ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Katilbalina
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Mayıs 2017 18:02
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2017 21:20
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ediz kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Zalim Balina
SON 10 MESAJI
Osman Ve Arkadaşlarına Nasıl Yem Almalı?
[QUOTE=Ibrahim90]Böyle olmaz ama o pengasus a da bir isim vermek lazım.[^_^]
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_bakim_beslenme_k252766.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_ne_yer_ne_icer_k32715.asp
[/QUOTE]
Varya Allah senden razı olsun herkes saçma saçma yorum yapıyor yok balıklar ölcekmiş. Bu balıklar Bir senedir böyle yaşıyor kafayı yemiş ya bu arkadaşlar ciddiyim. Sen forumda yararlı bi adamsın bu foruma katkın var diğerleri gibi değilsin.[3)]
[QUOTE=Ibrahim90]Böyle olmaz ama o pengasus a da bir isim vermek lazım.[^_^]
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_bakim_beslenme_k252766.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_ne_yer_ne_icer_k32715.asp
[/QUOTE]
Varya Allah senden razı olsun herkes saçma saçma yorum yapıyor yok balıklar ölcekmiş. Bu balıklar Bir senedir böyle yaşıyor kafayı yemiş ya bu arkadaşlar ciddiyim. Sen forumda yararlı bi adamsın bu foruma katkın var diğerleri gibi değilsin.[3)]
Osman Ve Arkadaşlarına Nasıl Yem Almalı?
[QUOTE=ahmett35]Kör oldum o balık o hacimde bari akvaryumun diğer yarısınıda doldur.[/QUOTE]
Konuya cevap içerikli yorumlar yazalım lütfen konu amacını dağıtmayalım
[QUOTE=ahmett35]Kör oldum o balık o hacimde bari akvaryumun diğer yarısınıda doldur.[/QUOTE]
Konuya cevap içerikli yorumlar yazalım lütfen konu amacını dağıtmayalım
Osman Ve Arkadaşlarına Nasıl Yem Almalı?
Selam olsun herkese. Osman ve Hilmi challanger diğeri Pengasus. Dip yemi almak istiyorum dip yemi markası ne olmalı petshop'a gidip ne demeliyim? Günde ne kadar vermeliyim çok bilgisizim. Forumda bana yardımcı olacak arkadaşlar var mı? [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502021.jpg[/IMG]
Selam olsun herkese. Osman ve Hilmi challanger diğeri Pengasus. Dip yemi almak istiyorum dip yemi markası ne olmalı petshop'a gidip ne demeliyim? Günde ne kadar vermeliyim çok bilgisizim. Forumda bana yardımcı olacak arkadaşlar var mı? [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502021.jpg[/IMG]
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
OSMANI ASLA VERMEM KİMSEYE[:devil:][x(][:kotu:]
OSMANI ASLA VERMEM KİMSEYE[:devil:][x(][:kotu:]
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=omersayar]
Güzel dostum ben istemem mı balığına bak niyetin iyi ama o dediğin akvaryumu şuan su forumdaki binlerce insandan sadece sayılıdır yaptırabilir hem yer hem maliyet hem tecrübe hepsini ister o otobüs gibi bir agarliktan bahsediyoruz hadi gidiyim elimde tasirim diyemezsin o boyutta bir akvaryum kapılardan geçmez su koysam bina taşımaz inşaat mühendislerine danışman lazım aylarca süren planlama proje lazım hadi aldın koydun suyuda koydun hadi binada tasisin nasıl ısıtıcaksin? Nasıl temizliyceksin? Havuz gibi akvaryum yapamiycagin sende biliyorsun gel guzelcene ver balıklarını güvendiğin bir akvaryumcuya ( akvaryumcu bile bakabilir mi? Emin değilim ) al canlı dogranini mı istersin tetra mı istersin cilket mı al istediğini izle dur[/QUOTE]
Ya ama ben Osman'dan nasıl ayrılayım bana bunu izah eder misn? Ben onla bu kadar duygusal bağ krmşken?
[QUOTE=omersayar]
Güzel dostum ben istemem mı balığına bak niyetin iyi ama o dediğin akvaryumu şuan su forumdaki binlerce insandan sadece sayılıdır yaptırabilir hem yer hem maliyet hem tecrübe hepsini ister o otobüs gibi bir agarliktan bahsediyoruz hadi gidiyim elimde tasirim diyemezsin o boyutta bir akvaryum kapılardan geçmez su koysam bina taşımaz inşaat mühendislerine danışman lazım aylarca süren planlama proje lazım hadi aldın koydun suyuda koydun hadi binada tasisin nasıl ısıtıcaksin? Nasıl temizliyceksin? Havuz gibi akvaryum yapamiycagin sende biliyorsun gel guzelcene ver balıklarını güvendiğin bir akvaryumcuya ( akvaryumcu bile bakabilir mi? Emin değilim ) al canlı dogranini mı istersin tetra mı istersin cilket mı al istediğini izle dur[/QUOTE]
Ya ama ben Osman'dan nasıl ayrılayım bana bunu izah eder misn? Ben onla bu kadar duygusal bağ krmşken?
