ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akv2016
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2016 23:41
Son Ziyaret:
07 Mart 2017 10:09
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat yıldız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
murat yıldız
SON 6 MESAJI
Vatoz , Cüce Vatoz ?
Erkek cuce vatoz, dişilerde sırt rengi daha açık ve yüzeysel beyazımsı kuşak olur genellikle[EDIT]akv2016,2016-10-11 05:43:31[/EDIT]
Erkek cuce vatoz, dişilerde sırt rengi daha açık ve yüzeysel beyazımsı kuşak olur genellikle[EDIT]akv2016,2016-10-11 05:43:31[/EDIT]
Co2 Kurulumu Hakkında
[QUOTE=mrah]
Yahu birde bilmis bilmis hangi sehirde falan filan. Elinizin altindaki interneti facebook, instagram falan haricide kullanin biraz. Bilgi bu kadar kolay ulasilabilir bi hal almis, yil olmus 2016 su ettiginiz laflara bakin.
Bakin bunlar sadece co2 tupu ve markali olanlar. Yani hobi bindirisi icinde fiyatlari. Malum birseyin adina hobi dediginizde fiyatlari X2-3 artiyor. Hos size hobi demedende araba fiyatina co2 tupu satiyorlar sanirim.
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 274TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aluminyum-co2-tupu-1-lt-242199436[/URL]
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 249TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aliminyum-co2-tupu-1lt-akvaryem-168584351[/URL]
Marka: Macro Aqua
Hacim: 1LT
Fiyat: 261TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/macroaqua-1-litre-almn-co2-tup-ustten-acilir-241162196[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 304TL Havale ile
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-Tup-2Lt,PR-4863.html[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 252TL Havale ile
Not: Sanirim bi ustteki urunle ayni tam emin degilim.
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-2Lt-Yan-Vanali,PR-4854.html[/URL]
Farkettinizmi hobiye ozel markalarin bile urettigi tuplerin hic biri 0,5lt degil ve fiyatlari 300tl altinda?
Bakin burdada selenoid valf dahil setler var. Emin olun konuda yazdigi gibi hic biri 2. el degil. Kendisini maliyeye sikayet ettigim icin ayni gun konuda degisiklik yapti. Sifir oldugunun garantisini ben veriyorum size. Bu sistemi gidip kendiniz dedigim sekilde toplansaniz maliyeti 300tl civari tutuyor.
Hani kardesim diceksiniz difuzor nerede? Siz gidip 300tl sistem toplayin soz elimdeki difuzoru ben size hediye edecegim. Yeterki sozunuzun arkasinda durup gosterdigim urunlerden birini alin bize faturasini cekip gonderin ki bos laf insani olmadiginizi anlayalim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/co2_sistem_ve_sylvanialarda_buyuk_indirim_i2512.asp[/URL]
Bakin bu ayri bir konu.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karbondioksit_tupu_100_ve_co2set_120_tl_kampanya!!_i25427.asp[/URL]
Ilanlar bolumunde su an 275tl ye komple diffuser dahil satan bir beyefendi var, tup 1 kez doldurulmus sadece bos. Ama simdi diceksiniz bos tupu napayim, haklsiniz co2 tup dolumuda 700TL+KDV di sanirim dimi?
Gene ilanlar bolumunde markali tup ve amerikan markasi bi selenoid valfi olan gene bu fiyatlarda baska bir full set satiyor. Falan filan uzayip gider.
Siz simdi gelip bana 2 tane JBL seti linki atarsiniz yada olmadi komple ista setini atarsiniz, hani su 685tl civarinda olanlardan.
Herneyse, herseyi bilen sizsiniz biz bosa konusuyoruz.
--
Duzeltme, co2 indicator aliexpress te 1,50$ hadi bilemedin 2$. 10tl de sivisi burda cup cup akvaryumda. Siz seti alin soz indicator sivisi, diffuser ve indicatorun kendisinin ucretide benden.
Duzeltme 2: Su efescilerden alinabilen 5litrelik 5-10tl ye mal olan tupleri daha saymiyorum.
[/QUOTE]
zannediyorum Türkçe ile ilgili ciddi sıkıntılar yaşıyorsun . Birincisi bilmiş bilmiş gibi ukala cümleleri yediririm, tüp gibi midene oturur , hazmedemezsin. 2. si gözlerinde de sıkıntı var galiba NE KAÇTI içine bilmiyorum. yazdım oraya (( 0,5 litre falan hariç diye )) . 0,5 litreyi alırsın 270 TL YE 15 gün sonra senin gibi parası çok ama akıl yönünden geride kalmış olanlar her ay 275 i verir. yada 500 TL - 700 tl verir doldurulabilir tüplerden 8- 10 litrelik sanayi tipi alırsın .BİR YIL SONRA BİTİNCE doldurursun 50 TL YE .tabi bazılarının kafası basmaz ona , onlar internetteki sitelerden çok bilmiş gibi alırlar . (kimse bilmiyor sanki o arama motorundaki malum siteleri) birde yedikleri kazık çok iyiymiş gibi linkini atar komik duruma düşerler . çok bildikleri için . [EDIT]akv2016,2016-10-03 02:27:55[/EDIT]
[QUOTE=mrah]
Yahu birde bilmis bilmis hangi sehirde falan filan. Elinizin altindaki interneti facebook, instagram falan haricide kullanin biraz. Bilgi bu kadar kolay ulasilabilir bi hal almis, yil olmus 2016 su ettiginiz laflara bakin.
