ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2017 13:34
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2017 22:45
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ertan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]
eyvallah sağ ol pazartesi bir gidip bakalım ne fiyat verecek. [/QUOTE]
Fiyatlar herkes için aynı toptan alım yapman yada bu işi yapan esnaf falan olmana gerek yok. 10 kişi civarı çalışanları var. 5 dk da hemen kesip teslim ediyorlar. İnşallah gönlüne göre olur hemşerim
[QUOTE=kgn0ncl]
eyvallah sağ ol pazartesi bir gidip bakalım ne fiyat verecek. [/QUOTE]
Fiyatlar herkes için aynı toptan alım yapman yada bu işi yapan esnaf falan olmana gerek yok. 10 kişi civarı çalışanları var. 5 dk da hemen kesip teslim ediyorlar. İnşallah gönlüne göre olur hemşerim
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]
Hocam benim ofiste TEKSAN da tam olarak yeri nerede camcının bugün direkt gidebilirim[/QUOTE]
Yeni gördüm mesajını kusura bakma. Adresi aşağıda
Emko Mobilyacılar Sitesi B Blok12/8
uyarcam26.com
0222 228 14 50 / 51
0532 376 88 40
google maps konum; https://goo.gl/FzKEOq
[EDIT]ed26,2017-01-28 22:00:51[/EDIT]
[QUOTE=kgn0ncl]
Hocam benim ofiste TEKSAN da tam olarak yeri nerede camcının bugün direkt gidebilirim[/QUOTE]
Yeni gördüm mesajını kusura bakma. Adresi aşağıda
Emko Mobilyacılar Sitesi B Blok12/8
uyarcam26.com
0222 228 14 50 / 51
0532 376 88 40
google maps konum; https://goo.gl/FzKEOq
[EDIT]ed26,2017-01-28 22:00:51[/EDIT]
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]Arkadaşlar merhabalar. Sadece fiyat öğrenme amaçlı (fiyat uygun gelirse yaptırırdım belki) Eskişehir'de camcıya gittim. İlk olarak evimde köşede boşluk var ve oraya akvaryum yapmak istedim. Köşe akvaryum için camcı köşe akvaryum sağlıklı değil 1-2 ay sonra patlar dedi. İlk olarak bununla ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Daha sonra 60x60x60 bir akvaryum için fiyat istedim ve 135 lira dedi. Kayıtlı kuşaklı rodajlı. Camları ben alıp kendim yapıcam dediğimde 20 lira işçilik alıyorum zaten dedi. Yani 1.8 metre karelik bir cam fiyatı 115 TL. Sizce uygun mudur? [/QUOTE]
Eskişehirde yaşıyorum.Daha 3 4 gün önce cam kesip küçük bi akvaryum yaptım. Babamın eski mesleği camcılık. Amcam hala ilçede camcılık yapıyor.
Senin ölçülerin için 8 mm ve üstü cam uygun. 6 mm ise tam sınır diyebilirim o suyun basıncına dayanamayabilir. Kuşak atman gerekebilir beceremezsen suyu koyduktan sonra camı patlatırsın bi dünya iş açarsın başına.
60x60x60 akvaryum yapabilmen için ölçüleri şu ölçüleri kullanman gerekir;
6mm için:
60x60 4 adet (ön arka ve yanlar)
60x61.5 1 adet ( taban) (1.2 cm yan camların kalınlıklarının toplamı, 0.3 cm ise tahmini cam arasında kalacak silikon kalınlığı.)
6mm cam metrekare fiyatı 35 TL kesim dahil rodaj hariç.
8mm cam metrekare fiyatı 45 TL kesim dahil rodaj hariç.
6 mm lik cama rodaj yaptırmanı zaten tavsiye etmem akvaryumu yapıp tamamen kuruduktan sonra dıştan taşlama yapmalısın. (mm'si küçük camlarda rodaj makine ile yapılırsa neredeyse tam yuvarlak hale getirir köşeleri. yuvarlak iki yüzeyi de 90 derece ile birbirine yapıştırmak ustalık ister)
0.6x0.6x4x35=50.04 TL
0.6x0.615x35=12.915 TL
62,955 liraya denk geliyor camın 6mm için. Bu fiyat senin akvaryumu kestirmek istediğin camcının da camı satın alma fiyatı ayrıca. Toptancıdan çıkış fiyatı.
