ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
carson
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Temmuz 2013 14:31
Son Ziyaret:
05 Ağustos 2013 22:00
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ercan kahraman
Doğum Tarihi:
08 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Bursa
Meslek:
işçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ne diye böbürlenip büyükleniyorsun.Doğumun bir damla su,Ölümün bir avuç toprak değil mi? H.Z Mevlana
SON 10 MESAJI
Japon balığı ithalatında ki tehlike
Geçtiğimiz günlerde gittiğim akvaryumcularda tür olarak panda japon balığı aramaktaydım.Ama malesef bulamadım.Bırakın panda japonu,diğer türlerden bulmak bile şans işi gerçekten.Nedenini sordum,aradığın panda japon balığı eylül ekim aylarında uzak doğu dan ülkemize giriş yaptığını bu mevsimde hiç bir yerde bulamayacağımı rastlamamın imkansız olduğunu söylediler.(bu hobide yeniyiz bunu da öğrenmiş olduk.)Ya diğer türler dedim?onlarda yoklar,suriye deki iç savaş yüzünden ithalat nerdeyse durma noktasına geldiğini bunun için japon balığı getirtmekte zorlandıklarını dile getirdiler.işte dostlar savaşın asıl kazananı politikacılar
olan yine dünya üzerindeki halklara
olacaktır.Savaş herşeye etki etmekte.üzülerek
yazıyorum ki biz insanlık evrensel barışı keşfedene kadar bu döngü böyle devam edecek.
Geçtiğimiz günlerde gittiğim akvaryumcularda tür olarak panda japon balığı aramaktaydım.Ama malesef bulamadım.Bırakın panda japonu,diğer türlerden bulmak bile şans işi gerçekten.Nedenini sordum,aradığın panda japon balığı eylül ekim aylarında uzak doğu dan ülkemize giriş yaptığını bu mevsimde hiç bir yerde bulamayacağımı rastlamamın imkansız olduğunu söylediler.(bu hobide yeniyiz bunu da öğrenmiş olduk.)Ya diğer türler dedim?onlarda yoklar,suriye deki iç savaş yüzünden ithalat nerdeyse durma noktasına geldiğini bunun için japon balığı getirtmekte zorlandıklarını dile getirdiler.işte dostlar savaşın asıl kazananı politikacılar
olan yine dünya üzerindeki halklara
olacaktır.Savaş herşeye etki etmekte.üzülerek
yazıyorum ki biz insanlık evrensel barışı keşfedene kadar bu döngü böyle devam edecek.Akvaryumcuların duyarsızlığı
[QUOTE=kralexxx] [QUOTE=heroglu]
[QUOTE=kralexxx] [QUOTE=heroglu]
O zaman Allah' tan İstanbul' da yaşamıyorum ben çok tokatlanırdım
[/QUOTE]
En fazla 1-2 kere tokatlarlardı sonra sende çözerdin işi, gerçi öyle olsa beraber giderdik hiç birşey olmazdı.
böyle dükkana girip o varmı bu varmı dediğin an yakalarlar hemen, bunları takmadan giriceksin bakıp inceliceksin alıyosanda sunu su paradan ver diyip alıcan.
[/QUOTE]Benim en büyük zaafımda bu.bir şey alırken hevesli davranmıyacaksın aslında,dediğin gibi takmıyacaksın alma hevesi göstermiyeceksin.esnaf milleti uyanıktır sanki aldığın ürün başka yerde yokmuş gibi davranır.bu fiyattan bulamazsın ayakları falan, aslında gezsen mutlaka daha ucuzunu bulursun.evet bugünden sonra kendimce artık bu yolu uygulucam bu fiyattan verirsen ver arkadaş işine gelirse.Cüce vatozlarımın yem yeme problemi
[QUOTE=heroglu] Akşam denedim salatalığı kesip ucuna bir vida geçirdim attım akvaryuma. Salatalık dipe çöktü, önce çöpcülerle, japonlar saldırdı ama bu saldırı kısa sürdü. Daha sonra vatozlar geldi güzel güzel yediler salatalığı. :) Vatozlar çok fazla aramıyor yemi bir canlı bitki mango kökü falan koyarsanız akvaryumun içine onun üstünde geziyorlar sanırım orada oluşan yosunları yiyorlar.[/QUOTE]Tavsiyeniz için sağolun en kısa zamanda mango kökünden edineceğim kendime.
