ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yigitksm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Kasım 2014 04:40
Son Ziyaret:
4 Saat 58 Dakika önce
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğit kesim
Doğum Tarihi:
28 Şubat 1993
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Apistogramma atahualpa
Loading..
SON 9 MESAJI
Negro’nun Bir Kolu/Aiuana Deresi Biyotopu
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Teşekkür ederim Kerem. Sadece apistolar değil, diğer türlerden de bol çeşit olsa ve rahatça dilediğimiz bölgenin biyotopunu yapabilsek.
H2SO4 suda 2H2O ve 2H3O olarak tamamen çözünür. İletkenliği artırır. Ro su kullandığım için ve değişim suyunu (10 litre ro su) ayarladığım için 15-20 ppm seviyelerine getiriyor suyu. Hiçbir zararını görmedim. Neredeyse üç yıldır su hazırlamak için kullanıyorum. Su kimyası ile ilgili bilgisi ve ekipmanı olmayan kimsenin asit kullanmasını tavsiye etmediğimi not düşeyim.
80 litreye çok rahat yettiğini söyleyeyim. Filtre içerisinde de yeterli alan mevcut.[/QUOTE]
10 litre değişim suyuna (ro) kaç ml H2SO4 kullanıyorsunuz acaba?
Ve ph ı ne düzeyde düşürüyor?
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Teşekkür ederim Kerem. Sadece apistolar değil, diğer türlerden de bol çeşit olsa ve rahatça dilediğimiz bölgenin biyotopunu yapabilsek.
H2SO4 suda 2H2O ve 2H3O olarak tamamen çözünür. İletkenliği artırır. Ro su kullandığım için ve değişim suyunu (10 litre ro su) ayarladığım için 15-20 ppm seviyelerine getiriyor suyu. Hiçbir zararını görmedim. Neredeyse üç yıldır su hazırlamak için kullanıyorum. Su kimyası ile ilgili bilgisi ve ekipmanı olmayan kimsenin asit kullanmasını tavsiye etmediğimi not düşeyim.
80 litreye çok rahat yettiğini söyleyeyim. Filtre içerisinde de yeterli alan mevcut.[/QUOTE]
10 litre değişim suyuna (ro) kaç ml H2SO4 kullanıyorsunuz acaba?
Ve ph ı ne düzeyde düşürüyor?
Negro’nun Bir Kolu/Aiuana Deresi Biyotopu
Doğadaki belli bir alanı akvaryum içerisinde yaşatan o doğallığı ve gerçeklik hissini yakalayan ve yansıtan tasarımlar insanı gerçekten iyi hissettiriyor. İzlerken sanki "ordaymışsın" hissi oluşuyorsa en büyük ödül bu olmalı insana.
Tebrikler[:iyi:]
Doğadaki belli bir alanı akvaryum içerisinde yaşatan o doğallığı ve gerçeklik hissini yakalayan ve yansıtan tasarımlar insanı gerçekten iyi hissettiriyor. İzlerken sanki "ordaymışsın" hissi oluşuyorsa en büyük ödül bu olmalı insana.
Tebrikler[:iyi:]
Son İnka Apistogramma Atahualpa Tankı
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Yiğit kardeşim öncelikle tekrar hoşgeldin 🤗
“Bizimkisi bir Aşk hikayesi” diyorsun gibime geldi 😍
Erkeğin çektiği zulme gelince sana biraz önce dediğim gibi; Ben ölmedim , onada bişey olmaz herhalde ! 🤣🤣🤣
Soyları daim olsun inşallah 🙏
Seni görmek beni gerçekten çok mutlu etti, kendine iyi bak güzel kardeşim 🤗
[/QUOTE]
Teşekkür ederim iyi dileklerin için [:nazar:] Bu hobi öyle bir şey ki bir gün mutlaka geri dönüyorsun :)
[QUOTE=Cem Altay]Harika bir kurulum..
Elinize sağlık[:nazar:] [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, güzel yorumunuz için [:)]
Tankta haberler pek iyi değil. Annenin erkeğe agresifliği son buldu, renk de üreme renginden çıktı gibi.
Yumurtaların akibeti bilinmiyor. Minikler serbest yüzüşe geçmedi.
Elma salyangozundan şüphelenmek istiyorum ama yumurta bıraktığı yere girme potansiyeli yoktu elmanın.
