ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shozua
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Temmuz 2017 12:29
Son Ziyaret:
22 Aralık 2025 20:27
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Şahin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Şahin
SON 10 MESAJI
Mikofish Kullanımı
[QUOTE=Emyy]Motorunuzun ayarı var ise kısıkta kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
bildiğim kadarıyla tek kademeli[:(]
[QUOTE=Emyy]Motorunuzun ayarı var ise kısıkta kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
bildiğim kadarıyla tek kademeli[:(]
Mikofish Kullanımı
[QUOTE=Emyy]2-3 litre tedabi için çok az bir hacim, balık gereksiz stere girebilir. En azından 5 litrelik pet şişenin ağız kısmını genişçe kesip burada tedavi edin. Hava taşı bağlayıp suyun rengi açık sarı olacak şekilde ilacı damlatın. Üzerinde yazan ölçü çok fazla. Dikkat edin fazla damlatmayın çünkü balıklarda solunumu etkileyen bir ilaç (bunu yaşadım).
Bir gün arayla yarı yarıya dinlenmiş ve aynı sıcaklıkta su değişimi yapın ve yeniden ilaç takviyesi yapın (suyun açık sarı rengini koruyun). Bu şekilde 1 haftada netice alırsınız. Tedavi süresince suyu havalandırmayı ihmal etmeyin.[/QUOTE]
hava taşım var fakat betta ile hiç kullanmamıştım, rahatsız olmaz mı hava taşının dalgalandırmasından?[:?]
[QUOTE=Emyy]2-3 litre tedabi için çok az bir hacim, balık gereksiz stere girebilir. En azından 5 litrelik pet şişenin ağız kısmını genişçe kesip burada tedavi edin. Hava taşı bağlayıp suyun rengi açık sarı olacak şekilde ilacı damlatın. Üzerinde yazan ölçü çok fazla. Dikkat edin fazla damlatmayın çünkü balıklarda solunumu etkileyen bir ilaç (bunu yaşadım).
Bir gün arayla yarı yarıya dinlenmiş ve aynı sıcaklıkta su değişimi yapın ve yeniden ilaç takviyesi yapın (suyun açık sarı rengini koruyun). Bu şekilde 1 haftada netice alırsınız. Tedavi süresince suyu havalandırmayı ihmal etmeyin.[/QUOTE]
hava taşım var fakat betta ile hiç kullanmamıştım, rahatsız olmaz mı hava taşının dalgalandırmasından?[:?]
Mikofish Kullanımı
Herkese merhabalar. bir süredir benimle olan ct bettamda mantar belirtileri olduğu için 2-3 litrelik bir kaba alıp mikofish uygulaması yapacağım. fakat nasıl kullanmam gerektiğini pek bilmiyorum. en etkili yöntem nedir? hangi dozlarda kullanmalıyım? süreç nasıl olmalı? şimdiden teşekkür ediyorum.
Herkese merhabalar. bir süredir benimle olan ct bettamda mantar belirtileri olduğu için 2-3 litrelik bir kaba alıp mikofish uygulaması yapacağım. fakat nasıl kullanmam gerektiğini pek bilmiyorum. en etkili yöntem nedir? hangi dozlarda kullanmalıyım? süreç nasıl olmalı? şimdiden teşekkür ediyorum.
Bettamdaki Renk Değişimi
[QUOTE=Emre Zaim]
Fotoğraftaki görüntü, kopacak izlenimi vermedi Bana. Ancak, fotoğraf, video gibi görseller, yanıltıcı olabilmektedir. Çıplak gözle gözlem, en sağlıklısıdır. Belirttiğiniz gibi, hareketlerinde de bir anormallik olmadığını göz önünde bulundurursak; gözlem, temiz su, kaliteli beslenme, balığınız için yeterli olacaktır.[/QUOTE]
Yani fikir vermesi açısından bi kaç hafta önceki haliyle şimdikini tekrar koyuyorum. Yani böyle sankş boyanmış da boyası dökülüyormuş gibi göründüğü için hasta mı acaba diye düşünmeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920172124581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920171309491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920172125291.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emre Zaim]
Fotoğraftaki görüntü, kopacak izlenimi vermedi Bana. Ancak, fotoğraf, video gibi görseller, yanıltıcı olabilmektedir. Çıplak gözle gözlem, en sağlıklısıdır. Belirttiğiniz gibi, hareketlerinde de bir anormallik olmadığını göz önünde bulundurursak; gözlem, temiz su, kaliteli beslenme, balığınız için yeterli olacaktır.[/QUOTE]
Yani fikir vermesi açısından bi kaç hafta önceki haliyle şimdikini tekrar koyuyorum. Yani böyle sankş boyanmış da boyası dökülüyormuş gibi göründüğü için hasta mı acaba diye düşünmeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920172124581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920171309491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920172125291.jpg[/IMG]
Bettamdaki Renk Değişimi
[QUOTE=Emre Zaim]Emre Bey, Size de iyi bayramlar.
