum gübresi, düzenli kullanmaya devam etmelisiniz ama tek başına potasyum bitkilerin ihtiyacı için yeterli olmayabilir, diğer makro ve mikro elementler de gerekli olabilir.
Üzerinde 1 kapak yazan su düzenleyici, 24+ saat ağzı açık bir kapta gölgede dinlendireceğiniz suda klor kalmayacaktır, dolayısıyla ani su değişiklikleri gerekmedikçe düzenli olarak kullanmanıza gerek yok.
Stability bildiğim bir ürün değil, biyolojik filtrasyon demiş ama bunu nasıl yaptığını anlamadım. Akvaryuma canlı eklemeden önce önemli olan döngüyü oturtmak. Bunun için bakteri kültürü (sudaki klor uçtuktan sonra ve canlı eklemeden bir gün önce) kullanabilirsiniz (bakteria feeder ile karıştırılabiliyor, bakteria feeder bakteri kültürü değil bakteri besinidir, aynı işi görmez).
Su değişimini haftalık % 30 civarı dinlenmiş (kloru uçmuş) suyla yapabilirsiniz.
Son olarak son derece önemli bir konu olan döngü hakkındaki detaylar için linkteki makaleyi okumanızı özellikle öneririm.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp[/URL]
[/QUOTE]
Merhaba verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. En altta 10 kg lav kırığı onun üzerinde de 15 kg hagen kum var. Potasyum gübresini aslında bitkilerin yaprakları delindiği için aldım. Sıvı gübre için daha erken dediler. O yüzden şimdilik sadece bunu kullanıyorum. Ben bu biyolojik filtrasyonu ve gübreleri sürekli kullanacak mıyım yoksa belirli bir süreleri var mı onu öğrenmek istiyorum. Aşırıya kaçıp herşeyi berbat etmek istemiyorum çünkü. Linkini attığınız yazıyı okuyacağım. Verdiğiniz kıymetli bilgiler için çok teşekkür ederim.
İlk Bitkili Akvaryumum
Ölçüler: 100 x45 x 55
Canlı Türleri: boş
Tankın Yaşı: 2[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192113401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192113491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192113571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192114051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192114131.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü ilk bitkili akvaryumumu kurdum. Elimden ancak bu kadarı geldi ilk deneyimim olduğu için yaptığım hataları bana söylemenizi tecrübelerinizi paylaşmanızı ve akvaryumumu yorumlamanızı istedim.
Bitkileri koyduktan sonra yapraklarında delinme oldu ben biraz evham yapıp potasyum aldım henüz 3 ml kullandım. Onun dışında fotoğraflarda görmüş olduğunuz katkıları kullanıyorum. İlk akvaryumun sisteminin oturma süreci nasıl işler? Ben bu katkıları ne kadar daha kullanmalıyım ve su değişimlerini ne zaman yapmalıyım? Bana biraz yol gösterebilirseniz çok mutlu olurum. Akvaryum şu anda 3 günlük izlemem gereken yol hakkında fikir ve linklere çok açığım.
Ölçüler: 100 x45 x 55
Canlı Türleri: boş
Tankın Yaşı: 2[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192113401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192113491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192113571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192114051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620192114131.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü ilk bitkili akvaryumumu kurdum. Elimden ancak bu kadarı geldi ilk deneyimim olduğu için yaptığım hataları bana söylemenizi tecrübelerinizi paylaşmanızı ve akvaryumumu yorumlamanızı istedim.
Bitkileri koyduktan sonra yapraklarında delinme oldu ben biraz evham yapıp potasyum aldım henüz 3 ml kullandım. Onun dışında fotoğraflarda görmüş olduğunuz katkıları kullanıyorum. İlk akvaryumun sisteminin oturma süreci nasıl işler? Ben bu katkıları ne kadar daha kullanmalıyım ve su değişimlerini ne zaman yapmalıyım? Bana biraz yol gösterebilirseniz çok mutlu olurum. Akvaryum şu anda 3 günlük izlemem gereken yol hakkında fikir ve linklere çok açığım.
Kayalarda Yosunlaşma
[QUOTE=Anuenlil]
Merhaba yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:nazar:]
Bitkilerdeki delinme geceden sabaha olacağını sanmıyorum adaptasyon sürecindelerdir.
