ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tuncer42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2017 00:12
Son Ziyaret:
11 Temmuz 2017 23:38
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
tuncer cevik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
tuncer cevik
SON 10 MESAJI
Akvaryum Aydınlatma Hakında Bilgi Lazım
S.a arkadaşlar ben cichlid beslemeye yeni başladım fakat ışık konusunda biraz kafam karıştı akvaryumumda rgb led ışık var kırmızı mavi yeşil eflatun renkleri var balıkların gelişimi için hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz ve günlük ne kadar yakmam gerekir ? şimdiden cvp veren herkese teşşekürler[EDIT]tuncer42,2017-07-10 22:39:55[/EDIT]
S.a arkadaşlar ben cichlid beslemeye yeni başladım fakat ışık konusunda biraz kafam karıştı akvaryumumda rgb led ışık var kırmızı mavi yeşil eflatun renkleri var balıkların gelişimi için hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz ve günlük ne kadar yakmam gerekir ? şimdiden cvp veren herkese teşşekürler[EDIT]tuncer42,2017-07-10 22:39:55[/EDIT]
Calico Hakkındı Bilgi
[QUOTE=celebratus]Calico aslinda gercek ismi cingene ciklet baligi caprazlama yontemiyle uretilmis bir balik guzel görünüşlü ÜREME yetenegine sahip bir balik karma akvaryumlarda beslenebilir 1 e 4 d seklinde olursa yavru alimi hizlanir kendi turlerine karsi agrasif akvaryum duzeni kayalik olmali ben besliyorum gayet sevimli ve guzel baliklar[:)][/QUOTE]
eyw usta benmde renkleri çok hoşuma gittigi için arkadaştan o balıgın yavrularını aldım yaklaşık 55 60 tane 3 haftalıklar bu balıklar için bir tavsiyen varmı yem konusunda olsun bakım konusunda olsun vs vs...
[QUOTE=celebratus]Calico aslinda gercek ismi cingene ciklet baligi caprazlama yontemiyle uretilmis bir balik guzel görünüşlü ÜREME yetenegine sahip bir balik karma akvaryumlarda beslenebilir 1 e 4 d seklinde olursa yavru alimi hizlanir kendi turlerine karsi agrasif akvaryum duzeni kayalik olmali ben besliyorum gayet sevimli ve guzel baliklar[:)][/QUOTE]
eyw usta benmde renkleri çok hoşuma gittigi için arkadaştan o balıgın yavrularını aldım yaklaşık 55 60 tane 3 haftalıklar bu balıklar için bir tavsiyen varmı yem konusunda olsun bakım konusunda olsun vs vs...
Calico Hakkındı Bilgi
[QUOTE=Sheyda27]Calico diye tabir edilen sey renktir yani 2 den fazla renge sahip olan baliklar calico olarak geçer.
Mesela
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/080520172054011.jpg[/IMG]
Benim calico japonum[:)][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Calico diye tabir edilen sey renktir yani 2 den fazla renge sahip olan baliklar calico olarak geçer.
Mesela
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/080520172054011.jpg[/IMG]
Benim calico japonum[:)][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG]
Calico Hakkındı Bilgi
S.a arkadaşlar calico balıgı ile ilgili bilgiye sahip olanlar nasıl bir balık türü oldugu hakkında bilgi verebilir mi ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG][EDIT]tuncer42,2017-07-06 22:10:31[/EDIT]
S.a arkadaşlar calico balıgı ile ilgili bilgiye sahip olanlar nasıl bir balık türü oldugu hakkında bilgi verebilir mi ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG][EDIT]tuncer42,2017-07-06 22:10:31[/EDIT]
Akyum Kurulumu İçin Yardım
[QUOTE=Apuua]Hava motoru konusunda çok model baktım internetten
Regent RE 7500 sizde ki bu ürün mü? memnunsanız ben de denemek isterim açıkçası. vidyolarını felan gördüğüm pahalı ürünle bile ciddi ses yapıyordu.
2. husus söylediklerimi diğer tecrübeli arkadaşlar onaylamadan uygulamayın bence :) sonuçta hepsi acemi bilgileri...[/QUOTE]
Regent aip pump 7500 gerçekten ses olayında çok güzel hiç yok neredeyse[EDIT]tuncer42,2017-07-04 21:05:52[/EDIT]
[QUOTE=Apuua]Hava motoru konusunda çok model baktım internetten
Regent RE 7500 sizde ki bu ürün mü? memnunsanız ben de denemek isterim açıkçası. vidyolarını felan gördüğüm pahalı ürünle bile ciddi ses yapıyordu.
2. husus söylediklerimi diğer tecrübeli arkadaşlar onaylamadan uygulamayın bence :) sonuçta hepsi acemi bilgileri...[/QUOTE]
Regent aip pump 7500 gerçekten ses olayında çok güzel hiç yok neredeyse[EDIT]tuncer42,2017-07-04 21:05:52[/EDIT]
Akyum Kurulumu İçin Yardım
[QUOTE=Apuua]Hayırlı olsun!
