ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Priapos35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mayıs 2013 21:32
Son Ziyaret:
24 Aralık 2014 15:19
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatihhan Özcan
Doğum Tarihi:
06 Temmuz 1996
Yaş:
29
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fatihhan Özcan
SON 10 MESAJI
40 Litre Neon Tetra Bitkili Akvaryum
Hacmen daha geniş bir akvaryum kurup bir sürü oluşturacak neon ve bir sürü de kırmızı burun neonun olduğu bir sistem kuracağım o zaman. CO2 gibi riskli işlere girmek istemiyorum. Önümüz yaz olduğundan bitkilerin erimesinden korkuyorum İzmir'deyim.
Hacmen daha geniş bir akvaryum kurup bir sürü oluşturacak neon ve bir sürü de kırmızı burun neonun olduğu bir sistem kuracağım o zaman. CO2 gibi riskli işlere girmek istemiyorum. Önümüz yaz olduğundan bitkilerin erimesinden korkuyorum İzmir'deyim.
Midye kırığı bana göre değil diye biliyorum. Asidik ve yumuşak bir su sağlamam gerekiyormuş.
Bitki olarak anubias tilki kuyruğu ve java moss düşünüyorum. Moss'u kök parçasına bağlamayı düşünüyorum.
Suyun şartlarını istediğim gibi ayarlayabilecek bir taban söylerseniz sevinirim.
Çöp Kovasından Ağlayan Dış Filtre Yapımı
[QUOTE=tnemücrE]Proje güzel ama dediğiniz gibi riskli gözü kapalı 2-3 gün başı boş bırakıp gittiğinizde aklınızda hep bir soru işareti olacaktır.[/QUOTE]
Priapos35 2014-05-23 23:09:58
[QUOTE=tnemücrE]Proje güzel ama dediğiniz gibi riskli gözü kapalı 2-3 gün başı boş bırakıp gittiğinizde aklınızda hep bir soru işareti olacaktır.[/QUOTE]
Artık hiç soru işareti kalmadı. Suyun stabil düzeyini kalemle çizdim. Tam olarak bir gündür düzey sabit. Zaten elektriği kestiğiniz anda filtre suya boşalır. Sıfır tehlike. Eğer taşacağından korkulursa ortaya bir delik daha açıp bir redüksiyon daha takarız sorun geçer.
Eski dış filtrem silikon kutusunun içindeydi. Kedi kumu dediğimiz diatomit gerçekten harika işlev görüyor. Suyum şu an kristal gibi. Videodakinden kat kat iyi konumda. Ayrıca bizim mahlukatlara zararsız olduğunu araştırdım. 7 litresi 5TL geldi bana o kedi kumunun.
Dediğim gibi çok gerilirseniz taşacak diye üç tane delik açarsınız. Taşmasına imkan yok o zaman. Elime sızdırmazlığı garanti olan bir kap geçse esas dış filtre o zaman olacak ama neyse. Yeni tankımı kurarken düşünücem artık.
[QUOTE=Metin BİLGİN] Tebrik ederim, güzel bir çalışma olmuş. Turşu bidonu ile dış filtre yapma denemeleri hüsranla sonuçlanan arkadaşlar için örnek bir çalışma yapmışsınız:) Akvaryumu müsait olanlar için çöp bidonuna alternatif olarak uzunca bir saksıyla tepe filtre de yapılabilir.
Haşmet'le Hamiyet'e selamlar...:))
[/QUOTE]Turşu bidonu hüsrana müsait bir zihni sinir procesi. Pis su girişi altta olduğu için genelde giren suyla çıkan suyun dengesi ayarlanamayıp su basılamıyor. Eğer pis su girişini de çıkışını da kapaktan verip pis su hortumunu en aşağıya sallarsak kafa motoru suyun içinde olma şartıyla çok iyi şekilde kullanırız. Ancak kafa motorunu da filtre içine alacağız dersek turşu bidonu sıkıntılı oluyor. Kimse kafa motorunu bir bidona tangitle yapıştırmak istemez. Vantuzla da yapışmadığı için işlev sıkıntısı oluyor.
Her seferinde kapağı açıp kaparken yeni teflon sarmak zorundasınız. Benim ilk yaptığım diy turşu bidonundan olmuştu en sonunda sinirden yere çaldım.
Onların da size selamı var teşekkürler.