Kayalardaki yosunlanma eklediğiniz sıvı gübrenin etkisi olabileceği gibi aydınlatma süreniz etkili olabilir ayrıca gayet güzel doğal duruyor bunda aman aman endişe edecek bir durum yok işin doğasında olan şey .[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Daha ilk deneyimim olduğu için biraz fazla evham yapıyorum :)[QUOTE=Splendor]12 saat ışık ve gübreleme yeni kurulan tanklarda buna sebebiyet verir. Günlük 4-5 saat aydınlatma ile başlayın ve her ay 1 saat arttırarak 8-9 saate çıkarın. Gübrelemeyi de bitkiler eklendikten 2-3 hafta sonra başlarsanız daha iyi olur. Bu süre zarfında 3 günde 1 %20-30 su değişimi ve bakteri kültürü kullanın.
Yeni kurulan tanklarda gelişim ve adaptasyon konularını araştırın.
Bu durum hakkında bir yazım vardı; konuya bir göz atın; [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bitkilerimin_yapraklari_curuyor_k938700.asp[/URL][/QUOTE]
Çok sağolun söylediğiniz herşeyi dikkate alacağım. Bakteri kültürü falan aldım ve düzenli kullanıyorum. İlk aşamada Ne kadar kullanacağım ve su değişim zamanları hakkında bir fikrim yoktu o konuları araştıracağım.
[QUOTE=Anuenlil]
Merhaba yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:nazar:]
Bitkilerdeki delinme geceden sabaha olacağını sanmıyorum adaptasyon sürecindelerdir.
Kayalardaki yosunlanma eklediğiniz sıvı gübrenin etkisi olabileceği gibi aydınlatma süreniz etkili olabilir ayrıca gayet güzel doğal duruyor bunda aman aman endişe edecek bir durum yok işin doğasında olan şey .[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Daha ilk deneyimim olduğu için biraz fazla evham yapıyorum :)[QUOTE=Splendor]12 saat ışık ve gübreleme yeni kurulan tanklarda buna sebebiyet verir. Günlük 4-5 saat aydınlatma ile başlayın ve her ay 1 saat arttırarak 8-9 saate çıkarın. Gübrelemeyi de bitkiler eklendikten 2-3 hafta sonra başlarsanız daha iyi olur. Bu süre zarfında 3 günde 1 %20-30 su değişimi ve bakteri kültürü kullanın.
Yeni kurulan tanklarda gelişim ve adaptasyon konularını araştırın.
Bu durum hakkında bir yazım vardı; konuya bir göz atın; [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bitkilerimin_yapraklari_curuyor_k938700.asp[/URL][/QUOTE]
Çok sağolun söylediğiniz herşeyi dikkate alacağım. Bakteri kültürü falan aldım ve düzenli kullanıyorum. İlk aşamada Ne kadar kullanacağım ve su değişim zamanları hakkında bir fikrim yoktu o konuları araştıracağım.
Kayalarda Yosunlaşma
Merhaba arkadaşlar pazar günü ilk akvaryumumu kurdum. 200 litrelik bir akvaryum. Çiçekleri misket gübresini tabanını falan tamamlayıp filtreleri çalıştırdım. Günde 12 saat civarı ışık veriyorum. Akvaryum güneş görmeyen bir odada. Bitkileri diktikten sonra yapraklarda delinme oldu ve potasyum gübresi aldım. Şu an toplamda 3ml sıvı potasyum gübresi enjekte ettim. Ama kayada yosunlanma başladı. Bunun sebebi ne olabilir? Nasıl önleyebilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620191337421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620191337461.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar pazar günü ilk akvaryumumu kurdum. 200 litrelik bir akvaryum. Çiçekleri misket gübresini tabanını falan tamamlayıp filtreleri çalıştırdım. Günde 12 saat civarı ışık veriyorum. Akvaryum güneş görmeyen bir odada. Bitkileri diktikten sonra yapraklarda delinme oldu ve potasyum gübresi aldım. Şu an toplamda 3ml sıvı potasyum gübresi enjekte ettim. Ama kayada yosunlanma başladı. Bunun sebebi ne olabilir? Nasıl önleyebilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620191337421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199724/190620191337461.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Başlangıç
[QUOTE=rizasirman]Erdem bey merhaba,
Lepistes baktığınız tankta (özellikleri nelerdir bilmiyorum) low tech bitkilere de büyük oranda bakabilirsiniz. Bir yerinden bitkili akvaryuma başlamak için iyi bir yöntem olur. Oturmuş bir tankta bitkiler daha sağlıklı gelişmeye başlar.
