ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
chromakey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Temmuz 2014 16:41
Son Ziyaret:
28 Eylül 2014 23:01
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan Demirel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ozan Demirel
SON 10 MESAJI
Hastalığın adını koyamıyorum
Mesut bey gerek site içi aramalarımda gerekse başka kaynaklardan okuduğum kadarıyla asitik ortamın mantar ve diğer dış parazit türlerinde etkili olduğunu öğrendim. Büyük ihtimalle biliyorsunuzdur ph 6 -6,5 aralığında mantar türleri gelişemiyor vede ölüyorlar. Çayın anti bakteriyel özelliğine tam emin değilim ama strese etikisini bizzat gözlemledim. Çayı döktükten bir kaç saat içinde gözle görülür hareket artışı, yeme ilgide artış hemen kendini belli ediyor. Buda bir balığın iyileşme esnasında istenen en önemli faktör. Sirke ise cichlet beslediğim dönemde kuluçka makinesinde mantarlaşma gözlemlersem içine çok az sıkardım mantarlaşmayı yavaşlatırdı balıklarıda bir zararını görmezdim. O yüzden belki faydası olur diye döktüm. Keşke tedaviyi sırayla uygulayıp hangisin etki ettiğini daha iyi tahmin edebilseydim. Buarada akvarumda eleoda var. söylenenlere göre antibiyotik salgılıyormuş belkide o olabilir. Belki de hiç biri olmayıp tedavide esas sonucu akvaryumun tam oturmasıda vermiş olabilir. Daha önceden dedğiniz gibi belkide akvaryumda ki sistem tam oturmadığından balıklar hastalanıyordu.

Balıklar mutlu ve bende tabiki :)
chromakey 2014-09-01 20:01:12
Mesut bey gerek site içi aramalarımda gerekse başka kaynaklardan okuduğum kadarıyla asitik ortamın mantar ve diğer dış parazit türlerinde etkili olduğunu öğrendim. Büyük ihtimalle biliyorsunuzdur ph 6 -6,5 aralığında mantar türleri gelişemiyor vede ölüyorlar. Çayın anti bakteriyel özelliğine tam emin değilim ama strese etikisini bizzat gözlemledim. Çayı döktükten bir kaç saat içinde gözle görülür hareket artışı, yeme ilgide artış hemen kendini belli ediyor. Buda bir balığın iyileşme esnasında istenen en önemli faktör. Sirke ise cichlet beslediğim dönemde kuluçka makinesinde mantarlaşma gözlemlersem içine çok az sıkardım mantarlaşmayı yavaşlatırdı balıklarıda bir zararını görmezdim. O yüzden belki faydası olur diye döktüm. Keşke tedaviyi sırayla uygulayıp hangisin etki ettiğini daha iyi tahmin edebilseydim. Buarada akvarumda eleoda var. söylenenlere göre antibiyotik salgılıyormuş belkide o olabilir. Belki de hiç biri olmayıp tedavide esas sonucu akvaryumun tam oturmasıda vermiş olabilir. Daha önceden dedğiniz gibi belkide akvaryumda ki sistem tam oturmadığından balıklar hastalanıyordu.

Balıklar mutlu ve bende tabiki :)
Hastalığın adını koyamıyorum
Konunun havada kalmaması için son bir buçuk aylık gelişmeleri yazmak istiyorum. Ne yazik ki tedavilerime rağmen anaç balıkları ancak 15 gün daha yaşatabildim sonra öldüler. Yavru balılar ise büyüdüler içlerinde hamile olanlar bile var. Anladığım kadarıyla yavru balıklar farklı su koşullarına daha çobuk adapte oluyorlar ve bağışık sistemleri daha güçlü. Ayrıca geçen zaman diliminde ilginç gelişmeleri paylaşmak isterim.
