ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Melon
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
268
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2016 21:36
Son Ziyaret:
09 Haziran 2017 04:45
Toplam Mesaj:
576 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Danışan
Doğum Tarihi:
05 Temmuz 1998
Yaş:
27
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur-Melisa
Kendinize İyi Bakın...
SON 10 MESAJI
Akvaryuma Tür Tavsiyesi :)
Bişey demek istemiyorum balık işini bıraktım fakat sitede biraz araştırma yapın en düşük japon hacmini ve bilmeden tavsiyede bulunmazsanız iyi olur sonra balıklarım niye ölüyor dememek için. 10 neonda fazla buna ya yavruluk olur ya da karides
Bişey demek istemiyorum balık işini bıraktım fakat sitede biraz araştırma yapın en düşük japon hacmini ve bilmeden tavsiyede bulunmazsanız iyi olur sonra balıklarım niye ölüyor dememek için. 10 neonda fazla buna ya yavruluk olur ya da karides
Paludarium'un Son Hali :)artık Daha Dokunmayacağım
[QUOTE=emrepark]
pistianın altında uzayan köklerini kısaltırsam bir sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
Kırmızı karınlı su semenderi beslemek zevkli olacak gibi geliyor.
[QUOTE=emrepark]
pistianın altında uzayan köklerini kısaltırsam bir sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
Kırmızı karınlı su semenderi beslemek zevkli olacak gibi geliyor.
Dış Filtrem Su Kaçırıyor Ve
Astro 2206 700lt dış filtre kullandım hobiyi bırakmadan önce 150 hatta takip ederseniz 100 tl kadar bulabilirsiniz. 0 ses su kaçırmıyor içi full dolu 480 lt çeviriyor saatte. Ucuz marka isterseniz diye söyledim.
Astro 2206 700lt dış filtre kullandım hobiyi bırakmadan önce 150 hatta takip ederseniz 100 tl kadar bulabilirsiniz. 0 ses su kaçırmıyor içi full dolu 480 lt çeviriyor saatte. Ucuz marka isterseniz diye söyledim.
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=MaxKrone]Belki faklı bir yorum olacak ama yinede kafamdaki ürünlerin teslimat süreleri hakkında böyle bir düşüncem var;
Bazı satıcıların sayfasında sağa sola konulmuş ülke dil seçenek simgeleri var sanırsam bu satıcının en çok alış-veriş yapan ülkeler için yapmış olduğu bir dil kolaylığı ve bunun yanında bu ülkelere daha çok önem verildiği düşüncesindeyim, attığım görsel bir takı satıcısının sayfasından, ben yaklaşık 2-3$ değerinde 2 bileklik sipariş vermiştim ve elime 18 gün sonra geldi en erken aldığım ürü bu oldu belkide düşündüğüm gibi oradaki ülkelere daha hızlı gönderimleri vs yada ayrıcalık da tanıyorlardır, son olarak da bir çanta mağaza satıcısı ile görüşmüştüm Türkiye'den talep artışı olduğunu ve önemsediklerni söylemişti..
siparişlerde yılbaşı yüzünden gecikme yaşanıyormuş umarım onlarda sorunsuz bir şekilde herkese ulaşır, [B]geç olsun güç olmasın[/B] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182879/291220162346331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Olabilir aslında hiç dikkat etmemiştim ama bir daha ki alışverişimde ederim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
[QUOTE=askvaryum]Şahsen geç kalmasından hiç şikayetçi olmadım tüm ürünlerden memnun kaldım, ancak son düzenlemeyle gümrük sınırı 30 euro ya kadar çekilince tabuta çakılan son çivi oldu tabiri caizse. şu an alabileceğiniz en pahalı ürün 110 lira sınırını geçmemeli [^_^] bu ülkede yaşamak bazen cidden can sıkıcı oluyor artık.