Ancak illa ki ayrı bir tank kuracaksanız, 30-40 litrelik nano bir akvaryum olabilir. Zeminde reeflowers siyah kum ve JBL kugeln misket gübre, 6500K beyaz 10-20 watt led ampül ile bir aydınlatma ve şelale filtre, büyük oranda ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır. Zevkinize göre ağaç kökü ve kayalar da eklersiniz. Bitki seçimini de low tech bitkiler diye forumda aratarak yapabilirsiniz. Anuibias türleri, java fern, christmas moss, rotala red ve green gibi stem yani gövdeli bitkiler, bolbitis, cryptocoryn türleri gibi bitkiler tercih edebilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Hazırdaki tankımı bozmak istemiyorum çünkü başarısız olma ihtimalim var. Asıl amacım ufak tankta tecrübe edinip daha sonra kurulu Akvaryum’a güzel birşeyler yapmak.
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Klasik siyah hagen kum altında lav kırığı ile bir zemin oluşturmanız oldukça ekonomik olur ve her türlü bitkiyi yetiştirebilirsiniz her daim. Işık çok önemli yanlış bir aydınlatma yosun problemine boğar sizi ve sıkılıp tankı bozarsınız. Ben ledten ziyade floresan kullanmanızı tavsiye ederim bu bağlamda çünkü floresan ışık anlamında garanti bir sonuç sağlar. CO2 zaten olmayacak, haftalık %15 düzenli dinlenmiş su değişimi yeterli olur. Sıvı gübre olarak low tech için karma bir gübre sera florena gibi kullanabilirsiniz. Misket gübre de kullanmanız bitkiler için fayda eder. Tropica nutrition tabs veya jbl balls olabilir. Günde 8 saat aydınlatmayı aralıklı verebilirsiniz 3 2 3 olabilir.
Bitki olarak zeytin, limon, tütün, karidesler için moss türleri vs. internetten araştırıp bir çok bitkiyi yetiştirebilirsiniz.[/QUOTE]
Çok sağolun verdiğiniz bilgiler için. Şu an arama kriterlerim azaldı. Amacım da buydu. Teşekkürler.
[QUOTE=rizasirman]Erdem bey merhaba,
Lepistes baktığınız tankta (özellikleri nelerdir bilmiyorum) low tech bitkilere de büyük oranda bakabilirsiniz. Bir yerinden bitkili akvaryuma başlamak için iyi bir yöntem olur. Oturmuş bir tankta bitkiler daha sağlıklı gelişmeye başlar.
Ancak illa ki ayrı bir tank kuracaksanız, 30-40 litrelik nano bir akvaryum olabilir. Zeminde reeflowers siyah kum ve JBL kugeln misket gübre, 6500K beyaz 10-20 watt led ampül ile bir aydınlatma ve şelale filtre, büyük oranda ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır. Zevkinize göre ağaç kökü ve kayalar da eklersiniz. Bitki seçimini de low tech bitkiler diye forumda aratarak yapabilirsiniz. Anuibias türleri, java fern, christmas moss, rotala red ve green gibi stem yani gövdeli bitkiler, bolbitis, cryptocoryn türleri gibi bitkiler tercih edebilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Hazırdaki tankımı bozmak istemiyorum çünkü başarısız olma ihtimalim var. Asıl amacım ufak tankta tecrübe edinip daha sonra kurulu Akvaryum’a güzel birşeyler yapmak.
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Klasik siyah hagen kum altında lav kırığı ile bir zemin oluşturmanız oldukça ekonomik olur ve her türlü bitkiyi yetiştirebilirsiniz her daim. Işık çok önemli yanlış bir aydınlatma yosun problemine boğar sizi ve sıkılıp tankı bozarsınız. Ben ledten ziyade floresan kullanmanızı tavsiye ederim bu bağlamda çünkü floresan ışık anlamında garanti bir sonuç sağlar. CO2 zaten olmayacak, haftalık %15 düzenli dinlenmiş su değişimi yeterli olur. Sıvı gübre olarak low tech için karma bir gübre sera florena gibi kullanabilirsiniz. Misket gübre de kullanmanız bitkiler için fayda eder. Tropica nutrition tabs veya jbl balls olabilir. Günde 8 saat aydınlatmayı aralıklı verebilirsiniz 3 2 3 olabilir.