Baştan söylemek isterim söylediklerim sadece acemi birinin sözleri. dinlemenizi öneririm ama uygulamayı tecrübeli arkadaşların dedikleri ile yapmanız daha doğru.
Ben de sizin gibi yeniyim bu konuda. ama bir şey öğrendim sağlıklı akvaryum istiyorsan balık alma :)
yani akvaryumu al kur dekor mekor ne istiyorsan öylece çalıştır. içine ara sıra da yem at bakteri oluşsun.
[K]1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir[/K]
Hava Motoru çok ses yapıyor ben hiç kullanmıyorum. iç filtrenin su gelen hortumunu suda ses yapacak kadar yüksekten akvaryuma döküyorum. ama sizin besleyeceğiniz balıklar için yeterli olur mu bilemedim.
[K]2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu[/K]
200w ısıtıcı 250 lt ye kadar uygun olur. bu demek oluyor ki 1metre x 50 cm x 50 cm lik bir kavaryumunuz varsa yeterlidir.
[K]3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı[/K]
dış filtre şart mı bilemem ama ben küçücük akvaryumuma bile dış filtre aldım. sessiz sakin filtre malzemesi için geniş yer var çok memnunum.
[K]4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz[/K]
bu konuda bir fikrim yok
[K]5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı) [/K]
en başta da yazdığım gibi bence akvaryumu doldur. filtre malzemesini de kullanma. su dezenfektanlar vs.. ekleyerek akvaryumu çalıştır. daha sonra normal filtre malzemelerini koyarak akvaryuma yem at.
ve çalıştırmaya devam et. bulanıklık vs.. zaten uzun sürede gidiyor. akvaryum düzelince de balıkları alırsın. balıkları ben olsam tek tek almam. ne olacaksa başta olacak. akvaryuma bir şeyler ekledikçe olacak. o yüzden tüm balıkları al. daha sonra akvaryuma sudan başka birşey ekleme :)
[K]6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[/K]
taşsa kaynat. sıcaklık tüm bakteri mikrop vs.. öldürür. hatta düdklüde kaynat su sıcaklığı 100 derecenin üstüne çıksın. sıcaklıkla bozulmayacak her şeyi kaynat bence.
benim söyleyebileceklerim bu kadar. yanlış bir şeyler yazdıysam şimdiden affola. biraz da tecrübeli arkadaşlar yanlışları düzeltirse ben de bir şeyler öğrenirim düşüncesiyle cevabımı yazdım.
Saygılar
[/QUOTE]
verdigin bilgiler için çok tşkler özellikle şu taşların kaynatılması konusunda bende zaten şuana kadar sadece akvaryumun suyunu doldurdum ve kumunu koydum hava motorlarınıda bir arkadaşım vermişti ve gerçekten çok güzeller özellikle ses konusunda neredeyse 0 ses desem yeridir eger bu akvaryum için yeterli olursa bnm için çok iyi olacak
[QUOTE=Apuua]Hayırlı olsun!
Baştan söylemek isterim söylediklerim sadece acemi birinin sözleri. dinlemenizi öneririm ama uygulamayı tecrübeli arkadaşların dedikleri ile yapmanız daha doğru.
Ben de sizin gibi yeniyim bu konuda. ama bir şey öğrendim sağlıklı akvaryum istiyorsan balık alma :)
yani akvaryumu al kur dekor mekor ne istiyorsan öylece çalıştır. içine ara sıra da yem at bakteri oluşsun.
[K]1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir[/K]
Hava Motoru çok ses yapıyor ben hiç kullanmıyorum. iç filtrenin su gelen hortumunu suda ses yapacak kadar yüksekten akvaryuma döküyorum. ama sizin besleyeceğiniz balıklar için yeterli olur mu bilemedim.
[K]2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu[/K]
200w ısıtıcı 250 lt ye kadar uygun olur. bu demek oluyor ki 1metre x 50 cm x 50 cm lik bir kavaryumunuz varsa yeterlidir.
[K]3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı[/K]
dış filtre şart mı bilemem ama ben küçücük akvaryumuma bile dış filtre aldım. sessiz sakin filtre malzemesi için geniş yer var çok memnunum.
[K]4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz[/K]
bu konuda bir fikrim yok
[K]5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı) [/K]
en başta da yazdığım gibi bence akvaryumu doldur. filtre malzemesini de kullanma. su dezenfektanlar vs.. ekleyerek akvaryumu çalıştır. daha sonra normal filtre malzemelerini koyarak akvaryuma yem at.
ve çalıştırmaya devam et. bulanıklık vs.. zaten uzun sürede gidiyor. akvaryum düzelince de balıkları alırsın. balıkları ben olsam tek tek almam. ne olacaksa başta olacak. akvaryuma bir şeyler ekledikçe olacak. o yüzden tüm balıkları al. daha sonra akvaryuma sudan başka birşey ekleme :)
[K]6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[/K]
taşsa kaynat. sıcaklık tüm bakteri mikrop vs.. öldürür. hatta düdklüde kaynat su sıcaklığı 100 derecenin üstüne çıksın. sıcaklıkla bozulmayacak her şeyi kaynat bence.
benim söyleyebileceklerim bu kadar. yanlış bir şeyler yazdıysam şimdiden affola. biraz da tecrübeli arkadaşlar yanlışları düzeltirse ben de bir şeyler öğrenirim düşüncesiyle cevabımı yazdım.