Dişinin ilk yumurtlama Tecrübesizliği diyerek, önümüzdeki maçlara bakacağız.
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Yiğit kardeşim öncelikle tekrar hoşgeldin 🤗
“Bizimkisi bir Aşk hikayesi” diyorsun gibime geldi 😍
Erkeğin çektiği zulme gelince sana biraz önce dediğim gibi; Ben ölmedim , onada bişey olmaz herhalde ! 🤣🤣🤣
Soyları daim olsun inşallah 🙏
Seni görmek beni gerçekten çok mutlu etti, kendine iyi bak güzel kardeşim 🤗
[/QUOTE]
Teşekkür ederim iyi dileklerin için [:nazar:] Bu hobi öyle bir şey ki bir gün mutlaka geri dönüyorsun :)
[QUOTE=Cem Altay]Harika bir kurulum..
Elinize sağlık[:nazar:] [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, güzel yorumunuz için [:)]
Tankta haberler pek iyi değil. Annenin erkeğe agresifliği son buldu, renk de üreme renginden çıktı gibi.
Yumurtaların akibeti bilinmiyor. Minikler serbest yüzüşe geçmedi.
Elma salyangozundan şüphelenmek istiyorum ama yumurta bıraktığı yere girme potansiyeli yoktu elmanın.
Dişinin ilk yumurtlama Tecrübesizliği diyerek, önümüzdeki maçlara bakacağız.
Pellia Moss Hakkında Bilgisi Olan ?
[QUOTE=Barack]Cevapladığınız için çok ama çok teşekkür ederim, peki moss bu şekilde yetiştirilebilir mi ? Onun hakkında fikir sahibi misiniz acaba ?[/QUOTE]
rica ederim. pellia moss un biraz gübre hassasiyeti var yani sıvı gübre kullanıyorsanız dozajı iyi ayarlamanız gerek, yanmaması açısından.
Onun dışında bol ışıkta güzel gelişen bir moss çeşidi. Tele sarılan moss gelişir bu konuda bir sorun yok.
[QUOTE=Barack]Cevapladığınız için çok ama çok teşekkür ederim, peki moss bu şekilde yetiştirilebilir mi ? Onun hakkında fikir sahibi misiniz acaba ?[/QUOTE]
rica ederim. pellia moss un biraz gübre hassasiyeti var yani sıvı gübre kullanıyorsanız dozajı iyi ayarlamanız gerek, yanmaması açısından.
Onun dışında bol ışıkta güzel gelişen bir moss çeşidi. Tele sarılan moss gelişir bu konuda bir sorun yok.
Ramirezi Uyum Sorunu
Tankınızın ölçüleri, filtrasyonu vb gibi detaylar hakkında daha fazla bilgi verirseniz, sorunun çözümüne dair daha net cevaplar alabilirsiniz.
balıklar yeterli hacimde mi?
Tankınızın ölçüleri, filtrasyonu vb gibi detaylar hakkında daha fazla bilgi verirseniz, sorunun çözümüne dair daha net cevaplar alabilirsiniz.
balıklar yeterli hacimde mi?
Pellia Moss Hakkında Bilgisi Olan ?
SAE nin moss türevlerini yiyeceğini zannetmiyorum, üstünde olan alg ler ile ilgileneceklerdir daha çok.
Forumda yediğini de duydum daha önce ama yemiyor diyenler de oldu
Denemeden bilemezsiniz.
Tankınız çok hoş gözüküyor, keyifli hobiler [EDIT]yigitksm,2022-04-01 06:40:08[/EDIT]
SAE nin moss türevlerini yiyeceğini zannetmiyorum, üstünde olan alg ler ile ilgileneceklerdir daha çok.
Forumda yediğini de duydum daha önce ama yemiyor diyenler de oldu
Denemeden bilemezsiniz.
Tankınız çok hoş gözüküyor, keyifli hobiler [EDIT]yigitksm,2022-04-01 06:40:08[/EDIT]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
Apistogramma atahualpa [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221817321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221818071.jpg[/IMG]
Apistogramma atahualpa [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221817321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221818071.jpg[/IMG]
Son İnka Apistogramma Atahualpa Tankı
Ölçüler: 40x40x40
Canlı Türleri:Apistogramma Atahualpa - Elma Salyangozu
Bitki Türleri: Salvinia Natans , Sagittaria subulata, Phyllanthus Fluitans, Anubias Barteri, Cryptocoryne Wendtii Brown, Echinodorus Amazonicus
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquawing AQ501HF şelale filtre, Smart 200 watt ısıtıcı, 10 watt 3000k- 5 watt 6000k led
Tasarım ve Dekorasyon: ince lav kırığı kum, yati kökü, çınar-meşe yaprakları, kurutulmuş meşe dalları,Kızılağaç kozalakları, Hindistan cevizi kabuğu,
Herkese merhaba;
2018'de bazı sıkıntılardan ötürü başlamadan yarım bırakmak zorunda kaldığım apistogramma türü içimde büyük bir ukte ve üzüntü olmuştu.
