ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Albruz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2016 21:00
Son Ziyaret:
28 Şubat 2026 16:36
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eren Özdal
Doğum Tarihi:
10 Ekim 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30x30x30 küp
SON 5 MESAJI
Küp
Merhaba. Şuan ada tarzı bitkili akvaryum kurulumu için malzeme listesi çıkartırken sizin açtığınız konuyu gördüm. Gerçekten yorumlarda söylendiği kadar hakkını vermişsiniz nazar değmesin :) Bende elinizde bir fiyat listesi varsa eğer öğrenmek isterim. Bakarsınız sizin yolunuzdan ilerlerim . İyi akşamlar iyi hobiler[:nazar:]
Merhaba. Şuan ada tarzı bitkili akvaryum kurulumu için malzeme listesi çıkartırken sizin açtığınız konuyu gördüm. Gerçekten yorumlarda söylendiği kadar hakkını vermişsiniz nazar değmesin :) Bende elinizde bir fiyat listesi varsa eğer öğrenmek isterim. Bakarsınız sizin yolunuzdan ilerlerim . İyi akşamlar iyi hobiler[:nazar:]
İstanbul'da Akvaryum Seti Yaptırmak İçin Tavsiye
Alper bey merhaba. Bana da özelden bilgileri iletebilirmisiniz bende cama cam akvaryum yaptırmak istiyorumda beta akvaryumlada bi görüşeyim. İyi günler
Alper bey merhaba. Bana da özelden bilgileri iletebilirmisiniz bende cama cam akvaryum yaptırmak istiyorumda beta akvaryumlada bi görüşeyim. İyi günler
Bitkili Akvaryum Sürecim
[QUOTE=Gokayb]4 Saat kapalı 4 saat acık 12 saat yapar günde. bunu 8 lere falan düşürmeniz lazım ışık süresi fazla
[/QUOTE]
Tmmdır gökhan bey pekı bunu gun ıcerısınde hangı saatlere yaymam gerekıyor. Ve 64V ısık gucune sahıbım buda sanırım lt basına 1V dusuyor. Suanda havalarda sıcak oldugu ıcın suyum gerektıgınde fazla ısınıyor 30 derecenın ustune cıkıyor. Bunun ıcın bır onerınız varmı acaba. Kayalarda yosunlasmalar basladı florasanları taktıktan sonra aslında guzel gozukmeyede basladı fakat daha sonra bunlar bıtkıler ve akvaryum suyu ıcın bır sıkıntı teşkıl edıcekmıdır.Camlarda olusan yosunları su değişimlerinden once sılıp suyu degıstıyorum. 3 veya 4 gunde bır su degısımı yapıyorum 20 lt olarak. Ama su degısımınden sonra bakterı kulturu eklemem gerekıyormu ben suan kullanmıyorum sadece akvaryum kurulumunda kullanmıstım.
[QUOTE=Gokayb]4 Saat kapalı 4 saat acık 12 saat yapar günde. bunu 8 lere falan düşürmeniz lazım ışık süresi fazla
[/QUOTE]
Tmmdır gökhan bey pekı bunu gun ıcerısınde hangı saatlere yaymam gerekıyor. Ve 64V ısık gucune sahıbım buda sanırım lt basına 1V dusuyor. Suanda havalarda sıcak oldugu ıcın suyum gerektıgınde fazla ısınıyor 30 derecenın ustune cıkıyor. Bunun ıcın bır onerınız varmı acaba. Kayalarda yosunlasmalar basladı florasanları taktıktan sonra aslında guzel gozukmeyede basladı fakat daha sonra bunlar bıtkıler ve akvaryum suyu ıcın bır sıkıntı teşkıl edıcekmıdır.Camlarda olusan yosunları su değişimlerinden once sılıp suyu degıstıyorum. 3 veya 4 gunde bır su degısımı yapıyorum 20 lt olarak. Ama su degısımınden sonra bakterı kulturu eklemem gerekıyormu ben suan kullanmıyorum sadece akvaryum kurulumunda kullanmıstım.