[/QUOTE]
Aynen öyle çok haklısınız[:(((]
[QUOTE=Onrylcu]5 W Akvaryum Pompası Yağı çıkarmak için Kaygan Yüzey Skimmer Yağ film sökücü, su, Protein Skimmer pompa balık tankı su Filtresi için pompa
http://s.aliexpress.com/2AJjeuEn
(from AliExpress Android)
Buda benden yuzey skimmer[/QUOTE]
Teşekkürler [:)]
[QUOTE=ityo39]Benim bakış açım naçizane şudur:
Şayet Avrupa cımbızı 35 TL ye alacağıma Çin malı cımbız setini 3-5 parça 35 TL ye alabiliyorsam alır denerim. En fazla paslanır üç gün sonra ben de atar bir sonrakini avrupa alırım. Ama mekanik basit şeylerde denemeye değer diye düşünürüm. Ama JBl dış filtre mi XYZ Çİn malı dış filtre mi dersen fiyat farkı üçte bir de olsa güvenip almam. Alana da birşey demem ayrı. Avrupa ürünleri birebir kopyalasalar da nasıl gidip çin malı araba almıyorsam burada da çekinirim açıkçası. Bir de vantuz, termometre, silikon kauçuk hortum vs gibi şeyler var ki zaten ihtiyacım yılda 3-5 TL tutarken gidip akvaryumcudan alırım, yılda 10-15 TL tasarruf edeceğime esnafım kazansın diye bakarım...Daha önemlisi görerek elleyerek alırım. özetle:
Zaten 30 EUR sınırlamasıyla fişi çektiler...geçmiş olsun...şimdi ateizler düşünsün:)[/QUOTE]
Birkaç elektronik eşya da aldım fakat fiyatı fazla olanlardan değil çünkü çin malı adı üstünde. Ama cımbız vb nin paslanacağını düşünmüyorum ben çünkü bizde satılanlarda çin malı sadece akvaryumcular ve kdv yükleniyor. Ben mesela gidip 10 metre hortum aliexpressten alırım evde dursun. Gidip petshoptan almam o kadar kazıkçı değişik yerler gördüm ki kazandırmak istemiyorum onlara. Ateyizler düşünsün [:D]
[QUOTE=MaxKrone]Belki faklı bir yorum olacak ama yinede kafamdaki ürünlerin teslimat süreleri hakkında böyle bir düşüncem var;
Bazı satıcıların sayfasında sağa sola konulmuş ülke dil seçenek simgeleri var sanırsam bu satıcının en çok alış-veriş yapan ülkeler için yapmış olduğu bir dil kolaylığı ve bunun yanında bu ülkelere daha çok önem verildiği düşüncesindeyim, attığım görsel bir takı satıcısının sayfasından, ben yaklaşık 2-3$ değerinde 2 bileklik sipariş vermiştim ve elime 18 gün sonra geldi en erken aldığım ürü bu oldu belkide düşündüğüm gibi oradaki ülkelere daha hızlı gönderimleri vs yada ayrıcalık da tanıyorlardır, son olarak da bir çanta mağaza satıcısı ile görüşmüştüm Türkiye'den talep artışı olduğunu ve önemsediklerni söylemişti..
siparişlerde yılbaşı yüzünden gecikme yaşanıyormuş umarım onlarda sorunsuz bir şekilde herkese ulaşır, [B]geç olsun güç olmasın[/B] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182879/291220162346331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Olabilir aslında hiç dikkat etmemiştim ama bir daha ki alışverişimde ederim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
[QUOTE=askvaryum]Şahsen geç kalmasından hiç şikayetçi olmadım tüm ürünlerden memnun kaldım, ancak son düzenlemeyle gümrük sınırı 30 euro ya kadar çekilince tabuta çakılan son çivi oldu tabiri caizse. şu an alabileceğiniz en pahalı ürün 110 lira sınırını geçmemeli [^_^] bu ülkede yaşamak bazen cidden can sıkıcı oluyor artık.
