ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KaanKurtulan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2017 09:52
Son Ziyaret:
12 Ocak 2019 18:02
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan
SON 7 MESAJI
Hangi Dış Filtreyi Almalıyım
Benim 30 lt bir akvaryumum var Nano tank ve 6 tane balık yaşıyor. Gerçi sayı az görüne bilir ama bu tank ta kullandığım Fluval 106 filtre bu tanka baya bi fazla bilemi. İnanılmaz güçlü debisi var bu yüzden musluğunu kısmak zorunda kalıyorum. Yoksa balıklarım sersem oluyor. Filtrenin içi full dolu girişte 4 adet fluval filtre süngeri +alt kat tabanda fluval orjinal filtre elyafı+üstte bio seramik+2. katta tekrar elyaf+Fluval zeocarb+filtre süngeri şeklinde yerleşim yaptım ve çok memnunum. 6 ay filtreye dokunmasam oluyor. Günde 7 saat çalışmasıda kafi daha fazlası canlıları yoruyor. Tek sevmediğimşey filtere boruları çok kalın ve emiş borusuyla akış borusuda buna binaen çok kalın ve kaba. Bunun haricinde sevmediğim hiç birşeyi yok. Su sızdırması sadece ilk çalışmada kontrol et iç conta iyi oturmuşsa sorun olmuyor.Yanlız tekrar söylüyorum küçük nano akvaryumlar için biraz fazla güçlü büyük akvaryumlar için tercih edilebilir bence. Özellikle tuzlu su akvaryumlarına öneririm. Bu arada malzeme kalitesi çok güzel bunu belirtmeden geçmiycem. Habide en çok can sıkan yanı. Filtreyi değiştirirken conta sağlam tutuğundan başlık kısmı çok zor ayrılıyor. Keşke üste bitane elle tutma nok tası veya kova askısı gibi birşey yapsalarmış. Neyse sonuç çok güzel bir ürün 100 lt akvaryuma göre diyorlar ama bana sorarsan gönül rahatlığıyla 150 - 170 lt kadar kullanabilirsin. Benden bukadar. akvaryum forumda iyi eğlenceler dilerim.[:)]
Benim 30 lt bir akvaryumum var Nano tank ve 6 tane balık yaşıyor. Gerçi sayı az görüne bilir ama bu tank ta kullandığım Fluval 106 filtre bu tanka baya bi fazla bilemi. İnanılmaz güçlü debisi var bu yüzden musluğunu kısmak zorunda kalıyorum. Yoksa balıklarım sersem oluyor. Filtrenin içi full dolu girişte 4 adet fluval filtre süngeri +alt kat tabanda fluval orjinal filtre elyafı+üstte bio seramik+2. katta tekrar elyaf+Fluval zeocarb+filtre süngeri şeklinde yerleşim yaptım ve çok memnunum. 6 ay filtreye dokunmasam oluyor. Günde 7 saat çalışmasıda kafi daha fazlası canlıları yoruyor. Tek sevmediğimşey filtere boruları çok kalın ve emiş borusuyla akış borusuda buna binaen çok kalın ve kaba. Bunun haricinde sevmediğim hiç birşeyi yok. Su sızdırması sadece ilk çalışmada kontrol et iç conta iyi oturmuşsa sorun olmuyor.Yanlız tekrar söylüyorum küçük nano akvaryumlar için biraz fazla güçlü büyük akvaryumlar için tercih edilebilir bence. Özellikle tuzlu su akvaryumlarına öneririm. Bu arada malzeme kalitesi çok güzel bunu belirtmeden geçmiycem. Habide en çok can sıkan yanı. Filtreyi değiştirirken conta sağlam tutuğundan başlık kısmı çok zor ayrılıyor. Keşke üste bitane elle tutma nok tası veya kova askısı gibi birşey yapsalarmış. Neyse sonuç çok güzel bir ürün 100 lt akvaryuma göre diyorlar ama bana sorarsan gönül rahatlığıyla 150 - 170 lt kadar kullanabilirsin. Benden bukadar. akvaryum forumda iyi eğlenceler dilerim.[:)]
Paraziquantel İlacını Nerede Bulabilirim?
