ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BLNTGRN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
40
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Nisan 2017 05:50
Son Ziyaret:
04 Ekim 2020 00:22
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bülent GÖREN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bülent GÖREN
SON 9 MESAJI
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Bu aralar benimde niyetim var sadene gnays kaya yapmaya beyazlardan kurtulmaya ama bakalım kısmet
Bu aralar benimde niyetim var sadene gnays kaya yapmaya beyazlardan kurtulmaya ama bakalım kısmet
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Merhaba uzun zamandır paylaşım yapamıyordum kusura bakmayın arkadaşlarda son bir güncelleme istemişler ara ara fotoğraf çekmeye çalışıyorum ancak sıpaların maşallahı var nazar değmesin durdukları yerde durmuyorlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170934121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170934571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170935281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170935561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170936231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170936551.jpg[/IMG]
Merhaba uzun zamandır paylaşım yapamıyordum kusura bakmayın arkadaşlarda son bir güncelleme istemişler ara ara fotoğraf çekmeye çalışıyorum ancak sıpaların maşallahı var nazar değmesin durdukları yerde durmuyorlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170934121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170934571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170935281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170935561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170936231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/261020170936551.jpg[/IMG]
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Çok şükür balıklarımız geldi 43 adet yavru
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/110920170155481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/110920170155511.jpg[/IMG]
İkinci günü poz vermeyede başladı meraklı melehatlar 😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/110920170157011.jpg[/IMG]
Çok şükür balıklarımız geldi 43 adet yavru
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/110920170155481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/110920170155511.jpg[/IMG]
İkinci günü poz vermeyede başladı meraklı melehatlar 😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/110920170157011.jpg[/IMG]
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Çok şükür işten gücten fırsat oldu ve alt akvaryumuda yerine yerleştirip suyunu doldurduk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/270720171346461.jpg[/IMG]
Çok şükür işten gücten fırsat oldu ve alt akvaryumuda yerine yerleştirip suyunu doldurduk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/270720171346461.jpg[/IMG]
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Renoibo yorumunuz için teşekkür ederim bende forumda böyle herşeyi kendi yapanları gördükçe hep bende yapabilir miyim acaba felan diyordum kısmetimizde varmış çok şükür bende pek yunusları koyma taraftarı değilimde bir arkadaş kafamı karıştırdı forumde çok tecrübeli abilerimiz arkadaşlarımız var diye bilenlerde akıl alayım dedim bu arada suyumuzda oturdu çok şükür onunda fotosunu bırakayım buraya
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/140720171436191.jpg[/IMG]
Alta olacak akvaryumunda camlarını aldım onuda toplayınca beraber foto atıcam
Herkese keyifli forumlar
Renoibo yorumunuz için teşekkür ederim bende forumda böyle herşeyi kendi yapanları gördükçe hep bende yapabilir miyim acaba felan diyordum kısmetimizde varmış çok şükür bende pek yunusları koyma taraftarı değilimde bir arkadaş kafamı karıştırdı forumde çok tecrübeli abilerimiz arkadaşlarımız var diye bilenlerde akıl alayım dedim bu arada suyumuzda oturdu çok şükür onunda fotosunu bırakayım buraya
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/140720171436191.jpg[/IMG]
Alta olacak akvaryumunda camlarını aldım onuda toplayınca beraber foto atıcam
Herkese keyifli forumlar
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Beyler sizlere çok güzel bir sorum olacak maswaları kurban bayramından sonra almayı düşünüyorum o zamana kadar bu kurduğum akvaryuma yunus bıraksam protein ağırlıklı beslendikleri için suyun kimyasında herhangi bir değişiklik yaşarmıyım ?
Balıklarlar gelmeden 1 hafta on gün önceden yunusları tekrar başka bir akvaryuma alıcam ve 150cmlik akvaryumdanda %30-40 arası su değiştirecem problem yaşarmıyım içimizde böyle birşey yapmış olan var mı ?
Beyler sizlere çok güzel bir sorum olacak maswaları kurban bayramından sonra almayı düşünüyorum o zamana kadar bu kurduğum akvaryuma yunus bıraksam protein ağırlıklı beslendikleri için suyun kimyasında herhangi bir değişiklik yaşarmıyım ?