[/QUOTE]
Aynen öyle çok haklısınız[:(((]
[QUOTE=Onrylcu]5 W Akvaryum Pompası Yağı çıkarmak için Kaygan Yüzey Skimmer Yağ film sökücü, su, Protein Skimmer pompa balık tankı su Filtresi için pompa
http://s.aliexpress.com/2AJjeuEn
(from AliExpress Android)
Buda benden yuzey skimmer[/QUOTE]
Teşekkürler [:)]
[QUOTE=ityo39]Benim bakış açım naçizane şudur:
Şayet Avrupa cımbızı 35 TL ye alacağıma Çin malı cımbız setini 3-5 parça 35 TL ye alabiliyorsam alır denerim. En fazla paslanır üç gün sonra ben de atar bir sonrakini avrupa alırım. Ama mekanik basit şeylerde denemeye değer diye düşünürüm. Ama JBl dış filtre mi XYZ Çİn malı dış filtre mi dersen fiyat farkı üçte bir de olsa güvenip almam. Alana da birşey demem ayrı. Avrupa ürünleri birebir kopyalasalar da nasıl gidip çin malı araba almıyorsam burada da çekinirim açıkçası. Bir de vantuz, termometre, silikon kauçuk hortum vs gibi şeyler var ki zaten ihtiyacım yılda 3-5 TL tutarken gidip akvaryumcudan alırım, yılda 10-15 TL tasarruf edeceğime esnafım kazansın diye bakarım...Daha önemlisi görerek elleyerek alırım. özetle:
Zaten 30 EUR sınırlamasıyla fişi çektiler...geçmiş olsun...şimdi ateizler düşünsün:)[/QUOTE]
Birkaç elektronik eşya da aldım fakat fiyatı fazla olanlardan değil çünkü çin malı adı üstünde. Ama cımbız vb nin paslanacağını düşünmüyorum ben çünkü bizde satılanlarda çin malı sadece akvaryumcular ve kdv yükleniyor. Ben mesela gidip 10 metre hortum aliexpressten alırım evde dursun. Gidip petshoptan almam o kadar kazıkçı değişik yerler gördüm ki kazandırmak istemiyorum onlara. Ateyizler düşünsün [:D]
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=Yunus01][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/291220161917511.jpg[/IMG]
Bu ayın 18'inde siparişini verdiğim ve standart kargolattığım 3'lü bitki bakım setim bugün, yani siparişinin 11'inci gününde geldi. Özellikle yeni yıla denk geldiği için bana en az 2 ay beklersin denmişti[:)] İlk alışverişimden gayet memnun kaldım, şimdi diğer aldığım 2 ıvır vızırı bekliyorum. Gümrük gibi detaylarla uğraşmadım ve öyle bir durum da olmadı, Çin'deki ürün 1.38 Dollar'a kapınıza kadar geliyor, nimet resmen[:iyi:][/QUOTE]
Aynen öyle bazıları çok hızlı geliyor bazıları çok yavaş nedeni de kargo çalışanları diye düşünüyorum. Ben 1 dolarlık bir şey aldım 15-10 günde geldi 10 dolarlık elektronik sigara aldım gelmedi hala 1 aydır.
[QUOTE=Yunus01][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/291220161917511.jpg[/IMG]
Bu ayın 18'inde siparişini verdiğim ve standart kargolattığım 3'lü bitki bakım setim bugün, yani siparişinin 11'inci gününde geldi. Özellikle yeni yıla denk geldiği için bana en az 2 ay beklersin denmişti[:)] İlk alışverişimden gayet memnun kaldım, şimdi diğer aldığım 2 ıvır vızırı bekliyorum. Gümrük gibi detaylarla uğraşmadım ve öyle bir durum da olmadı, Çin'deki ürün 1.38 Dollar'a kapınıza kadar geliyor, nimet resmen[:iyi:][/QUOTE]
Aynen öyle bazıları çok hızlı geliyor bazıları çok yavaş nedeni de kargo çalışanları diye düşünüyorum. Ben 1 dolarlık bir şey aldım 15-10 günde geldi 10 dolarlık elektronik sigara aldım gelmedi hala 1 aydır.
Hagen kum canlılara zarar verir mi?
[QUOTE=leventty]Pas konusunda değişik yorumlar var. Kullanıcı yorumunu bu linkten dinleyebilirsiniz.
https://m.youtube.com/watch?v=kNkLFbrLm5I[/QUOTE]
Teşekkür ederim göz atacağım
[QUOTE=leventty]Pas konusunda değişik yorumlar var. Kullanıcı yorumunu bu linkten dinleyebilirsiniz.
https://m.youtube.com/watch?v=kNkLFbrLm5I[/QUOTE]
Teşekkür ederim göz atacağım
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=ersangundogdu]Arkadaşlar aliexpresten aldığımız ürünler gümrüğe takılırsa nasıl alabiliyoruz? Gümrük vergisi %18 mi?[/QUOTE]
Vergi kaç lira bilmiyorum fakat satıcıdan ürünün fiyatını düşük yazdırmasını söyleyebilirsiniz. Birde ücretsiz standart kargo ile alırsanız açıp bakmazlar %99
[QUOTE=ersangundogdu]Arkadaşlar aliexpresten aldığımız ürünler gümrüğe takılırsa nasıl alabiliyoruz? Gümrük vergisi %18 mi?[/QUOTE]
Vergi kaç lira bilmiyorum fakat satıcıdan ürünün fiyatını düşük yazdırmasını söyleyebilirsiniz. Birde ücretsiz standart kargo ile alırsanız açıp bakmazlar %99
Hepiniz Hakkınız Helal Edin Abilerim Kardeşlerim..
