ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ağustos 2016 07:34
Son Ziyaret:
04 Eylül 2016 15:05
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MrDK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Elektronik Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MrDK
SON 10 MESAJI
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=Atabey]Merak ettim 2 gün oldu MrDk (ismini belirtmeyen arkadaş) balıklari geri verdimi[/QUOTE]
Vermedim presesi ve 2 japonu 35 litrelik akvaryuma taşıdım.[EDIT]MaviYesil,2016-08-30 00:24:26[/EDIT]
[QUOTE=Atabey]Merak ettim 2 gün oldu MrDk (ismini belirtmeyen arkadaş) balıklari geri verdimi[/QUOTE]
Vermedim presesi ve 2 japonu 35 litrelik akvaryuma taşıdım.[EDIT]MaviYesil,2016-08-30 00:24:26[/EDIT]
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=vuslat]
Konu başlığınızın akışını değiştirdiğini düşünüyorum ama tekrardan açıklama gereği hissettim. Konuya iştirak eden arkadaşlar kusuruma bakmayınız. [:)]
Yukarıda bulunan mesajımda anlatmak istediğimi son cümlenizde zaten belirtmişsiniz. Sanal ortamda ifadeler sadece klavye ile belirlendiğinden dolayı ben dahil kimse mimiklerinizi bilemeyiz. Bu sebeple sizin yanlış görmedediğiniz bu hitap şekilleri, karşı tarafın algısına bağlı olarak rencide edici gelebileceğinden forum sakinlerimizin bu gibi hitaplardan ve mesajlardan kaçınmalarını istemekteyiz.
[/QUOTE]
Kardeşim dediğiniz gibi konu çok saptı, bu kadar ufak şeylere takılacaksanız bu forumda zaten yerim yok durmam bile ,yani şu konuyu tartışmamız bile zaman kaybı, bu saatten sonra ister banlayın ister banlamayın size kalmış,
İyi forumlar sizlere...
[QUOTE=vuslat]
Konu başlığınızın akışını değiştirdiğini düşünüyorum ama tekrardan açıklama gereği hissettim. Konuya iştirak eden arkadaşlar kusuruma bakmayınız. [:)]
Yukarıda bulunan mesajımda anlatmak istediğimi son cümlenizde zaten belirtmişsiniz. Sanal ortamda ifadeler sadece klavye ile belirlendiğinden dolayı ben dahil kimse mimiklerinizi bilemeyiz. Bu sebeple sizin yanlış görmedediğiniz bu hitap şekilleri, karşı tarafın algısına bağlı olarak rencide edici gelebileceğinden forum sakinlerimizin bu gibi hitaplardan ve mesajlardan kaçınmalarını istemekteyiz.
[/QUOTE]
Kardeşim dediğiniz gibi konu çok saptı, bu kadar ufak şeylere takılacaksanız bu forumda zaten yerim yok durmam bile ,yani şu konuyu tartışmamız bile zaman kaybı, bu saatten sonra ister banlayın ister banlamayın size kalmış,
İyi forumlar sizlere...
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla, [QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
("Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.). Burda eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla , bu saydığım hitap biçimlerinde bir yanlış göremiyorum , doğrumudur ?, tabiki karşı tarafı rencide edici bir hitap şeklini kimse masum göremez.
[QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla, [QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
("Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.). Burda eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla , bu saydığım hitap biçimlerinde bir yanlış göremiyorum , doğrumudur ?, tabiki karşı tarafı rencide edici bir hitap şeklini kimse masum göremez.
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=BasarBASARAN]Yaşın önemi olmasada,iletişimde saygının önemi çok fazladır...kişi konuşma üslubuyla saygı görür ve saygı alır,konuyu açma şeklinden tutta "usta" şeklinde hitaplarınla burada bir çoğunu tanıdığım ve ne şekilde saygılı olduklarını çok iyi bildiğim değerli arkadaş,kardeş,abilerin oklarını üzerine çekip,hatanı bir feyz noktası kabul etmekten ziyade çatışmacı kimlikle yol alamazsın,kimse alamaz...yaptığın sosyolojik benzetmeyi beğenerek,90 metrekarede yaşayıp sıkıntı ve stresle çocuğunu,karısını veya kendini öldüren insanlardan da ders almanı ve bu durumu akvaryumunda uygulamamanı bekliyorum...
