ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İbrahim Usta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
164
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Şubat 2017 23:36
Son Ziyaret:
26 Haziran 2019 01:01
Toplam Mesaj:
281 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Usta
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1995
Yaş:
31
İl:
Giresun
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Araştırmacı Betta Sever...
SON 10 MESAJI
Beta Da Gariplik Var Mı?
Bence kuyruk erimesi hastalığı hiç düzelmemiş yani geldiği hali daha iyi görünüyor. Zamanla erime devam etmiş. Tedavi yönteminizi ve sürekliliğinizi kontrol edip en azından 1 hafta veya 10 günlük karantinaya ayırın ve kuyruk erimesi hastalığını araştırıp gerekli ilaçlarla ve yüksek protein değeri olan kaliteli bir betta yemi ile kondusyonunu artırabilirsiniz. Tedavi tam anlamıyla bitip kuyruk erimesi durduğuna kanaat getirdikten sonra ayrı bir akvaryuma veya aynı akvaryuma koymak sizin kararınız. Önemli olan emek vermek tedavi sürecini başarıyla sonuçlandırmak.
Bence kuyruk erimesi hastalığı hiç düzelmemiş yani geldiği hali daha iyi görünüyor. Zamanla erime devam etmiş. Tedavi yönteminizi ve sürekliliğinizi kontrol edip en azından 1 hafta veya 10 günlük karantinaya ayırın ve kuyruk erimesi hastalığını araştırıp gerekli ilaçlarla ve yüksek protein değeri olan kaliteli bir betta yemi ile kondusyonunu artırabilirsiniz. Tedavi tam anlamıyla bitip kuyruk erimesi durduğuna kanaat getirdikten sonra ayrı bir akvaryuma veya aynı akvaryuma koymak sizin kararınız. Önemli olan emek vermek tedavi sürecini başarıyla sonuçlandırmak.
Betta Kuyrugu Erimediği Halde Delik ?
[QUOTE=AhmetMagma]Betta balığım kuyruk erimesi olmadıgı halde kuyrugu delinmiş normalde iki akavryum var yan yana ben kagıt koydum kabarmasın diye ama o kagıdı açmışlar sürekli yüzürek kabaryor kağıdı kaldırınca , kuyrugu delinmesinin nedeni ondan mı ?[[:((][/QUOTE]
Betta balıkları birbirlerine kuyruk açar/kabarır. Kendi yansımalarına bile tepki verir. Aslında bu durum agresiflik karakterine göre olan birşey ve doğaldır, normali budur. Akvaryumlarınızın fotoğrafları ile genel uyguladığınız eylemleri anlatırsanız daha verimli yardımlar alırsınız. Çünkü kuyruğun delinmesine sebep olan birçok neden var.
[QUOTE=AhmetMagma]Betta balığım kuyruk erimesi olmadıgı halde kuyrugu delinmiş normalde iki akavryum var yan yana ben kagıt koydum kabarmasın diye ama o kagıdı açmışlar sürekli yüzürek kabaryor kağıdı kaldırınca , kuyrugu delinmesinin nedeni ondan mı ?[[:((][/QUOTE]
Betta balıkları birbirlerine kuyruk açar/kabarır. Kendi yansımalarına bile tepki verir. Aslında bu durum agresiflik karakterine göre olan birşey ve doğaldır, normali budur. Akvaryumlarınızın fotoğrafları ile genel uyguladığınız eylemleri anlatırsanız daha verimli yardımlar alırsınız. Çünkü kuyruğun delinmesine sebep olan birçok neden var.
Betta Akvaryumunu En Baştan Dizayn Ediyorum
[QUOTE=BettaMorvy]Merhabalar herkese yardımcı olursanız birlikte çok güzel bir yaşam alanı kuralım istiyorum [:3][:3]
Benim;
Akvaryumum 15-20 litre, ısıtıcı filitre ışık mevcut, zemindeki kumu öylesine elimde olduğu için koydum çok ince beyaz. Bitkinin adını bilmiyorum öylece duruyor ekili değil. Sizden ricam doğal duran, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum ve neler kullanabilirim
1- Taban kumu önerisi
2- dekoratif kök önerisi (Mango vs akvaryum suyu için en iyisi hangisiyse)
3- bitki önerisi (ekstra ekipman almak istemiyorum filitre ışık ve ısıtıcı ile yaşayabilen, ve köke sarılabilen)
4- herhangi sıvı bir ilaç kullanmıyorum 15-20 litre hazır damacana suyu kullanıyorum içine bir sıvı eklemeli miyim lütfen yazın emin değilim. [:?]