Pistia köklerinin suyu bozacağını sanmıyorum. Zaten üç dört günde bir alıyormuşsunuz.
Bazı beta ırkları, genetik olarak zaman içerisinde, renk değiştirebiliyorlar. Geçmişte beslediğim, beyaz zemin üzerine mavi benekli, marble varyetesi beta balığım, zaman içerisinde masmavi bir balık oldu ve yalnızca başında çok az bir beyazlık kaldı. Sizdeki durumun da hastalık değil, genetik faktörlerden kaynaklı renk değişimi olduğu görüşündeyim. Tedbir amaçlı olarak su değişim sıklığını arttırabilirsiniz.
Özellikle marble ve koi beta varyetelerinde, zaman içerisinde, renk değişimi gözlenebiliyor.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Yani hareketlerinde falan bi farklılık yok fakat beyazlaşan yerler sağlıklı bir renk değişimi değil de sanki kopacakmış gibi görünüyor o yüzden tedirgin oldum biraz. Fakat dediklerinizi de göz önünde bulundurarak bi kaç gün daha gözlemleyim o halde.[EDIT]Shozua,2017-09-03 13:43:44[/EDIT]
[QUOTE=Emre Zaim]Emre Bey, Size de iyi bayramlar.
Pistia köklerinin suyu bozacağını sanmıyorum. Zaten üç dört günde bir alıyormuşsunuz.
Bazı beta ırkları, genetik olarak zaman içerisinde, renk değiştirebiliyorlar. Geçmişte beslediğim, beyaz zemin üzerine mavi benekli, marble varyetesi beta balığım, zaman içerisinde masmavi bir balık oldu ve yalnızca başında çok az bir beyazlık kaldı. Sizdeki durumun da hastalık değil, genetik faktörlerden kaynaklı renk değişimi olduğu görüşündeyim. Tedbir amaçlı olarak su değişim sıklığını arttırabilirsiniz.
Özellikle marble ve koi beta varyetelerinde, zaman içerisinde, renk değişimi gözlenebiliyor.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Yani hareketlerinde falan bi farklılık yok fakat beyazlaşan yerler sağlıklı bir renk değişimi değil de sanki kopacakmış gibi görünüyor o yüzden tedirgin oldum biraz. Fakat dediklerinizi de göz önünde bulundurarak bi kaç gün daha gözlemleyim o halde.[EDIT]Shozua,2017-09-03 13:43:44[/EDIT]
Bettamdaki Renk Değişimi
Öncelikle herkese iyi bayramlar. Yaklaşık 4 aydır beslediğim ct bettamın üst yüzgecindeki ışınlar arasındaki daha önce mavi siyah renkte olan perde şu an şeffafla kırmızı arası bi hal aldı.Nedeni ne olabilir? Hastalık mıdır? Hastalıksa tedavisi nedir sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920171309491.jpg[/IMG]
Akvayumun genel görüntüsü de şu şekilde;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920171310371.jpg[/IMG]
Su üstü bitkisi olarak kullandığım pistialar bu aralar biraz köklerinin uçlarını döküyorlar. Dipteki kumun üzerinde birikenleri 3-4 günde bir dip çekimle su değişimi yaparak temizlemeye çalışıyorum ama bunlar suyu bozmuş olabilir mi acaba?[:?]
Öncelikle herkese iyi bayramlar. Yaklaşık 4 aydır beslediğim ct bettamın üst yüzgecindeki ışınlar arasındaki daha önce mavi siyah renkte olan perde şu an şeffafla kırmızı arası bi hal aldı.Nedeni ne olabilir? Hastalık mıdır? Hastalıksa tedavisi nedir sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920171309491.jpg[/IMG]
Akvayumun genel görüntüsü de şu şekilde;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/030920171310371.jpg[/IMG]
Su üstü bitkisi olarak kullandığım pistialar bu aralar biraz köklerinin uçlarını döküyorlar. Dipteki kumun üzerinde birikenleri 3-4 günde bir dip çekimle su değişimi yaparak temizlemeye çalışıyorum ama bunlar suyu bozmuş olabilir mi acaba?[:?]
