ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Umit-G
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
257
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Temmuz 2012 21:40
Son Ziyaret:
26 Mart 2026 17:50
Toplam Mesaj:
657 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ümit Güzelci
Doğum Tarihi:
06 Eylül 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Sigorta
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/132133.jpg[/img]
****************************************
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/500_lt_bitkili_discus_-_yeni_akvaryumla_devam__k605277_sn19.asp[/URL]
Winter is coming....
SON 10 MESAJI
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=perhaps]
İnanın ortalığı bulandırmayı başardınız 😊 Discus benim için niyeyse hep uzaktan bakılması gereken, cama cam akvaryumlarda görmeye alıştığım için çok çekindiğim bir tür. Daha önce bitkili akvaryum tecrübem var aslında. Bir ara BİM'de maya bırakmamıştım 😂 Sürülerin olduğu bir tankta discus gerçekten muhteşem olur. Bilemedim vallahi. Çekincelerim; öncelikle tankın evin giriş kapısının tam karşısında bulunması ve discusların hassas oluşları. Yine de yönlendirmelerinizle discusa kayabilirim. Japon'dan Tanganyika'ya, Malawi'den Amerikan'a birçok biyotopla ilgilendim. Discus yeni bir heyecan olur ama korkutmuyor değil.
Ayrıca benim olduğu kadar camianın da tankı olsun isterim. Büyük sayılabilecek bir hacimde iyi sonuç almamıza neden olacak iyi bir tercih yapmak istiyorum.
Katkınız için çok teşekkürler 👍🏻[/QUOTE]
Kapı girişi sorun değil, Benim ufaklıklar neredeyse akvaryumun üstünde oyun oynuyorlar. Diskler alışsın bir kere insan görünce akvaryumdan fırlayacak kadar cana yakın olurlar.
Ben elimi akvaryuma soktuğumda bırakın kaçmayı elime üşüşüyorlar şu an.[EDIT]Umit-G,2017-06-01 11:57:26[/EDIT]
[QUOTE=perhaps]
İnanın ortalığı bulandırmayı başardınız 😊 Discus benim için niyeyse hep uzaktan bakılması gereken, cama cam akvaryumlarda görmeye alıştığım için çok çekindiğim bir tür. Daha önce bitkili akvaryum tecrübem var aslında. Bir ara BİM'de maya bırakmamıştım 😂 Sürülerin olduğu bir tankta discus gerçekten muhteşem olur. Bilemedim vallahi. Çekincelerim; öncelikle tankın evin giriş kapısının tam karşısında bulunması ve discusların hassas oluşları. Yine de yönlendirmelerinizle discusa kayabilirim. Japon'dan Tanganyika'ya, Malawi'den Amerikan'a birçok biyotopla ilgilendim. Discus yeni bir heyecan olur ama korkutmuyor değil.
Ayrıca benim olduğu kadar camianın da tankı olsun isterim. Büyük sayılabilecek bir hacimde iyi sonuç almamıza neden olacak iyi bir tercih yapmak istiyorum.
Katkınız için çok teşekkürler 👍🏻[/QUOTE]
Kapı girişi sorun değil, Benim ufaklıklar neredeyse akvaryumun üstünde oyun oynuyorlar. Diskler alışsın bir kere insan görünce akvaryumdan fırlayacak kadar cana yakın olurlar.
Ben elimi akvaryuma soktuğumda bırakın kaçmayı elime üşüşüyorlar şu an.[EDIT]Umit-G,2017-06-01 11:57:26[/EDIT]
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=perhaps]
Öncelikle çok teşekkür ederim.
Kafa motoru konusunda sanırım aquabee5000'i tercih edeceğim. Hakkında iyi şeyler söyleniyor ve Alman malı oluşu ile 75W'lık tüketimi gayet makul görünüyor.
Sump hacmi konusunda akvaryumcu ile biraz farklı düşünüyoruz. Israrla 200 L'nin fazla fazla yeterli olacağını düşünüyor. Türkiye'de her sektörde alt sınırı ekonomik şartlarla bağdaştırıp ideal yapan ciddi bir kitle mevcut :( En kötü ihtimalle evdeki 450 L'lik tankı sumpa dönüştürmesini isteyeceğim. Böyle orta yolu buluruz belki :)
Çok teşekkür ederim. Karma Amerikan Show tankı kafama yattı sanırım. Sadece bir stingray konusu var, çok istediğim bir şey ama emin olamıyorum. Anlaşılan forumda baya bir zaman geçirmek gerekecek 😊 Trabzon'da yaşadığım için biraz "umduğunu değil bulduğunu" durumu olabiliyor ama sanırım bu türleri getirtmek mümkün olur.
Tekrar teşekkür ettim.
Çok teşekkür ederim. Cesaret ve mutluluk verdiniz. Elbette, tüm aşamaları fotoğraflamaya çalışacağım. Umuyorum sonuç da güzel olur.
Stingray önceliklerimden biri aslında. Umarım gerçek olur..