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
Merhaba İbrhim kedinin ismi zeytin ve 3 aylık daha yavru oda şaşırdı ve sürekli onları seyrediyor. Dediğin gibi Osman ve Hilmi yi dün aldım pengasusa isim koymadım. Aldığım arkadaştan motor ve akvaryumu aldım. Onları çok seviyorum ve çok alıştım [:3] Daha demin Osman'a koskocaman bir tavuk göğsü attım ve tek hamlede onu yedi o yüzden çok mutluyum. Biraz bütçemi düzelteyim ve dediğiniz gibi akvaryum alayım. Ama kaç lira tutar sizin dediğiniz o akvaryumlar? Bide Osman daha boy atar mı kolum kadar zaten ? [3)]
[QUOTE=cosmokramer]Merhabalar,
Anladığım kadarıyla balıklarınızı seviyorsunuz ve arkadaşlar sahiplendirmenizi veya akvaryumcuya vermenizi söylemesine rağmen dinlememenizin nedeni de ayrılmak istemeyişinizden kaynaklı. Fakat siz şu an bu hayvanlara acı çektirdiğinizin farkında değilsiniz. 1 yıldır yaşıyor diyorsunuz evet yaşamasına yaşar ama buna yaşamak denirse. Sizi de ufacık bir odaya kapatıp hayatınızın sonuna kadar orada yaşatabilirler fakat bu ne kadar doğru olur? Beslediğiniz balıklar bırakın 1-2 metreyi dev akvaryumlarda(1-5 tonluk hacme sahip) ancak yaşayabilecek balıklardır. Bu nedenle neden yem yemiyor vs diye düşünmeden size önerilenleri dinleyiniz lütfen çünkü şu an en büyük sorun sizin akvaryumunuzun bu balıkları beslemek için yeterli bir akvaryum olmaması. Şu an iki seçenek var önünüzde
1) Balıklarınızdan ayrılmak istemiyorsanız 1-5 tonluk bir akvaryum yaptırmanız
2) Sahiplendirmeniz ve onlar için güzel bir yuva bulmanız
Bunun dışında her hangi bir çözüm olamaz maalesef. Yanlış anlamayın ama şu an balıklarınıza istemeden de olsa işkence ediyorsunuz, o nedenle lütfen diğer arkadaşların da dediği gibi en kısa sürede bir çözüm bulunuz.[/QUOTE]
Vaktinizi ayırdığınız için tşk ederim dediğim gibi en kısa zamanda alcam 1 tonluk akvaryum? Ama kaç lira tutar sizce tahmini bana fiyat çıkartabilir misiniz?[:?]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003281.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
Merhaba İbrhim kedinin ismi zeytin ve 3 aylık daha yavru oda şaşırdı ve sürekli onları seyrediyor. Dediğin gibi Osman ve Hilmi yi dün aldım pengasusa isim koymadım. Aldığım arkadaştan motor ve akvaryumu aldım. Onları çok seviyorum ve çok alıştım [:3] Daha demin Osman'a koskocaman bir tavuk göğsü attım ve tek hamlede onu yedi o yüzden çok mutluyum. Biraz bütçemi düzelteyim ve dediğiniz gibi akvaryum alayım. Ama kaç lira tutar sizin dediğiniz o akvaryumlar? Bide Osman daha boy atar mı kolum kadar zaten ? [3)]
[QUOTE=cosmokramer]Merhabalar,
Anladığım kadarıyla balıklarınızı seviyorsunuz ve arkadaşlar sahiplendirmenizi veya akvaryumcuya vermenizi söylemesine rağmen dinlememenizin nedeni de ayrılmak istemeyişinizden kaynaklı. Fakat siz şu an bu hayvanlara acı çektirdiğinizin farkında değilsiniz. 1 yıldır yaşıyor diyorsunuz evet yaşamasına yaşar ama buna yaşamak denirse. Sizi de ufacık bir odaya kapatıp hayatınızın sonuna kadar orada yaşatabilirler fakat bu ne kadar doğru olur? Beslediğiniz balıklar bırakın 1-2 metreyi dev akvaryumlarda(1-5 tonluk hacme sahip) ancak yaşayabilecek balıklardır. Bu nedenle neden yem yemiyor vs diye düşünmeden size önerilenleri dinleyiniz lütfen çünkü şu an en büyük sorun sizin akvaryumunuzun bu balıkları beslemek için yeterli bir akvaryum olmaması. Şu an iki seçenek var önünüzde
1) Balıklarınızdan ayrılmak istemiyorsanız 1-5 tonluk bir akvaryum yaptırmanız
2) Sahiplendirmeniz ve onlar için güzel bir yuva bulmanız
Bunun dışında her hangi bir çözüm olamaz maalesef. Yanlış anlamayın ama şu an balıklarınıza istemeden de olsa işkence ediyorsunuz, o nedenle lütfen diğer arkadaşların da dediği gibi en kısa sürede bir çözüm bulunuz.[/QUOTE]
Vaktinizi ayırdığınız için tşk ederim dediğim gibi en kısa zamanda alcam 1 tonluk akvaryum? Ama kaç lira tutar sizce tahmini bana fiyat çıkartabilir misiniz?[:?]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003281.jpg[/IMG]