Akvaryumu bitkilendirdikten sonra 20 gün önce eminönünden 4 tane anaç lepistes aldım. Hastalıklı olmasın diye çok dikkatli seçtim ancak eve geldiğimde balıkları akvaryuma koyduğumda bir tanesinin çok yoğun bir şekilde toplam 2 balıkta beyaz benek ve kuyruk erimesi olduğunu farkettim. Işıklarındanmıdır nedir orada farkedememiştim. Akvaryuma koyarken hayvanın kuyruğunun yarısı kepçede kaldı. bir diğer balığın kuyruk ve yüzgeç kenarları bembeyazdı. Moralim çok bozuldu gene ama bu sefer kimyasal kullanmak istemiyordum zaten akvaryumda artık bitkiler olduğu için doğru olmazdıda. Balıkları koyduktan sonra 50 lt akvaryuma yarım bardak çay kullandım. Sadece demini kullanmadım kendimin içtiği suyla karıştırılmış çayı kullandım. sonrada 2 ml kadarda elma sirkesini akvaryuma ekledim. İnanırmısınız 2 saat içinde balıklar tüm beyazlıklarını döktüler. Ve çok güzel hareketlendiler. Bugün itibariylede balıkların dökülen tüm yüzgeç ve kurukları tamamen çıktı. Bu şekilde arkadaşların karantina dankında olan hastalıklı balıkların ( iç parazit , dış parazit) bir kaçınıda iyileştirdim. Bu ne cesaret demeyin ama tedavilerini kendi ana tankına alıp uyguladım sonuç olumluydu. Geçen hafta içi balıkları arkadaşlara teslim ettim.
Sonuç olarak çayın mı , sirkenin mi yoksa akvaryumda ki bitkilerin mi ( elodea var,) yoksa akvaryumda ki suyun ph sını karbondioksitle 6,5 civarına çekmem mi fayda etti tam bilmiyorum ama akvaryumum suyu çok güzel oturdu. Bu bilgileride site içerisinde araştırma yaparak ulaştım emeği geçen herkese özellikle Mesut bey'e teşekkür ederim.
Konunun havada kalmaması için son bir buçuk aylık gelişmeleri yazmak istiyorum. Ne yazik ki tedavilerime rağmen anaç balıkları ancak 15 gün daha yaşatabildim sonra öldüler. Yavru balılar ise büyüdüler içlerinde hamile olanlar bile var. Anladığım kadarıyla yavru balıklar farklı su koşullarına daha çobuk adapte oluyorlar ve bağışık sistemleri daha güçlü. Ayrıca geçen zaman diliminde ilginç gelişmeleri paylaşmak isterim.
Akvaryumu bitkilendirdikten sonra 20 gün önce eminönünden 4 tane anaç lepistes aldım. Hastalıklı olmasın diye çok dikkatli seçtim ancak eve geldiğimde balıkları akvaryuma koyduğumda bir tanesinin çok yoğun bir şekilde toplam 2 balıkta beyaz benek ve kuyruk erimesi olduğunu farkettim. Işıklarındanmıdır nedir orada farkedememiştim. Akvaryuma koyarken hayvanın kuyruğunun yarısı kepçede kaldı. bir diğer balığın kuyruk ve yüzgeç kenarları bembeyazdı. Moralim çok bozuldu gene ama bu sefer kimyasal kullanmak istemiyordum zaten akvaryumda artık bitkiler olduğu için doğru olmazdıda. Balıkları koyduktan sonra 50 lt akvaryuma yarım bardak çay kullandım. Sadece demini kullanmadım kendimin içtiği suyla karıştırılmış çayı kullandım. sonrada 2 ml kadarda elma sirkesini akvaryuma ekledim. İnanırmısınız 2 saat içinde balıklar tüm beyazlıklarını döktüler. Ve çok güzel hareketlendiler. Bugün itibariylede balıkların dökülen tüm yüzgeç ve kurukları tamamen çıktı. Bu şekilde arkadaşların karantina dankında olan hastalıklı balıkların ( iç parazit , dış parazit) bir kaçınıda iyileştirdim. Bu ne cesaret demeyin ama tedavilerini kendi ana tankına alıp uyguladım sonuç olumluydu. Geçen hafta içi balıkları arkadaşlara teslim ettim.
Sonuç olarak çayın mı , sirkenin mi yoksa akvaryumda ki bitkilerin mi ( elodea var,) yoksa akvaryumda ki suyun ph sını karbondioksitle 6,5 civarına çekmem mi fayda etti tam bilmiyorum ama akvaryumum suyu çok güzel oturdu. Bu bilgileride site içerisinde araştırma yaparak ulaştım emeği geçen herkese özellikle Mesut bey'e teşekkür ederim.