4 sene sonra tekrar hobiye dönüş ve üstte detaylarını verdiğim altta ise açıklamalarla tanıtacağım bu güzel tür ile maceraya başlama fırsatını tekrar yakaladım.
Öncelikle bu güzel canlılar için Harun Yıldırım abime teşekkür ediyorum. dostluğumuz eskiye dayanıyor. Bilgi ve birikimi ile katkılarını sürdürmeye devam ediyor hem hobi için , hem apistogramma dünyası için.
40x40x40 ölçülerinde akvaryumu 1 mart gibi kurdum ve blackwater hissiyatını yakalamak için sera blackwater, filtrede peat, yapraklar ve kızılağaç kozalağı ile zenginleştirdim. Yapraklar, kızılağaç kozalağı ve kurumuş meşe dalları ileride oluşacak tortumuz için bu nano tankta büyük zenginlik olacak. Bakteri kültürü için crystalpro bacto feed kullandım. ( firma ile görüştüğüm kadarı ile sadece bakteri besini değil, ilk kurulumda da bakteri oluşturmak için kullanılabiliyor. Firma muadillerine göre çok yoğun bir bakteri kültürü ihva ettiğini söyledi ürünün. 1 hafta gibi bir sürede bakteri kolonisi oluşmuştu. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221735161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221735501.jpg[/IMG]
Kurulumdan 1 hafta sonra 2 adet elma salyangozu giriş yaptı tanka. ( atahualpa çiftinşn tanka girdiğinin ertesi günü biri yaşımını yitirdi. )
tankın esas sahipleri gelmeden su değerlerinin oturduğuna dair emniyet sigortası görevini gördü bu güzel canlılar.
Bitkiler de eklendi. Zeminde herhangi bir gübre kullanılmadı. Sadece düzenli olarak sıvı karbon girişi yapıyorum tanka.
Salvinia natans ve Phyllanthus Fluitans lar ışığı kesip istediğim loş ortamı yaratmama yardımcı oldu
Ön tarafta subulatalar ve wendtii ler , arka planda amazon yer aldı. Anubias ise yati köküne sıkıştırıldı.
Low-tech olması sebebi ile bitkilerin adaptasyon sürecini atlattıktan sonra bir sıkıntı yaşadığını gözlemlemedim. Amazon, subulata gelişimini sürdürmekte. wendtii lerde de yaprak gelişimleri var. Su üstü bitkileri de çoğalıyor ve anubiasda da herhangi bir sıkıntı yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221758421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221759351.jpg[/IMG]
23 mart akşamı atahualpa çifti tanka eklendi. 1-2 gün alışma sürecinden sonra balıklar tankı sahiplendi ve 7x24 kurlaşmaya başladılar. Erkeğin üreme dönemi aldığı agrasif tavrı dişi göğsünde yumuşatıp kuyruk titretme vasıtası "tamam sakin ol" hareketleri tankta herhangi bir kavga ortamı oluşturmasına engel oldu.[^_^]Dişinin kur dönemi aldığı sarı renk, erkeğin ise gösterişli fin leri görülmeye değerdi.[8)]
Çift in beslenme programını oldukça çeşitli tuttum. burun kıvırdıkları ve severek tükettikleri yemler oldu. Yem çeşitliliğinin fazla olması gerektiğine inananlardanım.
Tetra pro algae, NLS Thera A Formula, Tropical soft line America stick, Hikari micro pellets, NLS chiclid formula, Tropical Discus gran wild gibi kuru yemler ile günde 1 bazen 2 defa yemleme yapıyorum. haftada 2 defa da su piresi ve beyaz kurt olarak canlı yemleri var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221810101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221816511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221817321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221818071.jpg[/IMG]
Tanktan güncel bir görüntü :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221827571.jpg[/IMG]
30 mart sabahı ise dişi yati kökü kovuğundan kısa turlar ile ayrılıp tekrar geri dönüyordu .Yumurta dizdiğini anlamam pek zor olmadı. Elma salyangozu olduğu yere geldiğinde bir vuruşta canım elmayı taça göndermesi annelik içgüdülerini gözlemleme açısından iyi hisettirse de garip elma için üzüntü verici idi.[:P] Erkeğe karşı agresif bir tavır gözlemlenmedi.