Sayın hakanturken108 daha net resimler aldım bu akşam resimlere dikkat ederseniz özellikle dip balıklarımda (cüce vatozlarda) gizlendiği için pek görülmemekte ben hala parazit olduğunun üstünde duruyorum. Resimleri ekliyorum.
Bu arada ilacı buldum vetedaviye başlama kararı aldım bu gece itibari ile başladım çok strese girmiyceklerini umuyorum. Pazar ana tankı ve filtreyi sterile edicem vebalıkları gözlemliycem. Umarım en kısa sürede iyileşirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170113111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170116281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170120571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170121261.jpg[/IMG]
Ayrıca bugün dikkat ederek 2-3 balığımda beyaz veya şeffafımsı dışkı gözlemledim. Muhtwmel iç parazit kapmış olabilirler diye düşünüyorum. Bunun için 3 gün sürdüreceğim dış tedavi ardından iç parazit tedaviside uygulamayı düşünmekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170138531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170142101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170151381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170152421.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-29 08:39:03[/EDIT]
Sayın hakanturken108 daha net resimler aldım bu akşam resimlere dikkat ederseniz özellikle dip balıklarımda (cüce vatozlarda) gizlendiği için pek görülmemekte ben hala parazit olduğunun üstünde duruyorum. Resimleri ekliyorum.
Bu arada ilacı buldum vetedaviye başlama kararı aldım bu gece itibari ile başladım çok strese girmiyceklerini umuyorum. Pazar ana tankı ve filtreyi sterile edicem vebalıkları gözlemliycem. Umarım en kısa sürede iyileşirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170113111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170116281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170120571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170121261.jpg[/IMG]
Ayrıca bugün dikkat ederek 2-3 balığımda beyaz veya şeffafımsı dışkı gözlemledim. Muhtwmel iç parazit kapmış olabilirler diye düşünüyorum. Bunun için 3 gün sürdüreceğim dış tedavi ardından iç parazit tedaviside uygulamayı düşünmekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170138531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170142101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170151381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170152421.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-29 08:39:03[/EDIT]
Paraziquantel İlacını Nerede Bulabilirim?
Merhaba arkadaşlar bu gun evden çıkmadan evvel biraz dikkatlice baktım ve sanırım birkaç balığım yemek yemeyi reddediyor ve sadece su yüzüne yakın bir yerde durmayı tercih ediyor. Ve bir balığımdada solungacı kıp kırmızı duruyor akvaryumda parazit kapma ihtimalleri üzerinde duruyorum. Burada okuduğum kadarı ile paraziquantelndiye bir ilaç varmış. Bunu nasıl ve nerden satın alabilirim. Ve bunu kaç lt ye ne kadar uygulamam gerekli biraz bilgi alabilirmiyim sizlerden?
Bunlar resimleri ve üstte görünen kırmızı beyaz balık belirgin biçimde solungacı kızarmıs durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208361.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-28 12:11:13[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar bu gun evden çıkmadan evvel biraz dikkatlice baktım ve sanırım birkaç balığım yemek yemeyi reddediyor ve sadece su yüzüne yakın bir yerde durmayı tercih ediyor. Ve bir balığımdada solungacı kıp kırmızı duruyor akvaryumda parazit kapma ihtimalleri üzerinde duruyorum. Burada okuduğum kadarı ile paraziquantelndiye bir ilaç varmış. Bunu nasıl ve nerden satın alabilirim. Ve bunu kaç lt ye ne kadar uygulamam gerekli biraz bilgi alabilirmiyim sizlerden?
Bunlar resimleri ve üstte görünen kırmızı beyaz balık belirgin biçimde solungacı kızarmıs durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208361.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-28 12:11:13[/EDIT]
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Deneyimlerimi aktarayım ; öncelikle çevremde hiçbir yerde test kiti bulamadım. Netten sipariş etmek gerekli ama çok pahalı görünüyordu bu ayki bütçem buna müsayit değil tabi[:$] Dolayısıyla bende 10 lt tankta beyazlayan suya nitrivec ekledim. Yaklasık 5 cc kadar suda bulanıklık az çözüldü lakin yeterli olmadı ve nitrivec in faidesini çok görmedim. Bende bu sabah tankın suyunu bosalttım ve tuzla ovalayarak temizledim. Temizlerken fark ettiğim şey akvaryum camında sümüksü bir mukoza mevcuttu. Tuzla güzelce ovup ekipmenlarımıda tekrar hijyene ettim. 1-2 saat evvelinde yeni su koydum ve arıtıcıyı çalıştırıp beklemeye aldım. Bakalım akşama yine beyazlama olacak mı görücem.