Bu fiyatı veren teksanda bir camcı var. Araban varsa gidip kestirebilirsin. Eskişehirde şehir içinde söylediğin fiyatın daha da altına bulamazsın. 8 10 liraya da en kaliteli akvaryum silikonunu alırsın teksandaki toptancılardan. Daha detaylı bilgi istersen yardımcı olurum. Mesaj atabilirsin..
[QUOTE=kgn0ncl]
Merhaba hemşerim. Sağ olasın yorum için. Esnaf sarayında yaptırabilir miyim diye sordum hatırladığım kadarıyla 250 lira dedi. Malzeme + cam ustasının işçiliği + pet shopun üzerine koyduğu kar payı derken fiyatlar uçuyor. Yarın sanayide çıkma cam falan bulmaya çalışıcam. Nisanda düğün var ucuza getirmem lazım akvaryumu. akvaryum üzerine daha 150 lira masraf yapılıcak. [:(][/QUOTE]
Esnaf sarayındaki çakallara ne bakıyorsun sen hemşerim. 1 2 aydır akvaryuma merak saldım gittim adamlardan yardım aldım eve getirdim adamı akvaryumun içini kursun ne gerekiyosa yapsın diye birbiriyle yaşamayan balıkları bile sattılar. 100 liralık malı 250 liraya satar onlar.
[QUOTE=kgn0ncl]Arkadaşlar merhabalar. Sadece fiyat öğrenme amaçlı (fiyat uygun gelirse yaptırırdım belki) Eskişehir'de camcıya gittim. İlk olarak evimde köşede boşluk var ve oraya akvaryum yapmak istedim. Köşe akvaryum için camcı köşe akvaryum sağlıklı değil 1-2 ay sonra patlar dedi. İlk olarak bununla ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Daha sonra 60x60x60 bir akvaryum için fiyat istedim ve 135 lira dedi. Kayıtlı kuşaklı rodajlı. Camları ben alıp kendim yapıcam dediğimde 20 lira işçilik alıyorum zaten dedi. Yani 1.8 metre karelik bir cam fiyatı 115 TL. Sizce uygun mudur? [/QUOTE]
Eskişehirde yaşıyorum.Daha 3 4 gün önce cam kesip küçük bi akvaryum yaptım. Babamın eski mesleği camcılık. Amcam hala ilçede camcılık yapıyor.
Senin ölçülerin için 8 mm ve üstü cam uygun. 6 mm ise tam sınır diyebilirim o suyun basıncına dayanamayabilir. Kuşak atman gerekebilir beceremezsen suyu koyduktan sonra camı patlatırsın bi dünya iş açarsın başına.
60x60x60 akvaryum yapabilmen için ölçüleri şu ölçüleri kullanman gerekir;
6mm için:
60x60 4 adet (ön arka ve yanlar)
60x61.5 1 adet ( taban) (1.2 cm yan camların kalınlıklarının toplamı, 0.3 cm ise tahmini cam arasında kalacak silikon kalınlığı.)
6mm cam metrekare fiyatı 35 TL kesim dahil rodaj hariç.
8mm cam metrekare fiyatı 45 TL kesim dahil rodaj hariç.
6 mm lik cama rodaj yaptırmanı zaten tavsiye etmem akvaryumu yapıp tamamen kuruduktan sonra dıştan taşlama yapmalısın. (mm'si küçük camlarda rodaj makine ile yapılırsa neredeyse tam yuvarlak hale getirir köşeleri. yuvarlak iki yüzeyi de 90 derece ile birbirine yapıştırmak ustalık ister)
0.6x0.6x4x35=50.04 TL
0.6x0.615x35=12.915 TL
62,955 liraya denk geliyor camın 6mm için. Bu fiyat senin akvaryumu kestirmek istediğin camcının da camı satın alma fiyatı ayrıca. Toptancıdan çıkış fiyatı.