Su değerlerine gelecek olursak ppm 40 dolaylarında, ph 6-6.5 aralığında seyretmekte. Amonyak 0.5 ppm den az.
Bu sabah ise erkek rengini koyulaştırmış, akvaryumun köşesinde stresli bir halde durmakta idi. Dişinin erkeğe olan zulmünü daha fazla görmek istemediğim için ışıkları yemleme harici açmamaya karar verdim. Erkeği gördüğü yerde kovalıyor ve vuruyor. [:((]
Erkeğin yeme olan ilgisi de bitmiş durumda yemediğini gözlemledim.
Şu an için ayırma gibi bir şey düşünmüyorum. Diğer tank da hazır değil doğrusu.
Yavrular çıktığında konu güncellenecektir.
Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim keyifli hobiler. [:nazar:]
Ölçüler: 40x40x40
Canlı Türleri:Apistogramma Atahualpa - Elma Salyangozu
Bitki Türleri: Salvinia Natans , Sagittaria subulata, Phyllanthus Fluitans, Anubias Barteri, Cryptocoryne Wendtii Brown, Echinodorus Amazonicus
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquawing AQ501HF şelale filtre, Smart 200 watt ısıtıcı, 10 watt 3000k- 5 watt 6000k led
Tasarım ve Dekorasyon: ince lav kırığı kum, yati kökü, çınar-meşe yaprakları, kurutulmuş meşe dalları,Kızılağaç kozalakları, Hindistan cevizi kabuğu,
Herkese merhaba;
2018'de bazı sıkıntılardan ötürü başlamadan yarım bırakmak zorunda kaldığım apistogramma türü içimde büyük bir ukte ve üzüntü olmuştu.
4 sene sonra tekrar hobiye dönüş ve üstte detaylarını verdiğim altta ise açıklamalarla tanıtacağım bu güzel tür ile maceraya başlama fırsatını tekrar yakaladım.
Öncelikle bu güzel canlılar için Harun Yıldırım abime teşekkür ediyorum. dostluğumuz eskiye dayanıyor. Bilgi ve birikimi ile katkılarını sürdürmeye devam ediyor hem hobi için , hem apistogramma dünyası için.
40x40x40 ölçülerinde akvaryumu 1 mart gibi kurdum ve blackwater hissiyatını yakalamak için sera blackwater, filtrede peat, yapraklar ve kızılağaç kozalağı ile zenginleştirdim. Yapraklar, kızılağaç kozalağı ve kurumuş meşe dalları ileride oluşacak tortumuz için bu nano tankta büyük zenginlik olacak. Bakteri kültürü için crystalpro bacto feed kullandım. ( firma ile görüştüğüm kadarı ile sadece bakteri besini değil, ilk kurulumda da bakteri oluşturmak için kullanılabiliyor. Firma muadillerine göre çok yoğun bir bakteri kültürü ihva ettiğini söyledi ürünün. 1 hafta gibi bir sürede bakteri kolonisi oluşmuştu. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221735161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221735501.jpg[/IMG]
Kurulumdan 1 hafta sonra 2 adet elma salyangozu giriş yaptı tanka. ( atahualpa çiftinşn tanka girdiğinin ertesi günü biri yaşımını yitirdi. )
tankın esas sahipleri gelmeden su değerlerinin oturduğuna dair emniyet sigortası görevini gördü bu güzel canlılar.
Bitkiler de eklendi. Zeminde herhangi bir gübre kullanılmadı. Sadece düzenli olarak sıvı karbon girişi yapıyorum tanka.
Salvinia natans ve Phyllanthus Fluitans lar ışığı kesip istediğim loş ortamı yaratmama yardımcı oldu
Ön tarafta subulatalar ve wendtii ler , arka planda amazon yer aldı. Anubias ise yati köküne sıkıştırıldı.