Soru veya sorun öğrenme amaçlı yaklaşımla ortadan kalkar ancak amaç üzüm yemeyip bağcı dövmekse,soru dediğin cümle sorun olur...
Gelişme çağında ve tam değilken bir başka canlıyı geliştirme maksatlı,üç kuruş para için bunu yapan zihniyet temel sorumlu olsada,genel bakış açındaki sorunla beraber o canlara umarım hayırlı bir hayat olur temennisiyle...[/QUOTE]
[:iyi:] Hak veriyorum ancak dediğim gibi buraya öğrenmeye geldik , ben söyleneni takmayacak olsam buraya gelip konu açmam, gelmişim bir konu açmışım bana cevap verilecekse saygı çerçevesinde verilecek ,yorumları değerlendirrim ama heves kırmaya yönelik yorumlar umrumda olmaz. Balıklara öyle bakacaksan hiç bakma git geri ver gibi yorumların kabulu yoktur, benim umrumda olmaz bu yorum ama başkası olsa hevesi kaçabilir. "Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.Siz nasıl hitap ederseniz edin saygı çerçevesi içinde olduğu sürece sorun yok , bü yüzden benim nasıl konuşacağıma karışılmamasını temenni eder iyi akşamlar dilerim.
[QUOTE=CerenErtürk] Umarim bi an önce akvaryumunuz düzenleyip keyifli bir şekilde manzarayı izlemeye koyulursunuz [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler [:iyi:]
[QUOTE=BasarBASARAN]Yaşın önemi olmasada,iletişimde saygının önemi çok fazladır...kişi konuşma üslubuyla saygı görür ve saygı alır,konuyu açma şeklinden tutta "usta" şeklinde hitaplarınla burada bir çoğunu tanıdığım ve ne şekilde saygılı olduklarını çok iyi bildiğim değerli arkadaş,kardeş,abilerin oklarını üzerine çekip,hatanı bir feyz noktası kabul etmekten ziyade çatışmacı kimlikle yol alamazsın,kimse alamaz...yaptığın sosyolojik benzetmeyi beğenerek,90 metrekarede yaşayıp sıkıntı ve stresle çocuğunu,karısını veya kendini öldüren insanlardan da ders almanı ve bu durumu akvaryumunda uygulamamanı bekliyorum...
Soru veya sorun öğrenme amaçlı yaklaşımla ortadan kalkar ancak amaç üzüm yemeyip bağcı dövmekse,soru dediğin cümle sorun olur...
Gelişme çağında ve tam değilken bir başka canlıyı geliştirme maksatlı,üç kuruş para için bunu yapan zihniyet temel sorumlu olsada,genel bakış açındaki sorunla beraber o canlara umarım hayırlı bir hayat olur temennisiyle...[/QUOTE]
[:iyi:] Hak veriyorum ancak dediğim gibi buraya öğrenmeye geldik , ben söyleneni takmayacak olsam buraya gelip konu açmam, gelmişim bir konu açmışım bana cevap verilecekse saygı çerçevesinde verilecek ,yorumları değerlendirrim ama heves kırmaya yönelik yorumlar umrumda olmaz. Balıklara öyle bakacaksan hiç bakma git geri ver gibi yorumların kabulu yoktur, benim umrumda olmaz bu yorum ama başkası olsa hevesi kaçabilir. "Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.Siz nasıl hitap ederseniz edin saygı çerçevesi içinde olduğu sürece sorun yok , bü yüzden benim nasıl konuşacağıma karışılmamasını temenni eder iyi akşamlar dilerim.