Bakin bunlar sadece co2 tupu ve markali olanlar. Yani hobi bindirisi icinde fiyatlari. Malum birseyin adina hobi dediginizde fiyatlari X2-3 artiyor. Hos size hobi demedende araba fiyatina co2 tupu satiyorlar sanirim.
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 274TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aluminyum-co2-tupu-1-lt-242199436[/URL]
Marka: Ista
Hacim: 1LT
Fiyat: 249TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-aliminyum-co2-tupu-1lt-akvaryem-168584351[/URL]
Marka: Macro Aqua
Hacim: 1LT
Fiyat: 261TL
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/macroaqua-1-litre-almn-co2-tup-ustten-acilir-241162196[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 304TL Havale ile
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-Tup-2Lt,PR-4863.html[/URL]
Marka: Easy Aqua
Hacim: 2LT
Fiyat: 252TL Havale ile
Not: Sanirim bi ustteki urunle ayni tam emin degilim.
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Easy-Aqua-Co2-2Lt-Yan-Vanali,PR-4854.html[/URL]
Farkettinizmi hobiye ozel markalarin bile urettigi tuplerin hic biri 0,5lt degil ve fiyatlari 300tl altinda?
Bakin burdada selenoid valf dahil setler var. Emin olun konuda yazdigi gibi hic biri 2. el degil. Kendisini maliyeye sikayet ettigim icin ayni gun konuda degisiklik yapti. Sifir oldugunun garantisini ben veriyorum size. Bu sistemi gidip kendiniz dedigim sekilde toplansaniz maliyeti 300tl civari tutuyor.
Hani kardesim diceksiniz difuzor nerede? Siz gidip 300tl sistem toplayin soz elimdeki difuzoru ben size hediye edecegim. Yeterki sozunuzun arkasinda durup gosterdigim urunlerden birini alin bize faturasini cekip gonderin ki bos laf insani olmadiginizi anlayalim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/co2_sistem_ve_sylvanialarda_buyuk_indirim_i2512.asp[/URL]
Bakin bu ayri bir konu.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karbondioksit_tupu_100_ve_co2set_120_tl_kampanya!!_i25427.asp[/URL]
Ilanlar bolumunde su an 275tl ye komple diffuser dahil satan bir beyefendi var, tup 1 kez doldurulmus sadece bos. Ama simdi diceksiniz bos tupu napayim, haklsiniz co2 tup dolumuda 700TL+KDV di sanirim dimi?
Gene ilanlar bolumunde markali tup ve amerikan markasi bi selenoid valfi olan gene bu fiyatlarda baska bir full set satiyor. Falan filan uzayip gider.
Siz simdi gelip bana 2 tane JBL seti linki atarsiniz yada olmadi komple ista setini atarsiniz, hani su 685tl civarinda olanlardan.
Herneyse, herseyi bilen sizsiniz biz bosa konusuyoruz.
--
Duzeltme, co2 indicator aliexpress te 1,50$ hadi bilemedin 2$. 10tl de sivisi burda cup cup akvaryumda. Siz seti alin soz indicator sivisi, diffuser ve indicatorun kendisinin ucretide benden.
Duzeltme 2: Su efescilerden alinabilen 5litrelik 5-10tl ye mal olan tupleri daha saymiyorum.
[/QUOTE]
zannediyorum Türkçe ile ilgili ciddi sıkıntılar yaşıyorsun . Birincisi bilmiş bilmiş gibi ukala cümleleri yediririm, tüp gibi midene oturur , hazmedemezsin. 2. si gözlerinde de sıkıntı var galiba NE KAÇTI içine bilmiyorum. yazdım oraya (( 0,5 litre falan hariç diye )) . 0,5 litreyi alırsın 270 TL YE 15 gün sonra senin gibi parası çok ama akıl yönünden geride kalmış olanlar her ay 275 i verir. yada 500 TL - 700 tl verir doldurulabilir tüplerden 8- 10 litrelik sanayi tipi alırsın .BİR YIL SONRA BİTİNCE doldurursun 50 TL YE .tabi bazılarının kafası basmaz ona , onlar internetteki sitelerden çok bilmiş gibi alırlar . (kimse bilmiyor sanki o arama motorundaki malum siteleri) birde yedikleri kazık çok iyiymiş gibi linkini atar komik duruma düşerler . çok bildikleri için . [EDIT]akv2016,2016-10-03 02:27:55[/EDIT]
Co2 Kurulumu Hakkında
[QUOTE=mrah]
Hay masallah. Istanin setleri bile o kadar pahali degil yahu. Bi sanayi bolgesinden yada nerede varsa artik sehre gore gidip toplasa maksimum 300tl. Bahsettiginiz mayali sistemle ugrasmak insanin kendine yaptigi cin iskencesinden baska birsey degil. Bir tankimda sitrik asit duzenegini kullaniyorum (d301) her gun co2 seviyesini kontrol etmekten gina geldi.