Bu fiyatı veren teksanda bir camcı var. Araban varsa gidip kestirebilirsin. Eskişehirde şehir içinde söylediğin fiyatın daha da altına bulamazsın. 8 10 liraya da en kaliteli akvaryum silikonunu alırsın teksandaki toptancılardan. Daha detaylı bilgi istersen yardımcı olurum. Mesaj atabilirsin..
[QUOTE=kgn0ncl]
Merhaba hemşerim. Sağ olasın yorum için. Esnaf sarayında yaptırabilir miyim diye sordum hatırladığım kadarıyla 250 lira dedi. Malzeme + cam ustasının işçiliği + pet shopun üzerine koyduğu kar payı derken fiyatlar uçuyor. Yarın sanayide çıkma cam falan bulmaya çalışıcam. Nisanda düğün var ucuza getirmem lazım akvaryumu. akvaryum üzerine daha 150 lira masraf yapılıcak. [:(][/QUOTE]
Esnaf sarayındaki çakallara ne bakıyorsun sen hemşerim. 1 2 aydır akvaryuma merak saldım gittim adamlardan yardım aldım eve getirdim adamı akvaryumun içini kursun ne gerekiyosa yapsın diye birbiriyle yaşamayan balıkları bile sattılar. 100 liralık malı 250 liraya satar onlar.
Yeni Akvaryum Hangi İşlemlerden Geçirilmelidir?
[QUOTE=Abdull4h]1 hafta beklemelisiniz sonra sirkeli su ile temizleyip banyoda tamamen doldurup test ediniz baktınız çatlama patlama yok rahatlıkla kullanırsınız.[/QUOTE]
1 hafta su doldurmadan boş vaziyette mi bekleteyim?
[QUOTE=Abdull4h]1 hafta beklemelisiniz sonra sirkeli su ile temizleyip banyoda tamamen doldurup test ediniz baktınız çatlama patlama yok rahatlıkla kullanırsınız.[/QUOTE]
1 hafta su doldurmadan boş vaziyette mi bekleteyim?
Yeni Akvaryum Hangi İşlemlerden Geçirilmelidir?
Merhaba arkadaşlar,
Dün 40 litrelik bir akvaryum yaptım. Kullandığım silikon abc 990 akvaryum silikonu.
Akvaryuma balık koymadan önce silikon zehirlenmesi gibi herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmamak için bu akvaryumu ne tür işlemlerden geçirmeliyim?[EDIT]ed26,2017-01-26 13:51:06[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Dün 40 litrelik bir akvaryum yaptım. Kullandığım silikon abc 990 akvaryum silikonu.
Akvaryuma balık koymadan önce silikon zehirlenmesi gibi herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmamak için bu akvaryumu ne tür işlemlerden geçirmeliyim?[EDIT]ed26,2017-01-26 13:51:06[/EDIT]
Göz Düşmesi
[QUOTE=Abdull4h]
İyi yapmışınız ışığıda kapatın Dış filitrenizi temizleyin ve bakteri kültürü alabilirseniz alın başkada yapacak birşey yok. Yapay maddeleride çıkarmayı unutmayın renkli taşlarıda çıkarın. İlk kurulumda genelde Moly, Japon balığı gibi türler koyuluyor. Bunlar bir nebze daha dayanıklı ve kurulumda yardımcı oluyorlar. [/QUOTE]
Söylediklerinizin hepsini yapıcam çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
[QUOTE=Abdull4h]
İyi yapmışınız ışığıda kapatın Dış filitrenizi temizleyin ve bakteri kültürü alabilirseniz alın başkada yapacak birşey yok. Yapay maddeleride çıkarmayı unutmayın renkli taşlarıda çıkarın. İlk kurulumda genelde Moly, Japon balığı gibi türler koyuluyor. Bunlar bir nebze daha dayanıklı ve kurulumda yardımcı oluyorlar. [/QUOTE]
Söylediklerinizin hepsini yapıcam çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
Göz Düşmesi
[QUOTE=Abdull4h]Büyük ihtimal yeni tank sendromunu yaşıyorsunuz Azot döngüsü oturmamıştır. Kurulumda bakteri kültürü kullanmadınız sanırım. Şimdilik su değişimi yapıp bakteri kültürü satın almanız gerek. Bunun yanı sıra Silikon zehirlenmesi veya renkli taşların salınımıda söz konusu olabilir. Akvaryumda mümkünse yapay maddeler bulundurmayın. Yavru alıcak kadar süre geçtiğine göre dipte biriken Dışkılar sebebi ile Amonyak salgılanmış olabilir. Amonyak yüksek derecede, zehirli bir gaz. Birde su neden bu kadar mavi?
