ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Clasic48
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2016 13:35
Son Ziyaret:
12 Mayıs 2020 17:10
Toplam Mesaj:
45 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuz Esen
Doğum Tarihi:
15 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Mugla
Meslek:
Bilgisayar Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kıvırma sanatı kalçada hoş duran bir eylemdir, Bunu hayatınıza taşımayın.
SON 10 MESAJI
Resun 2800lt Uv'li Yorumlar
Arkadaşlar merhaba ben bu filtreyi aldım saatte 2800 litre su arıtıyormuş uv sistemli sizce nasıl ? Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlardan yorum alabilir miyim.
Arkadaşlar merhaba ben bu filtreyi aldım saatte 2800 litre su arıtıyormuş uv sistemli sizce nasıl ? Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlardan yorum alabilir miyim.
170*60*60
[QUOTE=Tunc Berk]Tabana kayıt atılmasını faydalı buluyorum.[/QUOTE]
Tabanda kayıt var Tunç bey. Akvaryum nasıl olmuş sizin görüşleriniz önemli benim için diğer konumda tartışmıştık bu konuyu yardımcı olmuştunuz çok.
[QUOTE=kdeniz]
Güle güle kullanın, ancak bu fotoda en 60 görünmüyor, fotodamı bir sıkıntı var.
[/QUOTE]
Fotoda biraz küçük çıkmış sanırım ondan. :)
[QUOTE=Tunc Berk]Tabana kayıt atılmasını faydalı buluyorum.[/QUOTE]
Tabanda kayıt var Tunç bey. Akvaryum nasıl olmuş sizin görüşleriniz önemli benim için diğer konumda tartışmıştık bu konuyu yardımcı olmuştunuz çok.
[QUOTE=kdeniz]
Güle güle kullanın, ancak bu fotoda en 60 görünmüyor, fotodamı bir sıkıntı var.
[/QUOTE]
Fotoda biraz küçük çıkmış sanırım ondan. :)
170*60*60
Merhaba arkadaşlar yeni akvaryumum bitmek üzere sizlerle paylaşmak istedim. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0008.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0007.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0005.JPG[/IMG]
Özelliker
10 mm cam
Rodajlama işlemi yapıldı
Kuşak işlemi devam ediyor üstlere de kuşak yapılacak 2 3 kat daha silikon çekilecek
Silikon olarak sista akvaryum kullanıldı 3 tüp silikon
Extra clear cam kullanıldı
ölçüler 170*60*60
Son olarak sadece ankastre kaldı altına dolap ve üstüne kapağı oda marangozda yapılıyor onunda resimlerini paylaşacağım... [:D]
[8)][EDIT]Oguzzesenn,2016-04-21 16:24:58[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar yeni akvaryumum bitmek üzere sizlerle paylaşmak istedim. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0008.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0007.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0005.JPG[/IMG]
Özelliker
10 mm cam
Rodajlama işlemi yapıldı
Kuşak işlemi devam ediyor üstlere de kuşak yapılacak 2 3 kat daha silikon çekilecek
Silikon olarak sista akvaryum kullanıldı 3 tüp silikon
Extra clear cam kullanıldı
ölçüler 170*60*60
Son olarak sadece ankastre kaldı altına dolap ve üstüne kapağı oda marangozda yapılıyor onunda resimlerini paylaşacağım... [:D]
[8)][EDIT]Oguzzesenn,2016-04-21 16:24:58[/EDIT]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Hayır olmaz. Sump kule sistemi diye bakarsan mantığını kaparsın. Ben pvc borudan yaptım taşmıyor. Fizik her yerde fiziktir.[:D]
Burada bir örnek sump var. Kafanda bir şeyler oluşması için faydalı olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karisik_erkek_malawi_show_--_sump_resimleri_eklendi_k654902.asp[/URL]
Delik 50 mm uygun gibi[:geek:]
Bu da sump kulesi örneği. Su seviyesi boru hizasına geldiği zaman akış duruyor ve taşma olmuyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/20150210_142628.jpg[/IMG]
[/QUOTE][:)))][:)))][:)))]
O borunun durumu ne öyle [:)))] [:D][:D][:D] Peki diğer ucu nerde borunun ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayır olmaz. Sump kule sistemi diye bakarsan mantığını kaparsın. Ben pvc borudan yaptım taşmıyor. Fizik her yerde fiziktir.[:D]
Burada bir örnek sump var. Kafanda bir şeyler oluşması için faydalı olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karisik_erkek_malawi_show_--_sump_resimleri_eklendi_k654902.asp[/URL]
Delik 50 mm uygun gibi[:geek:]
Bu da sump kulesi örneği. Su seviyesi boru hizasına geldiği zaman akış duruyor ve taşma olmuyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/20150210_142628.jpg[/IMG]
[/QUOTE][:)))][:)))][:)))]
O borunun durumu ne öyle [:)))] [:D][:D][:D] Peki diğer ucu nerde borunun ?