Japon Balığım Sıkıştı
[QUOTE=Emyy]Yara yoksa sadece gözlemleyin, kızarıklık benzeri bir şey olmazsa sorun olmaz. Pul zamanla yerine gelir. Filtre konumunu sağlama alın, neyse ki erken müdahale etmişsiniz.[/QUOTE]
Evet her odaya girdiğimde yoklama alıyordum 'maalesef' bu sefer işe yaradı. Yani herhangi bir açık yara, kızarıklık veya kan toplanması gibi bir şey yok. Hareketlerinde de bir problem yok az önce yemledim iştahı da gayet yerinde. Dün akşam filtreyi temizleyince her zamankinden biraz daha sağa koymuşum nasıl becermişse ilk günden sıkışmış. Şimdilik ucuz atlamış gibi duruyor[:)))]
[QUOTE=Emyy]Yara yoksa sadece gözlemleyin, kızarıklık benzeri bir şey olmazsa sorun olmaz. Pul zamanla yerine gelir. Filtre konumunu sağlama alın, neyse ki erken müdahale etmişsiniz.[/QUOTE]
Evet her odaya girdiğimde yoklama alıyordum 'maalesef' bu sefer işe yaradı. Yani herhangi bir açık yara, kızarıklık veya kan toplanması gibi bir şey yok. Hareketlerinde de bir problem yok az önce yemledim iştahı da gayet yerinde. Dün akşam filtreyi temizleyince her zamankinden biraz daha sağa koymuşum nasıl becermişse ilk günden sıkışmış. Şimdilik ucuz atlamış gibi duruyor[:)))]
Japon Balığım Sıkıştı
Merhaba yaklaşık bir yıldır baktığım iki japon balığım var. 10 dakika önce normal yüzüyorlardı bir ara yemeğe gidip döndüğümde sadece birini görebildim. Bi süre aradıktan sonra iç filtreyle cam arasındaki boşluğa girip sıkıştığını fark ettim. Hemen filtreyi kapatıp yavaşça camdan uzaklaştırdım. Neyse ki açık bir yarası falan yok fakat bi kaç pulu hafif yerinden kalkmış gibi. Hareketleri ve yüzüşü de normal şu anda. Acaba bir şey yapmam gerekir mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/250820172218341.jpg[/IMG]
Merhaba yaklaşık bir yıldır baktığım iki japon balığım var. 10 dakika önce normal yüzüyorlardı bir ara yemeğe gidip döndüğümde sadece birini görebildim. Bi süre aradıktan sonra iç filtreyle cam arasındaki boşluğa girip sıkıştığını fark ettim. Hemen filtreyi kapatıp yavaşça camdan uzaklaştırdım. Neyse ki açık bir yarası falan yok fakat bi kaç pulu hafif yerinden kalkmış gibi. Hareketleri ve yüzüşü de normal şu anda. Acaba bir şey yapmam gerekir mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/250820172218341.jpg[/IMG]
Betta Akvaryumu
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, su üzerindeki tabaka su içerisindeki fazla çözünmüş proteinden kaynaklıdır. Normalde su yüzeyinin hareketlenmesi ile sorun çözülür ancak sizin böyle bir uygulama yapma şansınız yok. Zannediyorum filtrede kullanmıyorsunuz. Eğer öyle ise su değişimini sıklaştırın.
Ne kadar ve ne sıklıkla besliyorsunuz ve hangi yemi kullanıyorsunuz? Ana yem olarak bitkisel ağırlıklı bir yem tercih edip protein takviyesini canlı yemle karşılayabilirsiniz.
Mantarlaşmaya sebep eklediğiniz yaprak olabilir. Eğer tam olarak kurumadan akvaryuma eklediyseniz bu tip sorunlar olabiliyor.[/QUOTE]
Aslında küçük bir iç filtrem vardı fakat şelale aparatı bile bettamı rahatsız ettiği için kaldırdım. Yem olarak da bettagran kullanıyorum seranın fakat hikari bio gold da aldım bugün çünkü ben de yemin etkisi olduğunu düşünüyorum tabaka oluşmasında. Fakat maalesef canlı yem üretip kullanabilme şansım yok. Yaprak konusuna gelince o daha bi kaç günlük aslında ve bu sorun yapraktan önce de vardı. Ama dediğiniz gibi arttırmış olabilir. Bugün üzerindekileri fazla suya dağıtmadan çıkarmaya çalışacam zaten.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, su üzerindeki tabaka su içerisindeki fazla çözünmüş proteinden kaynaklıdır. Normalde su yüzeyinin hareketlenmesi ile sorun çözülür ancak sizin böyle bir uygulama yapma şansınız yok. Zannediyorum filtrede kullanmıyorsunuz. Eğer öyle ise su değişimini sıklaştırın.