Suyun toplam sertliği (GH) sorunu.
evde üzerinde ph yazan bir şeyle test etmeyi dene ( hazır sular, maden suyu vb) bakalım hangisi doğru çıkacak. Fazla nalamam ama tahminimce turnusol kağıdı doğru sonucu vermiştir.
evde üzerinde ph yazan bir şeyle test etmeyi dene ( hazır sular, maden suyu vb) bakalım hangisi doğru çıkacak. Fazla nalamam ama tahminimce turnusol kağıdı doğru sonucu vermiştir.
Hastalığın adını koyamıyorum
Üstadım yem yemedikleri için teramicin merhemi bu şekilde uygulayamadım ama ialaç banyosuna teramcin kattım ayrıca banyodan sora akvaryuma atmadan önce ağızların içine girecek şekilde sürdüm. Verdiğin linklerde bu tür bir yazı okudumuştum. Ayrıca balıklarda dış parazit belirtisi artık gözükmüyor. hızlı nefes alıp vermelri kesildi. Flaggy ve cipro tedavisini yoğun şekilde uyguladım vede balıklar artık yorgun düşmeye başladı azda olsa yem yemeye başladıkları içinde biraz dinlendirme gerekiyor diye düşündüm. Stersleri azalsın, güç toplasınlar eğer hastalıkta bir düzelme olmassa tekrar başlamayı düşünüyorum. Buarada akvaryum içindeki dekor ve yapay bitkileri kaldırdım
Buarada terramicin kremi hafif sıcak suda karıştırarak eritiyorum ancak su soğuduğu zaman içinde bulunan giliserin tekrar donuyor ve su içinde topaklar oluşturuyor. Başkalarında da oluyor mu bu olay ?
Üstadım yem yemedikleri için teramicin merhemi bu şekilde uygulayamadım ama ialaç banyosuna teramcin kattım ayrıca banyodan sora akvaryuma atmadan önce ağızların içine girecek şekilde sürdüm. Verdiğin linklerde bu tür bir yazı okudumuştum. Ayrıca balıklarda dış parazit belirtisi artık gözükmüyor. hızlı nefes alıp vermelri kesildi. Flaggy ve cipro tedavisini yoğun şekilde uyguladım vede balıklar artık yorgun düşmeye başladı azda olsa yem yemeye başladıkları içinde biraz dinlendirme gerekiyor diye düşündüm. Stersleri azalsın, güç toplasınlar eğer hastalıkta bir düzelme olmassa tekrar başlamayı düşünüyorum. Buarada akvaryum içindeki dekor ve yapay bitkileri kaldırdım
Buarada terramicin kremi hafif sıcak suda karıştırarak eritiyorum ancak su soğuduğu zaman içinde bulunan giliserin tekrar donuyor ve su içinde topaklar oluşturuyor. Başkalarında da oluyor mu bu olay ?
Hastalığın adını koyamıyorum
Tedaviyi yavaş yavaş Sonlandırıyorum. Balıklar eskiye göre hareketliler, artık yüzeyde durmuyorlar ve azda olsa yem yemeye başladılar. ancak dışkıları hala beyaz cede hergün ilaç banyosu yaptırdığım içinde hayvanlar beni gördüğü zaman çok korkuyorlar. Hamilelerin doğumu yaklaştığı için vede balıklar yorgun düştüğü için tedaviyi sonlandırmak zorunda kaldım. Artık her üç günde bir %20 su değişimi yapıyorum vede sabahları bitkisel yem akşamları ise bezelye veriyorum. Özellikle bezelyeyi severek yiyorlar. Birde tedavi sonunda kavaryuma b vitamini takviyesinde bulundum. Bakalım ne olacak ?
chromakey 2014-07-15 09:37:05
Tedaviyi yavaş yavaş Sonlandırıyorum. Balıklar eskiye göre hareketliler, artık yüzeyde durmuyorlar ve azda olsa yem yemeye başladılar. ancak dışkıları hala beyaz cede hergün ilaç banyosu yaptırdığım içinde hayvanlar beni gördüğü zaman çok korkuyorlar. Hamilelerin doğumu yaklaştığı için vede balıklar yorgun düştüğü için tedaviyi sonlandırmak zorunda kaldım. Artık her üç günde bir %20 su değişimi yapıyorum vede sabahları bitkisel yem akşamları ise bezelye veriyorum. Özellikle bezelyeyi severek yiyorlar. Birde tedavi sonunda kavaryuma b vitamini takviyesinde bulundum. Bakalım ne olacak ?