[QUOTE=heroglu] Akşam denedim salatalığı kesip ucuna bir vida geçirdim attım akvaryuma. Salatalık dipe çöktü, önce çöpcülerle, japonlar saldırdı ama bu saldırı kısa sürdü. Daha sonra vatozlar geldi güzel güzel yediler salatalığı. :) Vatozlar çok fazla aramıyor yemi bir canlı bitki mango kökü falan koyarsanız akvaryumun içine onun üstünde geziyorlar sanırım orada oluşan yosunları yiyorlar.[/QUOTE]Tavsiyeniz için sağolun en kısa zamanda mango kökünden edineceğim kendime.
Akvaryumcuların duyarsızlığı
[QUOTE=mclyucel] Bu zaten uzun zamandır söylenen,bilinen bir akvaryumcu gerçeği.Ölü balıkları almayanlar,tüm tankı beyaz benek yapanlar,o tanktan daha balık satmaya çalışanlar neler neler.Elektrik faturası gelmesin diye kışın klima yada ısıtıcı çalıştırmayıp tropikalleri bile 10 derecede suya salan akvaryumcular malesef mevcut.Bunun üstüne kalitesiz kırmızı yemleri,ithal diye eski bir Sera kovasından çıkarıp en iyi yemler bunlar balıkların gelişiyor ise bunun sayesinde diyenler ve hatta balık aldığınızda,balığın olduğu tankın suyunu 50 kuruşa satanlar.
Tek duyarsız kaldıkları konu sizinki değil malesef.
[/QUOTE]Desenize daha bu buz dağının görünen kısmı diye.
[QUOTE=mclyucel] Bu zaten uzun zamandır söylenen,bilinen bir akvaryumcu gerçeği.Ölü balıkları almayanlar,tüm tankı beyaz benek yapanlar,o tanktan daha balık satmaya çalışanlar neler neler.Elektrik faturası gelmesin diye kışın klima yada ısıtıcı çalıştırmayıp tropikalleri bile 10 derecede suya salan akvaryumcular malesef mevcut.Bunun üstüne kalitesiz kırmızı yemleri,ithal diye eski bir Sera kovasından çıkarıp en iyi yemler bunlar balıkların gelişiyor ise bunun sayesinde diyenler ve hatta balık aldığınızda,balığın olduğu tankın suyunu 50 kuruşa satanlar.
Tek duyarsız kaldıkları konu sizinki değil malesef.
[/QUOTE]Desenize daha bu buz dağının görünen kısmı diye.
Akvaryumcuların duyarsızlığı
Ne zaman akvaryumcuların yolunu tutsam bugünlerde çok sık rastlamaya başladım.Akvaryumlarda ölü balıklar görüyorum ve malesef ben söylediğim zaman o akvaryumdaki ölü balığı alıyorlar.işin garibi akvaryumda yaşayan diğer balıklarda bir sorunun olup olmadığı hemen akıllara geliyor,duyarlı olanlarımız bu akvaryumdan mutlaka balık almıyordur.Ama üzerinde durmayanlar kalan sağlar bizimdir mantığı ile hareket edenler. ileride hobiden soğutacak balık kayıpları ile karşılaşıyorlar ve hevesle başladıkları bu hobiyi bırakıyorlar.Sözüm o ki malesef bu mesleğe ticari açıdan bakan akvaryumcuların olması oldukça üzücü bir durum.
Ne zaman akvaryumcuların yolunu tutsam bugünlerde çok sık rastlamaya başladım.Akvaryumlarda ölü balıklar görüyorum ve malesef ben söylediğim zaman o akvaryumdaki ölü balığı alıyorlar.işin garibi akvaryumda yaşayan diğer balıklarda bir sorunun olup olmadığı hemen akıllara geliyor,duyarlı olanlarımız bu akvaryumdan mutlaka balık almıyordur.Ama üzerinde durmayanlar kalan sağlar bizimdir mantığı ile hareket edenler. ileride hobiden soğutacak balık kayıpları ile karşılaşıyorlar ve hevesle başladıkları bu hobiyi bırakıyorlar.Sözüm o ki malesef bu mesleğe ticari açıdan bakan akvaryumcuların olması oldukça üzücü bir durum.
şuçlu bulundu.
[QUOTE=ademors27]Japon balıkların midesi olmadığından ne kadar versen yerler. Vatozlara yem kalmadığı için saldırabilir. Cüce vatozlar için dip yemi kullanmalısın.[/QUOTE]Sorun orda zaten japonlarda vatozlara yem kalmıyordu.bende salatalık vermeye başladım.ama iş işten geçti tabiki de aralarında anlaşmazlık başlamıştı bir kere japon bile vatoza hafif darbeler vuruyordu.vatozu göndermekte buldum.
