ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
badapin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Haziran 2013 01:29
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2014 21:29
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Baki ADAPINAR
Doğum Tarihi:
01 Aralık 1962
Yaş:
63
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Baki ADAPINAR
SON 5 MESAJI
cardinal neon...beyaz benek...
bu ilacın içindeki kimyasallar emin olun yanlızca parazitleri değil her şeyi öldürecektir ve burada neondan bahsediyoruz[/QUOTE]
bu ilacın içindeki kimyasallar emin olun yanlızca parazitleri değil her şeyi öldürecektir ve burada neondan bahsediyoruz[/QUOTE]
Sayın Mehmet bey
zaten bende neonlarda uyguladım bu yöntemi. Ayrıca vatozlarda da hastalık vardı. Hiç bir balığı kaybetmedim. Kimyasal kullanmak konusunda duyarlılığınızı anlıyorum ama balık metabolizmasına zararı olmayan bir ilaç. O nedenle gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
cardinal neon...beyaz benek...
[QUOTE=lllserhatlll]Akvaryumumda herşey normaldi uzun bir süredir....ne olduysa 4 tane ithal discus geldikten sonra oldu...discuslarda beyaz benek farkettin geldiklerinden 2-3 gün sonra ..onları ayırdım ısıyı arttırdım ve hepsi 1 gün içerisinde normale döndü..şu andada gayet sağlıklılar...ancak bir anda tüm cardinal neonlarımda beyaz benek çıktı...hemde hepsinde ( 30 tane kadarlar)..işin tuafı başka hiç bir balıkta hastalık yok...sadece neonlarda....
forumdan okuduğum kadarıyla zahmetli bir süreçten sonra neonları ayırdım 2-3 saat kadar ısıyı arttırdım...ve metilen mavisi ve tuz uyguladım...sonra ana tanka ekledim 1-2 gün azalır gibi oldu beyaz benekler ama sonradan yine coştu....
şu anda yeniden ayırdım..ısıyı 29 dereceye çıkardım 2 gündür tuz ve metilen mavisi uyguluyorum ama zerre azalma yok....aslında yem yiyorlar..sürü psikolojilerinde bir bozukluk yok..hareketleri çok sağlıklı gibi ama bembeyaz oldular...ve ölen balıkta yok...
yapabileceğim başka bir şey var mı acaba???[/QUOTE]
[QUOTE=lllserhatlll]Akvaryumumda herşey normaldi uzun bir süredir....ne olduysa 4 tane ithal discus geldikten sonra oldu...discuslarda beyaz benek farkettin geldiklerinden 2-3 gün sonra ..onları ayırdım ısıyı arttırdım ve hepsi 1 gün içerisinde normale döndü..şu andada gayet sağlıklılar...ancak bir anda tüm cardinal neonlarımda beyaz benek çıktı...hemde hepsinde ( 30 tane kadarlar)..işin tuafı başka hiç bir balıkta hastalık yok...sadece neonlarda....
forumdan okuduğum kadarıyla zahmetli bir süreçten sonra neonları ayırdım 2-3 saat kadar ısıyı arttırdım...ve metilen mavisi ve tuz uyguladım...sonra ana tanka ekledim 1-2 gün azalır gibi oldu beyaz benekler ama sonradan yine coştu....
şu anda yeniden ayırdım..ısıyı 29 dereceye çıkardım 2 gündür tuz ve metilen mavisi uyguluyorum ama zerre azalma yok....aslında yem yiyorlar..sürü psikolojilerinde bir bozukluk yok..hareketleri çok sağlıklı gibi ama bembeyaz oldular...ve ölen balıkta yok...
