ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iso-can
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2013 16:39
Son Ziyaret:
23 Mart 2013 19:55
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ismail aydoğan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Van
Meslek:
gezgin
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

ismail aydoğan
SON 10 MESAJI
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
Saolsun kırmızı vatozum balıklarımın kökünü kuruttu dün son kalan balığımıda öldürdü gece oturuyorduk arkadaşlarla bir yapıştı siyah teleskoba ne oluyor orda diyene kadar boğdu öldürdü balığı diğer balıklarımıda muhtemelen geceleri o öldürdü bugun sinirlendim götürdüm akvaryumcuya verdim bakalım yeni balık gelince gidip yeniden alıcam bugun akvaryumun suyunuda komple değiştirdim tazeledim hazır balık yokken
Saolsun kırmızı vatozum balıklarımın kökünü kuruttu dün son kalan balığımıda öldürdü gece oturuyorduk arkadaşlarla bir yapıştı siyah teleskoba ne oluyor orda diyene kadar boğdu öldürdü balığı diğer balıklarımıda muhtemelen geceleri o öldürdü bugun sinirlendim götürdüm akvaryumcuya verdim bakalım yeni balık gelince gidip yeniden alıcam bugun akvaryumun suyunuda komple değiştirdim tazeledim hazır balık yokken
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
[QUOTE=kralexxx][QUOTE=mesutok]Gelde japona geç hani piyasada güzel japon balığımı var sanki
[/QUOTE]
İsmail bey şu güzel orandalar ölmeden hiçmi resim çekmediniz bizde bir görsek ?[/QUOTE]
iso-can 2013-02-21 00:29:59
[QUOTE=kralexxx][QUOTE=mesutok]Gelde japona geç hani piyasada güzel japon balığımı var sanki
[/QUOTE]
Hafta sonu ranchu gördüğümüz yerde bugün yine ranchular vardı, 8-9 tane kadar gerisi yine boş.
sen yeterki besliycem de ben sana İstanbulu sererim önüne.
İsmail bey şu güzel orandalar ölmeden hiçmi resim çekmediniz bizde bir görsek ?[/QUOTE]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=PseXw8csa9E[/VID]
En son çektiğim video bu
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
[QUOTE=fbcino] [QUOTE=iso-can]
[QUOTE=fbcino] [QUOTE=iso-can]
Kuyruksuz 8-10 cm falan boyları yumruk büyüklüğünde geliyor balığın tanesi 15 tl falan 20 lirada kargo ücreti alıyorlar fiyatlar değişiyor tabi bana gelen balıklar hemen yumurta dökmeye başladılar mesela ama ben yavru elde edemedim köpük kolilerin içine poşetlere koyuyorlar oksijen basıyorlar içinede gayet sağlıklı geliyor balıklar 3 gün falan dayanabiliyormuş o şekilde otobus varsa otobusle yoksa kargoyla gönderiyorlar ben sizin kadar iyi bir akvaryumcu değilim yeni başladım ama tecrübelerime göre balıklar gayet sağlıklılar hatta az önce konuştum çağrı beyle balıklarımı kaybettim dedim çok üzüldü adam yarın yeni balıkları çıkıcakmış haftaya size özel gönderebilirim dedi iyi bir diyolog kurduk sanırım çağrı beyle balıkları toplu alırsanız sanırım daha uygun fiyatlara gönderebilirler ben durumumu anlattım askeri personelim bulunduğum şartlar çok iyi değil burda saolsun oda ilgi alaka gösterdi ne zaman istesem iyi balıklarından gönderdi eger yoksa zaten iyi balık yok bekleyin diyor. ..
siz balıkesir merkezdemi kalıyorsunuz bende orda okumuştum ama hiç akvaryumcu görmedim merkezde nerelerde var akvaryumcular
[/QUOTE]
İsmail bey;
Fiyatlar boylarına göre normal ama görmeden balık almak nedense içime yatmıyor. Bir ara Oktay Abi ile getirtelim mi Antalya'dan beraber ortak diye konuştuk, sonra görmeden alınmaz diye vazgeçtik.
Balıkesir merkezde oturuyorum. 6 eylül çarşısı içinde 1 tane, ve 6 eylül dört yol ağzında 3 tane, katlı otopark tarafında 1 tane, civar mahallelerde de var 8-9 tane yer var akvaryumcu. Sanırım astsubay okulu okudunuz askerde iken tüm astsubaylar bana Balıkesir'i sorardı
birde yaş bilgilerinizi girerseniz daha iyi olur.
[/QUOTE]
birde yaş bilgilerinizi girerseniz daha iyi olur.Benim bulundugum yerde akvaryumcu 1 tane var ondada balık adına bişey yok yaralı hasta balık getiriyor ilk gün gidip seçersen ne ala yoksa bulamazsın balık evet astsubay myo okudum ben 27 yaşındayım balıkesir güzeldi ya fakültenin orda bir cafe vardı bahçeli saklı bahçemiydi neydi adı hep oraya takılırdık akşamları falan güzel olurdu orası internetçi fatih abi vardı yıne o tarafa yakın ordayken sevmezdik balıkesiri ama şimdi özlüyoruz arkadaşlarımızı hele üzücü haberler alınca eski anılar geliyor aklımıza özleniyor
.