Diğer ana tankımda hafif sararma devam ediyor. Hatta birazdavbkoyulmaya başladı ama kokun yok gibi bişey, buda sanırım amonyak miktarıyla alakalı olabilir. Şayet küçük tankım düzelirse eğer. Balıklarımı oraya alıp suyunu tammen değiştiricem ve akvaryum kumumu oksijenli suyla dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Bel ki bio filtre süngerlerime de oksijenli su uygulayarak sonrasında klorlu suya yatırıp amonyak ve sodyum etkisinden arındırabilirim diye düşünüyorum. Herkese güzel akvaryumlu günler dilerim.
Bu arada Vasil hocam konuma yazan ve ilgi gösteren tek sen oldun bilahare tekrar, tekrar teşekkür ederim.[:)]
Saygılar
Deneyimlerimi aktarayım ; öncelikle çevremde hiçbir yerde test kiti bulamadım. Netten sipariş etmek gerekli ama çok pahalı görünüyordu bu ayki bütçem buna müsayit değil tabi[:$] Dolayısıyla bende 10 lt tankta beyazlayan suya nitrivec ekledim. Yaklasık 5 cc kadar suda bulanıklık az çözüldü lakin yeterli olmadı ve nitrivec in faidesini çok görmedim. Bende bu sabah tankın suyunu bosalttım ve tuzla ovalayarak temizledim. Temizlerken fark ettiğim şey akvaryum camında sümüksü bir mukoza mevcuttu. Tuzla güzelce ovup ekipmenlarımıda tekrar hijyene ettim. 1-2 saat evvelinde yeni su koydum ve arıtıcıyı çalıştırıp beklemeye aldım. Bakalım akşama yine beyazlama olacak mı görücem.
Diğer ana tankımda hafif sararma devam ediyor. Hatta birazdavbkoyulmaya başladı ama kokun yok gibi bişey, buda sanırım amonyak miktarıyla alakalı olabilir. Şayet küçük tankım düzelirse eğer. Balıklarımı oraya alıp suyunu tammen değiştiricem ve akvaryum kumumu oksijenli suyla dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Bel ki bio filtre süngerlerime de oksijenli su uygulayarak sonrasında klorlu suya yatırıp amonyak ve sodyum etkisinden arındırabilirim diye düşünüyorum. Herkese güzel akvaryumlu günler dilerim.
Bu arada Vasil hocam konuma yazan ve ilgi gösteren tek sen oldun bilahare tekrar, tekrar teşekkür ederim.[:)]
Saygılar
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Hoşbuldum Va_sil bey. Henüz elimde nitrivec yok bu gun alicam ve aksama koymayi dusunuyorum. 10 lt lik bir tank. Eklemeyi unuttum öncesinde su sorunsalı için test etmem gerekli.
Flod yapmak istemiyorum. Bu yüzden buraya yazacağım. Bu konu hakkında fikirleri olanlar varsa veya ilk akvaryum hakkında fikir yada filtre dizilimi önerileri olanlar varsa lütfen fikirlerinizi belirtin. Belkide ben bişeyleri yanlış yapıyorda olabilirim. Yardım ve fikir önerileriniz bekliyorum. [:)][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-26 12:01:06[/EDIT]
Hoşbuldum Va_sil bey. Henüz elimde nitrivec yok bu gun alicam ve aksama koymayi dusunuyorum. 10 lt lik bir tank. Eklemeyi unuttum öncesinde su sorunsalı için test etmem gerekli.
Flod yapmak istemiyorum. Bu yüzden buraya yazacağım. Bu konu hakkında fikirleri olanlar varsa veya ilk akvaryum hakkında fikir yada filtre dizilimi önerileri olanlar varsa lütfen fikirlerinizi belirtin. Belkide ben bişeyleri yanlış yapıyorda olabilirim. Yardım ve fikir önerileriniz bekliyorum. [:)][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-26 12:01:06[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkeze bir merhaba, mutlu, umutlu ve güzel günler dilerim.