1-2 hafta yeterli süredir. 3 gün yeterli bir süre değil. İlk kurulumda salyangoz vb. canlıları eklemek gerekldir. Akvaryumda Bitki bulundurmaktada fayda var. Oturmuş bir Akvaryumun dış filitresinin içindeki süngerlerden alıp kendi dış filitrenenize suyunu sıkmakta da fayda vardır.[/QUOTE]
Maalesef bakteri kültürü kullanmadık. Ben acemi olduğum için akvaryumculardan yardım alarak, onların doğrultusunda kurdum bu akvaryumu. Kum ve taşları defalarca yıkadık ama salınım yapıp yapmayacaklarını test etmedik hiç. Bir de yapay çiçek ekledik onun da zararı olmuş olabilir o zaman. Bir tane tırnak büyüklüğünde salyangozum vardı ilk kurulumda atmıştık 2 gün önce öldü. Akvaryumun kapağında mavi renkli ışık var o yüzden su mavi görünüyor.
Dün akvaryumun yaklaşık 50 litre suyunu değiştirdim. İçine bir kaç küçük parça kaya tuzu attım. 3-4 litrelik bir kapa 2-3 damla metilen mavisi damlattım. Yavrular hariç diğerlerini bu kapta 2 dk civarı beklettim. Çöpçü ve molinin sıkıntılı olan gözlerine kulak çöpü yardımıyla metilen mavisi sürdüm. Bu işlemi bugün de tekrarladım. Çöpçünün gözünde hafifte olsa bir düzelme var gibi.
[QUOTE=lojistisyen]Bir hobi edinmeden önce, bir canlı edinmeden önce lütfen araştırma yapın. Üstün körü , sırf heves uğruna gidip birden başlamayın. Sonuçları %90 hüsran.Hangi balık kaç litrede kaç tane yaşar , su sıcaklığı , ph değerleri nedir , uygun koşullar nelerdir hiç bakmıyorsunuz. Siz sorun olunca araştırmaya başlamışsınız ama sonuçları böyle üzücü oluyor. Ama bunların en büyük suçluları ticari kaygı peşine düşmüş akvaryumcular. Uyar abi , sorun olmaz abla , ben de böyle besliyorum kardeşim diyerek şu fotoğraflarda gördüğümüz sonuçların ortaya çıkmasına neden oluyorlar.[/QUOTE]
Hobi ve güzel görüntü olması sebebiyle başladık ama dediğim gibi acemi olduğumuz için böyle bir sorunla karşılaştık. Akvaryumcular konusunda da son derece haklısın. Birbiri ile yaşamayan balıklar için bile al al sıkıntı olmaz akvaryumun büyük senin diyen akvaryumcular oldu bu süreçte.