Bitkili Akvaryum Sürecim
[QUOTE=Gokayb]Selam Öncelikle florasanlarını değiştirmeni öneririm. Parvula co2 ister. Ama moss türleri icin gerek yok. Muhtemelen iyi bağlamadığın icin ufak ufak parçalanıyorlar.
Işıklandırma süren ne kadar?[/QUOTE]
merhabalar co2 baglamayı dusunuyorum tabıkı fakat co2 tam ayarlanmadıgı zaman canlılar ıcın olumcul tehlıkesı olabılıyormus onuda bıraz arastırıp en kısa zamanda co2 kullanmaya baslıyacagım.
Işıklandırma surem 4 saat kapalı 4 saat acık seklınde. Bırde florasanlarımda yanlıslıkmı var acaba .
[QUOTE=Fırat murat]Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Benim fikrim pengasusları cıkarmanız olcak hacim yetersiz o balıklar için[/QUOTE]
Pengasuslarımı aldıgım zaman neon tetralardan bır tık buyuktu fakat cok hızlı buyuyorlar onları en kısa zamanda cıkartıcam elımden.
[QUOTE=GÜRKAN68]Merhaba hayırlı olsun. Akvaryum dizaynınız bence çok güzel olmuş[:nazar:] tebrik ederim[:iyi:]. Orta ağırlı bitkilendirme yapmışsınız florasanlarda ortada ise bu yüzden bence bitkileriniz için ışıklandırmanız yeterli. Ekipmanlarda yazmamışsınız bir zamanlayıcınız yoksa almanızı ve onunla ihtiyaç doğrultusunda belirli süre ışıklandırma yapmanızı öneririm. Ayrıca misket gübreler kökten besin sağlıyor. Buna ilave olarak genel amaçlı mikro besin sıvı gübre takviyesi yapmanızda iyi olacaktır. Düzenli su değişimi yapmak gereklidir ve iyi gelecektir. Midye bence bitkili akvaryuma olmaz. Midye kum altına gömülüp hareket ediyor. Kuvvetli bir canlı. Kayaları yerinden oynattığına bitkileri söktüğüne şahit oldum. Ayrıca nitrat emiyor diye biliyorum ki bitkili akvaryumda bitkilerin ihtiyacı kadar nitrat bulunması gerekir. Birde soğuk su canlısı sıcaklık artınca ömrü kısalıyor gömüldüğü yerde ölürse suyun bozulmasına neden olabilir. Sağlıklı mutlu hobiler dilerim.[/QUOTE]
Isıklandırmayı yaparken akvaryum kapagım kucuk geldıgı ıcın kendım bır akvaryum kapagı yaptım ve suya esıt sekılde ısık vermesı ıcın florasanları ona gore yerlestırdım yanı suyun her noktasına aynı ısık sıddetı verıyor dıe tahmın edıyorum :D Dızılımı o sekılde yaptım. Mıdye ıse cok ovulen bır canlıydı sudakı zararlı bakterılerı tuttugunu ve suyu temızledıgını okumustum o yuzden 1 adet edındım ve akvaryuma koydugum zaman bıraz yer degıstırdı fakat suan gunlerdır sabıt ve hıc kıpırdamıyor ama dedıgınız gıbı bıtkıler ıcın gereklı besınlerıde emıyorsa onunda bır caresıne bakıcagım tesekkurler bılgılendırmenız ıcın.
[QUOTE=mertaly]Akvaryum görsel olarak fena değil hoş, pengasusları çıkartmanız diğer canlılarınız için daha sağlıklı olacaktır bence en kısa zamanda onları çıkartıp yerine farklı türlerde tetra eklemeniz daha sağlıklı ve güzek olacaktır. Midyeyide çıkarmanız bitkileriniz için daha sağlıklı olacaktır.[/QUOTE]
Sanırım bende yenı baslayan bazı hobıcıler gıbı bır hataya dustum gozume guzel gelen canlıları akvaryuma doldurdum :) Ama benım ıcın onemlı olan bıtkılerın gelısımını gormek gerekırse canlıların hepsını cıkartabılırım :)
[QUOTE=ringo]Sağladığınız ışık gözönüne alındığında karbondioksit edinmelisiniz.