Balıklarlar gelmeden 1 hafta on gün önceden yunusları tekrar başka bir akvaryuma alıcam ve 150cmlik akvaryumdanda %30-40 arası su değiştirecem problem yaşarmıyım içimizde böyle birşey yapmış olan var mı ?
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Yorumlarınız için teşekkür ederim. 1200 plustanda şu anda memnunum yeni seri aldiğim cihaz eski serilerde su kaçırma sıkıntıları oluyormuş aldığım yerde aynısını söyledi forumlarda da yorumlar hep bu yönde.
Filtrenin temizlenme esnasinda contalarina zarar vermeden çıkartıp vazelin gibi yumuşatıcı etkisi olan bir krem veya yağla yumuşamasini sağlarsak pek bir sorun olacağını düşünmüyorum
Yorumlarınız için teşekkür ederim. 1200 plustanda şu anda memnunum yeni seri aldiğim cihaz eski serilerde su kaçırma sıkıntıları oluyormuş aldığım yerde aynısını söyledi forumlarda da yorumlar hep bu yönde.
Filtrenin temizlenme esnasinda contalarina zarar vermeden çıkartıp vazelin gibi yumuşatıcı etkisi olan bir krem veya yağla yumuşamasini sağlarsak pek bir sorun olacağını düşünmüyorum
150x50x60 Tanganyika Maswa Akvaryumu
Akvaryum tanıtımından çok Dıy konusu oldu sanki yönetici arkadaşlar gerekeni yaparlar diye düşünüyorum.
Ölçüler:150x50x60h
Canlı Türleri:duboisi maswa(daha yok)
Bitki Türleri: yok
Tankın Yaşı:0 km :)
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra 1200 plus led aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon: gnays kaya oval ve düz beyaz taşlar kalsiyum karbonat kum
Öncelikle merhaba arkadaşlar
Küçüklüğümden beri büyük bir akvaryumum olsun istemişimdir. 2 yıl önce 80x35x40 ölçülerinde bir akvaryum aldım ve chiclet baktım ve hala yunus bakmaktayım. Sarı prenses, mpanga ve yunus vardı yunuslar hariç diğerlerinden kısa zamanda yavru aldığım halde yunuslardan yavru alamadım. İnat ettim 2 sene bekledim çok şükür onlarda başladı yavru vermeye.
Akvaryum olayında acemiliğimi attıktan sonra artık sıra geldi Malawi gölünden çıkıp tanganyika gölüne dalmaya akvaryumun araştırmaya başladım hazır akvaryumların fiyatı çok pakalı geldi istediğim ölçülerde sıfır akvaryumlara 1250tlden 1500tl ye kadar fiyat veren oldu ve mesleğimin verdiği güzelliği kullanarak herşeyini kendim tasarlayıp kendim yapmaya karar verdim tasarım hariç herşeyiyle kurulması 2 ayı geçti ama o kadarda olur acelem yok bu arada daha balıkta yok :) Fotoğraflarla başlayalım artık.
İlk olarak solid Works te akvaryumun kendisini çizdim sürgülü buhar camlı 10mm kalınlığında bir akvaryum çizdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170121081.jpg[/IMG]
Alt köşelerden birine tahliye deliği açacaktım ancak sızdırmazlık olayına cam olduğu için pek güvenemedim sonuç olarak içinde 400 litrenin üstünde su olacak hiç riske girmedim .