yapabileceğim başka bir şey var mı acaba???[/QUOTE]
Beyaz benek hastalığından hiç bir balığı kaybetmeden kurtulmak isterseniz. Eczaneden ornidazol tablet alıp 100 L ye bir adet olacak şekilde dış filitrenin içine atın. Su değişimi yapabilirsiniz %30-40 dan çok olmamak üzere. İlaç özellikle parazit balığı terk ettikten sonra etkildir. Bu nedenle balıkları değil, tankı tedavi etmek önemli. Su değişimi ve tanktaki kimyasal döngü nedeniyle eksilen miktarı yaklaşık olarak tamamlayın. Bu tedaviyi beş gün kadar devam ettirin (En iyisi benekler kaybolana kadar). Bu arada dış filitreden karbonu çıkartın. Parazit döngüsünü yüksek ısıda daha hızlı tamamladığından ısı arttırılabilir. Denenmiş sonuç alınmış yöntemdir. Sağlıklı balıklar
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Hüseyin beyin serüvenli su piresi yetiştirme deneyimleri ve anlatımı çok eğlenceli kendisini başarısından dolayı kutluyorum. Bende kendisinin doğadaki deneyimlerinden faydalanmayı umuyorum. Bahçemde bulunan küçük havuzumun içinde sivrisinek larvaları ile birlikte oldukça hızlı hareketlerle yüzen ve sivrisinek larvaları gibi suyun dibine dalan bir süre sonra yüzeye çıkarak dinlenen sonra tekrar dalan bir canlının farkına vardım. İnternettende araştırdım ama bu canlya benzer bir şey bulamadım. Önce su piresi olduğunu düşündüm ama havuzun suyu direk güneş aldığı ve baya bir sıcak olduğu için farklı bir canlı olduğunu anladım. Daha sonra eski bir un eleği ile birkaç tane yakaladım. Japon balıklarına verdiğimde afiyetle yiyorlar. Sudan çıkarıp çektiğim fotoğraf aşağıda. Aslında suyun içinde katlanmış gibi duruyorlar. Gövdelerini hareket ettirerek yol alıyorlar. Fotoğraftan boyutlarının anlaşılması zor olabilir ama en fazla 3-4 mm civarındalar. Bu canlının adını ve canlı yem olarak kullanılmasında sakınca görüp görmediğinizi söyleyebilirseniz mutlu olurum. İlginiz için teşekkürler
badapin 2013-06-26 18:05:57
Hüseyin beyin serüvenli su piresi yetiştirme deneyimleri ve anlatımı çok eğlenceli kendisini başarısından dolayı kutluyorum. Bende kendisinin doğadaki deneyimlerinden faydalanmayı umuyorum. Bahçemde bulunan küçük havuzumun içinde sivrisinek larvaları ile birlikte oldukça hızlı hareketlerle yüzen ve sivrisinek larvaları gibi suyun dibine dalan bir süre sonra yüzeye çıkarak dinlenen sonra tekrar dalan bir canlının farkına vardım. İnternettende araştırdım ama bu canlya benzer bir şey bulamadım. Önce su piresi olduğunu düşündüm ama havuzun suyu direk güneş aldığı ve baya bir sıcak olduğu için farklı bir canlı olduğunu anladım. Daha sonra eski bir un eleği ile birkaç tane yakaladım. Japon balıklarına verdiğimde afiyetle yiyorlar. Sudan çıkarıp çektiğim fotoğraf aşağıda. Aslında suyun içinde katlanmış gibi duruyorlar. Gövdelerini hareket ettirerek yol alıyorlar. Fotoğraftan boyutlarının anlaşılması zor olabilir ama en fazla 3-4 mm civarındalar. Bu canlının adını ve canlı yem olarak kullanılmasında sakınca görüp görmediğinizi söyleyebilirseniz mutlu olurum. İlginiz için teşekkürler
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
Melas bulmak sorun olabilir. Melas tarımsal amaçlı olarak yaygın kullanılan bir şeker sanayi yan ürünü. Hayvancılıkta yine yaygın kullanımı var. Daha küçük montanlı olarak parakende satışını yapan varmı bilmiyorum. 80 L lik bidonlarda hayvan yemi satıcılarında bulunabilir sanıyorum. Bir yıl kadar oluyor melas ticareti yapan bir depodan bir bidon satın aldım 40-50 lira civarında bir fiyata. Yıllarca kullanılabilir bitirmek mümkün değil. İnternette arattırınca belki farklı miktarlarda satış yapanlar bulunabilir.
