ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Eylül 2016 22:15
Son Ziyaret:
01 Ağustos 2018 13:01
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Eurostar Akdeniz 320 Betta Kurulumu
Merhabalar, müthiş içerik ve harika bir akvaryum, elinize sağlık.
Aynı sizinkine benzer bir betta için bu akvaryumdan alacağım. Dibine de hagen kum sipariş ediyorum. Malawiler dışında bir balık bakma tecrübem yok, dolayısıyla bitkili tanklara oldukça yabancıyım. Başlangıç olarak öğrenme amaçlı en kolay yetiştirilebilir 1-2 bitki ekerek başlamak istiyorum. Gübresiz ve dipte lav kırıksız şekilde kursam ve bir kaç çeşit kolay bakılabilir bitki koysam, sonuç nasıl olur sizce?
Elimde bir miktar zeolit var, bunu filtreye entegre etsem problem yaşar mıyım? Ne şekilde ne kadar eklenmeli zeolit?
Merhabalar, müthiş içerik ve harika bir akvaryum, elinize sağlık.
Aynı sizinkine benzer bir betta için bu akvaryumdan alacağım. Dibine de hagen kum sipariş ediyorum. Malawiler dışında bir balık bakma tecrübem yok, dolayısıyla bitkili tanklara oldukça yabancıyım. Başlangıç olarak öğrenme amaçlı en kolay yetiştirilebilir 1-2 bitki ekerek başlamak istiyorum. Gübresiz ve dipte lav kırıksız şekilde kursam ve bir kaç çeşit kolay bakılabilir bitki koysam, sonuç nasıl olur sizce?
Elimde bir miktar zeolit var, bunu filtreye entegre etsem problem yaşar mıyım? Ne şekilde ne kadar eklenmeli zeolit?
60litre Tank Filtre Ve Ekipman Önerisi
Teşekkür ederim.
[QUOTE=XxxGokhan]Şu dış filtre küçük bir bak istersen https://www.turkiyeyemmerkezi.com/pfh~u~sunsun-603b-akvaryum-mini-dis-filtre bende buradan aldım[:)][/QUOTE]
Bir de bu filtreyle iyi bir şelale filtreyi kıyaslarsak hangisi daha sessiz olur acaba?
Ayrıca, kum olarak ne önerirsiniz?
Teşekkür ederim.
[QUOTE=XxxGokhan]Şu dış filtre küçük bir bak istersen https://www.turkiyeyemmerkezi.com/pfh~u~sunsun-603b-akvaryum-mini-dis-filtre bende buradan aldım[:)][/QUOTE]
Bir de bu filtreyle iyi bir şelale filtreyi kıyaslarsak hangisi daha sessiz olur acaba?
Ayrıca, kum olarak ne önerirsiniz?
60litre Tank Filtre Ve Ekipman Önerisi
Arkadaşlar merhaba,
60-75 litre civarında almayı planladığım tankıma malzeme, ekipman özellikle filtreleme önerilerinizi almak istiyorum. Öncelikle malawi cikleti (SP ağırlıklı) besleyeceğimi belirteyim. Buna ilaveten, bir adet pipo filtre siparişimi hali hazırda verdim.
Fakat bu ölçülerdeki bir tank için dış filtre mi iyi bir şelale filtremi yoksa iç filtremi tercih etmeliyim emin olamıyorum. Sitenin hesaplama araçlarına göre max. 300L/saat'lik bir filtre tercih etmeliyim fakat bu kadar düşük debili bir dış filtre bulamadım... 7-8 aydır bakmakta olduğum daha ufak tankımı, bir tane şelale filtreyle temiz bir şekilde kullanmaktayım, balıklarım da iyi durumdalar. Fakat 60litrelik bir tank için iyi bir şelale + pipo filtre kombinasyonu yeterli olur mu?
Marka model olacak şekilde de önerilerinize açığım. Ayrıca bahsettiğim özelliklerde elinde satışa açık akvaryum/ekipman olan varsa, değerlendirebilirim.
Teşekkürler.[:?]