[QUOTE=Kınayu]Selamlar varsa helal hoş olsunda bu hobiye temas eden pek bırakamaz. Ben 38 yıldır bırakamadım [:)] Cennet papağanı dersiniz. Aklınızın bir köşesinden de küçük bir akvaryumda alayım bakayım diye düşünürsünüz hep [;)][/QUOTE]
Abi bende bırakmak istemezdim de iş durumlar o yönde oldu. Aklımda hala fakat dönebilir miyim derseniz biraz zor. Çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=trsnyldrm]Bu hobiye veda etmek mümkün değil. Bir gün geri gelmeniz dileğiyle. [/QUOTE]
Doğru söylüyorsunuz fakat durumlardan dolayı bıraktım. Dönerim inşallah. Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Orçun Ceylan]Helal olsun insallah geri dönersiniz basarilar[/QUOTE]
İnşallah dönerim çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=Abdull4h]Bence karideslere devam et Onur abi. Olmadı Karidesleri verip betta alırsın veya karideslerin yanına dişi betta koyabilirsin köşede yine bir Akvaryumun olsun ya :) Ateş ağızların Akvaryum haberini bekliyordum ama kısmet değilmiş. Cidden uzaktan görünen kadar kolay değil bu hobi Tecrübe Emek ve bol miktarda Maddi bütçe gerektiriyor. Bu arada Akvaryum boşmu kalacak satacakmısın? Merak ettimde
Bence yerin varsa Canlı doğuran veya Japon balığı bakabilirsin abi tekrar düşün istersen [:)]
Son okarak benim hakkım varsa helal hoş olsun. Sende hakkını Helal et abi küçük bir kardeşin olarak beni ve bu forumu unutma. Dilerim en kısa sürede yeniden dönersin bu hobiye.[/QUOTE]
Kardeşim maalesef karidesler dahil hepsini devrettim. Ateş ağızlarıda çok istedim fakat durumlardan dolayı oldum. Helal olsun hakkım sana kardeşim. Tabi ki de seni ve bu forumu asla unutamam. İnşallah dönerim kardeşim kendine dikkat et.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar varsa helal hoş olsunda bu hobiye temas eden pek bırakamaz. Ben 38 yıldır bırakamadım [:)] Cennet papağanı dersiniz. Aklınızın bir köşesinden de küçük bir akvaryumda alayım bakayım diye düşünürsünüz hep [;)][/QUOTE]
Abi bende bırakmak istemezdim de iş durumlar o yönde oldu. Aklımda hala fakat dönebilir miyim derseniz biraz zor. Çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=trsnyldrm]Bu hobiye veda etmek mümkün değil. Bir gün geri gelmeniz dileğiyle. [/QUOTE]
Doğru söylüyorsunuz fakat durumlardan dolayı bıraktım. Dönerim inşallah. Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Orçun Ceylan]Helal olsun insallah geri dönersiniz basarilar[/QUOTE]
İnşallah dönerim çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=Abdull4h]Bence karideslere devam et Onur abi. Olmadı Karidesleri verip betta alırsın veya karideslerin yanına dişi betta koyabilirsin köşede yine bir Akvaryumun olsun ya :) Ateş ağızların Akvaryum haberini bekliyordum ama kısmet değilmiş. Cidden uzaktan görünen kadar kolay değil bu hobi Tecrübe Emek ve bol miktarda Maddi bütçe gerektiriyor. Bu arada Akvaryum boşmu kalacak satacakmısın? Merak ettimde
Bence yerin varsa Canlı doğuran veya Japon balığı bakabilirsin abi tekrar düşün istersen [:)]
Son okarak benim hakkım varsa helal hoş olsun. Sende hakkını Helal et abi küçük bir kardeşin olarak beni ve bu forumu unutma. Dilerim en kısa sürede yeniden dönersin bu hobiye.[/QUOTE]
Kardeşim maalesef karidesler dahil hepsini devrettim. Ateş ağızlarıda çok istedim fakat durumlardan dolayı oldum. Helal olsun hakkım sana kardeşim. Tabi ki de seni ve bu forumu asla unutamam. İnşallah dönerim kardeşim kendine dikkat et.
Hepiniz Hakkınız Helal Edin Abilerim Kardeşlerim..