[QUOTE=CerenErtürk] Umarim bi an önce akvaryumunuz düzenleyip keyifli bir şekilde manzarayı izlemeye koyulursunuz [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler [:iyi:]
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=CerenErtürk] Siz 200metrekare filan diye olayi açıklamaya çalışmışsınız fakat ben size söyle bi benzetme yapiyim bu konu üzerinden siz kücücük bi odada gereğinden fazla ve sürekli tartıştığınız kavga ettiğiniz insanlarla bulunuyorsunuz ve bu odada bi tane pencere var herkes kendi yerinde oturuyor ve oda çok havasiz o pencereden çok az bi hava geliyor ve bu hava 1 kisiye zor yetiyor o havayı hanginiz kullanacaksınız ? En kötü bu şekilde düşünebilirsiniz.[/QUOTE]
Mesajlarımı silen yönetime selamlar olsun , Teşekkürler Ceren hanım kibar ve kırıcı olmayan açıklamanız sebebiyle [:iyi:]
[QUOTE=CerenErtürk] Siz 200metrekare filan diye olayi açıklamaya çalışmışsınız fakat ben size söyle bi benzetme yapiyim bu konu üzerinden siz kücücük bi odada gereğinden fazla ve sürekli tartıştığınız kavga ettiğiniz insanlarla bulunuyorsunuz ve bu odada bi tane pencere var herkes kendi yerinde oturuyor ve oda çok havasiz o pencereden çok az bi hava geliyor ve bu hava 1 kisiye zor yetiyor o havayı hanginiz kullanacaksınız ? En kötü bu şekilde düşünebilirsiniz.[/QUOTE]
Mesajlarımı silen yönetime selamlar olsun , Teşekkürler Ceren hanım kibar ve kırıcı olmayan açıklamanız sebebiyle [:iyi:]
Lepistes Öylece Duruyor
[QUOTE=mrtmct]Güzel insan bizlerde hobiye yeni başladığımızda türlü türlü şeyler yaşadık burda balık öldü diye kimse sana kızmıyor zaten. Bu site zaten araştırıp bilgi edinmek için var herkes sana balıkların uyumsuz olduğunu, birbirleriyle yaşayamayacağını bu şartlarda hastalık ve balık kayıplarının olacağını söylemiş ve artık sende balıkların uyumsuzluklarını biliyorsun. Yanlış olduğunu bile bile beslemeye devam edersen de bunun adı artık tecrübesizlik değildir. Beslediklerin de Allah'ın dilsiz kuludur ve hayatlarından da sen sorumlusun bu bilinçte bakarsan olaya bizi anlayacağını umuyorum.[:)][/QUOTE]
Yaşın 28 sana harbiden abi diye hitap etmek istiyorum [:)] . İşte benimde demek istediğim bu ,ben buraya bişeyler öğrenmeye geldim şimdide balıkların uyumsuz olduğunu öğrendim gerekeni yapacam , ama diğer arkadaşların ters ters cevaplar vermesi beni bozdu. Sana cidden teşekkür ederim iyi akşamla abicim [:iyi:]
[QUOTE=mrtmct]Güzel insan bizlerde hobiye yeni başladığımızda türlü türlü şeyler yaşadık burda balık öldü diye kimse sana kızmıyor zaten. Bu site zaten araştırıp bilgi edinmek için var herkes sana balıkların uyumsuz olduğunu, birbirleriyle yaşayamayacağını bu şartlarda hastalık ve balık kayıplarının olacağını söylemiş ve artık sende balıkların uyumsuzluklarını biliyorsun. Yanlış olduğunu bile bile beslemeye devam edersen de bunun adı artık tecrübesizlik değildir. Beslediklerin de Allah'ın dilsiz kuludur ve hayatlarından da sen sorumlusun bu bilinçte bakarsan olaya bizi anlayacağını umuyorum.[:)][/QUOTE]
Yaşın 28 sana harbiden abi diye hitap etmek istiyorum [:)] . İşte benimde demek istediğim bu ,ben buraya bişeyler öğrenmeye geldim şimdide balıkların uyumsuz olduğunu öğrendim gerekeni yapacam , ama diğer arkadaşların ters ters cevaplar vermesi beni bozdu. Sana cidden teşekkür ederim iyi akşamla abicim [:iyi:]
Lepistes Öylece Duruyor
[QUOTE=CerenErtürk] Öncelikle şunu söyliyim bu şartlarda beslicekseniz hiç beslemeyin ayrica bi balığın ölmesinde komik bişey göremiyorum o balık kelebek değil melek resimdekide lepistes değil. Eğer çok balik beslemek istiyorsanız size bi tavsiye veriyim. Her türün kendi türüyle beslenmesi en uygunudur. Sizde akvaryum hacminize uygun bi balik seçin ve yaşam şartlarını araştırın. [/QUOTE]
Şimdi iyi güzel de bu hobicilikte birşey öğrenmişsiniz tecrübe etmişsiniz bilginiz var denebilir , buna kesinlikle saygım var ama yeni başlayan birine bu şekilde besleyeceksen besleme demenin alemi yok , buraya kaydolup bu konuları açmamın sebebi birşey öğrenmek bunu söylememe gerek yoktu ama bu açıklamayı yapmak zorunda bırakıyorsunuz. Balığın ölmesinde komik birşey yok demişsiniz ,ben ister gülerim ister ağlarım bu benim problemim anlatabildimmi ? Teşekkürler yine de Ceren hanım.