40 Litre Neon Tetra Bitkili Akvaryum
Arkadaşlar merhaba. Şu an sadece kaplumbağa tankım var. İçinde 2 adet kaplumbağa var falan. Fakat bizim bu obur tosbağalar bitki bırakmadığı için bitkili akvaryum içimde ukte kaldı.
Priapos35 2014-05-23 21:03:39
Arkadaşlar merhaba. Şu an sadece kaplumbağa tankım var. İçinde 2 adet kaplumbağa var falan. Fakat bizim bu obur tosbağalar bitki bırakmadığı için bitkili akvaryum içimde ukte kaldı.
Kafamda 35-40 litrelik bir akvaryum var. İçinde 5-6 adet neon tetra. Şelale filtre kullanacağım. Ancak forumlarda bilgiler o kadar dağınık ve farklı ki ne yapsam bilemedim.
En çok beni sıkan nokta taban malzemesi meselesi oldu. Birisi hagen siyah kum kullanın diyor. Diğeri o o kadar iyi değil falan filan. Niyetim bu konunun benim işimi gördüğü kadar başkalarının da işini görsün.
Işıklandırma için led olmazmış onu anladım. Neon tetralar yumuşak ve asidik sular severmiş. Yumuşak olması için mangrow kökü bulundurmam gerekiyormuş. Peki ya asidik olması için ne yapmak gerek?
Neon tetra'ların bulunduğu bir tankta hangi bitkiler önerilir. Mayalı sistem CO2 kullanabilirim. Ancak o sıvı gübre işlerine pek bütçe ayırabileceğim söylenemez. Zaten bu tankı kurarken mecbur sabredicem çünkü para geçtikçe kurulucak. Öğrenciyim abi

Neon tetraların içeride tehdit olmadığı sürece sürüce gezmedikleri söyleniyor. Bu yüzden akvaryumda betta bulunursa sıkıntı yaratır mı? Tetraları kaç erkek kaç dişi olarak bölmeliyim? Bir de tekrar hatırlatayım taban malzemesini nasıl yapmalıyım?
Ayrıca suyun içinde bulunan CO2'nin gitmemesi için hava motoru kullanmayın diyorlar e o zaman bu tetralar nasıl solunum yapacak
Çöp Kovasından Ağlayan Dış Filtre Yapımı
Arkadaşlar dış filtreden ziyade şelale filtre gibi olsa da hacminin genişliğinden dolayı dış filtre olarak anıyorum. Taşırma yöntemi ile çalışıyor pompayı zorlamamak adına. Güzel bir çöp kovası seçerseniz bence hoşunuza gidecektir.
Priapos35 2014-05-24 01:08:04
Arkadaşlar dış filtreden ziyade şelale filtre gibi olsa da hacminin genişliğinden dolayı dış filtre olarak anıyorum. Taşırma yöntemi ile çalışıyor pompayı zorlamamak adına. Güzel bir çöp kovası seçerseniz bence hoşunuza gidecektir.
Malzemeler
Kafa motoru
2 adet hortum tamir aparatı
Çöp kovası
Dış filtre malzemeleri
Malzeme sıralamam şöyle
En altta hortum parçacıkları
Bir üstünde sıvacı süngeri
Bir üstünde zeolit çakması kedi kumu
En son katmanda da elyaf
Arkadaşlar elyaflar redüksiyonları tıkarsa evi su bastırırsınız o hususa dikkat ettiğiniz sürece hiçbir sıkıntı yaşamazsınız. Akvaryum camına yük binmesinden korkarsanız filtrenin altına bir destek koyun.
Son düzenleme: Filtredeki son düzenlememe göre eve su basması imkansız. Redüksiyonları tıkanmayacak şekilde elyaflardan korudum. Eğer debi sizlere fazla gelirse pis su hortumu kesitini daraltabilirsiniz. Eğer hortumu daraltamam derseniz 3. bir delik açıp 3 tane redüksiyonla suyu dağıtabilirsiniz. Paşa gönlünüz bilir. İsterseniz bitkili akvaryumda redüksiyon ucuna hortum bağlayın.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=Zbk8CugOB5w&feature=youtu.be[/VID]
Teleskopta ağır hasar
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Yüzgeçlerde zedelenme pul kopukluğu ve göz kapağı yok.
Akvaryum Kapasitesi (litre):50
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 teleskop 2 japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): ..
Filitrasyon: kafa motorlu filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Priapos35 2013-07-20 23:38:20
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Yüzgeçlerde zedelenme pul kopukluğu ve göz kapağı yok.
