ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cagri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
117
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2017 17:38
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2026 20:09
Toplam Mesaj:
92 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrı
SON 10 MESAJI
200lt - Fantail Calico Japon
Aradan geçen 2 buçuk senede balıklar büyüdü, serpildi. Hangi tür bitkiyi eklediysem afiyetle yediler.
2 tane ihtiyar lepistes dışında yol arkadaşı da bırakmadılar, onları da yediler.
Bugün işten geldiğimde akvaryum alt köşesinde çok ince bir su sızıntısı gördüm.
Sıpalar küçük de değiller ki, 18 19cm boylara geldiler kuyruk dahil.
Emanet verip tankı tamir edeyim desem yapabilir miyim, bilmiyorum. Ufukta uzun vadede şehir değiştirme planım var bir yandan da... Ne yapmalıyım bilmiyorum, oturdum seyrediyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949461.jpg[/IMG]
Aradan geçen 2 buçuk senede balıklar büyüdü, serpildi. Hangi tür bitkiyi eklediysem afiyetle yediler.
2 tane ihtiyar lepistes dışında yol arkadaşı da bırakmadılar, onları da yediler.
Bugün işten geldiğimde akvaryum alt köşesinde çok ince bir su sızıntısı gördüm.
Sıpalar küçük de değiller ki, 18 19cm boylara geldiler kuyruk dahil.
Emanet verip tankı tamir edeyim desem yapabilir miyim, bilmiyorum. Ufukta uzun vadede şehir değiştirme planım var bir yandan da... Ne yapmalıyım bilmiyorum, oturdum seyrediyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949461.jpg[/IMG]
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]
Anlaşıldı tamamdır 🤌🏼 ben yatak odamda düşündüğüm için dolaplı zaten ama ses minimum ömür max herkes Ehiem dedi, o nedenle koşullandım. Tetra hem uygun fiyatlı. Henüz o aşamaya gelmedim ama siz böyle dediyseniz +1 benim için.
Hevesim kırılmaz bence sadece detay çok giriyorum bunaltıyor bazen[:)][/QUOTE]
Benim de yattığım odada. Hem de kabin vs içinde değil. Arada bir hava kabarcıklarından kaynaklanan tıkırtı harici ses duymuyorum.
Yalnız buharlaşmaya dikkat et. Sıcak su isteyen balık bakarsan buharlaşma fazla olacağından odan çok rutubetli olur, rahatsızlık verir. Güzel havalandırman lazım.
Oda sıcaklığında yaşayabilecek soğuk su balıklarını tavsiye ederim aynı odada olacaksanız.
[QUOTE=FishLawyer]
Anlaşıldı tamamdır 🤌🏼 ben yatak odamda düşündüğüm için dolaplı zaten ama ses minimum ömür max herkes Ehiem dedi, o nedenle koşullandım. Tetra hem uygun fiyatlı. Henüz o aşamaya gelmedim ama siz böyle dediyseniz +1 benim için.
Hevesim kırılmaz bence sadece detay çok giriyorum bunaltıyor bazen[:)][/QUOTE]
Benim de yattığım odada. Hem de kabin vs içinde değil. Arada bir hava kabarcıklarından kaynaklanan tıkırtı harici ses duymuyorum.
Yalnız buharlaşmaya dikkat et. Sıcak su isteyen balık bakarsan buharlaşma fazla olacağından odan çok rutubetli olur, rahatsızlık verir. Güzel havalandırman lazım.
Oda sıcaklığında yaşayabilecek soğuk su balıklarını tavsiye ederim aynı odada olacaksanız.
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]Selam Çağrı abi, bende meslek hastalığı... Avukatım maalesef [:)))] o yüzden bir haftadır forumun altını üstüne getirdim, az önce de 4 senelik bir konuyu hortlattım, konu sahibi hocam da en son 24 Nisan'da girmiş. Umarım görür cevabını sabırsızlıkla bekliyorum [:D]
Vazgeçtim bu filtreden çünkü yer kaplaması, teknik olmaması, kara düzen oluşu beni hobiden soğudur gibi geldi. Çok yeniyim.. Ehiem'dan başka çarem yok. Tetra da çift körüklü ses yapar. ( 1 haftalık hobiciyim ama bilgilere dikkatini çekerim abi [:D]) [:D][/QUOTE]
Merhaba.