[QUOTE=TalhaAkif]Helal olsun, sizde hakkınızı helal edin. Açıkçası ateş ağızlar için kuracağınız tankın haberini bekliyordum, daha ileri ki bir zamana kısmet olur inşaallah. Bu hobiye 5 senelik zorunlu bir ara verdikten sonra geri dönüş yapmış birisi olarak sizin de mümkün olan en kısa zamanda imkanlarınız ölçüsünde (verdiği zevkin yanında insana pek çok şey öğreten) bu anlamlı hobiye geri dönüş yapmanız temennisi ile kendinize iyi bakın, sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Benimde varsa hakkım helal olsun. Bende çok istiyordum ateş ağız fakat istediğim gibi gitmeyen şeyler oldu. Siz eminim kurarsanız benden daha iyi kurarsınız. Bende imkanımın el verdiği zaman dönmeyi planlıyorum. Çok teşekkür ederim.[EDIT]Melon,2016-12-24 12:43:52[/EDIT]
[QUOTE=TalhaAkif]Helal olsun, sizde hakkınızı helal edin. Açıkçası ateş ağızlar için kuracağınız tankın haberini bekliyordum, daha ileri ki bir zamana kısmet olur inşaallah. Bu hobiye 5 senelik zorunlu bir ara verdikten sonra geri dönüş yapmış birisi olarak sizin de mümkün olan en kısa zamanda imkanlarınız ölçüsünde (verdiği zevkin yanında insana pek çok şey öğreten) bu anlamlı hobiye geri dönüş yapmanız temennisi ile kendinize iyi bakın, sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Benimde varsa hakkım helal olsun. Bende çok istiyordum ateş ağız fakat istediğim gibi gitmeyen şeyler oldu. Siz eminim kurarsanız benden daha iyi kurarsınız. Bende imkanımın el verdiği zaman dönmeyi planlıyorum. Çok teşekkür ederim.[EDIT]Melon,2016-12-24 12:43:52[/EDIT]
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=Alpine]Maksat farkındalık yaratmak olmalı , ülke olarak dünyadaki en cahil ülkeler arasında 9. Sıradayız okumaktan öğrenmekten uzak , doğru düzgün bir hayat Gayesi gütmeyip hayattaki en büyük tesellisi bugün de karnımız doydu diyen bir toplum olduk , CAHİLLİĞİ yenemediğimiz sürece de bu böyle geçip gidecek nesiller boyunca [/QUOTE]
Çok doğru söylüyorsunuz. Her cümlesine kadar katılıyorum. Ama önemli olan cahil olduğumuzu bilmek. Bilmediğimiz için de böyle devam eder diye düşünüyorum.
[QUOTE=estu]Gerekli gereksiz ufak şeyler sipariş ediyorum, haftalar sonra artık unutmuş olducam ve geldiğinde kendime süpriz yapmış olucam :) [:)))]
[/QUOTE]
Hahahha aynen öyle bende unutuyorum bazen [:D]
[QUOTE=Alpine]Maksat farkındalık yaratmak olmalı , ülke olarak dünyadaki en cahil ülkeler arasında 9. Sıradayız okumaktan öğrenmekten uzak , doğru düzgün bir hayat Gayesi gütmeyip hayattaki en büyük tesellisi bugün de karnımız doydu diyen bir toplum olduk , CAHİLLİĞİ yenemediğimiz sürece de bu böyle geçip gidecek nesiller boyunca [/QUOTE]
Çok doğru söylüyorsunuz. Her cümlesine kadar katılıyorum. Ama önemli olan cahil olduğumuzu bilmek. Bilmediğimiz için de böyle devam eder diye düşünüyorum.
[QUOTE=estu]Gerekli gereksiz ufak şeyler sipariş ediyorum, haftalar sonra artık unutmuş olducam ve geldiğinde kendime süpriz yapmış olucam :) [:)))]
[/QUOTE]
Hahahha aynen öyle bende unutuyorum bazen [:D]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
ezzalisi,
Kınayu,
ternapi,
altuntasseref,
0rnn,
zen666,
Jenerator,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
omererbas,
Jeveux,
EKAR,
osmandbnl,
riderfish,
GETS34,
syerli,
DigitalPen,
Mithrandirr,
Hoppala,
ciways,
sina cen,
Tuby,
tukabu,
kocoglu,
tuncaysargin,
yeekim,
ozherele_zwoi,
Muhammet memiş,
Cz08,
MuratOzdemir,
scorpion26,
ozherele_xpPa,
Taha⚡,
alecozan,
Hiko,
KadirEmre,
Aguamentist,
Hsrt,
Oğul Hüseyin,
Feanor,
oguzsel,
djally,
BarışSavaş,
Mesaquarium,
Phos,
Umt61,
Ozzgur,
wtreals,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