Ya da daha az ışık verip kolay bir iki bitki türünü uzun bir zamanda sabırla büyütmeyi hedeflemelisiniz. Bitkinin ışıktan sonra en önemli ihtiyacı karbondioksittir. Işık olmadan bitki olmayacağı gibi karbon olmadan da bitki olmaz. Ama az ışık verirsiniz az bitki vardır, balıklar ve biyolojik filtrasyondan bir miktar karbondioksit sağlanır ve onunla yetinirsiniz uzun bir sabırla kolay bazı bitkilerde ilerleme sağlarsınız bu ayrı olaydır. Kısacası karbondioksit edinmeniz gerek.
Canlılar noktasında arkadaşların tavsiyelerini değerlendirmeniz de yerinde olacaktır.[/QUOTE]
Co2 sıstem ıcın bıraz malıyet gerekıyor ve akvaryumu kurarkende bı okadar malıyet gerekıyordu.Suan oncelıklerım arasında dıs fıltre almak var fakat co2 sıstemıde en kısa surede edınecegım. Bırde bırsey daha sormak ıstıyorum.Tekel kamyonunda dagıtım yapan bır tanıdıgım var ve bazı konularda bu tekel tuplerının dolu olarak alınıp kullanıldıgını gormustum. Fakat ben tanıdıgıma sordugum zaman bunların ıcınde zehırlı gaz var dedı ve akvaryuma kullanılmaz dıe bır cvp aldım . Tekel'ın kullandıgı tuplerın ıcınde co2 yokmu veya baska gazlarda kullanılıyormu. Sadece co2 var ıse tupu edınmem kolay olucaktır 10 tl gıbı bır fıyata dolusunu verebılecegını soyledı. Tupu temın ettıgım zaman sızlerden yıne bılgı edınerek gereklı malzemelerı toplayabılırım cunku fıyatı neredeyse yarıya dusuyor.
[QUOTE=Gokayb]Selam Öncelikle florasanlarını değiştirmeni öneririm. Parvula co2 ister. Ama moss türleri icin gerek yok. Muhtemelen iyi bağlamadığın icin ufak ufak parçalanıyorlar.
Işıklandırma süren ne kadar?[/QUOTE]
merhabalar co2 baglamayı dusunuyorum tabıkı fakat co2 tam ayarlanmadıgı zaman canlılar ıcın olumcul tehlıkesı olabılıyormus onuda bıraz arastırıp en kısa zamanda co2 kullanmaya baslıyacagım.
Işıklandırma surem 4 saat kapalı 4 saat acık seklınde. Bırde florasanlarımda yanlıslıkmı var acaba .
[QUOTE=Fırat murat]Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Benim fikrim pengasusları cıkarmanız olcak hacim yetersiz o balıklar için[/QUOTE]
Pengasuslarımı aldıgım zaman neon tetralardan bır tık buyuktu fakat cok hızlı buyuyorlar onları en kısa zamanda cıkartıcam elımden.