Valla 2 3 gündür içim parçalanıyo hayvanların şu haline çok üzülüyorum. Akvaryumculara gittim internetten araştırdım hiç bişey bulamadım doğru dürüst. En son buraya üye olup sorayım dedim. Dün metilen mavisi ile tedaviyi söyledi akvaryumcu dediği şekilde de yaptım ama ne kadar doğru söyledikleri bilmiyorum
[QUOTE=Abdull4h]Büyük ihtimal yeni tank sendromunu yaşıyorsunuz Azot döngüsü oturmamıştır. Kurulumda bakteri kültürü kullanmadınız sanırım. Şimdilik su değişimi yapıp bakteri kültürü satın almanız gerek. Bunun yanı sıra Silikon zehirlenmesi veya renkli taşların salınımıda söz konusu olabilir. Akvaryumda mümkünse yapay maddeler bulundurmayın. Yavru alıcak kadar süre geçtiğine göre dipte biriken Dışkılar sebebi ile Amonyak salgılanmış olabilir. Amonyak yüksek derecede, zehirli bir gaz. Birde su neden bu kadar mavi?
1-2 hafta yeterli süredir. 3 gün yeterli bir süre değil. İlk kurulumda salyangoz vb. canlıları eklemek gerekldir. Akvaryumda Bitki bulundurmaktada fayda var. Oturmuş bir Akvaryumun dış filitresinin içindeki süngerlerden alıp kendi dış filitrenenize suyunu sıkmakta da fayda vardır.[/QUOTE]
Maalesef bakteri kültürü kullanmadık. Ben acemi olduğum için akvaryumculardan yardım alarak, onların doğrultusunda kurdum bu akvaryumu. Kum ve taşları defalarca yıkadık ama salınım yapıp yapmayacaklarını test etmedik hiç. Bir de yapay çiçek ekledik onun da zararı olmuş olabilir o zaman. Bir tane tırnak büyüklüğünde salyangozum vardı ilk kurulumda atmıştık 2 gün önce öldü. Akvaryumun kapağında mavi renkli ışık var o yüzden su mavi görünüyor.
Dün akvaryumun yaklaşık 50 litre suyunu değiştirdim. İçine bir kaç küçük parça kaya tuzu attım. 3-4 litrelik bir kapa 2-3 damla metilen mavisi damlattım. Yavrular hariç diğerlerini bu kapta 2 dk civarı beklettim. Çöpçü ve molinin sıkıntılı olan gözlerine kulak çöpü yardımıyla metilen mavisi sürdüm. Bu işlemi bugün de tekrarladım. Çöpçünün gözünde hafifte olsa bir düzelme var gibi.
[QUOTE=lojistisyen]Bir hobi edinmeden önce, bir canlı edinmeden önce lütfen araştırma yapın. Üstün körü , sırf heves uğruna gidip birden başlamayın. Sonuçları %90 hüsran.Hangi balık kaç litrede kaç tane yaşar , su sıcaklığı , ph değerleri nedir , uygun koşullar nelerdir hiç bakmıyorsunuz. Siz sorun olunca araştırmaya başlamışsınız ama sonuçları böyle üzücü oluyor. Ama bunların en büyük suçluları ticari kaygı peşine düşmüş akvaryumcular. Uyar abi , sorun olmaz abla , ben de böyle besliyorum kardeşim diyerek şu fotoğraflarda gördüğümüz sonuçların ortaya çıkmasına neden oluyorlar.[/QUOTE]
Hobi ve güzel görüntü olması sebebiyle başladık ama dediğim gibi acemi olduğumuz için böyle bir sorunla karşılaştık. Akvaryumcular konusunda da son derece haklısın. Birbiri ile yaşamayan balıklar için bile al al sıkıntı olmaz akvaryumun büyük senin diyen akvaryumcular oldu bu süreçte.
Valla 2 3 gündür içim parçalanıyo hayvanların şu haline çok üzülüyorum. Akvaryumculara gittim internetten araştırdım hiç bişey bulamadım doğru dürüst. En son buraya üye olup sorayım dedim. Dün metilen mavisi ile tedaviyi söyledi akvaryumcu dediği şekilde de yaptım ama ne kadar doğru söyledikleri bilmiyorum
Göz Düşmesi
[QUOTE=CanerS]Oturmamış tanka canlı eklemeyiniz. [/QUOTE]
Akvaryuma 3 gün civarı balık atmadık daha sonra attık balıkları ama bu süre yeterli değil galiba
[QUOTE=CanerS]Oturmamış tanka canlı eklemeyiniz. [/QUOTE]
Akvaryuma 3 gün civarı balık atmadık daha sonra attık balıkları ama bu süre yeterli değil galiba
Göz Düşmesi
15 gün önce kurduğum 200 litrelik akvaryumumda;
2 adet siyah moli (1 erkek 1 dişi)
4 adet lepistes (1 erkek 3 dişi)
3 adet yavru tropikal zebra
1 adet çöpçü
bakmaktayım.