Herkeze bir merhaba, mutlu, umutlu ve güzel günler dilerim.
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Merhaba arkadaşlar. İsmim Kaan. Ben aranıza bu gün katıldım, lakin kısa bir süredir forumunuzu takip ediyodum.
Akvaryum merakım küçük yaşlardan beri var ve canlı doğuranlardan (lepistes, moli, kılıç kuyruk vb.) pek çok balık besledim. Hatta 60 ltlik birtankta 120 -150 arası balık ürettim geçmişte. Lakin sonrasında dikkat etmeden aldığım bir canlı doğuran sebebiyle hepsi rahatsızlandı ve öldüler.[:((]
Nitekim uzun bir ara verdim ve şimdilerde 25 lt ve 10 lt 2adet tankım var. 25 lt olanda yaklaşik 12 canlı doğuran var. 4 moli, 1 lepistes 4 kılıç kuyruk 2 çopcü ve 2 vatoz. Birsüre evvelinde akvaryumu büyütme kararı aldım. Yaklaşık 120 - 150 lt arası bir akvaryum almak için hazırlık yapmayabaşladım. Başta fluval 106 model bir filtre aldım (çok memnunum[:iyi:]) ve bazı akvaryum bitkilerini yetiştirmek icin çinden çeşitli tohumlar getirttim. Bu arada 2. Küçük akvaryumu ayarladım. Amaç bunda bitkileri uygun Co2, sıcaklik ve gübrelemeyle büyütmek ve çogaltmak tabi. Neyse konuyu çok dağıtmadan.
Dün bazı balıklarımın gebe olduğunu farkettim [:)] ve küçuk akvaryumu bitkilerden once onlara açmaya karar verdim. [:)]
Lakin bu sabah büyük bir sorunla karşilastim kuçuk akvaryuma aldığım balıkların suyu bem beyazdı [x(] tabi bunun görünce şok oldum akşam suya civit mavisi ve akvaryum hazırlayıci bakteri solüsyonu damlattim. Ama su sabaha bembeyaz olmus ve baliklarim suda deli gibi bi yukari bi assagi yuzdugunu gordum ve hemen baliklarimi eski tankina alarak sudam 1 - 2 lt kadarini diger tanktaki ile degisim yaptim baliklarim rahatladı ve sakin sakin yuzmeye basladilar. Lakin su bembeyaz kaldi aksam test kitiyle kontrol yapmam lazim suyu bitkilere ve baliklara uygun hale getirmeye calisicam.
Bir ihtimal suyun nitrik asidi artmis ve buda baliklarimin dis mukozasina zarara vermis olabilir diye dusunuyorum. Bunun icin nitrivec çözüm olabilir belki diye düşünüyorum. Bir diger ihtimalse suda bakteri patlamasi olmus olabilir. Bunun icinde galiba akvaryumu tuzla ovup sifirdan kurmam gerekli. Aksam attiğim hazırlayıci sorun yaratmis olabilir. Simdilik dusuncem bu yanda.
Birde eski akvaryumumda yakin zamanda elektrik kesilmesi sebebi ile meydan gelen su soğuması sebebi ile soka girerek olen baliklatrim oldu son olarakta renkte hafif bir sararma var bu hosuma gitmiyor. Sanirim bunuda akvaryum bacteri topaklayici veya su berraklastirici kullanarak gerisini filtremin halletmesini bekleyerek duzenini saglayabilirim diye dusunmekteyim.
Forumda benden cok daha usta kisiler var ve bu konuda bu ustalarımızında bfikirlerinimalmak isterim. Birde kristal berrakliga ulasabilmek icin ne yapmaliyim bu konuda fikri olan varsa ve tecrubelerini paylasirsa mutlu olurum.
Buarda fluval 106 filtre dizilimim asagidan yukari dogru
İlk akısta Biyolojik süngerler
Fluval Biomax ( ustune biraz elyaf koyup amonyak yok edici koymayi dusunuyorum fuluval amonia remover)
Filtre kartusu
Sera siporax (yakin zamana kadar fluval zeo karbon vardi kotu bakteri olusumunu engellemek icin 1 ay durduktan sonra cikarttim)
Elyaf (bildiğimiz yorgan elyafı ben disardan alip ekledim [:D] amac son cikista filtre pompasindan berrak bir su cikmasini saglamak)
Merhaba arkadaşlar. İsmim Kaan. Ben aranıza bu gün katıldım, lakin kısa bir süredir forumunuzu takip ediyodum.