[QUOTE=GÜRKAN68]Merhaba hayırlı olsun. Akvaryum dizaynınız bence çok güzel olmuş[:nazar:] tebrik ederim[:iyi:]. Orta ağırlı bitkilendirme yapmışsınız florasanlarda ortada ise bu yüzden bence bitkileriniz için ışıklandırmanız yeterli. Ekipmanlarda yazmamışsınız bir zamanlayıcınız yoksa almanızı ve onunla ihtiyaç doğrultusunda belirli süre ışıklandırma yapmanızı öneririm. Ayrıca misket gübreler kökten besin sağlıyor. Buna ilave olarak genel amaçlı mikro besin sıvı gübre takviyesi yapmanızda iyi olacaktır. Düzenli su değişimi yapmak gereklidir ve iyi gelecektir. Midye bence bitkili akvaryuma olmaz. Midye kum altına gömülüp hareket ediyor. Kuvvetli bir canlı. Kayaları yerinden oynattığına bitkileri söktüğüne şahit oldum. Ayrıca nitrat emiyor diye biliyorum ki bitkili akvaryumda bitkilerin ihtiyacı kadar nitrat bulunması gerekir. Birde soğuk su canlısı sıcaklık artınca ömrü kısalıyor gömüldüğü yerde ölürse suyun bozulmasına neden olabilir. Sağlıklı mutlu hobiler dilerim.[/QUOTE]
Isıklandırmayı yaparken akvaryum kapagım kucuk geldıgı ıcın kendım bır akvaryum kapagı yaptım ve suya esıt sekılde ısık vermesı ıcın florasanları ona gore yerlestırdım yanı suyun her noktasına aynı ısık sıddetı verıyor dıe tahmın edıyorum :D Dızılımı o sekılde yaptım. Mıdye ıse cok ovulen bır canlıydı sudakı zararlı bakterılerı tuttugunu ve suyu temızledıgını okumustum o yuzden 1 adet edındım ve akvaryuma koydugum zaman bıraz yer degıstırdı fakat suan gunlerdır sabıt ve hıc kıpırdamıyor ama dedıgınız gıbı bıtkıler ıcın gereklı besınlerıde emıyorsa onunda bır caresıne bakıcagım tesekkurler bılgılendırmenız ıcın.
[QUOTE=mertaly]Akvaryum görsel olarak fena değil hoş, pengasusları çıkartmanız diğer canlılarınız için daha sağlıklı olacaktır bence en kısa zamanda onları çıkartıp yerine farklı türlerde tetra eklemeniz daha sağlıklı ve güzek olacaktır. Midyeyide çıkarmanız bitkileriniz için daha sağlıklı olacaktır.[/QUOTE]
Sanırım bende yenı baslayan bazı hobıcıler gıbı bır hataya dustum gozume guzel gelen canlıları akvaryuma doldurdum :) Ama benım ıcın onemlı olan bıtkılerın gelısımını gormek gerekırse canlıların hepsını cıkartabılırım :)
[QUOTE=ringo]Sağladığınız ışık gözönüne alındığında karbondioksit edinmelisiniz.
Ya da daha az ışık verip kolay bir iki bitki türünü uzun bir zamanda sabırla büyütmeyi hedeflemelisiniz. Bitkinin ışıktan sonra en önemli ihtiyacı karbondioksittir. Işık olmadan bitki olmayacağı gibi karbon olmadan da bitki olmaz. Ama az ışık verirsiniz az bitki vardır, balıklar ve biyolojik filtrasyondan bir miktar karbondioksit sağlanır ve onunla yetinirsiniz uzun bir sabırla kolay bazı bitkilerde ilerleme sağlarsınız bu ayrı olaydır. Kısacası karbondioksit edinmeniz gerek.
Canlılar noktasında arkadaşların tavsiyelerini değerlendirmeniz de yerinde olacaktır.[/QUOTE]
Co2 sıstem ıcın bıraz malıyet gerekıyor ve akvaryumu kurarkende bı okadar malıyet gerekıyordu.Suan oncelıklerım arasında dıs fıltre almak var fakat co2 sıstemıde en kısa surede edınecegım. Bırde bırsey daha sormak ıstıyorum.Tekel kamyonunda dagıtım yapan bır tanıdıgım var ve bazı konularda bu tekel tuplerının dolu olarak alınıp kullanıldıgını gormustum. Fakat ben tanıdıgıma sordugum zaman bunların ıcınde zehırlı gaz var dedı ve akvaryuma kullanılmaz dıe bır cvp aldım . Tekel'ın kullandıgı tuplerın ıcınde co2 yokmu veya baska gazlarda kullanılıyormu. Sadece co2 var ıse tupu edınmem kolay olucaktır 10 tl gıbı bır fıyata dolusunu verebılecegını soyledı. Tupu temın ettıgım zaman sızlerden yıne bılgı edınerek gereklı malzemelerı toplayabılırım cunku fıyatı neredeyse yarıya dusuyor.