Bitki olarak zeytin, limon, tütün, karidesler için moss türleri vs. internetten araştırıp bir çok bitkiyi yetiştirebilirsiniz.[/QUOTE]
Çok sağolun verdiğiniz bilgiler için. Şu an arama kriterlerim azaldı. Amacım da buydu. Teşekkürler.
Bitkili Akvaryum Başlangıç
Yanlış anladınız hocam evet her birinin ayrı ayrı konusu var farkındayım. Bunların hepsini gördüm. Benim bu konuyu açmaktaki amacım fikir almak. Daha önce bu yoldan geçmiş arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var. En iyi yöntem deneme yanılmadır, teorik bilgi denizi bu forum ama benim sizden rica ettiğim şey tamamiyle tecrübeleriniz. Yani ilk başlangıç aşamasında ufak çapta bir bitkili akvaryum için daha önce bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşlardan şunu şöyle yaparsan başlangıç için çok daha iyi olur tarzında öneriler. Yoksa evet bu forum bilgi açısından derya deniz. Ayrıca ilk kez bu işe girecek biri olarak çok bilgi çok kafa karışıklığı demek oluyor bunu anladım.
Yanlış anladınız hocam evet her birinin ayrı ayrı konusu var farkındayım. Bunların hepsini gördüm. Benim bu konuyu açmaktaki amacım fikir almak. Daha önce bu yoldan geçmiş arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var. En iyi yöntem deneme yanılmadır, teorik bilgi denizi bu forum ama benim sizden rica ettiğim şey tamamiyle tecrübeleriniz. Yani ilk başlangıç aşamasında ufak çapta bir bitkili akvaryum için daha önce bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşlardan şunu şöyle yaparsan başlangıç için çok daha iyi olur tarzında öneriler. Yoksa evet bu forum bilgi açısından derya deniz. Ayrıca ilk kez bu işe girecek biri olarak çok bilgi çok kafa karışıklığı demek oluyor bunu anladım.
Bitkili Akvaryum Başlangıç
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2 senedir 100 lt akvaryumda lepistes besliyorum. Ufak bir tank kurup bitkili Akvaryum’a geçiş yapmak istiyorum. Bir süredir forumda konulara bakıp araştırmalar yapıyorum. Normalde var olan Akvaryum’u bozmayacağım çünkü ilk deneyim olacağı için başarısızlığa uğrama imkanım var ve elimde olanı da kaybetmek istemiyorum. Çok yüksek maliyeti olmayan ufak çapta bir başlangıç Akvaryum’u yapmak istiyorum. Elimde var olan lepisteslerden ve ek olarak karides besleyebileceğim bir akvaryum tavsiyesi istiyorum.
Başlangıç için karbondioksit gereksinimi olmayan ve mali açıdan beni çok zorlamayacak bir kurulum yapmak istiyorum. Açıkçası ilk aşamada sadece ufak çapta bir deneme olacağı için maliyeti düşük tutmak istiyorum daha ileriki dönemlerde bitkili akvaryumun olayını kavradığımda deneme yanılma yöntemi ile farklı varyasyonlar yapmayı planlıyorum. Bana zemin,bitki,ışıklandırma filtrasyon hakkında yardım ederseniz çok sevinirim. Hepinize teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2 senedir 100 lt akvaryumda lepistes besliyorum. Ufak bir tank kurup bitkili Akvaryum’a geçiş yapmak istiyorum. Bir süredir forumda konulara bakıp araştırmalar yapıyorum. Normalde var olan Akvaryum’u bozmayacağım çünkü ilk deneyim olacağı için başarısızlığa uğrama imkanım var ve elimde olanı da kaybetmek istemiyorum. Çok yüksek maliyeti olmayan ufak çapta bir başlangıç Akvaryum’u yapmak istiyorum. Elimde var olan lepisteslerden ve ek olarak karides besleyebileceğim bir akvaryum tavsiyesi istiyorum.
Başlangıç için karbondioksit gereksinimi olmayan ve mali açıdan beni çok zorlamayacak bir kurulum yapmak istiyorum. Açıkçası ilk aşamada sadece ufak çapta bir deneme olacağı için maliyeti düşük tutmak istiyorum daha ileriki dönemlerde bitkili akvaryumun olayını kavradığımda deneme yanılma yöntemi ile farklı varyasyonlar yapmayı planlıyorum. Bana zemin,bitki,ışıklandırma filtrasyon hakkında yardım ederseniz çok sevinirim. Hepinize teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
