ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
realbeck
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2013 23:05
Son Ziyaret:
06 Ekim 2013 13:53
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğitcan Malay
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Trabzon
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğitcan Malay
SON 10 MESAJI
blue topaz lepistesimin ölümü
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
realbeck 2013-03-28 21:55:23
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
realbeck 2013-02-25 14:49:46
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
SON MESAJLAR
- L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