Başladım akvaryumcuları gezmeye sadece akvaryumunu yaptırayım dedim 450 500 600 750 tl bile diyen oldu bunu da kendimiz yapıcaz galiba dedim kendi kendime ve şu küçük sanayiyi bi gezeyim ne varsa orda var diyip çıktım yola ara tara en güzel fiyatı kayıt kuşağının rodajına kadar dahil 275 tl cam fiyatı aldım 10 mm sonra rica üstüne silikon parasına toplamaya da ikna ettim ancak bana 2 3 hafta süre istedi acelemiz yok dedik verdim siparişi ölçüleri çıktım
Daha sonra masayı mdf mi yapsam profil üstü mdf giydirmemi yapsam derken bir kere yapıyorum herşeyi iyisi olsun dedim ve 30x30x2mm kalınlığında profil bir masa tasarladım alt orta kısmına 65x45x40h bir akvaryum daha gidecek şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170125161.jpg[/IMG]
Mdf giydirmesini ve üst kapağını da yaptıktan sonra son şekli bu oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170133361.jpg[/IMG]
Demircileri kaynak içi yapan yerleri gezmeye başladım ayaklar hariç istediğim masaya 220 liradan aşağıya fiyat veren olmadı :) babam kaynak işlerinde anlıyor sakarya dan kaldırıp onu bursa ya çağırdım çok önemli bir işimiz var diye akvaryuma masa yapıcaz desem gelmezdi :) öğrendiğinde biraz sevgi dolu sözcükler söyledi ancak her şey profilleri görene kadardı bu arada profilleri kesim dahil 3 boy 85 tlye aldım elektrot ve elektrik babadan :) ayarlı demir ayaklar 6 tane 50 tl boya 10 tl tuttu totalde 125 tl kar :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138461.jpg[/IMG]
Masayı eve koyduk ve durum bu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170142291.jpg[/IMG]
Masaya göre marangozun birinde masayı vereyim olacağı şekli vereyim yapsın dedim 400 den aşağı kimse fiyat vermedi ve kendi kendime dedim ki bu esnaflar kafayı yemiş bursa küçük sanayide başladım gezmeye ve 220 tlye tüm mdfleri kapak dahil istediğim ölçüde kesip bantlayıp vericek bir yer buldum hemen ölçülerin çıktısını aldım ve masayla bir karşılaştırayım dedim ve ne kadar ölçülere kesimde ve kaynatmada dikkat etsekte programdaki gibi milimetrik olmuyor kaynak işleri onu iş bitince ölçüleri aldığımda anladım ve çizime göre olan mdf ölçülerinde ufak tefek değişiklikler oldu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170144451.jpg[/IMG]
Mdflerimizide aldıktan sonra oturdum başladım toplamaya
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170151241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170151281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170151321.jpg[/IMG]
Artık masamız hazırdı başladım akvaryumu beklemeye araya bayram girdi 1 ay oldu derken arkadaşımız kangosuyla almaya gittik gitmeye bir gün kalaya kadar arka koltuğu yatırırız sığar dedik ama son gün ölçü aldığımızda 120 cmden fazla girmediğini gördük ve ne yapcaz etcez derken arka koltuğu komple söktük :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170200161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170200211.jpg[/IMG]
Akvaryumu arabaya koyarken çalışanlardan 2 arkadaş daha yardım etti yükledik o zaman akvaryumun ağır olduğunu pek hissetmedik internetteki programlarda bu ölçüdeki bir akvaryumun hemen hemen 100 kg olacağı yazıyordu ama o 100 kg nin 4 5 merdivenden sonra her merdivende 2 katına çıkacağını hesaba katmadık. Kerameti 10 tane merdiven çıkarttık ama kolları iş bittikten sonra 2 saat hissetmedik :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170205571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170206001.jpg[/IMG]
Bu taşıma olayının üstüne ben kiracıyım yarın öbür gün taşınırsak daha kolay bir şey olmalı diyip şöyle bir şey tasarladım olurda taşınma olayı olursa bunu yapıcam taşıma daha kolay olur diye düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170208081.jpg[/IMG]
Akvaryumu yerine koyduktan sonra güzel bir temizlik yaptım ve arka fona toptancısında folyo aldım ve kapladım sonra deneme amaçlı komple su doldurdum ve 2 gün bekledim çok şükür herhangi bir su kaçırma olmadı taşını kumunu yıkadım ve dengesini ayarlayıp başladım suyu koymaya ara ara dengeyi su terazisiyle kontrol ederek komple doldurdum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170211511.jpg[/IMG]
internette araştırmalarım da deniz akvaryumunda kullanılan renge göre ledlerin sayıları buldum ve lümenini kelvinini pek önemsemeden (bitki bakmayacağım için ) sudan etkilenmeyen ledlerin siparişini verdim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170215031.jpg[/IMG]
60 beyaz 30 mavi 30 kırmızı led kullanmam gerektiği yazıyordu bunu 150 metreye eşit bir şekilde dağıttım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170216531.jpg[/IMG]
bağlantılarını yaptım ve mutlu son artık suyun oturmasını bekliyoruz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170218131.jpg[/IMG]
Akvaryum tanıtımından çok Dıy konusu oldu sanki yönetici arkadaşlar gerekeni yaparlar diye düşünüyorum.