Arkadaşlar merhaba,
60-75 litre civarında almayı planladığım tankıma malzeme, ekipman özellikle filtreleme önerilerinizi almak istiyorum. Öncelikle malawi cikleti (SP ağırlıklı) besleyeceğimi belirteyim. Buna ilaveten, bir adet pipo filtre siparişimi hali hazırda verdim.
Fakat bu ölçülerdeki bir tank için dış filtre mi iyi bir şelale filtremi yoksa iç filtremi tercih etmeliyim emin olamıyorum. Sitenin hesaplama araçlarına göre max. 300L/saat'lik bir filtre tercih etmeliyim fakat bu kadar düşük debili bir dış filtre bulamadım... 7-8 aydır bakmakta olduğum daha ufak tankımı, bir tane şelale filtreyle temiz bir şekilde kullanmaktayım, balıklarım da iyi durumdalar. Fakat 60litrelik bir tank için iyi bir şelale + pipo filtre kombinasyonu yeterli olur mu?
Marka model olacak şekilde de önerilerinize açığım. Ayrıca bahsettiğim özelliklerde elinde satışa açık akvaryum/ekipman olan varsa, değerlendirebilirim.
Teşekkürler.[:?]
Sarı Prenses Yavru Akvaryumu
[QUOTE=noopasTR]Ben çok yemleme yaparim yavrulara artemia ve yumurta sarısı veriyorum
1 aydan sonra akvaryuma koymuştum o halde iken 3-3.5 cm boylarindaydi cogu bazılarida 4 cm boya ulaşmişlardı[:)].Haşlanmış yumurta sarısını un ufak yapıp bolca veririm. Bunun dezavantajı suyu çabuk pisletmesi.O yuzden yavru sayiniza gore az az verirseniz iyi olur ve ben 55 litre akvaryumumun her 2 günde bir %20 suyunu degişiyorum dip cekimiyle baliklarda bir sorun yok.[/QUOTE]
Canlı artemia mı yoksa kuru yem olarak mı veriyorsunuz? Ben de kabuksuz artemia yem var, bunu haftada bir vermeye başladım yavrulara.
[QUOTE=Cevdet Ali İlter]Burda bir zıtlık var bence.Yavruları ufak hacimden kurtarmanız iyi olmuş ancak zaten ana tanka salınıcak boya gelmişler bu ufak tankta ana tankta olduğundan daha yavaş gelişiceklerdir.Yani yavrularınızın hızlı ve sağlıklı gelişebilmesi için kuluçka makinesinden yada annenin ağzından çıktığı gibi en az bu hacimde bir tanka almanız ve kendini kurtarıcak boya geldiği anda ana tanka aktarmalısınız.Hacim çok önemlidir. Bu arada mikro kurt kültürü edinmenizde fayda var.Yetiştirmesi kolay ve yavruların boylanmasında gözle görülür bi fark yaratıyor.[/QUOTE]
Cevdet bey, yorumunuz için teşekkürler. Fakat ana tankımızda yeterince balık var, yeni aldığımız yavruları bir müddet bu küçük tankta boylandırarak ana tanka atmayı hedefliyoruz. Bu arada ana tanktaki bazı balıklarımızı elden çıkartırız belki.
Bir de hazır yem olarak yavru sp'lere ne önerirsiniz?
[QUOTE=noopasTR]Ben çok yemleme yaparim yavrulara artemia ve yumurta sarısı veriyorum
1 aydan sonra akvaryuma koymuştum o halde iken 3-3.5 cm boylarindaydi cogu bazılarida 4 cm boya ulaşmişlardı[:)].Haşlanmış yumurta sarısını un ufak yapıp bolca veririm. Bunun dezavantajı suyu çabuk pisletmesi.O yuzden yavru sayiniza gore az az verirseniz iyi olur ve ben 55 litre akvaryumumun her 2 günde bir %20 suyunu degişiyorum dip cekimiyle baliklarda bir sorun yok.[/QUOTE]
Canlı artemia mı yoksa kuru yem olarak mı veriyorsunuz? Ben de kabuksuz artemia yem var, bunu haftada bir vermeye başladım yavrulara.