[QUOTE=CerenErtürk] Öncelikle şunu söyliyim bu şartlarda beslicekseniz hiç beslemeyin ayrica bi balığın ölmesinde komik bişey göremiyorum o balık kelebek değil melek resimdekide lepistes değil. Eğer çok balik beslemek istiyorsanız size bi tavsiye veriyim. Her türün kendi türüyle beslenmesi en uygunudur. Sizde akvaryum hacminize uygun bi balik seçin ve yaşam şartlarını araştırın. [/QUOTE]
Şimdi iyi güzel de bu hobicilikte birşey öğrenmişsiniz tecrübe etmişsiniz bilginiz var denebilir , buna kesinlikle saygım var ama yeni başlayan birine bu şekilde besleyeceksen besleme demenin alemi yok , buraya kaydolup bu konuları açmamın sebebi birşey öğrenmek bunu söylememe gerek yoktu ama bu açıklamayı yapmak zorunda bırakıyorsunuz. Balığın ölmesinde komik birşey yok demişsiniz ,ben ister gülerim ister ağlarım bu benim problemim anlatabildimmi ? Teşekkürler yine de Ceren hanım.
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=fatiharpak]Sari prenses hic olmaz japonun bakterisi farkli die biliorum oda olmaz bende daha cesitli bi akvaryum kurmustum ayni senin gibi tecrubesizce ilk olen baligim moli oldu bence lepites moli kalmali digerlerini cikarmazsan zaten olecekler yada prenses biraz buyuyunce bide erkekse hepsini yicek bu forum cok ise yario bizim gibiler icin[/QUOTE]
Ufak lepistesler var içerde boyu 2 cm kadar , presesin boyu 15 cm kadar. Şu anda bi sıkıntı yok gayet güzel güzel takılıyolar yiyecek gibi durmuyor [:)))] ama ilerde nolur bilemem
[QUOTE=fatiharpak]Sari prenses hic olmaz japonun bakterisi farkli die biliorum oda olmaz bende daha cesitli bi akvaryum kurmustum ayni senin gibi tecrubesizce ilk olen baligim moli oldu bence lepites moli kalmali digerlerini cikarmazsan zaten olecekler yada prenses biraz buyuyunce bide erkekse hepsini yicek bu forum cok ise yario bizim gibiler icin[/QUOTE]
Ufak lepistesler var içerde boyu 2 cm kadar , presesin boyu 15 cm kadar. Şu anda bi sıkıntı yok gayet güzel güzel takılıyolar yiyecek gibi durmuyor [:)))] ama ilerde nolur bilemem
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=yunusemre44]Sana tavsiyem birşey almadan önce forumda bilgili arkadaşlara danış acele etme yavaş yavaş olsun ama bilgilenerek yap yaptığın işi
30 litrede lepistes beslenir beslemesine ama çok yavrulayacaktir benim önerim gosterisli 1 tane japon veya 1 tane beta balığı alman[/QUOTE]
1 japonda çok az be usta , o mekan bence yeterli onlara belki bikaç tanesi çıkartılabilir. Genel olarak gördüğüm kadarıyla herkes akvaryumun ufaklığından yakınıyor. Bence öyle düşünenlerin mantığı ile 4 kişilik bir çekirdek ailenin 200 metre kare dairede yaşama mantığı aynı, o aile 90 metrekaredede yaşayabilir fazlası lükse girer .