Çook teşekkürler şimdiden hakkınız ödenmez [:)][:)][:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190408331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kendimce yardımcı olmak isterim. Tabandaki kumu çıkarın ve yerine siyah hagen kum alın. 3kg lık kum işinizi yeterince görür. Kumu güzelce yıkayıp tozunu temizledikten sonra akvaryuma koyun. Sonra kum seviyesinde dinlenmiş su dökün ve eklemek istediğiniz bir zemin bitkisi varsa ekin. Tavsiye olarak kolay bitkilerden gül, zeytin, limon gibi bitkiler ekebilirsiniz. Veya ekmeden devam edersiniz. Daha sonra ufak bir mangrow kökü alıp üzerine anubias bitkisini bağlayabilirsiniz. Ayrıca Java fern bitkisini de aynı şekilde bağlayabilirsiniz. Başka bir bitki tavsiyesi de Elodea bitkisi olacak bu bitkiyi kuma gömmenize gerek yoktur. Sacede ufak bir taş veya köke hafifce bağlayıp şık bir tasarım yapmış olursunuz. Daha sonra akvaryumun suyunu doldurup ısıtıcıyı 26 dereceye sabitleyip suyun oturmasını beklemeniz gerek. Filtre sizin akvaryuma biraz büyük görünüyor o ayrıca düzenli %20 su değişimi yaparsanız haftada bir filtreye ihtiyacınız olmaz. Betta balıkları asosyal canlılar olduğu için yalnız bakılmalıdır. Belki yanına elma salyangozu, nerite salyangoz gibi canlılar ekleyebilirsiniz. Neyse suyun tam oturması için en az 1-2 gün boş dursun elinizde sera bio nitrivec varsa bir kapak dökün biyolojik ortamın hazır olasına yardımcı olur. Arka fon olarakta düz siyah bir fon veya zevkinize göre bir fon kullanabilirsiniz. Kolay gelsin, keyifli hobiler.[:)]
[QUOTE=BettaMorvy]Merhabalar herkese yardımcı olursanız birlikte çok güzel bir yaşam alanı kuralım istiyorum [:3][:3]
Benim;
Akvaryumum 15-20 litre, ısıtıcı filitre ışık mevcut, zemindeki kumu öylesine elimde olduğu için koydum çok ince beyaz. Bitkinin adını bilmiyorum öylece duruyor ekili değil. Sizden ricam doğal duran, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum ve neler kullanabilirim
1- Taban kumu önerisi
2- dekoratif kök önerisi (Mango vs akvaryum suyu için en iyisi hangisiyse)
3- bitki önerisi (ekstra ekipman almak istemiyorum filitre ışık ve ısıtıcı ile yaşayabilen, ve köke sarılabilen)
4- herhangi sıvı bir ilaç kullanmıyorum 15-20 litre hazır damacana suyu kullanıyorum içine bir sıvı eklemeli miyim lütfen yazın emin değilim. [:?]
Çook teşekkürler şimdiden hakkınız ödenmez [:)][:)][:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190408331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kendimce yardımcı olmak isterim. Tabandaki kumu çıkarın ve yerine siyah hagen kum alın. 3kg lık kum işinizi yeterince görür. Kumu güzelce yıkayıp tozunu temizledikten sonra akvaryuma koyun. Sonra kum seviyesinde dinlenmiş su dökün ve eklemek istediğiniz bir zemin bitkisi varsa ekin. Tavsiye olarak kolay bitkilerden gül, zeytin, limon gibi bitkiler ekebilirsiniz. Veya ekmeden devam edersiniz. Daha sonra ufak bir mangrow kökü alıp üzerine anubias bitkisini bağlayabilirsiniz. Ayrıca Java fern