Ölçüler:150x50x60h
Canlı Türleri:duboisi maswa(daha yok)
Bitki Türleri: yok
Tankın Yaşı:0 km :)
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra 1200 plus led aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon: gnays kaya oval ve düz beyaz taşlar kalsiyum karbonat kum
Öncelikle merhaba arkadaşlar
Küçüklüğümden beri büyük bir akvaryumum olsun istemişimdir. 2 yıl önce 80x35x40 ölçülerinde bir akvaryum aldım ve chiclet baktım ve hala yunus bakmaktayım. Sarı prenses, mpanga ve yunus vardı yunuslar hariç diğerlerinden kısa zamanda yavru aldığım halde yunuslardan yavru alamadım. İnat ettim 2 sene bekledim çok şükür onlarda başladı yavru vermeye.
Akvaryum olayında acemiliğimi attıktan sonra artık sıra geldi Malawi gölünden çıkıp tanganyika gölüne dalmaya akvaryumun araştırmaya başladım hazır akvaryumların fiyatı çok pakalı geldi istediğim ölçülerde sıfır akvaryumlara 1250tlden 1500tl ye kadar fiyat veren oldu ve mesleğimin verdiği güzelliği kullanarak herşeyini kendim tasarlayıp kendim yapmaya karar verdim tasarım hariç herşeyiyle kurulması 2 ayı geçti ama o kadarda olur acelem yok bu arada daha balıkta yok :) Fotoğraflarla başlayalım artık.
İlk olarak solid Works te akvaryumun kendisini çizdim sürgülü buhar camlı 10mm kalınlığında bir akvaryum çizdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170121081.jpg[/IMG]
Alt köşelerden birine tahliye deliği açacaktım ancak sızdırmazlık olayına cam olduğu için pek güvenemedim sonuç olarak içinde 400 litrenin üstünde su olacak hiç riske girmedim .
Başladım akvaryumcuları gezmeye sadece akvaryumunu yaptırayım dedim 450 500 600 750 tl bile diyen oldu bunu da kendimiz yapıcaz galiba dedim kendi kendime ve şu küçük sanayiyi bi gezeyim ne varsa orda var diyip çıktım yola ara tara en güzel fiyatı kayıt kuşağının rodajına kadar dahil 275 tl cam fiyatı aldım 10 mm sonra rica üstüne silikon parasına toplamaya da ikna ettim ancak bana 2 3 hafta süre istedi acelemiz yok dedik verdim siparişi ölçüleri çıktım
Daha sonra masayı mdf mi yapsam profil üstü mdf giydirmemi yapsam derken bir kere yapıyorum herşeyi iyisi olsun dedim ve 30x30x2mm kalınlığında profil bir masa tasarladım alt orta kısmına 65x45x40h bir akvaryum daha gidecek şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170125161.jpg[/IMG]
Mdf giydirmesini ve üst kapağını da yaptıktan sonra son şekli bu oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170133361.jpg[/IMG]
Demircileri kaynak içi yapan yerleri gezmeye başladım ayaklar hariç istediğim masaya 220 liradan aşağıya fiyat veren olmadı :) babam kaynak işlerinde anlıyor sakarya dan kaldırıp onu bursa ya çağırdım çok önemli bir işimiz var diye akvaryuma masa yapıcaz desem gelmezdi :) öğrendiğinde biraz sevgi dolu sözcükler söyledi ancak her şey profilleri görene kadardı bu arada profilleri kesim dahil 3 boy 85 tlye aldım elektrot ve elektrik babadan :) ayarlı demir ayaklar 6 tane 50 tl boya 10 tl tuttu totalde 125 tl kar :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170138461.jpg[/IMG]
Masayı eve koyduk ve durum bu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170142291.jpg[/IMG]
Masaya göre marangozun birinde masayı vereyim olacağı şekli vereyim yapsın dedim 400 den aşağı kimse fiyat vermedi ve kendi kendime dedim ki bu esnaflar kafayı yemiş bursa küçük sanayide başladım gezmeye ve 220 tlye tüm mdfleri kapak dahil istediğim ölçüde kesip bantlayıp vericek bir yer buldum hemen ölçülerin çıktısını aldım ve masayla bir karşılaştırayım dedim ve ne kadar ölçülere kesimde ve kaynatmada dikkat etsekte programdaki gibi milimetrik olmuyor kaynak işleri onu iş bitince ölçüleri aldığımda anladım ve çizime göre olan mdf ölçülerinde ufak tefek değişiklikler oldu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170144451.jpg[/IMG]