Hastalığın adını koyamıyorum
Tavsiyenizi dikkate alıp ilk fırsatta çıkarıyorum. Buarada aman diyeyeim balıklar ölmedi ama kurtulmuşta değiller millete saçma sapan şeyler yaptırıp balıklarını telef etmeyelim. Eğer tedavide başarılı olursam emin olun sizi bilgilendiririm. Gerçi verdiğiniz linklerdeki tedavilerden pekte farklı bir şey yapmıyorum sadece biraz agrasif davranıyorum o kadar. Zaten furacin denen mehremde mikofish ile aynı etken maddeye sahip ikisinde de nitrofurazon bulunuyor.
Tavsiyenizi dikkate alıp ilk fırsatta çıkarıyorum. Buarada aman diyeyeim balıklar ölmedi ama kurtulmuşta değiller millete saçma sapan şeyler yaptırıp balıklarını telef etmeyelim. Eğer tedavide başarılı olursam emin olun sizi bilgilendiririm. Gerçi verdiğiniz linklerdeki tedavilerden pekte farklı bir şey yapmıyorum sadece biraz agrasif davranıyorum o kadar. Zaten furacin denen mehremde mikofish ile aynı etken maddeye sahip ikisinde de nitrofurazon bulunuyor.
Hastalığın adını koyamıyorum
Üstadım canlıları çok severim. Dediğim gibi 10 yıl kadar cichled besledim. Baktığımız canlıların hayat sorumlulukarı üstümüzde olduğunu düşünüp onlara en iyi şekilde bakmak isterim. Cichled beslerken akvaryumda görselliği değil tamamiyle balıkların metobolizmasına uygun bir ortam oluşturmaya çalıştım. Binlerce yavru sahibi oldum inanırmısın her bir yavruya gözüm gibi bakardım. Bir tane bile yavru bile olsa canlının hayatı benim için önemlidir. Normalde hastalıklarda bu kadar agrasif kararlar almam kimyasala olabildiğince başvurmayaya çalışırdım ancak bu lepistesler çok hassas balıklar patır kütür gitmeye başlayınca mecburen agrasif kararlar almak zorunda kaldım. Çünkü hayvanların kaybecek başka bir şeyleri kalmamaıştı. Hayvanları kimyasala boğdum resmen ama mecburdum balıklar bir tane hastalık belirtisi değil sanki hepsini gösteriyorlardı. kafam karışmıştı. Evet doğrudur baştaki durumlarına göre özellikle hayvanları dipten yarı ölmüş şekilde aldığım zamana göre şimdi çok iyiler ancak şu iç parazit çok dirençli çıktı gibime geliyor. Bazen hepsinin birden aynı zamanda iç parazit olması da ayrıca saçmada geliyor :)
Üstadım plastik dekorlara gelince. Eskiden olsa hiç kullanmazdım zaten canlı bitkili bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Ancak aldığım balıklar hamile olunca yavrular için geçici olarak saklanabilecek yerler yapmaya çalıştım o yüden bu dekorları kullandım. Kısmet olursa akvaryumun dengesini otutabilirsem eğer yavaş yavaş bitkilendirip o dekorlarıda çıkartacağım. Kendimce ufak bitkili bir akvaryum yapmaya çalışacağım. 3 tane 200 lt tanktan sonra 80 litrelik akvaryum dokunuyor ama ne yapalım eşim ancak bu kadarına izin verdi :)
Bu arada bakıyorum herkese yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Bilgilerinizi sadece kendinize saklamıyorsunuz. Gerçekten helal olsun. Çok güzel bir hobi edinmişsiniz tebrik ederim