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=Gokhann68]Karnını doyurmak yerine gönlünü doyurun daha rahat edeceği birisine sahiplendirin yada akvaryum hacminizi büyütün[/QUOTE]
Akvaryumum 1 metre den büyük zaten yüzüyo rahtca
[QUOTE=Gokhann68]Karnını doyurmak yerine gönlünü doyurun daha rahat edeceği birisine sahiplendirin yada akvaryum hacminizi büyütün[/QUOTE]
Akvaryumum 1 metre den büyük zaten yüzüyo rahtca
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=omersayar]
Sizde lütfen mantığınızı kullanın o akvaryum küçük demiş bu kadar kişi 1 sene yaşaması demek herşeyin yolunda olduğu anlamına gelmez ki değil[/QUOTE]
Ben zaten dünden beri kendimde değilim Osman ın bu hareketlerine çok üzülüyorum bide üstüne üstün kalkıp böyle bir yorum yapıyorsunuz. Bitkin durumdayım yardıma ihtiyacım var
[QUOTE=omersayar]
Sizde lütfen mantığınızı kullanın o akvaryum küçük demiş bu kadar kişi 1 sene yaşaması demek herşeyin yolunda olduğu anlamına gelmez ki değil[/QUOTE]
Ben zaten dünden beri kendimde değilim Osman ın bu hareketlerine çok üzülüyorum bide üstüne üstün kalkıp böyle bir yorum yapıyorsunuz. Bitkin durumdayım yardıma ihtiyacım var
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=Ademmmm]Bu hacim için bu balıklar uygun değildir öncelikle köpek balığı bakacaksanız 7 8 tonluk bir akvaryumda bakmanız gerek en az büyük ihtimal stresten olabilir yememesi yada kafasını bir yerede vurmuş olabilir birde sadece 1 balıkmı yemiyor hepsimi[/QUOTE]
Osman bir parça tavuk göğsü yedi sonra yemedi daha diğeri de hiç yemedi. Pengasus a yem almam lazım dip yem onu yemesi lazım. Ne zaman yerler sence hocam[x(]
[QUOTE=omersayar]Sizin Osman Osmanlı'nın çöküş dönemini andırdı bana mümkünse bugün ama en geç yarın gidip o balıkları vermeniz gerekli sizin akvaryumunuz onların karantina tankı bile olamaz [/QUOTE]
Hocam ben arkadaştan bu şekilde akvaryumla aldım ve bir senedir Osman ve Hilmi bu şekilde yaşıyor. Hilmi zaten 13 yaşında ama boy atmamış çünkü eskiden ufak akvaryumda kaldığı için küsmüş. Lütfen cevap odaklı yorumlar yapalım
[QUOTE=Ademmmm]Bu hacim için bu balıklar uygun değildir öncelikle köpek balığı bakacaksanız 7 8 tonluk bir akvaryumda bakmanız gerek en az büyük ihtimal stresten olabilir yememesi yada kafasını bir yerede vurmuş olabilir birde sadece 1 balıkmı yemiyor hepsimi[/QUOTE]
Osman bir parça tavuk göğsü yedi sonra yemedi daha diğeri de hiç yemedi. Pengasus a yem almam lazım dip yem onu yemesi lazım. Ne zaman yerler sence hocam[x(]
[QUOTE=omersayar]Sizin Osman Osmanlı'nın çöküş dönemini andırdı bana mümkünse bugün ama en geç yarın gidip o balıkları vermeniz gerekli sizin akvaryumunuz onların karantina tankı bile olamaz [/QUOTE]
Hocam ben arkadaştan bu şekilde akvaryumla aldım ve bir senedir Osman ve Hilmi bu şekilde yaşıyor. Hilmi zaten 13 yaşında ama boy atmamış çünkü eskiden ufak akvaryumda kaldığı için küsmüş. Lütfen cevap odaklı yorumlar yapalım
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
Osman'ı ve arkadaşlarını dün satın aldım eve geldiler kurulumları bitti. Bu parça ayıptır söylemesi bi miktar tavuk göğsü attım iki parça. Bir parçasını yedi diğer parçasını yemedi. Gittim paraya kıyıp dana ciğeri aldım. Dana ciğerini yemedi. Osman ve hilmi neden yemiyor? Osman ve hilmi challanger köpek balığı diğeri pengasus köpek balığı.. Lütfen yardım edin. Osman 55 cm diğerleri 25 falan..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803521.jpg[/IMG]
Osman'ı ve arkadaşlarını dün satın aldım eve geldiler kurulumları bitti. Bu parça ayıptır söylemesi bi miktar tavuk göğsü attım iki parça. Bir parçasını yedi diğer parçasını yemedi. Gittim paraya kıyıp dana ciğeri aldım. Dana ciğerini yemedi. Osman ve hilmi neden yemiyor? Osman ve hilmi challanger köpek balığı diğeri pengasus köpek balığı.. Lütfen yardım edin. Osman 55 cm diğerleri 25 falan..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