[/QUOTE]
Favorilerime aldım konuyu ancak daha önce çekincenizi ilettiğiniz bir tür için tekrar bulandırayım ortalığı [:)]
O hacimde büyük boy olmak kaydıyla Discus muhteşem olur. Yanına 100 adet kırımızı burun tetra , bir o kadar kardinal neon, galaksi rasbora, limon tetra vb. küçük türler ile yine 50-60 civarı panda cory , kökler , anubias, amazon tarzı dayanıklı bitkiler ile muhteşem bir tank ortaya çıkar.
Otomatik yemleme ile uzun süreli seyahatleriniz sorun olmaz. Diskler zaten büyük olursa sık su değişimi gibi bir sorununuzda olmayacaktır. Sadece eksilen su tamamlansa yeterli olur.
Linkte kendi akvaryumum var, öyle pro. bir ışıklandırma yada bitki bakımı yaptığım yok. Sadece su değişimi ve yemleme. Değerlendirim derim [:iyi:][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/500_lt_bitkili_discus_-_yeni_akvaryumla_devam__k605277_sn20.asp?PID=5356539[/URL]
[QUOTE=perhaps]
Öncelikle çok teşekkür ederim.
Kafa motoru konusunda sanırım aquabee5000'i tercih edeceğim. Hakkında iyi şeyler söyleniyor ve Alman malı oluşu ile 75W'lık tüketimi gayet makul görünüyor.
Sump hacmi konusunda akvaryumcu ile biraz farklı düşünüyoruz. Israrla 200 L'nin fazla fazla yeterli olacağını düşünüyor. Türkiye'de her sektörde alt sınırı ekonomik şartlarla bağdaştırıp ideal yapan ciddi bir kitle mevcut :( En kötü ihtimalle evdeki 450 L'lik tankı sumpa dönüştürmesini isteyeceğim. Böyle orta yolu buluruz belki :)
Çok teşekkür ederim. Karma Amerikan Show tankı kafama yattı sanırım. Sadece bir stingray konusu var, çok istediğim bir şey ama emin olamıyorum. Anlaşılan forumda baya bir zaman geçirmek gerekecek 😊 Trabzon'da yaşadığım için biraz "umduğunu değil bulduğunu" durumu olabiliyor ama sanırım bu türleri getirtmek mümkün olur.
Tekrar teşekkür ettim.
Çok teşekkür ederim. Cesaret ve mutluluk verdiniz. Elbette, tüm aşamaları fotoğraflamaya çalışacağım. Umuyorum sonuç da güzel olur.
Stingray önceliklerimden biri aslında. Umarım gerçek olur..
[/QUOTE]
Favorilerime aldım konuyu ancak daha önce çekincenizi ilettiğiniz bir tür için tekrar bulandırayım ortalığı [:)]
O hacimde büyük boy olmak kaydıyla Discus muhteşem olur. Yanına 100 adet kırımızı burun tetra , bir o kadar kardinal neon, galaksi rasbora, limon tetra vb. küçük türler ile yine 50-60 civarı panda cory , kökler , anubias, amazon tarzı dayanıklı bitkiler ile muhteşem bir tank ortaya çıkar.
Otomatik yemleme ile uzun süreli seyahatleriniz sorun olmaz. Diskler zaten büyük olursa sık su değişimi gibi bir sorununuzda olmayacaktır. Sadece eksilen su tamamlansa yeterli olur.
Linkte kendi akvaryumum var, öyle pro. bir ışıklandırma yada bitki bakımı yaptığım yok. Sadece su değişimi ve yemleme. Değerlendirim derim [:iyi:][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/500_lt_bitkili_discus_-_yeni_akvaryumla_devam__k605277_sn20.asp?PID=5356539[/URL]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=ceo46]3 lü filtre derken ümit bey [:?][/QUOTE]
Su değişimi için kullandığım 3'lü kartuş arıtma sistemi :)
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/uclu_kartus_filtreler_arastirma_ve_kurulumu_k715380_sn19.asp?PID=5176032#scrl5176032[/URL]
[QUOTE=ceo46]3 lü filtre derken ümit bey [:?][/QUOTE]
Su değişimi için kullandığım 3'lü kartuş arıtma sistemi :)
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/uclu_kartus_filtreler_arastirma_ve_kurulumu_k715380_sn19.asp?PID=5176032#scrl5176032[/URL]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=erdemoguz]Discuslar değişmedi ise çok güzel toparlamışlar. Tebrik ederim Ümit Bey, çok uğraştınız ama değmiş. [:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Değişmediler, kayıplar oldu ama sump oturunca su kalitesi de stabil hale gelince dayanıklı olanlar hızlıca toparladılar.
[QUOTE=erdemoguz]Discuslar değişmedi ise çok güzel toparlamışlar. Tebrik ederim Ümit Bey, çok uğraştınız ama değmiş. [:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Değişmediler, kayıplar oldu ama sump oturunca su kalitesi de stabil hale gelince dayanıklı olanlar hızlıca toparladılar.