Akvaryum Kapasitesi (litre):50
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 teleskop 2 japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): ..
Filitrasyon: kafa motorlu filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Balıklarımın su değişim günüydü. Kuzenim benden eski akvaryumcudur. Su değiştirmesini istedim. Dikkatsizlikle teleskop hortumun içine kaçmış. Teleskop küçük olduğu için hortumdan geçmiş ancak geçerken göz kapağı kopmuş. Yüzgeçleri biraz yıpranmış. Yavaş yüzüyor. Ne yapmalıyız. İyileşir mi?
Japon ve Teleskoplarım Beyaz Benek Oldu
Keşke akvaryumcudan ilaç v.s almasaydım. Rahat duramadım akvaryum suyunu tamamen değiştirdim suyun renginden dolayı. Tuzdan dolayı suyun içinde balık görünmüyor gibi bir şeydi. Balıklarım şu an çok iyi. Bütün beneklerini döküyorlar. Şaşırdığım nokta balıklarım 32C'ye nasıl dayanıyor. Çok rahatlar. Büyük japonum en çok beneğe yakalanandı. Tüm benekler dökülene kadar sıcaklığı sabit tutmayı düşünüyorum. Az bir şey kaldı. Merak ettiğim nokta ise bu benekler dökülüyor ama nereye gidiyor? Geri gelecekler mi? Balıklarım acaba onları yiyor mu? Ben suyun içinde hiç benek göremiyorum ya da akvaryumun dibinde. Buhar olup gidecek değiller ya. Bir de bizimkileri o kadar uyarmama rağmen dün meraktan akvaryuma su kaplumbağamı atmışlar. Ufak teleskopum kaplumbağayı öpmeye kalkmış kaplumbağada ısırmış bilmemne anlattılar. Küçük teleskopumun gözü sanırım hasar aldı. Gözü açık duruyor kıpkırmızı yarısı. Hareketlere tepki veriyor göz bebekleri büyüyüp küçülüyor gözde sorun yok gibi bir müdahaleye gerek var mı?
Keşke akvaryumcudan ilaç v.s almasaydım. Rahat duramadım akvaryum suyunu tamamen değiştirdim suyun renginden dolayı. Tuzdan dolayı suyun içinde balık görünmüyor gibi bir şeydi. Balıklarım şu an çok iyi. Bütün beneklerini döküyorlar. Şaşırdığım nokta balıklarım 32C'ye nasıl dayanıyor. Çok rahatlar. Büyük japonum en çok beneğe yakalanandı. Tüm benekler dökülene kadar sıcaklığı sabit tutmayı düşünüyorum. Az bir şey kaldı. Merak ettiğim nokta ise bu benekler dökülüyor ama nereye gidiyor? Geri gelecekler mi? Balıklarım acaba onları yiyor mu? Ben suyun içinde hiç benek göremiyorum ya da akvaryumun dibinde. Buhar olup gidecek değiller ya. Bir de bizimkileri o kadar uyarmama rağmen dün meraktan akvaryuma su kaplumbağamı atmışlar. Ufak teleskopum kaplumbağayı öpmeye kalkmış kaplumbağada ısırmış bilmemne anlattılar. Küçük teleskopumun gözü sanırım hasar aldı. Gözü açık duruyor kıpkırmızı yarısı. Hareketlere tepki veriyor göz bebekleri büyüyüp küçülüyor gözde sorun yok gibi bir müdahaleye gerek var mı?
Japon ve Teleskoplarım Beyaz Benek Oldu
Bakır sülfatı dökme sebebim akvaryumcuma sorduğumda ilaç olarak bakır sülfatlı bir ilaç vermesiydi. İç filtrem basit bir filtre elyaf v.s var sanırım. Süt kardeşimden kalma bana tank ve filtre. Zaten balıkları aldım haftası doldu yanına iki arkadaş daha alınca olanlar oldu. Ben de şaşırdım önlemi alırız artık.
Bakır sülfatı dökme sebebim akvaryumcuma sorduğumda ilaç olarak bakır sülfatlı bir ilaç vermesiydi. İç filtrem basit bir filtre elyaf v.s var sanırım. Süt kardeşimden kalma bana tank ve filtre. Zaten balıkları aldım haftası doldu yanına iki arkadaş daha alınca olanlar oldu. Ben de şaşırdım önlemi alırız artık.