Cevapları alıntılamadan yazınca konu sahibi dışındakilere bildirim gitmiyor. Beğeninin bildiriminden farkettim yorumunu.
Ben tetra ex600 kullanıyorum, 10 yaşında makine ses ve sızdırma sorunum yok çok şükür. Güncel serisi daha da iyidir muhtemelen. İlla ehiem olacak diye bir kaide yok. Araştırmaya devam.
Forumun ansiklopedi ve rehber kısımları çok geniş, her türlü bilgi var.
Hevesin çabuk kırılıp vazgeçmezsen bu forum epey faydalı olur.
[QUOTE=FishLawyer]Selam Çağrı abi, bende meslek hastalığı... Avukatım maalesef [:)))] o yüzden bir haftadır forumun altını üstüne getirdim, az önce de 4 senelik bir konuyu hortlattım, konu sahibi hocam da en son 24 Nisan'da girmiş. Umarım görür cevabını sabırsızlıkla bekliyorum [:D]
Vazgeçtim bu filtreden çünkü yer kaplaması, teknik olmaması, kara düzen oluşu beni hobiden soğudur gibi geldi. Çok yeniyim.. Ehiem'dan başka çarem yok. Tetra da çift körüklü ses yapar. ( 1 haftalık hobiciyim ama bilgilere dikkatini çekerim abi [:D]) [:D][/QUOTE]
Merhaba.
Cevapları alıntılamadan yazınca konu sahibi dışındakilere bildirim gitmiyor. Beğeninin bildiriminden farkettim yorumunu.
Ben tetra ex600 kullanıyorum, 10 yaşında makine ses ve sızdırma sorunum yok çok şükür. Güncel serisi daha da iyidir muhtemelen. İlla ehiem olacak diye bir kaide yok. Araştırmaya devam.
Forumun ansiklopedi ve rehber kısımları çok geniş, her türlü bilgi var.
Hevesin çabuk kırılıp vazgeçmezsen bu forum epey faydalı olur.
Japon Balıklarımı Ne Kadar Beslemeliyim?
Eğer imkan varsa yol yakınken yeni tankın siparişini iptal edip daha büyük tank alın. 6 aya kalmadan o da yetersiz gelmeye başlar.
Japonlar çok çabuk büyüyor, çok hareketli ve çok pisleten balıklar.
Tank ne kadar büyük olursa bakımı o kadar rahat olur, balıklar da o kadar sağlıklı olur.
Eğer imkan varsa yol yakınken yeni tankın siparişini iptal edip daha büyük tank alın. 6 aya kalmadan o da yetersiz gelmeye başlar.
Japonlar çok çabuk büyüyor, çok hareketli ve çok pisleten balıklar.
Tank ne kadar büyük olursa bakımı o kadar rahat olur, balıklar da o kadar sağlıklı olur.
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]Selamlar.
Son durum nedir acaba merak ettim :) [/QUOTE]
Abim tarihin derinliklerinden bu konuyu bulup çıkartmayı nasıl başardın 😄
Dokuz sene olmuş arkadaş foruma girmeyeli. Hayattaysa eğer torun sahibi bile olmuş olabilir
[QUOTE=FishLawyer]Selamlar.
Son durum nedir acaba merak ettim :) [/QUOTE]
Abim tarihin derinliklerinden bu konuyu bulup çıkartmayı nasıl başardın 😄
Dokuz sene olmuş arkadaş foruma girmeyeli. Hayattaysa eğer torun sahibi bile olmuş olabilir
200lt - Fantail Calico Japon
Bu walstad tankındaki lepistesleri sahiplendirebilirsem onların yerine erkek beta alayım diyorum kırmızı bi tane.
Aramakla uğraşamam ama, isteyen biri denk gelirse verebilirim anca.
Bakalım durumlar nasıl seyredecek
[QUOTE=cagri]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Bu walstad tankındaki lepistesleri sahiplendirebilirsem onların yerine erkek beta alayım diyorum kırmızı bi tane.
Aramakla uğraşamam ama, isteyen biri denk gelirse verebilirim anca.