Bitkili Akvaryum Sürecim
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33975_070820162313291.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33975_070820162316581.jpg[/IMG]
İyi Akşamlar. İlk kez bır bıtkılı akvaryum kurmayı denıyorum pek bır bılgım oldugu soylenemez fakat zamanla bu hobı uzerınde epeyce bılgı sahıbı olan üstadlardan bılgı alarak kendımı gelıstırmeyı planlıyorum. Bu surecte hem arastırarak hemde burdan sızlere danısarak ınsallah bende ılerleme kaydedecegım.
Akvaryumum:
Boyut: 70x45x35
Aydınlatma: 3 adet florasan mevcut 2 adet t5 24V 1adet T8 18V (pembe beyaz renklı)
Taban : Tabanda 20 lt bıtkı kumum mevcut
Gübre : jbl taban gubre kullandım 7 adet
Canlı : 8 adet neon tetra
6 adet pengasus
4 adet çöpçü
4 adette vatosum var ( 5-6 cm)
2 adet zebra
1 adet canlı midye mevcut
Bitki : Bitki olarak parvulalarım vardı fakat curuduler hıc gelısme goremedım [:(] Güllerim sanırım akvaryuma tek adapte olan bıtkım her hafta buduyorum. Ağac fıgurlerınde kullandıgım mosslarım var fakat çürüyorlar.su üstü bitkilerim mevcut. Çam ve adını bılmedıgım bır kac bıtkı turum daha var
Tankım ıcın kullanmam gereken takvıyeler nelerdır. co2 kullanmadan nasıl bıtkılerımın curumesını durdurabılırım.
Her hobıcının yorumuna acıgım ıyı veya kotu fark etmez hepsı benım ıcın onemlıdır.Herkeze ıyı hobıler :)
[url=http://hizliresim.com/RQLX9o][img]http://i.hizliresim.com/RQLX9o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/Nk63kP][img]http://i.hizliresim.com/Nk63kP.jpg[/img][/url]
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33975_070820162313291.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33975_070820162316581.jpg[/IMG]
İyi Akşamlar. İlk kez bır bıtkılı akvaryum kurmayı denıyorum pek bır bılgım oldugu soylenemez fakat zamanla bu hobı uzerınde epeyce bılgı sahıbı olan üstadlardan bılgı alarak kendımı gelıstırmeyı planlıyorum. Bu surecte hem arastırarak hemde burdan sızlere danısarak ınsallah bende ılerleme kaydedecegım.
Akvaryumum:
Boyut: 70x45x35
Aydınlatma: 3 adet florasan mevcut 2 adet t5 24V 1adet T8 18V (pembe beyaz renklı)
Taban : Tabanda 20 lt bıtkı kumum mevcut
Gübre : jbl taban gubre kullandım 7 adet
Canlı : 8 adet neon tetra
6 adet pengasus
4 adet çöpçü
4 adette vatosum var ( 5-6 cm)
2 adet zebra
1 adet canlı midye mevcut
Bitki : Bitki olarak parvulalarım vardı fakat curuduler hıc gelısme goremedım [:(] Güllerim sanırım akvaryuma tek adapte olan bıtkım her hafta buduyorum. Ağac fıgurlerınde kullandıgım mosslarım var fakat çürüyorlar.su üstü bitkilerim mevcut. Çam ve adını bılmedıgım bır kac bıtkı turum daha var
Tankım ıcın kullanmam gereken takvıyeler nelerdır. co2 kullanmadan nasıl bıtkılerımın curumesını durdurabılırım.
Her hobıcının yorumuna acıgım ıyı veya kotu fark etmez hepsı benım ıcın onemlıdır.Herkeze ıyı hobıler :)
[url=http://hizliresim.com/RQLX9o][img]http://i.hizliresim.com/RQLX9o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/Nk63kP][img]http://i.hizliresim.com/Nk63kP.jpg[/img][/url]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