Saygılar
[/QUOTE]
verdigin bilgiler için çok tşkler özellikle şu taşların kaynatılması konusunda bende zaten şuana kadar sadece akvaryumun suyunu doldurdum ve kumunu koydum hava motorlarınıda bir arkadaşım vermişti ve gerçekten çok güzeller özellikle ses konusunda neredeyse 0 ses desem yeridir eger bu akvaryum için yeterli olursa bnm için çok iyi olacak
Akyum Kurulumu İçin Yardım
S.a arkadaşlar daha önce 70cm lik akvaryum ile ilk deneyimi mi yaşadım ve kötü sonuçlar aldım herkes sarı prensesler için o akvaryumun çok ufak oldugunu söylediler bende her şeye sıfırdan başladım ve akvaryumumu 1 metrelige çevirdim bir daha yanlış işler yapmamak için sizden yardım bekliyorum.. öncelikler sizlere sormak istedigim sorular var
1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir
2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu
3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı
4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz
5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı)
6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[EDIT]tuncer42,2017-07-04 20:18:05[/EDIT]
S.a arkadaşlar daha önce 70cm lik akvaryum ile ilk deneyimi mi yaşadım ve kötü sonuçlar aldım herkes sarı prensesler için o akvaryumun çok ufak oldugunu söylediler bende her şeye sıfırdan başladım ve akvaryumumu 1 metrelige çevirdim bir daha yanlış işler yapmamak için sizden yardım bekliyorum.. öncelikler sizlere sormak istedigim sorular var
1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir
2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu
3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı
4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz
5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı)
6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[EDIT]tuncer42,2017-07-04 20:18:05[/EDIT]
Yem Yemiyor
S.a arkadaşlar sarı prenseslerim 3 gündür hiç yem yemiyorlar saklandıkları yerde ölü gibi duruyorlar ne yüzüyorlar nede yem yiyorlar bunun nedeni nedir ve ne yapmam lazım
S.a arkadaşlar sarı prenseslerim 3 gündür hiç yem yemiyorlar saklandıkları yerde ölü gibi duruyorlar ne yüzüyorlar nede yem yiyorlar bunun nedeni nedir ve ne yapmam lazım
S.p Gözleri Şişti
S.a arkadaşlar sarı prenseslermin su degişimnden sonra gözleri büyüdü ne yapmalıyım [:((][:((][:((][:((][:((]
S.a arkadaşlar sarı prenseslermin su degişimnden sonra gözleri büyüdü ne yapmalıyım [:((][:((][:((][:((][:((]
Sarı Prenses Ispanak Yermi Yerse Nasıl Vermeliyiz
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba,
-Sarı prenses tecrübesi edinemedim tam olarak. Diğer malawi ve Amerikan cichlid türlerinde sindirme yardımcı olarak haftada bir defa , bezelye kullanıyorum .Haşlayıp kabuğunu soyduktan sonra yutabileceği boyda parçalayıp veriyorum.
Ispanak içinde aynısı geçerli haşlayabilir yada çiğ verilebilir. Yutabileceği boyda ve toplam bir öğünde yediğinin yarısı miktarda kullanılabilir. [/QUOTE]
yani aynı işlemi sarı prenses dede uygulayabilirim ıspanagı haşlayıp balıkların yiyecegi çekilde ufak hale getirip verebilirim
bide bir sorum daha olacak bunun için yeni konu açmak istemedim akvaryumum suyunu degiştirecem %40 lık suyunu bırakıp arıtma suyunda su ekleyecem aynı ısıda bu arıtmanın suyunu ne kadar dinlendirmem gerekir
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba,
-Sarı prenses tecrübesi edinemedim tam olarak. Diğer malawi ve Amerikan cichlid türlerinde sindirme yardımcı olarak haftada bir defa , bezelye kullanıyorum .Haşlayıp kabuğunu soyduktan sonra yutabileceği boyda parçalayıp veriyorum.
Ispanak içinde aynısı geçerli haşlayabilir yada çiğ verilebilir. Yutabileceği boyda ve toplam bir öğünde yediğinin yarısı miktarda kullanılabilir. [/QUOTE]
yani aynı işlemi sarı prenses dede uygulayabilirim ıspanagı haşlayıp balıkların yiyecegi çekilde ufak hale getirip verebilirim
bide bir sorum daha olacak bunun için yeni konu açmak istemedim akvaryumum suyunu degiştirecem %40 lık suyunu bırakıp arıtma suyunda su ekleyecem aynı ısıda bu arıtmanın suyunu ne kadar dinlendirmem gerekir
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