Low-tech olması sebebi ile bitkilerin adaptasyon sürecini atlattıktan sonra bir sıkıntı yaşadığını gözlemlemedim. Amazon, subulata gelişimini sürdürmekte. wendtii lerde de yaprak gelişimleri var. Su üstü bitkileri de çoğalıyor ve anubiasda da herhangi bir sıkıntı yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221758421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221759351.jpg[/IMG]
23 mart akşamı atahualpa çifti tanka eklendi. 1-2 gün alışma sürecinden sonra balıklar tankı sahiplendi ve 7x24 kurlaşmaya başladılar. Erkeğin üreme dönemi aldığı agrasif tavrı dişi göğsünde yumuşatıp kuyruk titretme vasıtası "tamam sakin ol" hareketleri tankta herhangi bir kavga ortamı oluşturmasına engel oldu.[^_^]Dişinin kur dönemi aldığı sarı renk, erkeğin ise gösterişli fin leri görülmeye değerdi.[8)]
Çift in beslenme programını oldukça çeşitli tuttum. burun kıvırdıkları ve severek tükettikleri yemler oldu. Yem çeşitliliğinin fazla olması gerektiğine inananlardanım.
Tetra pro algae, NLS Thera A Formula, Tropical soft line America stick, Hikari micro pellets, NLS chiclid formula, Tropical Discus gran wild gibi kuru yemler ile günde 1 bazen 2 defa yemleme yapıyorum. haftada 2 defa da su piresi ve beyaz kurt olarak canlı yemleri var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221810101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221816511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221817321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221818071.jpg[/IMG]
Tanktan güncel bir görüntü :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167816/310320221827571.jpg[/IMG]
30 mart sabahı ise dişi yati kökü kovuğundan kısa turlar ile ayrılıp tekrar geri dönüyordu .Yumurta dizdiğini anlamam pek zor olmadı. Elma salyangozu olduğu yere geldiğinde bir vuruşta canım elmayı taça göndermesi annelik içgüdülerini gözlemleme açısından iyi hisettirse de garip elma için üzüntü verici idi.[:P] Erkeğe karşı agresif bir tavır gözlemlenmedi.
Su değerlerine gelecek olursak ppm 40 dolaylarında, ph 6-6.5 aralığında seyretmekte. Amonyak 0.5 ppm den az.
Bu sabah ise erkek rengini koyulaştırmış, akvaryumun köşesinde stresli bir halde durmakta idi. Dişinin erkeğe olan zulmünü daha fazla görmek istemediğim için ışıkları yemleme harici açmamaya karar verdim. Erkeği gördüğü yerde kovalıyor ve vuruyor. [:((]
Erkeğin yeme olan ilgisi de bitmiş durumda yemediğini gözlemledim.
Şu an için ayırma gibi bir şey düşünmüyorum. Diğer tank da hazır değil doğrusu.
Yavrular çıktığında konu güncellenecektir.
Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim keyifli hobiler. [:nazar:]
Yeni Akvaryum Su Sararması
Son zamanlarda forumda yanlış bilgilerin doğruymuş gibi aktarılması çokça popüler hala geldi. Hayli uzun zamandır sadece okumak için kullanıyorum bu forumu ama yazılanlara insan bazen hayret ediyor.
Arkadaşlar yanlış bilgiyi yaymak hayli sakıncalı bir durum.
-Betta için 10 l yetersiz.
- akvaryuma atılan yemler zamanla yararlı bakteriler tarafından amonyağa dönüştürülür.
- şelale filtre ayarlı ise vanası yardımı ile akıntı yapmamak üzere ayarlanabilir. Zaten çin malı ise üstünde yazan l/h rakamı gerçeği yansıtmamaktadır.
- gnays kaya suyu sertleştirmez.
Son zamanlarda forumda yanlış bilgilerin doğruymuş gibi aktarılması çokça popüler hala geldi. Hayli uzun zamandır sadece okumak için kullanıyorum bu forumu ama yazılanlara insan bazen hayret ediyor.
Arkadaşlar yanlış bilgiyi yaymak hayli sakıncalı bir durum.
-Betta için 10 l yetersiz.
- akvaryuma atılan yemler zamanla yararlı bakteriler tarafından amonyağa dönüştürülür.
- şelale filtre ayarlı ise vanası yardımı ile akıntı yapmamak üzere ayarlanabilir. Zaten çin malı ise üstünde yazan l/h rakamı gerçeği yansıtmamaktadır.
- gnays kaya suyu sertleştirmez.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