Lepisteslerimin ikisi doğurdu yaklaşık 30 adet sağlıklı yavrum var.
Isıtıcı filtre vs her şey mevcut. Profesyonel yardım alarak ne gerekiyorsa satın aldım akvaryumcuyu eve getirip akvaryumu kendisine kurdurttum.
Yalnız 4 5 günden beri balıklarım hastalanmaya başladı. Çöpçü balığımın suratı felç geçirmiş gibi sol tarafa doğru yamuldu. Sol gözü içine kaçtı ve perde inmiş gibi.
[IMG]http://i.hizliresim.com/YqydnA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8PO6qA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/DB1OzZ.jpg[/IMG]
Dişi moliminde sol gözü komple düştü yok. diğer gözüde çok şişti ve göz çevresi beyaz oldu.
Erkek molinin vücudunda gözle görülür herhangi bir hastalık yok ancak dişi molinin tavırlarına benzer tavırlar sergiliyor.
1 hafta önce doğuran lepistesimin göğüs ile sırt arasında kalan sağ taraftaki bölgesi kararmaya başladı.(Resimdeki lepistes benim değil resmini çekemedim kararan bölgeyi işaretledim) Akıntının az olduğu yüzeye yakın köşelerde hiç kıpırdamadan duruyor sürekli.
[IMG]http://i.hizliresim.com/X9Gl2O.jpg[/IMG]
Akvaryumu ilk kurduğumuzda gayet sağlıklı olan sürekli gezinen balıkların çoğu ya zeminde ya da yüzeyde neredeyse hiç kıpırdamadan duruyorlar. Sizce bu balıklar neden böyle oldu ve kurtulmak için ne yapmalıyım?
15 gün önce kurduğum 200 litrelik akvaryumumda;
2 adet siyah moli (1 erkek 1 dişi)
4 adet lepistes (1 erkek 3 dişi)
3 adet yavru tropikal zebra
1 adet çöpçü
bakmaktayım.
Lepisteslerimin ikisi doğurdu yaklaşık 30 adet sağlıklı yavrum var.
Isıtıcı filtre vs her şey mevcut. Profesyonel yardım alarak ne gerekiyorsa satın aldım akvaryumcuyu eve getirip akvaryumu kendisine kurdurttum.
Yalnız 4 5 günden beri balıklarım hastalanmaya başladı. Çöpçü balığımın suratı felç geçirmiş gibi sol tarafa doğru yamuldu. Sol gözü içine kaçtı ve perde inmiş gibi.
[IMG]http://i.hizliresim.com/YqydnA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8PO6qA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/DB1OzZ.jpg[/IMG]
Dişi moliminde sol gözü komple düştü yok. diğer gözüde çok şişti ve göz çevresi beyaz oldu.
Erkek molinin vücudunda gözle görülür herhangi bir hastalık yok ancak dişi molinin tavırlarına benzer tavırlar sergiliyor.
1 hafta önce doğuran lepistesimin göğüs ile sırt arasında kalan sağ taraftaki bölgesi kararmaya başladı.(Resimdeki lepistes benim değil resmini çekemedim kararan bölgeyi işaretledim) Akıntının az olduğu yüzeye yakın köşelerde hiç kıpırdamadan duruyor sürekli.
[IMG]http://i.hizliresim.com/X9Gl2O.jpg[/IMG]
Akvaryumu ilk kurduğumuzda gayet sağlıklı olan sürekli gezinen balıkların çoğu ya zeminde ya da yüzeyde neredeyse hiç kıpırdamadan duruyorlar. Sizce bu balıklar neden böyle oldu ve kurtulmak için ne yapmalıyım?
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