[QUOTE=yunusemre44]Sana tavsiyem birşey almadan önce forumda bilgili arkadaşlara danış acele etme yavaş yavaş olsun ama bilgilenerek yap yaptığın işi
30 litrede lepistes beslenir beslemesine ama çok yavrulayacaktir benim önerim gosterisli 1 tane japon veya 1 tane beta balığı alman[/QUOTE]
1 japonda çok az be usta , o mekan bence yeterli onlara belki bikaç tanesi çıkartılabilir. Genel olarak gördüğüm kadarıyla herkes akvaryumun ufaklığından yakınıyor. Bence öyle düşünenlerin mantığı ile 4 kişilik bir çekirdek ailenin 200 metre kare dairede yaşama mantığı aynı, o aile 90 metrekaredede yaşayabilir fazlası lükse girer .
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=Tunc Berk]Bunu tamamen dostça söylüyorum. Aldığınız yere balıkları geri vermelisiniz. İlk akvaryum kurulumu hakkında, beğendiğiniz türler, diyetleri, tank arkadaşları hakkında bilgi toplamalısınız daha sonra kuruluma geçmelisiniz.
Kurulumunuz a'dan z'ye hatalı. Muhtemelen iç filtreye "kompresör" diyorsunuz. Konumu hakkında tereddütleriniz var. Bu canlı hayvan beslenen bir hobi, maalesef bir hevesle içeri girip vitrinden beğendiklerinizi alıp devam etme şansınız olmuyor.
Buradan hangi türleriniz neden uyumsuz diye yazmaya başlarsak sanırım ansiklopedi olur. O nedenle kendiniz bilgi toplamanız çok daha kolay olacaktır.[/QUOTE]
Usta sen direk mevzuyu kestirip atmışın , türler neden uyumsuz açıklama istemedim sadece lepistes japonla uyumludur veya uyumsuzdur gibi birşey bekliyorum , kompresör dediğim şey hava üfleyen alet filtresi falan var ondan bahsediyorum.[EDIT]MrDK,2016-08-27 18:35:20[/EDIT]
[QUOTE=Halil1906]O akvaryumda sadece lepistes bakabilirsin diğerlerine yazık etmeden elden çıkar[/QUOTE]
Neden sadece lepistes ?
[QUOTE=Tunc Berk]Bunu tamamen dostça söylüyorum. Aldığınız yere balıkları geri vermelisiniz. İlk akvaryum kurulumu hakkında, beğendiğiniz türler, diyetleri, tank arkadaşları hakkında bilgi toplamalısınız daha sonra kuruluma geçmelisiniz.
Kurulumunuz a'dan z'ye hatalı. Muhtemelen iç filtreye "kompresör" diyorsunuz. Konumu hakkında tereddütleriniz var. Bu canlı hayvan beslenen bir hobi, maalesef bir hevesle içeri girip vitrinden beğendiklerinizi alıp devam etme şansınız olmuyor.
Buradan hangi türleriniz neden uyumsuz diye yazmaya başlarsak sanırım ansiklopedi olur. O nedenle kendiniz bilgi toplamanız çok daha kolay olacaktır.[/QUOTE]
Usta sen direk mevzuyu kestirip atmışın , türler neden uyumsuz açıklama istemedim sadece lepistes japonla uyumludur veya uyumsuzdur gibi birşey bekliyorum , kompresör dediğim şey hava üfleyen alet filtresi falan var ondan bahsediyorum.[EDIT]MrDK,2016-08-27 18:35:20[/EDIT]
[QUOTE=Halil1906]O akvaryumda sadece lepistes bakabilirsin diğerlerine yazık etmeden elden çıkar[/QUOTE]
Neden sadece lepistes ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