Mdflerimizide aldıktan sonra oturdum başladım toplamaya
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170151241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170151281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170151321.jpg[/IMG]
Artık masamız hazırdı başladım akvaryumu beklemeye araya bayram girdi 1 ay oldu derken arkadaşımız kangosuyla almaya gittik gitmeye bir gün kalaya kadar arka koltuğu yatırırız sığar dedik ama son gün ölçü aldığımızda 120 cmden fazla girmediğini gördük ve ne yapcaz etcez derken arka koltuğu komple söktük :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170200161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170200211.jpg[/IMG]
Akvaryumu arabaya koyarken çalışanlardan 2 arkadaş daha yardım etti yükledik o zaman akvaryumun ağır olduğunu pek hissetmedik internetteki programlarda bu ölçüdeki bir akvaryumun hemen hemen 100 kg olacağı yazıyordu ama o 100 kg nin 4 5 merdivenden sonra her merdivende 2 katına çıkacağını hesaba katmadık. Kerameti 10 tane merdiven çıkarttık ama kolları iş bittikten sonra 2 saat hissetmedik :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170205571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170206001.jpg[/IMG]
Bu taşıma olayının üstüne ben kiracıyım yarın öbür gün taşınırsak daha kolay bir şey olmalı diyip şöyle bir şey tasarladım olurda taşınma olayı olursa bunu yapıcam taşıma daha kolay olur diye düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170208081.jpg[/IMG]
Akvaryumu yerine koyduktan sonra güzel bir temizlik yaptım ve arka fona toptancısında folyo aldım ve kapladım sonra deneme amaçlı komple su doldurdum ve 2 gün bekledim çok şükür herhangi bir su kaçırma olmadı taşını kumunu yıkadım ve dengesini ayarlayıp başladım suyu koymaya ara ara dengeyi su terazisiyle kontrol ederek komple doldurdum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170211511.jpg[/IMG]
internette araştırmalarım da deniz akvaryumunda kullanılan renge göre ledlerin sayıları buldum ve lümenini kelvinini pek önemsemeden (bitki bakmayacağım için ) sudan etkilenmeyen ledlerin siparişini verdim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170215031.jpg[/IMG]
60 beyaz 30 mavi 30 kırmızı led kullanmam gerektiği yazıyordu bunu 150 metreye eşit bir şekilde dağıttım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170216531.jpg[/IMG]
bağlantılarını yaptım ve mutlu son artık suyun oturmasını bekliyoruz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196602/090720170218131.jpg[/IMG]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba arkadaşlar, ben Bülent uzun zamandır misafir olarak siteyi takip ediyordum üye olmak bu güne kısmetmiş. 1,5 - 2 senedir amatör olarak balıklarla ilgileniyorum. 100 litrelik cichlid tankımda, yunus bakıyorum. 450 litrelik yeni bir tropheus tankı kurmayı düşünüyorum daha çok bilgi edinebilmek ve fikir alışverişi yapabilmek için buradayım. Herkese iyi hobiler dilerim.
Merhaba arkadaşlar, ben Bülent uzun zamandır misafir olarak siteyi takip ediyordum üye olmak bu güne kısmetmiş. 1,5 - 2 senedir amatör olarak balıklarla ilgileniyorum. 100 litrelik cichlid tankımda, yunus bakıyorum. 450 litrelik yeni bir tropheus tankı kurmayı düşünüyorum daha çok bilgi edinebilmek ve fikir alışverişi yapabilmek için buradayım. Herkese iyi hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