Bakalım durumlar nasıl seyredecek
[QUOTE=cagri]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
200lt - Fantail Calico Japon
[QUOTE=Erdal Hoca]Akvaryum gayet güzel olmuş.
Anubiasları köke nasıl tutturdunuz?
[/QUOTE]
Taşların arasında baca gibi delik var, kökler alt kısımda yapraklar üstte serbest şekilde duruyor.
Kök tarafındaki anubiasın uzun köklerinden bir kaç tanesinin üzerine ağaç kökünü koydum. Ağırlığıyla bitkiyi de aşağıda tutuyor. Herhangi bir yapıştırma bağlama vs yapmadım ikisinde de
[QUOTE=Erdal Hoca]Akvaryum gayet güzel olmuş.
Anubiasları köke nasıl tutturdunuz?
[/QUOTE]
Taşların arasında baca gibi delik var, kökler alt kısımda yapraklar üstte serbest şekilde duruyor.
Kök tarafındaki anubiasın uzun köklerinden bir kaç tanesinin üzerine ağaç kökünü koydum. Ağırlığıyla bitkiyi de aşağıda tutuyor. Herhangi bir yapıştırma bağlama vs yapmadım ikisinde de
En İyi Yemler
Açık, dökme yem almayayım dedim, Ahm gold fish granulat diye bi yem denedim geçen gün, benim japonlar yemiyor bunu.
Ama tetra ve sera marka yemleri löpür löpür götürüyolar bizim sıpalar.
Açık, dökme yem almayayım dedim, Ahm gold fish granulat diye bi yem denedim geçen gün, benim japonlar yemiyor bunu.
Ama tetra ve sera marka yemleri löpür löpür götürüyolar bizim sıpalar.
200lt - Fantail Calico Japon
[QUOTE=UrasArt]
Su sümbülünü bende denedim ama olmadı çok besin istiyor. Japonlara çok uygun diye düşünüyorum. Yakın zamanda fotoğraf beklerim[:D][/QUOTE]
Bu arada su sümbülü yaprakları suya değdiğinde çürüyor. Ben iki çubuğu atkı yaptım boydan boya, aralarından köklerini suya değecek şekilde havada bıraktım. Yükselttiğim için ışığa da çok yaklaştı. Bu şartlarda yeni yapraklar veriyordu. Bizim haylazlar köklerinden çekip suyun içine alıyor. Öyle öyle yiyerek bitirdiler çiçeği.
[QUOTE=UrasArt]
Su sümbülünü bende denedim ama olmadı çok besin istiyor. Japonlara çok uygun diye düşünüyorum. Yakın zamanda fotoğraf beklerim[:D][/QUOTE]
Bu arada su sümbülü yaprakları suya değdiğinde çürüyor. Ben iki çubuğu atkı yaptım boydan boya, aralarından köklerini suya değecek şekilde havada bıraktım. Yükselttiğim için ışığa da çok yaklaştı. Bu şartlarda yeni yapraklar veriyordu. Bizim haylazlar köklerinden çekip suyun içine alıyor. Öyle öyle yiyerek bitirdiler çiçeği.
200lt - Fantail Calico Japon
Merhaba
Çok görsellik bir şey kalmadığı için foto paylaşmamıştım.
Büyük akvaryumun üzerindeki kütüğe sarmaşık yetiştirip sardırmayı düşünüyorum. Köklerini de zamanla tanka salarım. Patos ya da başka bir tür olabilir. Duvar samaşığı var elimde şimdilik. Zamanla bakacağım.
[QUOTE=Megatron(betam)]
Fotoğraf gelirmi hocam [/QUOTE]
Akvaryumun ve japonların son durumu bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242020461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037241.jpg[/IMG]
Merhaba
Çok görsellik bir şey kalmadığı için foto paylaşmamıştım.
Büyük akvaryumun üzerindeki kütüğe sarmaşık yetiştirip sardırmayı düşünüyorum. Köklerini de zamanla tanka salarım. Patos ya da başka bir tür olabilir. Duvar samaşığı var elimde şimdilik. Zamanla bakacağım.
[QUOTE=Megatron(betam)]
Fotoğraf gelirmi hocam [/QUOTE]
Akvaryumun ve japonların son durumu bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242020461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler scorpion26, 09:58
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