Melas bulmak sorun olabilir. Melas tarımsal amaçlı olarak yaygın kullanılan bir şeker sanayi yan ürünü. Hayvancılıkta yine yaygın kullanımı var. Daha küçük montanlı olarak parakende satışını yapan varmı bilmiyorum. 80 L lik bidonlarda hayvan yemi satıcılarında bulunabilir sanıyorum. Bir yıl kadar oluyor melas ticareti yapan bir depodan bir bidon satın aldım 40-50 lira civarında bir fiyata. Yıllarca kullanılabilir bitirmek mümkün değil. İnternette arattırınca belki farklı miktarlarda satış yapanlar bulunabilir.
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
Ben size benim yöntemimi tanıtmak istiyorum. En azından bir bölümünü kendisi için uygun bulanlar olabilir. Mayalı sistem. Ancak şeker yerine melas kullanıyorum. Şekere göre çok daha ucuz. Bir litrelik gazlı içecek PET şişesini tercih ediyorum. Malum basınca daha iyi dayanabilecek şekilde tasarlanmış oldukları ortada. Şişenin yaklaşık 1/4 ünü melasla doldurup kuru yada yaş maya ile birlikte az miktarda (bir kaç cc.) suni gübre (eser element içeren ticari sıvı gübreler) kullanıyorum. Şişenin 2/3 ünü dolduracak şekilde su ekliyorum. Şişe kapağında matkapla serum seti olarak eczaneden alabileceğiniz set in sıkıca oturabileceği bir delik açıyorum. Serum setinin sivri ucu delikten kolayca yerleşiyor ve sıkı bir şekilde oturduğu için kesinlikle sızdırmaz oluyor. Ayrıca yapıştırıcı kullanmaya bile gerek kalmıyor. Bu şekilde en az iki-üç haftalık CO2 üretimini sağlayabiliyorum. İki ayrı şişenin yine eczanelerden temin edilebilecek üç yollu musluk ile birlikte bağlanması ve sisteme CO2 sağlaması nedeniyle herhangi bir gaz üretim sorunu yaşamıyorum.
Ayrıca üretilen tüm CO2 yi kurduğum sistemde yüz de yüz verimlilikle çözüyorum.Sonraki kısımda çizimide sizlere sunacağım. Şimdilik yaptığım sistemi tanımlamaya çalışayım. Akvaryum taban kumuna marketlerde satılan bir kiloluk cam sütaş yoğurt kaplarından ters olarak gömdüm. Cam kap içine mayalı sistemde elde ettiğim CO2 gazını getiren hortumu akvaryum silikonuyla sabitledim. Cam kap dibine, tabi ters olarak gömdüğüm için tepesine denk gelecek şekilde diğer bir hortumu yine aynı silikonla yapıştırdım. Bu hortumu cam kabın daha altına gömdüğüm yaklaşık 3 watlık bir iç filtrenin hava girişine bağladım. Bundan amaçladığım cam kap içinde su sirkülasyonunun ve CO2 nin etkin bir şekilde çözünmesini sağlamak. Tabi kabın taban içinde tam olarak gömülmesi mümkün olmadı ama içerinde hava biriktiğinde yer değiştirebileceğini de hesaba katarak üzerine aksesuar kayalar koyarak iyice sabitledim. Şimdi elde ettiğim CO2 kabın içinde, süngerini çıkartıp taban kumu altına gömdüğüm iç filitre sayesinde çok güzel çözünüyor. CO2 nin tek kabarcığını dahi ziyan etmiyorum. İç filitre aydınlatma ile eş zamanlı olarak çalışıyor. Aydınlatma olmadığında mayalı sistemden gelen CO2 kabın içinde birikiyor. Ancak çözünmek için aydınlatma ile eş zamanlı çalışacak iç filitreyi bekliyor.