[QUOTE=Cevdet Ali İlter]Burda bir zıtlık var bence.Yavruları ufak hacimden kurtarmanız iyi olmuş ancak zaten ana tanka salınıcak boya gelmişler bu ufak tankta ana tankta olduğundan daha yavaş gelişiceklerdir.Yani yavrularınızın hızlı ve sağlıklı gelişebilmesi için kuluçka makinesinden yada annenin ağzından çıktığı gibi en az bu hacimde bir tanka almanız ve kendini kurtarıcak boya geldiği anda ana tanka aktarmalısınız.Hacim çok önemlidir. Bu arada mikro kurt kültürü edinmenizde fayda var.Yetiştirmesi kolay ve yavruların boylanmasında gözle görülür bi fark yaratıyor.[/QUOTE]
Cevdet bey, yorumunuz için teşekkürler. Fakat ana tankımızda yeterince balık var, yeni aldığımız yavruları bir müddet bu küçük tankta boylandırarak ana tanka atmayı hedefliyoruz. Bu arada ana tanktaki bazı balıklarımızı elden çıkartırız belki.
Bir de hazır yem olarak yavru sp'lere ne önerirsiniz?
Sarı Prenses Yavru Akvaryumu
Yorumlarınız için teşekkür ederim, akvaryumumu beğenmeniz çok hoşuma gitti :).
Uğur bey, yavrularınız çok sağlıklı görünüyorlar, maşallah :). Sizce benim yavrumlar bahsettiğiniz boylara kaç ayda ulaşırlar?
Akvaryumumu daha temiz tutabilmek için cüce vatoz da atmayı düşünüyorum, malawilerde vatoza ufakken alışırlarsa uyumlu yaşadıkları söyleniyor ve daha yavrularken büyük tanka aktarmayı planladığım için büyük bir problem oluşturmayacağını düşünüyorum. Ne dersiniz?
Yorumlarınız için teşekkür ederim, akvaryumumu beğenmeniz çok hoşuma gitti :).
Uğur bey, yavrularınız çok sağlıklı görünüyorlar, maşallah :). Sizce benim yavrumlar bahsettiğiniz boylara kaç ayda ulaşırlar?
Akvaryumumu daha temiz tutabilmek için cüce vatoz da atmayı düşünüyorum, malawilerde vatoza ufakken alışırlarsa uyumlu yaşadıkları söyleniyor ve daha yavrularken büyük tanka aktarmayı planladığım için büyük bir problem oluşturmayacağını düşünüyorum. Ne dersiniz?
Sarı Prenses Yavru Akvaryumu
Zahit bey yorumlarınız için çok teşekkürler. Hiç kimse cevap atmayacak sandım bir ara, forum çok aktif gibi görünüyor ama ilginç bir şekilde benim mesajlarıma bazen hiç yanıt gelmiyor, çoğu zaman da çok az geri dönüş alabiliyorum... Umarım bu durum böyle devam etmez, benim gibi foruma da hobiye de yeni sayılan kişiler açısından kötü bir intiba uyandırıyor. Daha kötüsü sorularımıza tatmin edici yanıtlar alamadığımız için, ciddi hatalar yapabiliriz.
Fakat görünüşe göre, yanlış yolda değilim bu akvaryumda :).
Zahit bey yorumlarınız için çok teşekkürler. Hiç kimse cevap atmayacak sandım bir ara, forum çok aktif gibi görünüyor ama ilginç bir şekilde benim mesajlarıma bazen hiç yanıt gelmiyor, çoğu zaman da çok az geri dönüş alabiliyorum... Umarım bu durum böyle devam etmez, benim gibi foruma da hobiye de yeni sayılan kişiler açısından kötü bir intiba uyandırıyor. Daha kötüsü sorularımıza tatmin edici yanıtlar alamadığımız için, ciddi hatalar yapabiliriz.
Fakat görünüşe göre, yanlış yolda değilim bu akvaryumda :).