[/QUOTE]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.
[QUOTE=akv2016]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.[/QUOTE]
0,5 (yarım ) LİTRELİK olanlar hariç :)
[QUOTE=mrah]
Hay masallah. Istanin setleri bile o kadar pahali degil yahu. Bi sanayi bolgesinden yada nerede varsa artik sehre gore gidip toplasa maksimum 300tl. Bahsettiginiz mayali sistemle ugrasmak insanin kendine yaptigi cin iskencesinden baska birsey degil. Bir tankimda sitrik asit duzenegini kullaniyorum (d301) her gun co2 seviyesini kontrol etmekten gina geldi.
[/QUOTE]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.
[QUOTE=akv2016]
300 TL ye hangi şehirde karbondioksit tüpü ve arkadaşın yazmış olduğu malzemeler olan regülatör, ince ayar vanası , co2 difüzörü artı indikatörü satılıyor ? merak ettim doğrusu. Firma ismi de yazarsanız en azından kargo ile alırız. Çünkü aparatlar hariç Piyasadaki sadece karbondioksit tüpü fiyatları hacmine göre 450 TL ile 700 TL arasında satılıyor.[/QUOTE]
0,5 (yarım ) LİTRELİK olanlar hariç :)
Co2 Kurulumu Hakkında
[QUOTE=Kromatit]Sanayiye gidip bir co2 tüpü, bir regülatör, bir ince ayar vanası alacaksınız. Bağlantıları orada anlatırlar.
Birer tane de co2 difüzörü ve indikatörü aldınız mı tamamdır.
Sonra indikatörü cama yapıştırıp geri kalanını birbirine bağlayacaksınız.[/QUOTE]
Arkadaşımızın bahsettiği kurulumun maliyeti ortalama 750- 1000 tl arasında olabilir. Ama biraz daha az malİYETLİ çözüm bulunabilir. 2 lt kola şişesinin kapağına hava hortumu birleştiricisini japon yapıştırıcı ile yapıştırarak kola şişesinden çıkan bir hava hortumunun ucuna hava taşını takıp akvaryum içerisinde bırakalım. Kola şişesini 3/2 oranında su ile dolduralım. 1 bardak şeker , 1 çorba kaşığı maya, yarım limonun suyu, 3 çay kaşığı karbonatı şişeye ilave edip şişeyi çalkalayarak beklemeye başlayalım. Sistem 30-45 dk arasında CO2 VERMEYE BAŞLAYACAKTIR
[QUOTE=Kromatit]Sanayiye gidip bir co2 tüpü, bir regülatör, bir ince ayar vanası alacaksınız. Bağlantıları orada anlatırlar.
Birer tane de co2 difüzörü ve indikatörü aldınız mı tamamdır.
Sonra indikatörü cama yapıştırıp geri kalanını birbirine bağlayacaksınız.[/QUOTE]
Arkadaşımızın bahsettiği kurulumun maliyeti ortalama 750- 1000 tl arasında olabilir. Ama biraz daha az malİYETLİ çözüm bulunabilir. 2 lt kola şişesinin kapağına hava hortumu birleştiricisini japon yapıştırıcı ile yapıştırarak kola şişesinden çıkan bir hava hortumunun ucuna hava taşını takıp akvaryum içerisinde bırakalım. Kola şişesini 3/2 oranında su ile dolduralım. 1 bardak şeker , 1 çorba kaşığı maya, yarım limonun suyu, 3 çay kaşığı karbonatı şişeye ilave edip şişeyi çalkalayarak beklemeye başlayalım. Sistem 30-45 dk arasında CO2 VERMEYE BAŞLAYACAKTIR
Bitkilerimin Rengi Soluyor
3 gün oluyor
3 gün oluyor
Bitkilerimin Rengi Soluyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189074/190920160058391.jpg[/IMG]
Bitkilerimin rengi soluyor ve bazılarında siyahlıklar olmaya başladı. ne yapmalıyım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189074/190920160058391.jpg[/IMG]
Bitkilerimin rengi soluyor ve bazılarında siyahlıklar olmaya başladı. ne yapmalıyım ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