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Ezbere konuşmayayım. Ben deldirmeden sistem yaptım.[:lol:]
Hacime göre falan bir bakmak araştırmak, sormak soruşturmak lazım. Ucuna vana bağlasakta ezbere yapmayalım.[/QUOTE]
Bende delmek istemiyorum aslında ama boruda dışardan görünürse kötü görüntü olur. Ayriyetten çok kafama takılıyor bir şey sorucam oldu ki elektrikler gitti su akacak sürekli aşşağı taşma yapmaz mı sump sisteminde ? [:lol:]
[QUOTE=Tunc Berk]Ezbere konuşmayayım. Ben deldirmeden sistem yaptım.[:lol:]
Hacime göre falan bir bakmak araştırmak, sormak soruşturmak lazım. Ucuna vana bağlasakta ezbere yapmayalım.[/QUOTE]
Bende delmek istemiyorum aslında ama boruda dışardan görünürse kötü görüntü olur. Ayriyetten çok kafama takılıyor bir şey sorucam oldu ki elektrikler gitti su akacak sürekli aşşağı taşma yapmaz mı sump sisteminde ? [:lol:]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=JapoJupo][B]TRC Helio Clear [/B] cam şu an dünyanın en kaliteli camlarından birisidir.Bildiğim kadarıyla bunu ülkemizde Trakya Cam firması üretiyor.Cam konusunda dünyanın sayılı firmalarındandır.
Size akvaryumu yapacak kişi bu camı mı kullanacak bilmem.Piyasada clear, extra clear v.s. bir sürü cam çeşidi var.Bir sorun isterseniz camı hangi firmadan almış? Trakya Cam ise (ki villa için alınmış kaliteli bir şey olmalı diye düşünüyorum) bahsettiğim cam olabilir.[/QUOTE]
Trakyadan geliyormuş camlar helio extra clear cam söylediğiniz gibi. Hatta bana camı gösterdi bi kaç örnek koydu önüme extra camıda koydu kendin bak dedi zaten oraya gittiğimizde bi otocamcı arkadaş vardı yanımızda.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:54:42[/EDIT]
[QUOTE=JapoJupo][B]TRC Helio Clear [/B] cam şu an dünyanın en kaliteli camlarından birisidir.Bildiğim kadarıyla bunu ülkemizde Trakya Cam firması üretiyor.Cam konusunda dünyanın sayılı firmalarındandır.
Size akvaryumu yapacak kişi bu camı mı kullanacak bilmem.Piyasada clear, extra clear v.s. bir sürü cam çeşidi var.Bir sorun isterseniz camı hangi firmadan almış? Trakya Cam ise (ki villa için alınmış kaliteli bir şey olmalı diye düşünüyorum) bahsettiğim cam olabilir.[/QUOTE]
Trakyadan geliyormuş camlar helio extra clear cam söylediğiniz gibi. Hatta bana camı gösterdi bi kaç örnek koydu önüme extra camıda koydu kendin bak dedi zaten oraya gittiğimizde bi otocamcı arkadaş vardı yanımızda.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:54:42[/EDIT]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Evet ekstra cam biraz daha pahalı. Yanlış hatırlamıyorsam demir oksitdi galiba o yok o camlarda o nedenle beyaz oluyor. Renkleri çok daha iyi gösteriyor. Delik işi basit tankı yapsında sumpta basit. Şu an telden giriyorum benden önce biri yazmazsa örnekler bulup paylaşırım. Kolay iş onlar.[/QUOTE]
Ben size uyarım Tunç bey sonuçta çok yardımcı oldunuz diğer arkadaşlarda oldu ama siz ilgilendiniz baya.[:iyi:]
[QUOTE=Tunc Berk]Ne kadar çok o kadar iyi. 100 40 40 mesela harika olur.[:D][/QUOTE]
Deliğin çapı ne kadar olsun ?