Sarı Prenses Yavru Akvaryumu
Ölçü: 50x30x20cm (30 litre)
Canlı Türleri: Yavru Sarı Prensesler (şimdilik 10 tane, sorun yasamazsam ilave edeceğim)
Bitki Türleri: Yok
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Roxin RX-400 Su İçi Akvaryum Aydınlatma Beyaz 8W 40 cm
Kum: Vitasand Silis Kum (eski kumum kalındı, ciklet için uygun olmadığını görünce onu çıkartıp akvaryumu sıfırdan bu yeni kum ile kurdum)
Şelale Filtre: Dolphin H100 Askılı Filtre Şelale Filtre 230 L/H
Pipo Filtre: Yavruları aldığım tanktaki pipo filtreyi bir miktar su ile birlikte bu akvaryuma yerleştirerek yavruların alışkın olduğu organizmaları bu yeni tanka taşımayı hedefledim. Sizin yorumlarınız doğrultusunda, pipo filtreyi çıkartabilirim.
Arkadaşlar, akvaryumumdaki balıkları büyük bir tanka taşıyıp, bu 30 litrelik akvaryumu yavru boylandırmak için kullanmaya karar verdik. Abimin büyük tankında ürettiği yavruları ben burda boylandırarak geri onun tanka götüreceğim. Böylelikle bir döngü sağlamayı hedefliyoruz. Abi-kardeş bir işbirliği diyebiliriz :).
Öncelikle genel yorumlarınızı merak ediyorum. Bence çok şirin sevimli bir tank oldu. Yavrular da gayet mutlu görünüyorlar gözlemlediğim kadarıyla.
Filtreleme konusunda ne düşünüyorsunuz. Fazla filtrenin zararı olmaz mantığı ve görüntüsü hoşuma gittiği için köşeye bir pipo filtre de koydum. Doğru mu yaptım?
Bu yavrulardan kısa sürede kayıp almazsam, aynı batında aldığımı tüm yavruları buraya getireceğim. Mevcutta durdukları yavruluk bunun yarısı kadar ve ısıtıcı vs. ekipmanı eksik. Bu yavrularda ısıtıcısız bu hale geldikleri için şu an en düşükte çalıştırıyorum ısıtıcıyı (23 derece). Sizce yavaştan 26 derecelere çıkartayım mı sıcaklığı? Günde 2 defa yem veriyorum ama balıklarda yemlerde çok ufak olduğu için yemin çoğu boşa gidiyor sanırım, yüzeyde kalarak.
Yaklaşık 25 tane bu boyda balık için kaç günde bir ne kadar dip çekimi yapayım veya yapmalı mıyım? Yavruların çok ufak olduğu göz önüne alınırsa, gerekmeyebilir diye düşündüm?
Bu yavruları kaç ay veya kaç cm'e kadar bu tankta tutmalıyız? Ardından üretimin gerçekleştiği ana tanka koyduğumuzda sıkıntı yaşar mıyız?
Yorumlarınızı bekliyorum :).
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170315061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170315381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170316131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170316471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170319171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170320101.jpg[/IMG]
Ölçü: 50x30x20cm (30 litre)
Canlı Türleri: Yavru Sarı Prensesler (şimdilik 10 tane, sorun yasamazsam ilave edeceğim)
Bitki Türleri: Yok
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Roxin RX-400 Su İçi Akvaryum Aydınlatma Beyaz 8W 40 cm
Kum: Vitasand Silis Kum (eski kumum kalındı, ciklet için uygun olmadığını görünce onu çıkartıp akvaryumu sıfırdan bu yeni kum ile kurdum)
Şelale Filtre: Dolphin H100 Askılı Filtre Şelale Filtre 230 L/H
Pipo Filtre: Yavruları aldığım tanktaki pipo filtreyi bir miktar su ile birlikte bu akvaryuma yerleştirerek yavruların alışkın olduğu organizmaları bu yeni tanka taşımayı hedefledim. Sizin yorumlarınız doğrultusunda, pipo filtreyi çıkartabilirim.
Arkadaşlar, akvaryumumdaki balıkları büyük bir tanka taşıyıp, bu 30 litrelik akvaryumu yavru boylandırmak için kullanmaya karar verdik. Abimin büyük tankında ürettiği yavruları ben burda boylandırarak geri onun tanka götüreceğim. Böylelikle bir döngü sağlamayı hedefliyoruz. Abi-kardeş bir işbirliği diyebiliriz :).
