ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lemoonade
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2013 23:20
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2026 23:32
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fevzi yavuz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1994
Yaş:
32
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Aynen peki bizim sulardan alınabilicek omurgasızlar varmı bilgisi olan arkadaşlara sorayım belki akdeniz bölgesinde kıyı kesiminde oturan arkadaşların bilgileri olabilir..Snail , hermit yada karides türlerinden.
Aynen peki bizim sulardan alınabilicek omurgasızlar varmı bilgisi olan arkadaşlara sorayım belki akdeniz bölgesinde kıyı kesiminde oturan arkadaşların bilgileri olabilir..Snail , hermit yada karides türlerinden.
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Çok Teşekkürler..Biraz karıştırdım fakat baya meşakkatli bir işmiş kayaları denizden almak.Al temizle uzun süre akvaryumda sadece kaya varken su değişimi yap sürekli nitratı falan dengele sonra birde kürlenmesi var baya bir işlem yani suyu her seferinde birde kendin yapacağını varsayarsan daha pahalıya gelir su değişim parası..Ama suyu alabiliriz galiba dediğiniz gibi galonlarla.Şimdiden çok teşekkürler bilgiler için...
Çok Teşekkürler..Biraz karıştırdım fakat baya meşakkatli bir işmiş kayaları denizden almak.Al temizle uzun süre akvaryumda sadece kaya varken su değişimi yap sürekli nitratı falan dengele sonra birde kürlenmesi var baya bir işlem yani suyu her seferinde birde kendin yapacağını varsayarsan daha pahalıya gelir su değişim parası..Ama suyu alabiliriz galiba dediğiniz gibi galonlarla.Şimdiden çok teşekkürler bilgiler için...
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Başlıktada belirttiğim gibi..Tuzlusuda yeniyim ve hayla araştırma bilgi edinme aşamasındayım.Benim sorum tuzlu su için (mersin'de yaşıyorum) sahilden suyun içinden aldığım kumu ve canlı kayaları kullanabilirmiyim..Su hazırlarken denizden aldığım suyu kullanabilirmiyim ben bunu öğrenmek istiyorum..Komple veya ekstra olarak ne gibi yararlarını alabilirim elimin altındaki denizden :) kısacası soru bu..Şimdiden cevaplar için teşekkürler...Lemoonade 2014-05-04 13:18:00
Başlıktada belirttiğim gibi..Tuzlusuda yeniyim ve hayla araştırma bilgi edinme aşamasındayım.Benim sorum tuzlu su için (mersin'de yaşıyorum) sahilden suyun içinden aldığım kumu ve canlı kayaları kullanabilirmiyim..Su hazırlarken denizden aldığım suyu kullanabilirmiyim ben bunu öğrenmek istiyorum..Komple veya ekstra olarak ne gibi yararlarını alabilirim elimin altındaki denizden :) kısacası soru bu..Şimdiden cevaplar için teşekkürler...
Üretimhaneme isim arıyorum...
Hayırlı olsun bol kazançlar şimdiden..Herşey planladığınız gibi olur inşallah..isim olarak aklımda bişe yok şuan ama Derin üretim tesisi veya Awi üretimhane (malawi nin awisi :D ) olabilir siz bilirsiniz :) genede sizin seçiminiz tabi :)
Hayırlı olsun bol kazançlar şimdiden..Herşey planladığınız gibi olur inşallah..isim olarak aklımda bişe yok şuan ama Derin üretim tesisi veya Awi üretimhane (malawi nin awisi :D ) olabilir siz bilirsiniz :) genede sizin seçiminiz tabi :)
Öğrenci işi 240 lt malawi..