[QUOTE=ademors27]Japon balıkların midesi olmadığından ne kadar versen yerler. Vatozlara yem kalmadığı için saldırabilir. Cüce vatozlar için dip yemi kullanmalısın.[/QUOTE]Sorun orda zaten japonlarda vatozlara yem kalmıyordu.bende salatalık vermeye başladım.ama iş işten geçti tabiki de aralarında anlaşmazlık başlamıştı bir kere japon bile vatoza hafif darbeler vuruyordu.vatozu göndermekte buldum.
şuçlu bulundu.
Dün açtığım konuda japon balığımın tekinin alt yüzgeçlerinde kopukluklar olduğunu fark etmiştim.bir hastalık belirtisine rastlayamamıştım balık gayet normaldi,hareket ve yem yemesinde hiç bir problem yoktu.tam şüphelendiğim gibi cüce vatozlardan
birisi yapıyordu bunu üst üste kaç kere yakaladım gözlerimin önünde bir kaç balığa yapışmaya çalıştı.bir kaçında balıkların bazılarına temaslarda bulundu bile.bende satın aldığım yere götürüp verdim.7 tl ye almıştım.üzerine 5.50 kuruş verip elektrik kesintisine karşın pilli hava motoru aldım.akvaryumlardaki japon balıklarım artık rahat ve stressizler artık yeniden neşe içinde yüzmelerine devam ediyorlar.
Dün açtığım konuda japon balığımın tekinin alt yüzgeçlerinde kopukluklar olduğunu fark etmiştim.bir hastalık belirtisine rastlayamamıştım balık gayet normaldi,hareket ve yem yemesinde hiç bir problem yoktu.tam şüphelendiğim gibi cüce vatozlardan
birisi yapıyordu bunu üst üste kaç kere yakaladım gözlerimin önünde bir kaç balığa yapışmaya çalıştı.bir kaçında balıkların bazılarına temaslarda bulundu bile.bende satın aldığım yere götürüp verdim.7 tl ye almıştım.üzerine 5.50 kuruş verip elektrik kesintisine karşın pilli hava motoru aldım.akvaryumlardaki japon balıklarım artık rahat ve stressizler artık yeniden neşe içinde yüzmelerine devam ediyorlar.
alt yüzgeçlerdeki sorun ne?
[QUOTE=Serkan BUZCU]Hasar fazla değilse yenilenir ama balıkların yüzgeçlerinin hastalanmaması (mantarlaşma gibi) lazım tabi ki su değerleri falan şuan ki gibi iyi durumda olsun zamanı tam bilemem ama insanın da mesela tırnakları uzar yenilenir böyle düşünün.[/QUOTE]Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.balığımı bugünlerde takip edicem hal ve hareketler ne durumda olucak.akvaryumda en sevdiğim balığım o, diğerlerinide seviyorum ama o balığın yeri ayrı benim için.
[QUOTE=Serkan BUZCU]Hasar fazla değilse yenilenir ama balıkların yüzgeçlerinin hastalanmaması (mantarlaşma gibi) lazım tabi ki su değerleri falan şuan ki gibi iyi durumda olsun zamanı tam bilemem ama insanın da mesela tırnakları uzar yenilenir böyle düşünün.[/QUOTE]Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.balığımı bugünlerde takip edicem hal ve hareketler ne durumda olucak.akvaryumda en sevdiğim balığım o, diğerlerinide seviyorum ama o balığın yeri ayrı benim için.
alt yüzgeçlerdeki sorun ne?
[QUOTE=Serkan BUZCU] [QUOTE=carson] [QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?[/QUOTE]
bilmiyordum doğruyu söylemek gerekirse.bu ne kadar zamanda oluyor balıkların yüzgeçlerini yenilemesi?
[QUOTE=Serkan BUZCU] [QUOTE=carson] [QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?[/QUOTE]
Zamanla yenileyecektir yüzgeçleri, ucundan hasar görmüş zaten.
[/QUOTE]yani temelli kalmıyacak balığın yüzgeçleri öylemi?balıkların bu özelliklerini
bilmiyordum doğruyu söylemek gerekirse.bu ne kadar zamanda oluyor balıkların yüzgeçlerini yenilemesi?alt yüzgeçlerdeki sorun ne?
[QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?
[QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