bitkisini de aynı şekilde bağlayabilirsiniz. Başka bir bitki tavsiyesi de Elodea bitkisi olacak bu bitkiyi kuma gömmenize gerek yoktur. Sacede ufak bir taş veya köke hafifce bağlayıp şık bir tasarım yapmış olursunuz. Daha sonra akvaryumun suyunu doldurup ısıtıcıyı 26 dereceye sabitleyip suyun oturmasını beklemeniz gerek. Filtre sizin akvaryuma biraz büyük görünüyor o ayrıca düzenli %20 su değişimi yaparsanız haftada bir filtreye ihtiyacınız olmaz. Betta balıkları asosyal canlılar olduğu için yalnız bakılmalıdır. Belki yanına elma salyangozu, nerite salyangoz gibi canlılar ekleyebilirsiniz. Neyse suyun tam oturması için en az 1-2 gün boş dursun elinizde sera bio nitrivec varsa bir kapak dökün biyolojik ortamın hazır olasına yardımcı olur. Arka fon olarakta düz siyah bir fon veya zevkinize göre bir fon kullanabilirsiniz. Kolay gelsin, keyifli hobiler.[:)]
Beta Baligi Bitki
[QUOTE=Japon42SEVGISI] sağolun.[:iyi:]
Java fert sorun yaratirmi kök alıp köke sabitlicem de.[:)][/QUOTE]
Java fern bence çok dekoratif bir bitki hem bakımı da hiç zor değil. Güzel bir köke birkaç bağ java fern bağlarsanız çok şık bir tasarım çıkar ortaya.[:)]
[QUOTE=Japon42SEVGISI] sağolun.[:iyi:]
Java fert sorun yaratirmi kök alıp köke sabitlicem de.[:)][/QUOTE]
Java fern bence çok dekoratif bir bitki hem bakımı da hiç zor değil. Güzel bir köke birkaç bağ java fern bağlarsanız çok şık bir tasarım çıkar ortaya.[:)]
Betta Balığım Bu Akvaryumda Farklı Cinsle Yaşar Mı
[QUOTE=onursoncu][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212568/230520192335501.jpg[/IMG]
Akvaryumun içinde;
1 adet melek balığı
1 adet pembe zebra
1 adet lepistes var.
Betta balığı bu türlerle yaşar mı?[/QUOTE]
Betta balıkları asosyal canlılardır. Tek bakılması gerekir. Elinizdeki malzemelere bir ısıtıcı ve tabana 1-2litrelik hagen kum ile betta için daha uygun bir akvaryum kurmuş olursunuz. Şu hali ile yani akvaryum şartlarınızla melek veya zebra için uygun bir ortam yok. Sonuçta balıklar yaşar ama eziyet olur.
[QUOTE=onursoncu][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212568/230520192335501.jpg[/IMG]
Akvaryumun içinde;
1 adet melek balığı
1 adet pembe zebra
1 adet lepistes var.
Betta balığı bu türlerle yaşar mı?[/QUOTE]
Betta balıkları asosyal canlılardır. Tek bakılması gerekir. Elinizdeki malzemelere bir ısıtıcı ve tabana 1-2litrelik hagen kum ile betta için daha uygun bir akvaryum kurmuş olursunuz. Şu hali ile yani akvaryum şartlarınızla melek veya zebra için uygun bir ortam yok. Sonuçta balıklar yaşar ama eziyet olur.
Beta Baligi Bitki
[QUOTE=Japon42SEVGISI]Büyük yapraklı loş ışık isteyen bitki varmı?[/QUOTE]
Anubias çeşitlerine bakın derim. Forumda bitkiler kısmında rizomlu bitkiler kategorisinde büyük yapraklı anubias çeşitleri mevcut.
[QUOTE=Japon42SEVGISI]Büyük yapraklı loş ışık isteyen bitki varmı?[/QUOTE]
Anubias çeşitlerine bakın derim. Forumda bitkiler kısmında rizomlu bitkiler kategorisinde büyük yapraklı anubias çeşitleri mevcut.