[QUOTE=mkinali][QUOTE=Lemoonade]Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Aydınlatma tercih meselesi bende 2 adet mavi var 2 de warm white ama şimdi birini snow white yapıcam. Size kalmış. Forumdan araştırın.[/QUOTE]
[QUOTE=mkinali][QUOTE=Lemoonade]Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Evet biraz acele ve seri oldu konu nedeni ise bu zamana kadar hem çok zaman geçti hemde iş durumum yüzünden boşluklar bulamamam..Akvaryum tamamlandığında yeni bir konu açıcağım ve uzun uzun sumpun malzemelerden yapılışına akvaryum kapağının yapılışına kadar tek tek anlatıcağım merak etmeyin gayetde forumdaki arkadaşlara yararlı olacağını düşünüyorum.Sump u iikide yapmışım dış filtre ile çalışan akvaryumlar gördüm akrabalarımda ama hiçbiri bir sump deil tabi yüksek mevla filtreleri bilemem :)..Bulunduğumuz bölge sıcaklığı yazın fazla olduğu için kapağa fan soğutma sistemi koymayı düşünüyorum hadi hayırlısı bakalım:)..şimdilik bu fonu yapıştırdım çok rahatsız oluyordum yapışkanlı kağıtla yapıştırdım basit şekildehemen çıkabiliyor siyah fon u alınca birşeyler yapıcam bakalım :)..ama emin olun bu fotoğraflardan çok daha net ve güzel akvaryum su şuan rakı ayarında netlik olarak :D.Rakı derken su katılmamış saf rakı :D.. yavrularımızda gayet güzel alıştılar minicik halleriyle yer arsa davalarına başladılar bile :D akvaryum tamamlandığında almak istediğim türleri yapıcam sadece bu yavrucaklarda yeni sahiplerini bulucak büyük ihtimalle yem karsılığı pet shop a veririm..
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
[/QUOTE]
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Aydınlatma tercih meselesi bende 2 adet mavi var 2 de warm white ama şimdi birini snow white yapıcam. Size kalmış. Forumdan araştırın.[/QUOTE]
Warm white dediğiniz bole güneş rengi gibi birşeymi hafif gün batımı tonu türü istiyorum ben aslında.
Öğrenci işi 240 lt malawi..
Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.Lemoonade 2013-10-20 21:11:09
Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Evet biraz acele ve seri oldu konu nedeni ise bu zamana kadar hem çok zaman geçti hemde iş durumum yüzünden boşluklar bulamamam..Akvaryum tamamlandığında yeni bir konu açıcağım ve uzun uzun sumpun malzemelerden yapılışına akvaryum kapağının yapılışına kadar tek tek anlatıcağım merak etmeyin gayetde forumdaki arkadaşlara yararlı olacağını düşünüyorum.Sump u iikide yapmışım dış filtre ile çalışan akvaryumlar gördüm akrabalarımda ama hiçbiri bir sump deil tabi yüksek mevla filtreleri bilemem :)..Bulunduğumuz bölge sıcaklığı yazın fazla olduğu için kapağa fan soğutma sistemi koymayı düşünüyorum hadi hayırlısı bakalım:)..şimdilik bu fonu yapıştırdım çok rahatsız oluyordum yapışkanlı kağıtla yapıştırdım basit şekildehemen çıkabiliyor siyah fon u alınca birşeyler yapıcam bakalım :)..ama emin olun bu fotoğraflardan çok daha net ve güzel akvaryum su şuan rakı ayarında netlik olarak :D.Rakı derken su katılmamış saf rakı :D.. yavrularımızda gayet güzel alıştılar minicik halleriyle yer arsa davalarına başladılar bile :D akvaryum tamamlandığında almak istediğim türleri yapıcam sadece bu yavrucaklarda yeni sahiplerini bulucak büyük ihtimalle yem karsılığı pet shop a veririm..
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Öğrenci işi 240 lt malawi..