Bu arada eklemeyi unutmadan fermantasyon ürünü olarak elde ettiğim sıvıyı kesinlikle ziyan etmiyorum. Sulandırarak saksı çiçeklerine yada bahçeye dökerek topraktaki mikrobiyolojik aktiviteyi destekliyorum.badapin 2013-06-14 13:58:36
Ben size benim yöntemimi tanıtmak istiyorum. En azından bir bölümünü kendisi için uygun bulanlar olabilir. Mayalı sistem. Ancak şeker yerine melas kullanıyorum. Şekere göre çok daha ucuz. Bir litrelik gazlı içecek PET şişesini tercih ediyorum. Malum basınca daha iyi dayanabilecek şekilde tasarlanmış oldukları ortada. Şişenin yaklaşık 1/4 ünü melasla doldurup kuru yada yaş maya ile birlikte az miktarda (bir kaç cc.) suni gübre (eser element içeren ticari sıvı gübreler) kullanıyorum. Şişenin 2/3 ünü dolduracak şekilde su ekliyorum. Şişe kapağında matkapla serum seti olarak eczaneden alabileceğiniz set in sıkıca oturabileceği bir delik açıyorum. Serum setinin sivri ucu delikten kolayca yerleşiyor ve sıkı bir şekilde oturduğu için kesinlikle sızdırmaz oluyor. Ayrıca yapıştırıcı kullanmaya bile gerek kalmıyor. Bu şekilde en az iki-üç haftalık CO2 üretimini sağlayabiliyorum. İki ayrı şişenin yine eczanelerden temin edilebilecek üç yollu musluk ile birlikte bağlanması ve sisteme CO2 sağlaması nedeniyle herhangi bir gaz üretim sorunu yaşamıyorum.
Ayrıca üretilen tüm CO2 yi kurduğum sistemde yüz de yüz verimlilikle çözüyorum.Sonraki kısımda çizimide sizlere sunacağım. Şimdilik yaptığım sistemi tanımlamaya çalışayım. Akvaryum taban kumuna marketlerde satılan bir kiloluk cam sütaş yoğurt kaplarından ters olarak gömdüm. Cam kap içine mayalı sistemde elde ettiğim CO2 gazını getiren hortumu akvaryum silikonuyla sabitledim. Cam kap dibine, tabi ters olarak gömdüğüm için tepesine denk gelecek şekilde diğer bir hortumu yine aynı silikonla yapıştırdım. Bu hortumu cam kabın daha altına gömdüğüm yaklaşık 3 watlık bir iç filtrenin hava girişine bağladım. Bundan amaçladığım cam kap içinde su sirkülasyonunun ve CO2 nin etkin bir şekilde çözünmesini sağlamak. Tabi kabın taban içinde tam olarak gömülmesi mümkün olmadı ama içerinde hava biriktiğinde yer değiştirebileceğini de hesaba katarak üzerine aksesuar kayalar koyarak iyice sabitledim. Şimdi elde ettiğim CO2 kabın içinde, süngerini çıkartıp taban kumu altına gömdüğüm iç filitre sayesinde çok güzel çözünüyor. CO2 nin tek kabarcığını dahi ziyan etmiyorum. İç filitre aydınlatma ile eş zamanlı olarak çalışıyor. Aydınlatma olmadığında mayalı sistemden gelen CO2 kabın içinde birikiyor. Ancak çözünmek için aydınlatma ile eş zamanlı çalışacak iç filitreyi bekliyor.
Bu da sistemin çizimi eleştiri ve önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada eklemeyi unutmadan fermantasyon ürünü olarak elde ettiğim sıvıyı kesinlikle ziyan etmiyorum. Sulandırarak saksı çiçeklerine yada bahçeye dökerek topraktaki mikrobiyolojik aktiviteyi destekliyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