Üstadım canlıları çok severim. Dediğim gibi 10 yıl kadar cichled besledim. Baktığımız canlıların hayat sorumlulukarı üstümüzde olduğunu düşünüp onlara en iyi şekilde bakmak isterim. Cichled beslerken akvaryumda görselliği değil tamamiyle balıkların metobolizmasına uygun bir ortam oluşturmaya çalıştım. Binlerce yavru sahibi oldum inanırmısın her bir yavruya gözüm gibi bakardım. Bir tane bile yavru bile olsa canlının hayatı benim için önemlidir. Normalde hastalıklarda bu kadar agrasif kararlar almam kimyasala olabildiğince başvurmayaya çalışırdım ancak bu lepistesler çok hassas balıklar patır kütür gitmeye başlayınca mecburen agrasif kararlar almak zorunda kaldım. Çünkü hayvanların kaybecek başka bir şeyleri kalmamaıştı. Hayvanları kimyasala boğdum resmen ama mecburdum balıklar bir tane hastalık belirtisi değil sanki hepsini gösteriyorlardı. kafam karışmıştı. Evet doğrudur baştaki durumlarına göre özellikle hayvanları dipten yarı ölmüş şekilde aldığım zamana göre şimdi çok iyiler ancak şu iç parazit çok dirençli çıktı gibime geliyor. Bazen hepsinin birden aynı zamanda iç parazit olması da ayrıca saçmada geliyor :)
Üstadım plastik dekorlara gelince. Eskiden olsa hiç kullanmazdım zaten canlı bitkili bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Ancak aldığım balıklar hamile olunca yavrular için geçici olarak saklanabilecek yerler yapmaya çalıştım o yüden bu dekorları kullandım. Kısmet olursa akvaryumun dengesini otutabilirsem eğer yavaş yavaş bitkilendirip o dekorlarıda çıkartacağım. Kendimce ufak bitkili bir akvaryum yapmaya çalışacağım. 3 tane 200 lt tanktan sonra 80 litrelik akvaryum dokunuyor ama ne yapalım eşim ancak bu kadarına izin verdi :)
Bu arada bakıyorum herkese yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Bilgilerinizi sadece kendinize saklamıyorsunuz. Gerçekten helal olsun. Çok güzel bir hobi edinmişsiniz tebrik ederim
Hastalığın adını koyamıyorum
Tedaviye başlayalı 5 gün oldu. Kuyruk ve yüzgeç kısması artık gözükmüyor. Hızlı nefes almaları normala dönmüş gibi gözüküyor Ancak Karın şişliği yüzeyde yüzmeleri, yem yeme ve beyaz dışkı devam ediyor. Yem yemeden nasıl dışkılıyor derseneniz valla onu çözemedim. Fazla yem atma söz konusu değil zaten yemiyorlar diye bitkisel yemi toz haline getirdim az bir şey yüzeyde gözükecek kadar atıyorum bakıyorum yemiyorlar dahada atmıyorum.
mesutok verdiğin liklerden incelediğim kadarıyla son kalan hastalık bload, beyaz dışkı , yem yememe ve genel olarak dipte veya yüzeyde bulunma bloadla uyuşuyor. Beyaz dışkı ve şişkinlik başka hastalık belirtilerinde göremedim. Bu yüzden son uçgündür flaggy ve cipro kullanıma hız verdim ama ne yazıkki bir ilerleme kat edemedim. İlaçları yem yememelerinden dolayı yiyeceklerine katamıyorum. Günlük %20 su değişimi yaparak ana tankta 1'er tane cipro ve flaggy 500 uyguluyorum. Ayrıca furakin ve tuz banyolarına devam ediyorum. birde magnezyum sülfat arıyorum ( ingiliz tuzu ) ödem sökücü ve müshil etkisi gösteriyormuş. Ama ne yazikki hiç bir eczanede bulamadım. Balıklar 3 gün öncesine göre çok iyiler o kadar hastalıktan sonra bloadtan balıkları kaybedersem gerçekten üzülücem.
Akvarist3455 maden suyu uygulamasını yaptım. Gerçi markası sarı kız değil uludağ dı ama bir sorun teşkil etmez diye düşündüm :) Balıklarım iyileşirse sarımsak uygulamasını muhakkak yapacağım. Buarada anatankta tedavi uygulama demiştin ancak tanka hangi balık girse hastalandığı için anatankta tedavi uygukalamaya mecbur kaldım.