.
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
[QUOTE=fbcino]İsmail bey kaçtan gönderiyorlar orandaları?
iso-can 2013-02-20 20:10:58
[QUOTE=fbcino]İsmail bey kaçtan gönderiyorlar orandaları?
Dev gibi derken kuyruksuz gövde boyu kaç cm?
GÖnderme işlemini nasıl yapıyorlar? Kargo ücreti ne kadar tutuyor?
Cevaplarsanız sevinirim...
[/QUOTE] Kuyruksuz 8-10 cm falan boyları yumruk büyüklüğünde geliyor balığın tanesi 15 tl falan 20 lirada kargo ücreti alıyorlar fiyatlar değişiyor tabi bana gelen balıklar hemen yumurta dökmeye başladılar mesela ama ben yavru elde edemedim köpük kolilerin içine poşetlere koyuyorlar oksijen basıyorlar içinede gayet sağlıklı geliyor balıklar 3 gün falan dayanabiliyormuş o şekilde otobus varsa otobusle yoksa kargoyla gönderiyorlar ben sizin kadar iyi bir akvaryumcu değilim yeni başladım ama tecrübelerime göre balıklar gayet sağlıklılar hatta az önce konuştum çağrı beyle balıklarımı kaybettim dedim çok üzüldü adam yarın yeni balıkları çıkıcakmış haftaya size özel gönderebilirim dedi iyi bir diyolog kurduk sanırım çağrı beyle balıkları toplu alırsanız sanırım daha uygun fiyatlara gönderebilirler ben durumumu anlattım askeri personelim bulunduğum şartlar çok iyi değil burda saolsun oda ilgi alaka gösterdi ne zaman istesem iyi balıklarından gönderdi eger yoksa zaten iyi balık yok bekleyin diyor. ..
siz balıkesir merkezdemi kalıyorsunuz bende orda okumuştum ama hiç akvaryumcu görmedim merkezde nerelerde var akvaryumcular
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
[QUOTE=fbcino] [QUOTE=iso-can]Gelen balıklar oldukça güzel ve sağlıklıydı yara bere yoktu yüzgeçleri falan oldukça iyiydi balıkların büyüklükleride hayet iyiydi ama neden öldüler anlamadım eski balıklarım yaşıyor gelen balıklar hergün 1 tane 2 tane öldü eşim nazar değdirdi sanırım :) gelen balıkları sevemedi bir türlü şimdi yeniden alıyım diyorum onlarıda öldürürüm alma diyor şaka bir yana orandalardan hoşlanmadı eşim bekliyorum bakalım haftaya yeni japon gelebilirmiş tek kuyruklardan beklicem iyi balık gelirse ordan alıcam tekrar inş biran önce gelir.[/QUOTE]
[QUOTE=fbcino] [QUOTE=iso-can]Gelen balıklar oldukça güzel ve sağlıklıydı yara bere yoktu yüzgeçleri falan oldukça iyiydi balıkların büyüklükleride hayet iyiydi ama neden öldüler anlamadım eski balıklarım yaşıyor gelen balıklar hergün 1 tane 2 tane öldü eşim nazar değdirdi sanırım :) gelen balıkları sevemedi bir türlü şimdi yeniden alıyım diyorum onlarıda öldürürüm alma diyor şaka bir yana orandalardan hoşlanmadı eşim bekliyorum bakalım haftaya yeni japon gelebilirmiş tek kuyruklardan beklicem iyi balık gelirse ordan alıcam tekrar inş biran önce gelir.[/QUOTE]
Bu antalya balıkları garip bir şekilde ölüyor. Piyasadaki uzun gövdeli, büyük kafalı tüm orandalar onların üretimi ne hikmetse bizim akvaryum şartlarına uyum sağlayamıyorlar... Hormonsuz ortama gelince yaşamıyorlar sanırım.
Balık ilanları da burada; resimlerdeki gibi tüm balıklar onların üretimi.
[/QUOTE]
Evet cüneyit bey çağrı orhun sahibi telefonda görüştüm kendisiyle gayet iyi niyetli birisi ama ufak alışverişlere pek bakmıyorlar bana gönderdiği balıklar özellikle guzel balıklardı anlatmıştım burda akvaryumcu olmadığını orandalar hakikaten dev gibi geliyor hatta yüzemiyorlar o derece :) eşimi ikna etsem yeniden alıcam ama ikna edemedim.
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
Gelen balıklar oldukça güzel ve sağlıklıydı yara bere yoktu yüzgeçleri falan oldukça iyiydi balıkların büyüklükleride hayet iyiydi ama neden öldüler anlamadım eski balıklarım yaşıyor gelen balıklar hergün 1 tane 2 tane öldü eşim nazar değdirdi sanırım :) gelen balıkları sevemedi bir türlü şimdi yeniden alıyım diyorum onlarıda öldürürüm alma diyor şaka bir yana orandalardan hoşlanmadı eşim bekliyorum bakalım haftaya yeni japon gelebilirmiş tek kuyruklardan beklicem iyi balık gelirse ordan alıcam tekrar inş biran önce gelir.