Bu arada maşallah 22 sene olmuş Allah nice yıllar balıklarla ilgilenmeyi nasip etsin. Benim gönlümden geçen bir canlı doğuran tankı yapmaktı. Annem teleskop olsun dediğinde bir şey diyemedik.
Japon ve Teleskoplarım Beyaz Benek Oldu
Abi şimdi sağlıklı balığım yok. Hepsi bir gecede beyaz benek oldular. Japonlarım ısıtıcıyla beraber bugün uyguladığım bakır sülfatla baya benek döktüler. Yarın hepsini tuz banyosuna sokabilirim 5 tane balık var zaten. Suyun dengesini bozdum bakır yüzünden moralim bozuldu. Balıklarımın neşesi yerinde sürtünmeyi kestiler. Güzelce besleniyorlar. Suyun bakırdan dolayı sarılığını nasıl halledebilirim? Her gün dip çekimi yapıyorum hortumla. Edit: Tuz banyosu hakkında bir yazı okudum, zararlı olduğu için yapmayacağım. Ana tankıma cüzi miktarda tuz katıp ısıyı yükselticem. Balıklarım çok iyi zaten şu an.Priapos35 2013-06-09 20:11:01
Abi şimdi sağlıklı balığım yok. Hepsi bir gecede beyaz benek oldular. Japonlarım ısıtıcıyla beraber bugün uyguladığım bakır sülfatla baya benek döktüler. Yarın hepsini tuz banyosuna sokabilirim 5 tane balık var zaten. Suyun dengesini bozdum bakır yüzünden moralim bozuldu. Balıklarımın neşesi yerinde sürtünmeyi kestiler. Güzelce besleniyorlar. Suyun bakırdan dolayı sarılığını nasıl halledebilirim? Her gün dip çekimi yapıyorum hortumla. Edit: Tuz banyosu hakkında bir yazı okudum, zararlı olduğu için yapmayacağım. Ana tankıma cüzi miktarda tuz katıp ısıyı yükselticem. Balıklarım çok iyi zaten şu an.
Japon ve Teleskoplarım Beyaz Benek Oldu
Zaten bakır suyun rengini berbat etti. Kullanmak istemiyorum. Kaya tuzunu ne kadar miktarda uygulamalıyım 45 litreye baz alarak? 28 derece şu an akvaryum yarın 30'a çıkardığımda parazitler dökülmeye başlar.
Zaten bakır suyun rengini berbat etti. Kullanmak istemiyorum. Kaya tuzunu ne kadar miktarda uygulamalıyım 45 litreye baz alarak? 28 derece şu an akvaryum yarın 30'a çıkardığımda parazitler dökülmeye başlar.
Japon ve Teleskoplarım Beyaz Benek Oldu
Akvaryum suyumu musluktan doldurdum ancak gerekli su dinlendiricilerle 5 gün dinlendirerek. Su değişimlerimde kullandığım su musluk suyudur lakin tamamiyle dinlendirilmiş sulardır. Her gün 3/1 su değişimi yapıyorum bugün tedavide 3. gün Suyu 28 dereceye aldım ve balıklarım biraz daha hareketli. Dipte gezen teleskoplarım üste çıktı hepsinin iştahı yerinde. Sadece kullandığım bakırdan dolayı suyum çok bulanıklaştı. 3 gün ara vereceğim, tuz ve sıcaklık arttırarak devam edeceğim. Sonra metilen mavisiyle üstünden düşen benekleri öldüreceğim. Sizce yeterli bir tedavi stratejisi mi? Yoksa yapmam gereken daha başka şeyler var mı? Teşekkürler.
Akvaryum suyumu musluktan doldurdum ancak gerekli su dinlendiricilerle 5 gün dinlendirerek. Su değişimlerimde kullandığım su musluk suyudur lakin tamamiyle dinlendirilmiş sulardır. Her gün 3/1 su değişimi yapıyorum bugün tedavide 3. gün Suyu 28 dereceye aldım ve balıklarım biraz daha hareketli. Dipte gezen teleskoplarım üste çıktı hepsinin iştahı yerinde. Sadece kullandığım bakırdan dolayı suyum çok bulanıklaştı. 3 gün ara vereceğim, tuz ve sıcaklık arttırarak devam edeceğim. Sonra metilen mavisiyle üstünden düşen benekleri öldüreceğim. Sizce yeterli bir tedavi stratejisi mi? Yoksa yapmam gereken daha başka şeyler var mı? Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