[QUOTE=Tunc Berk]Evet ekstra cam biraz daha pahalı. Yanlış hatırlamıyorsam demir oksitdi galiba o yok o camlarda o nedenle beyaz oluyor. Renkleri çok daha iyi gösteriyor. Delik işi basit tankı yapsında sumpta basit. Şu an telden giriyorum benden önce biri yazmazsa örnekler bulup paylaşırım. Kolay iş onlar.[/QUOTE]
Ben size uyarım Tunç bey sonuçta çok yardımcı oldunuz diğer arkadaşlarda oldu ama siz ilgilendiniz baya.[:iyi:]
[QUOTE=Tunc Berk]Ne kadar çok o kadar iyi. 100 40 40 mesela harika olur.[:D][/QUOTE]
Deliğin çapı ne kadar olsun ?
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Sump sisteminin ölçülerini ne yapalım Tunç bey ne önerirsiniz ?
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Sump sisteminin ölçülerini ne yapalım Tunç bey ne önerirsiniz ?
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Kendisi Bodrumun en iyi ustalarından daha önce çok akvaryum yapmış referansları var ama sump sistemi hakkında onunda pek bilgisi yok daha önce duydum ama öyle yapmadım dedi beraber yapıcaz artık onuda burda seninle dedi araştırıcaz o konuyu delikte karar veremedik ama sump sistemini bilmediği için haliyle deliğin yerini bana bırakıyor. Bana extra camı kullandığımızda görürsün normal akvaryumla arasındaki farkı herşey çok daha net olacak bir de beyaz ışık verirsen mükemmel olur dedi baya pahalı bir cammış.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:41:24[/EDIT]
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Kendisi Bodrumun en iyi ustalarından daha önce çok akvaryum yapmış referansları var ama sump sistemi hakkında onunda pek bilgisi yok daha önce duydum ama öyle yapmadım dedi beraber yapıcaz artık onuda burda seninle dedi araştırıcaz o konuyu delikte karar veremedik ama sump sistemini bilmediği için haliyle deliğin yerini bana bırakıyor. Bana extra camı kullandığımızda görürsün normal akvaryumla arasındaki farkı herşey çok daha net olacak bir de beyaz ışık verirsen mükemmel olur dedi baya pahalı bir cammış.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:41:24[/EDIT]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Daha çok güçlendirmek için yapacaklarmış her neyse bu defa istediğimiz gibi oldu artık. :) Evet bulunduğum yerde yaptırıyorum ama benim akvaryumu yapan kişiye daha önce bir güzelliğim olmuş bilmeden o yüzden bu rakama yapılıyor ve bir Villa için gelen camlardan kullanılacakmış. Extra clear camın kat kat daha iyi olduğunu söyledi kendisi. Normalde böyle br akvaryumu 1.400 den aşşağı kimse yapmaz dedi doğrumudur ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Şuan tek soru işareti Sump için deliği nereye açalım ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Daha çok güçlendirmek için yapacaklarmış her neyse bu defa istediğimiz gibi oldu artık. :) Evet bulunduğum yerde yaptırıyorum ama benim akvaryumu yapan kişiye daha önce bir güzelliğim olmuş bilmeden o yüzden bu rakama yapılıyor ve bir Villa için gelen camlardan kullanılacakmış. Extra clear camın kat kat daha iyi olduğunu söyledi kendisi. Normalde böyle br akvaryumu 1.400 den aşşağı kimse yapmaz dedi doğrumudur ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Şuan tek soru işareti Sump için deliği nereye açalım ?
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