Gelen balıklar oldukça güzel ve sağlıklıydı yara bere yoktu yüzgeçleri falan oldukça iyiydi balıkların büyüklükleride hayet iyiydi ama neden öldüler anlamadım eski balıklarım yaşıyor gelen balıklar hergün 1 tane 2 tane öldü eşim nazar değdirdi sanırım :) gelen balıkları sevemedi bir türlü şimdi yeniden alıyım diyorum onlarıda öldürürüm alma diyor şaka bir yana orandalardan hoşlanmadı eşim bekliyorum bakalım haftaya yeni japon gelebilirmiş tek kuyruklardan beklicem iyi balık gelirse ordan alıcam tekrar inş biran önce gelir.
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
[QUOTE=kralexxx] [QUOTE=iso-can]Akvaryumumda 3 tane japon balığım kaldı akvaryumcuya gittim bugun 1 akvaryumda hasta japonlar vardı onlar bitmeden gelmez dedi 20 gün sonra ancak gelirmiş o kadar kötü ki balıklar anlatamam yeni japon balığımı alsam yoksa junus cikletlerden mi alsam bilemedim kıyamıyorum akvaryumumdaki japonları vermeye.[/QUOTE]
[QUOTE=kralexxx] [QUOTE=iso-can]Akvaryumumda 3 tane japon balığım kaldı akvaryumcuya gittim bugun 1 akvaryumda hasta japonlar vardı onlar bitmeden gelmez dedi 20 gün sonra ancak gelirmiş o kadar kötü ki balıklar anlatamam yeni japon balığımı alsam yoksa junus cikletlerden mi alsam bilemedim kıyamıyorum akvaryumumdaki japonları vermeye.[/QUOTE]
Antalya ile görüşmüşmüydünüz siz balık gönderme konusunu ?
bence japon bambaşka cikletmiş falanmış filanmış olacak iş değil,
sabırlı olun vede civar illerden sağlam balık almaya bakın.. o vatozlarıda çıkardınız sanırsam ?
[/QUOTE]
Görüştüm hatta 2 seferde 24 tane balık aldım ordan ama hepsi öldü hiç kalmadı balığım.
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
Akvaryumumda 3 tane japon balığım kaldı akvaryumcuya gittim bugun 1 akvaryumda hasta japonlar vardı onlar bitmeden gelmez dedi 20 gün sonra ancak gelirmiş o kadar kötü ki balıklar anlatamam yeni japon balığımı alsam yoksa junus cikletlerden mi alsam bilemedim kıyamıyorum akvaryumumdaki japonları vermeye.
Akvaryumumda 3 tane japon balığım kaldı akvaryumcuya gittim bugun 1 akvaryumda hasta japonlar vardı onlar bitmeden gelmez dedi 20 gün sonra ancak gelirmiş o kadar kötü ki balıklar anlatamam yeni japon balığımı alsam yoksa junus cikletlerden mi alsam bilemedim kıyamıyorum akvaryumumdaki japonları vermeye.
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
[QUOTE=adige42]İsmanil Bey geçmiş olsun üzüldüm balıklarınız için,neden öldüler acaba?[/QU
iso-can 2013-02-13 20:36:28
[QUOTE=adige42]İsmanil Bey geçmiş olsun üzüldüm balıklarınız için,neden öldüler acaba?[/QU
Teşekkürler kadir bey Bende çözemedim henüz yara falan yok ama derilerinde soyulma vardı öldüklerinde sanırım watoz sardırdı bir iki sefer yapıştığını görmüştüm hemen müdahele etmiştim o zaman ama sanırım gece ışığı kapatınca saldırdı hep şu anda hiç yeni balıklarımdan kalmadı eski balıklarımdan 2 tane var onlara saldırmıyor hiç.
Goldfish 14.07.2014 Yeni Video: Sayfa 38
Yeni aldığım japon balıklarımın çogunu kaybettim her nöbete gidişimde 2-3 tane gitti :( çalıştıgım yerde havuz yapmaya karar verdim aslında eski kullanılmayan bir havuz var orayı yeniden düzeltip elimde kalan japonları direk havuza koyucam evdeki akvaryumada junus balıklarından alıp koyucam birde ciklet tarzı denicem bakalım sonuç ne olucak ama japondan vazgeçmicem kesin :).
Yeni aldığım japon balıklarımın çogunu kaybettim her nöbete gidişimde 2-3 tane gitti :( çalıştıgım yerde havuz yapmaya karar verdim aslında eski kullanılmayan bir havuz var orayı yeniden düzeltip elimde kalan japonları direk havuza koyucam evdeki akvaryumada junus balıklarından alıp koyucam birde ciklet tarzı denicem bakalım sonuç ne olucak ama japondan vazgeçmicem kesin :).
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