Öncelikle genel yorumlarınızı merak ediyorum. Bence çok şirin sevimli bir tank oldu. Yavrular da gayet mutlu görünüyorlar gözlemlediğim kadarıyla.
Filtreleme konusunda ne düşünüyorsunuz. Fazla filtrenin zararı olmaz mantığı ve görüntüsü hoşuma gittiği için köşeye bir pipo filtre de koydum. Doğru mu yaptım?
Bu yavrulardan kısa sürede kayıp almazsam, aynı batında aldığımı tüm yavruları buraya getireceğim. Mevcutta durdukları yavruluk bunun yarısı kadar ve ısıtıcı vs. ekipmanı eksik. Bu yavrularda ısıtıcısız bu hale geldikleri için şu an en düşükte çalıştırıyorum ısıtıcıyı (23 derece). Sizce yavaştan 26 derecelere çıkartayım mı sıcaklığı? Günde 2 defa yem veriyorum ama balıklarda yemlerde çok ufak olduğu için yemin çoğu boşa gidiyor sanırım, yüzeyde kalarak.
Yaklaşık 25 tane bu boyda balık için kaç günde bir ne kadar dip çekimi yapayım veya yapmalı mıyım? Yavruların çok ufak olduğu göz önüne alınırsa, gerekmeyebilir diye düşündüm?
Bu yavruları kaç ay veya kaç cm'e kadar bu tankta tutmalıyız? Ardından üretimin gerçekleştiği ana tanka koyduğumuzda sıkıntı yaşar mıyız?
Yorumlarınızı bekliyorum :).
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170315061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170315381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170316131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170316471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170319171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188926/280120170320101.jpg[/IMG]
50cm Yeni Akvaryuma Balık Ve Ekipman Tavsiyesi
Arkadaşlar iç filtrem önce birkaç kere tekledi, kuruttum düzeldi geri çalıştı. En sonunda tamamen bozuldu sanırım. Şimdi yeni filtre almam gerekiyor, bu süre zarfında minik bir pipo filtreyle idare ediyorum sık su değişimleriyle.
Sizden 30L'lik bu akvaryumum için acil filtre tavsiyesi bekliyorum. Yavru balık yetiştireceğim için akıntı olsun istemiyorum. Bu yüzden askı/şelale filtrerelere yöneldim açıkcası. Ne dersiniz nasıl bir filtre tercih edeyim?
Arkadaşlar iç filtrem önce birkaç kere tekledi, kuruttum düzeldi geri çalıştı. En sonunda tamamen bozuldu sanırım. Şimdi yeni filtre almam gerekiyor, bu süre zarfında minik bir pipo filtreyle idare ediyorum sık su değişimleriyle.
Sizden 30L'lik bu akvaryumum için acil filtre tavsiyesi bekliyorum. Yavru balık yetiştireceğim için akıntı olsun istemiyorum. Bu yüzden askı/şelale filtrerelere yöneldim açıkcası. Ne dersiniz nasıl bir filtre tercih edeyim?
Kaya tuzu yanılgısı(İyotsuz tuz kaya tuzu demek değildir)
Arkadaşlar insan tüketiminde oldukça faydalı olduğu düşünülen ve ülkemizden çıkan doğal Kemah Tuzu da bir çeşit kaya tuzu olarak geçiyor. Bu tuzun akvaryumlarda kullanılması hakkında bir fikriniz var mı? Gördüğüm kadarıyla birkaç arkadaş kullanmış ve tavsiye etmiş fakat kullanmadan evvel tekrar bir sormak istedim.
Arkadaşlar insan tüketiminde oldukça faydalı olduğu düşünülen ve ülkemizden çıkan doğal Kemah Tuzu da bir çeşit kaya tuzu olarak geçiyor. Bu tuzun akvaryumlarda kullanılması hakkında bir fikriniz var mı? Gördüğüm kadarıyla birkaç arkadaş kullanmış ve tavsiye etmiş fakat kullanmadan evvel tekrar bir sormak istedim.