Ne kadar ve ne sıklıkla besliyorsunuz ve hangi yemi kullanıyorsunuz? Ana yem olarak bitkisel ağırlıklı bir yem tercih edip protein takviyesini canlı yemle karşılayabilirsiniz.
Mantarlaşmaya sebep eklediğiniz yaprak olabilir. Eğer tam olarak kurumadan akvaryuma eklediyseniz bu tip sorunlar olabiliyor.[/QUOTE]
Aslında küçük bir iç filtrem vardı fakat şelale aparatı bile bettamı rahatsız ettiği için kaldırdım. Yem olarak da bettagran kullanıyorum seranın fakat hikari bio gold da aldım bugün çünkü ben de yemin etkisi olduğunu düşünüyorum tabaka oluşmasında. Fakat maalesef canlı yem üretip kullanabilme şansım yok. Yaprak konusuna gelince o daha bi kaç günlük aslında ve bu sorun yapraktan önce de vardı. Ama dediğiniz gibi arttırmış olabilir. Bugün üzerindekileri fazla suya dağıtmadan çıkarmaya çalışacam zaten.
Betta Akvaryumu
Merhabalar, yaklaşık 15 litrede beslediğim bir erkek bettam var. 3 aya yakın süredir benimle. Kum olarak siyah hagen kum kullanıyorum. Dekorasyon olarak da jbl'nin hindistan cevizlerinden almıştım mağara olarak kullanıyor severek. Bitki olarak da pistia bulunuyor.
Genel olarak şartlarım bunlar. Fakat sorunum şu. Suyumun üzerinde yağ benzeri bir tabaka oluşuyor sık sık. Araştırdığım kadarıyla bunun durgun sulu akvaryumlarda karşılaşılan bir 'sorun' olduğundan bahsedilmiş. Yararlı bakteri kolonileri olduğunu söyleyenler olmuş. Fakat artık kumun üzerine, sudaki yaprağın üzerine ve hatta balığımın dışkısının üzerine bile pamuğumsu bi yapıda kolonileşmeler başladı. Su değişimimi aksatmadan yapıyorum fakat su çekimi yaparken suda dağıldığı için çekemiyorum. Bir süre sonra tekrar kolonileşip görünür olmaya başlıyorlar. Bunun için ne yapabilirim? Balığıma zarar verir mi? Pistialarım ve bettam dalgalanan suyu sevmediği için iç filtre kullanmıyorum bu sorunu filtresiz çözmemin bi yolu var mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/080820171933351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/080820171933381.jpg[/IMG]
Merhabalar, yaklaşık 15 litrede beslediğim bir erkek bettam var. 3 aya yakın süredir benimle. Kum olarak siyah hagen kum kullanıyorum. Dekorasyon olarak da jbl'nin hindistan cevizlerinden almıştım mağara olarak kullanıyor severek. Bitki olarak da pistia bulunuyor.
Genel olarak şartlarım bunlar. Fakat sorunum şu. Suyumun üzerinde yağ benzeri bir tabaka oluşuyor sık sık. Araştırdığım kadarıyla bunun durgun sulu akvaryumlarda karşılaşılan bir 'sorun' olduğundan bahsedilmiş. Yararlı bakteri kolonileri olduğunu söyleyenler olmuş. Fakat artık kumun üzerine, sudaki yaprağın üzerine ve hatta balığımın dışkısının üzerine bile pamuğumsu bi yapıda kolonileşmeler başladı. Su değişimimi aksatmadan yapıyorum fakat su çekimi yaparken suda dağıldığı için çekemiyorum. Bir süre sonra tekrar kolonileşip görünür olmaya başlıyorlar. Bunun için ne yapabilirim? Balığıma zarar verir mi? Pistialarım ve bettam dalgalanan suyu sevmediği için iç filtre kullanmıyorum bu sorunu filtresiz çözmemin bi yolu var mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/080820171933351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198491/080820171933381.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Bucephalandra Maharani Çiçeği Prudentia, 16:00
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