beyazların ne olduğunu hala çözemedım beyaz prenses deil..çünkü bunların büyüğünü gördüm renk çok farklı bir balıktı net olarakta çekemedim kamera aksamları biraz sıkıntılı çekiyor :)Lemoonade 2013-10-20 00:08:34
Bugün pazar olduğu için strafor bulma imkanım olmadı..açık yer yoktu hiçbiryerde.Tek bulabildiğim bu fonlardı 3 lira fiyatı her birinin :)...Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi olmadığı için 8.1 mp xperia dan çekip atıyorum oda affınıza sığınıyor..Akşam loş ışıktada böyle çekebiliyor zavallım malesef..
Sump u da kapladım..Sump çok tatlı durdu sırıtmıyor artık bitek altındaki kitaplar :D onun içinde bi çözüm bulucam sunta buldum testerem kayıp elime testere geçince hemen kesip biçicem altına bi masa :)


bugün bi abimize sump yapmaya gittim..bir baktım ne göreyim akvaryum hınca hınc içeride balık dolu dedim ne kalabalık bu bukadar balık bu akvaryumda bu akvaryuma sumu dayanır ..su turuncu olmus artık..dedım komple yıka bu akvaryumu ıcı tortu dolmus çok kotu bir goruntuydu..banada bunları verdi maksat yer azalsın die dahada 40 a yakın yenı doğmus yavru vardi ..şuan yaşamaları için bu yavrucukları aldım..bugün sump yüzünden kapak ve arka fonu alma sansım olmadı..anubiasda alıcam inş ilk boşuğumda toplu halletcem hepsini bir günde...balık olarakta afra cobue veya demasoni veya mpanga veyaa afra white top dusunuyorum en fazla ıkı tur yapıcağım benim için yeterli 240 litre akvaryuma dahada olmaz zaten şuanlık şu yavrucakları kurtarıyorum :) ..son dizimide bu şekilde yaptım
beyazların ne olduğunu hala çözemedım beyaz prenses deil..çünkü bunların büyüğünü gördüm renk çok farklı bir balıktı net olarakta çekemedim kamera aksamları biraz sıkıntılı çekiyor :)
//BİRAZ YAZIM HATALARI OLABİLİR ÇÜNKÜ EVE YENİ GELDİM YARIN İŞ VAR HEMEN YAZİM DEDİM SON DURUMU SERİCE KUSURUMA BAKMAYIN :)
Bugün pazar olduğu için strafor bulma imkanım olmadı..açık yer yoktu hiçbiryerde.Tek bulabildiğim bu fonlardı 3 lira fiyatı her birinin :)...Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi olmadığı için 8.1 mp xperia dan çekip atıyorum oda affınıza sığınıyor..Akşam loş ışıktada böyle çekebiliyor zavallım malesef..
Sump u da kapladım..Sump çok tatlı durdu sırıtmıyor artık bitek altındaki kitaplar :D onun içinde bi çözüm bulucam sunta buldum testerem kayıp elime testere geçince hemen kesip biçicem altına bi masa :)

Öğrenci işi 240 lt malawi..
akvaryum 90x50x50 ölçülerinde çekimde biraz ufak çıkmış olabilir..açıkcası o şekilde dizmeyi bir türlü sevemedim şuan çok saçma duruyor ışık olmadığı için kayalar gayet güzel ışıkta suda biraz bulanıkLemoonade 2013-10-19 00:14:09
akvaryum 90x50x50 ölçülerinde çekimde biraz ufak çıkmış olabilir..açıkcası o şekilde dizmeyi bir türlü sevemedim şuan çok saçma duruyor ışık olmadığı için kayalar gayet güzel ışıkta suda biraz bulanık
Arka fonuda siyah düşünüyorum sizin dediğinizde güzelmiş..Siyah fonda ışıklandırma olunca balıklar da net ve güzel görünüyor araştırdığım fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla konuşuyorum tabi
Öğrenci işi 240 lt malawi..
Fotoğraf:
Akvaryumda kendi yapımım şelale sump..Ve bir adette görünen iç filtre mevcut dagla ve mekanik temizlik için

Lemoonade 2013-10-20 21:06:21
Fotoğraf:
Akvaryumda kendi yapımım şelale sump..Ve bir adette görünen iç filtre mevcut dagla ve mekanik temizlik için

çok acil olarak dekor tavsiyesi gerekiyor ..bitkide eklenicek ona göre yorum düşünelim.
Şuan tek o balık var ama o balığımız gidicek bir arkadaşıma en yakın zamanda..banada birisinden geldi bakamadığı için ama bende şuan tadilat olduğu için hemen vericem mazallah birşey olmadan başkası bakmaya başlasın..şuan akvaryumun kapak ve ışık sistemi üzerinde çalışıyorum kontraplak türü birşeylerden yapıcam bugün yarın başlarım onada..şuan bu kayaları doğadan deniz kenarından buldum..nasil dizmemi önerirsiniz
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