Buarada fikir vermesi açısından balıkların videosunu çektim. cipro ve flaggy uygulamasından dolayı su biraz bulanık. Ayrıca hastalıklara sağlam direnç gösteren yavru balıklarda gözüküyor. Hepinize çok teşekkür ediyorum.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=dSCXIf8-Hg4[/VID]
chromakey 2014-07-10 10:28:36
Tedaviye başlayalı 5 gün oldu. Kuyruk ve yüzgeç kısması artık gözükmüyor. Hızlı nefes almaları normala dönmüş gibi gözüküyor Ancak Karın şişliği yüzeyde yüzmeleri, yem yeme ve beyaz dışkı devam ediyor. Yem yemeden nasıl dışkılıyor derseneniz valla onu çözemedim. Fazla yem atma söz konusu değil zaten yemiyorlar diye bitkisel yemi toz haline getirdim az bir şey yüzeyde gözükecek kadar atıyorum bakıyorum yemiyorlar dahada atmıyorum.
mesutok verdiğin liklerden incelediğim kadarıyla son kalan hastalık bload, beyaz dışkı , yem yememe ve genel olarak dipte veya yüzeyde bulunma bloadla uyuşuyor. Beyaz dışkı ve şişkinlik başka hastalık belirtilerinde göremedim. Bu yüzden son uçgündür flaggy ve cipro kullanıma hız verdim ama ne yazıkki bir ilerleme kat edemedim. İlaçları yem yememelerinden dolayı yiyeceklerine katamıyorum. Günlük %20 su değişimi yaparak ana tankta 1'er tane cipro ve flaggy 500 uyguluyorum. Ayrıca furakin ve tuz banyolarına devam ediyorum. birde magnezyum sülfat arıyorum ( ingiliz tuzu ) ödem sökücü ve müshil etkisi gösteriyormuş. Ama ne yazikki hiç bir eczanede bulamadım. Balıklar 3 gün öncesine göre çok iyiler o kadar hastalıktan sonra bloadtan balıkları kaybedersem gerçekten üzülücem.
Akvarist3455 maden suyu uygulamasını yaptım. Gerçi markası sarı kız değil uludağ dı ama bir sorun teşkil etmez diye düşündüm :) Balıklarım iyileşirse sarımsak uygulamasını muhakkak yapacağım. Buarada anatankta tedavi uygulama demiştin ancak tanka hangi balık girse hastalandığı için anatankta tedavi uygukalamaya mecbur kaldım.
Buarada fikir vermesi açısından balıkların videosunu çektim. cipro ve flaggy uygulamasından dolayı su biraz bulanık. Ayrıca hastalıklara sağlam direnç gösteren yavru balıklarda gözüküyor. Hepinize çok teşekkür ediyorum.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=dSCXIf8-Hg4[/VID]
Hastalığın adını koyamıyorum
[QUOTE=Akvarist3455]Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun akvaryumda %50 dip cekimi yap ve dinlenmiş suyla takviye yap haftada 2 defa bu uygulamayı yap ve elinden geldigincede Ana tankda ilaçlama yapma Karantina akvaryumu kur ilaçlama olayını orda yap. Ana tankdaki yararlı baktarileri öldürme. Dedigim gibi bir uygulama yaparsan sonuca ericeksin Allahın izniyle tekrardan geçmiş olsun saglıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]
Peki arkadaşım ana tankta bakteri var diye düşünüyorum lepistesler bu yeni bakterilere bağışıklık sağlayabilme ihtimali var mı?
Vieja 2014-07-08 08:41:53
[QUOTE=Akvarist3455]Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun akvaryumda %50 dip cekimi yap ve dinlenmiş suyla takviye yap haftada 2 defa bu uygulamayı yap ve elinden geldigincede Ana tankda ilaçlama yapma Karantina akvaryumu kur ilaçlama olayını orda yap. Ana tankdaki yararlı baktarileri öldürme. Dedigim gibi bir uygulama yaparsan sonuca ericeksin Allahın izniyle tekrardan geçmiş olsun saglıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]
Peki arkadaşım ana tankta bakteri var diye düşünüyorum lepistesler bu yeni bakterilere bağışıklık sağlayabilme ihtimali var mı?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