Akvaryum merakım küçük yaşlardan beri var ve canlı doğuranlardan (lepistes, moli, kılıç kuyruk vb.) pek çok balık besledim. Hatta 60 ltlik birtankta 120 -150 arası balık ürettim geçmişte. Lakin sonrasında dikkat etmeden aldığım bir canlı doğuran sebebiyle hepsi rahatsızlandı ve öldüler.[:((]
Nitekim uzun bir ara verdim ve şimdilerde 25 lt ve 10 lt 2adet tankım var. 25 lt olanda yaklaşik 12 canlı doğuran var. 4 moli, 1 lepistes 4 kılıç kuyruk 2 çopcü ve 2 vatoz. Birsüre evvelinde akvaryumu büyütme kararı aldım. Yaklaşık 120 - 150 lt arası bir akvaryum almak için hazırlık yapmayabaşladım. Başta fluval 106 model bir filtre aldım (çok memnunum[:iyi:]) ve bazı akvaryum bitkilerini yetiştirmek icin çinden çeşitli tohumlar getirttim. Bu arada 2. Küçük akvaryumu ayarladım. Amaç bunda bitkileri uygun Co2, sıcaklik ve gübrelemeyle büyütmek ve çogaltmak tabi. Neyse konuyu çok dağıtmadan.
Dün bazı balıklarımın gebe olduğunu farkettim [:)] ve küçuk akvaryumu bitkilerden once onlara açmaya karar verdim. [:)]
Lakin bu sabah büyük bir sorunla karşilastim kuçuk akvaryuma aldığım balıkların suyu bem beyazdı [x(] tabi bunun görünce şok oldum akşam suya civit mavisi ve akvaryum hazırlayıci bakteri solüsyonu damlattim. Ama su sabaha bembeyaz olmus ve baliklarim suda deli gibi bi yukari bi assagi yuzdugunu gordum ve hemen baliklarimi eski tankina alarak sudam 1 - 2 lt kadarini diger tanktaki ile degisim yaptim baliklarim rahatladı ve sakin sakin yuzmeye basladilar. Lakin su bembeyaz kaldi aksam test kitiyle kontrol yapmam lazim suyu bitkilere ve baliklara uygun hale getirmeye calisicam.
Bir ihtimal suyun nitrik asidi artmis ve buda baliklarimin dis mukozasina zarara vermis olabilir diye dusunuyorum. Bunun icin nitrivec çözüm olabilir belki diye düşünüyorum. Bir diger ihtimalse suda bakteri patlamasi olmus olabilir. Bunun icinde galiba akvaryumu tuzla ovup sifirdan kurmam gerekli. Aksam attiğim hazırlayıci sorun yaratmis olabilir. Simdilik dusuncem bu yanda.
Birde eski akvaryumumda yakin zamanda elektrik kesilmesi sebebi ile meydan gelen su soğuması sebebi ile soka girerek olen baliklatrim oldu son olarakta renkte hafif bir sararma var bu hosuma gitmiyor. Sanirim bunuda akvaryum bacteri topaklayici veya su berraklastirici kullanarak gerisini filtremin halletmesini bekleyerek duzenini saglayabilirim diye dusunmekteyim.
Forumda benden cok daha usta kisiler var ve bu konuda bu ustalarımızında bfikirlerinimalmak isterim. Birde kristal berrakliga ulasabilmek icin ne yapmaliyim bu konuda fikri olan varsa ve tecrubelerini paylasirsa mutlu olurum.
Buarda fluval 106 filtre dizilimim asagidan yukari dogru
İlk akısta Biyolojik süngerler
Fluval Biomax ( ustune biraz elyaf koyup amonyak yok edici koymayi dusunuyorum fuluval amonia remover)
Filtre kartusu
Sera siporax (yakin zamana kadar fluval zeo karbon vardi kotu bakteri olusumunu engellemek icin 1 ay durduktan sonra cikarttim)
Elyaf (bildiğimiz yorgan elyafı ben disardan alip ekledim [:D] amac son cikista filtre pompasindan berrak bir su cikmasini saglamak)
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