Meşe Yaprağını Dalından Kopartıp Koysam Nolur
Ben catappa yaprağını tercih ediyorum. Hatta facebookta hobimiz betta grubunda doğal catappa özünden üretilmiş konsantre bir toz getiriyor taylanddan uğraşsız, bakterisiz ve mikropsuz. Size de tavsiye ederim.[:)]
Ben catappa yaprağını tercih ediyorum. Hatta facebookta hobimiz betta grubunda doğal catappa özünden üretilmiş konsantre bir toz getiriyor taylanddan uğraşsız, bakterisiz ve mikropsuz. Size de tavsiye ederim.[:)]
Dipteki Pislikler
[QUOTE=Beta_balik]Sizi bir konuda uyarmak istiyorum. Astıronotlar için o hacim çok az. Sadece bir tane astronot için bile en az 300 lt gerekir. Yani 4 astronot için 1200 litre. [:kotu:][:kotu:][/QUOTE]
1200 litre biraz abartı olur. Yani astronot balığı konusundaki bu hacim/litre meselesi biraz tartışmalı. En azından ben hep tartışmalı olanlarına rastgeldim. Ama size katılıyorum genel anlamda balık sayısı + hacim orantısı doğru olmamış. [:)]
[QUOTE=kerim123121]Abi youtube bir abi var o baya bir balık besliyor astronotta var hobi ile alakalı bir ismi vardı bayada güzel beslemiş 1200 litre alma şansım yok :d
[/QUOTE]
Astronot balığı vloglarını, forumlarını ve gruplarını takip etmenizi tavsiye ederim yeni bilgiler kazanmanıza yardımcı olur.[:)]
[QUOTE=Beta_balik]Sizi bir konuda uyarmak istiyorum. Astıronotlar için o hacim çok az. Sadece bir tane astronot için bile en az 300 lt gerekir. Yani 4 astronot için 1200 litre. [:kotu:][:kotu:][/QUOTE]
1200 litre biraz abartı olur. Yani astronot balığı konusundaki bu hacim/litre meselesi biraz tartışmalı. En azından ben hep tartışmalı olanlarına rastgeldim. Ama size katılıyorum genel anlamda balık sayısı + hacim orantısı doğru olmamış. [:)]
[QUOTE=kerim123121]Abi youtube bir abi var o baya bir balık besliyor astronotta var hobi ile alakalı bir ismi vardı bayada güzel beslemiş 1200 litre alma şansım yok :d
[/QUOTE]
Astronot balığı vloglarını, forumlarını ve gruplarını takip etmenizi tavsiye ederim yeni bilgiler kazanmanıza yardımcı olur.[:)]
Ph Ve Sıcaklık Ölçer
Başarılar dilerim. Hobi vesilesiyle güzel bir çalışma elde edersiniz böylelikle ve bu güzel birşey.[:)]
Başarılar dilerim. Hobi vesilesiyle güzel bir çalışma elde edersiniz böylelikle ve bu güzel birşey.[:)]
Dipteki Pislikler
[QUOTE=kerim123121]Arkadaşlar dip çekim yapmamdan 1 gün geçti o kadar pislik birikti ki aklınız hayaliniz şaşar 200 litrede 4 astronot 2 green terrrör 2 palyaço bıçak var dip çekim deniyor tek çare fakat haftada1 kere dip çekim yaptığımda akvaryumda pislikten geçilmiyor bir çaresi var mı sürekli bunu dile getiriyorum çözüm bulan varsa yardımlarınıza muhtacım.[/QUOTE]
Özellikle astronot balıkları çok pasaklı balıklardır. O yüzden kaliteli bir dış filtre + iç filtre kombini olması dip çekimini daha kolaylaştırır. Başka bir tavsiye de yemlemeyi düzene oturtmak ve azar azar vermek olmalı. Dipte biriken pislikleri bir nebze azaltırsanız yeterli olur diye düşünüyorum. İki veya üç günde bir dip çekimi yapıp pisliklerden arındırdığınız suyu geri dökerek tasarruf edebilirsiniz. Veya taze su da kullanabilirsiniz. Sonuç olarak beslediğiniz balıklar biraz pasaklı yani akvaryumu çok kirletirler.[:)]
[QUOTE=kerim123121]Arkadaşlar dip çekim yapmamdan 1 gün geçti o kadar pislik birikti ki aklınız hayaliniz şaşar 200 litrede 4 astronot 2 green terrrör 2 palyaço bıçak var dip çekim deniyor tek çare fakat haftada1 kere dip çekim yaptığımda akvaryumda pislikten geçilmiyor bir çaresi var mı sürekli bunu dile getiriyorum çözüm bulan varsa yardımlarınıza muhtacım.[/QUOTE]
Özellikle astronot balıkları çok pasaklı balıklardır. O yüzden kaliteli bir dış filtre + iç filtre kombini olması dip çekimini daha kolaylaştırır. Başka bir tavsiye de yemlemeyi düzene oturtmak ve azar azar vermek olmalı. Dipte biriken pislikleri bir nebze azaltırsanız yeterli olur diye düşünüyorum. İki veya üç günde bir dip çekimi yapıp pisliklerden arındırdığınız suyu geri dökerek tasarruf edebilirsiniz. Veya taze su da kullanabilirsiniz. Sonuç olarak beslediğiniz balıklar biraz pasaklı yani akvaryumu çok kirletirler.[:)]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