Cüce Vatozları Cichlid akvaryumunda beslemeye çalışmayalım.
Arkadaşlar yavru malawi chiclid akvaryumumda 2 adet yine yavru vatozum (sanırım cüce vatoz deniyor) vardı. Bugün birinin canına okudular maalesef ve çok üzüldüm. Vatozlar akvaryuma koyduğumdan beri iç filtre ile akvaryum camı arasında filtreye yapışık duruyorlardı. İnsan yokken, ortalığa çıktıkları oluyordu ama biri izleyince direk aynı yere kaçıyorlardı. Ben filtre malzemesine tutunarak daha iyi beslendiğini ve insanlardan korktuğu için oradalar sanıyordum. Meğer cikletlerden kaçıyorlarmış. Bugün sabah daha cesur olan koyu renkli vatozum ön camın yukarısında yapışık duruyordu, ben de oh iyi alıştı iyice artık ortaya çıktı diye sevinmiştim. Çok geçmediki balıklarım onu rahatsız ede ede öldürmüşler...
Çok üzüldüm ve biraz araştırınca bu tip olayların bir çok akvaryumcunun başına geldiğini gördüm. Diğer vatozu da öldürürler diye korkmaya başladım, zaten o hiç çıkmıyor nerdeyse filtrenin arkasından. Sizce orada yaşamaya devam edebilir mi? Ayrı bir kaba alıp hava vererek besleyebilirim tek başına vatozu büyüyene kadar fakat vatoz mu daha hızlı büyür cikletlerim mi bilmiyorum. Ayrı kapta tek başına cikletlerimden daha hızlı büyürse orda büyütüp geri atsam direnci artar mı sizce? Ne öneriyorsunuz? Bir de elma salyangozu önermeyin lütfen çünkü akvaryumu kurarken araştırdığımda onların üreme dönemlerinde akvaryumun dışına çıkabildiklerini öğrendim. Akvaryumum işyerimdeki laboratuvar tezgahında bu sebeple akvaryumdan çıkmaları çok büyük problem :).
Arkadaşlar yavru malawi chiclid akvaryumumda 2 adet yine yavru vatozum (sanırım cüce vatoz deniyor) vardı. Bugün birinin canına okudular maalesef ve çok üzüldüm. Vatozlar akvaryuma koyduğumdan beri iç filtre ile akvaryum camı arasında filtreye yapışık duruyorlardı. İnsan yokken, ortalığa çıktıkları oluyordu ama biri izleyince direk aynı yere kaçıyorlardı. Ben filtre malzemesine tutunarak daha iyi beslendiğini ve insanlardan korktuğu için oradalar sanıyordum. Meğer cikletlerden kaçıyorlarmış. Bugün sabah daha cesur olan koyu renkli vatozum ön camın yukarısında yapışık duruyordu, ben de oh iyi alıştı iyice artık ortaya çıktı diye sevinmiştim. Çok geçmediki balıklarım onu rahatsız ede ede öldürmüşler...
Çok üzüldüm ve biraz araştırınca bu tip olayların bir çok akvaryumcunun başına geldiğini gördüm. Diğer vatozu da öldürürler diye korkmaya başladım, zaten o hiç çıkmıyor nerdeyse filtrenin arkasından. Sizce orada yaşamaya devam edebilir mi? Ayrı bir kaba alıp hava vererek besleyebilirim tek başına vatozu büyüyene kadar fakat vatoz mu daha hızlı büyür cikletlerim mi bilmiyorum. Ayrı kapta tek başına cikletlerimden daha hızlı büyürse orda büyütüp geri atsam direnci artar mı sizce? Ne öneriyorsunuz? Bir de elma salyangozu önermeyin lütfen çünkü akvaryumu kurarken araştırdığımda onların üreme dönemlerinde akvaryumun dışına çıkabildiklerini öğrendim. Akvaryumum işyerimdeki laboratuvar tezgahında bu sebeple akvaryumdan çıkmaları çok büyük problem :).
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