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Son güncelleme üzerinden bayağı geçmiş,
Arka fon kullanmıyordum ama bu defa arka cam üstünde bayağı yoğun bir yosunlanma oldu. Bende birkaç farklı deneme sonrası pleksiye hazır arka fonları silikonlayıp akvaryuma indirdim. Amacım kurutulmuş ağaç kabuğu ile yapmaktı ama büyük boy bulamadım. Disklerin tam olarak yaşam alanını temsil etmese de bu şekilde kullanacağım bir süre.
Sump'un önüne yığınak yapıp alanı daraltan kökleri arka tarafa yaydım, Sump seviyesini kontrol için maalesef ufak bir pencere bırakmak zorunda kaldım.
Disklerden bir çift çıktı, 10 günde bir yumurta diziyorlar ama mantarlaşıyor maalesef. Onun dışında çok severek aldığım ember tetralarda çok kayıp oldu , sürekli bir yerlere sıkışıp ölüyorlar :(
Daha iri tetralara yönelmek lazım. Kardinaller iyi durumda, keza kırmızı burun ve limon tetralarda sağlamlar.
Panda corylerin sayısını arttırak istiyorum. Bolivian ramlerden biri diğerinin agresifliğine dayanamadı maalesef,
Tankta hayat devam ediyor, üçlü filtre resmen hayat kurtarıcı, her hafta yaklaşık %70 su değişimi yapıyorum dip çekimsiz.
[VID]https://youtu.be/o_cH6R6eGRg[/VID]
Son güncelleme üzerinden bayağı geçmiş,
Arka fon kullanmıyordum ama bu defa arka cam üstünde bayağı yoğun bir yosunlanma oldu. Bende birkaç farklı deneme sonrası pleksiye hazır arka fonları silikonlayıp akvaryuma indirdim. Amacım kurutulmuş ağaç kabuğu ile yapmaktı ama büyük boy bulamadım. Disklerin tam olarak yaşam alanını temsil etmese de bu şekilde kullanacağım bir süre.
Sump'un önüne yığınak yapıp alanı daraltan kökleri arka tarafa yaydım, Sump seviyesini kontrol için maalesef ufak bir pencere bırakmak zorunda kaldım.
Disklerden bir çift çıktı, 10 günde bir yumurta diziyorlar ama mantarlaşıyor maalesef. Onun dışında çok severek aldığım ember tetralarda çok kayıp oldu , sürekli bir yerlere sıkışıp ölüyorlar :(
Daha iri tetralara yönelmek lazım. Kardinaller iyi durumda, keza kırmızı burun ve limon tetralarda sağlamlar.
Panda corylerin sayısını arttırak istiyorum. Bolivian ramlerden biri diğerinin agresifliğine dayanamadı maalesef,
Tankta hayat devam ediyor, üçlü filtre resmen hayat kurtarıcı, her hafta yaklaşık %70 su değişimi yapıyorum dip çekimsiz.
[VID]https://youtu.be/o_cH6R6eGRg[/VID]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=omardaing][VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Ben yeni dizaynı sevmedim. Yukarıdaki videoda sağ taraf daha güzel. Akvaryuma ferahlık katıyor.
Balıkların yüzme alanı azalmış sanki.
[/QUOTE]
O tarafı dizerken düşünmedim değil. Aklımdan aynı şey geçiyordu. Şimdi tekrar balıkları strese sokmayayım ama yakın zamanda o alanı boşaltırım tekrar
[QUOTE=omardaing][VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Ben yeni dizaynı sevmedim. Yukarıdaki videoda sağ taraf daha güzel. Akvaryuma ferahlık katıyor.
Balıkların yüzme alanı azalmış sanki.
[/QUOTE]
O tarafı dizerken düşünmedim değil. Aklımdan aynı şey geçiyordu. Şimdi tekrar balıkları strese sokmayayım ama yakın zamanda o alanı boşaltırım tekrar
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=Tunc Berk]
Video gizli.[:(][/QUOTE]
"Yayınla" demediğim için gizli kalmış sanırım , düzelmiş olması gerekiyor.[EDIT]Umit-G,2016-10-30 10:37:38[/EDIT]
[QUOTE=Tunc Berk]
Video gizli.[:(][/QUOTE]
"Yayınla" demediğim için gizli kalmış sanırım , düzelmiş olması gerekiyor.[EDIT]Umit-G,2016-10-30 10:37:38[/EDIT]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Sumpu yeniden kök ve bitkiler ile saklayarak ufaktan dekor değişikliği yaptım ,
Sumpu adam etme sürecinde giden kardinal ve kırmızı göz tetraların eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum bütçe el verdikçe ,
Kardinale yatırım yapar mıyım bilemiyorum, bugün su değişimi esnasında iki tanesi hortumun ağzından içeri girdi , ben farkedip banyoya koşana kadar çoktan küvet giderinden kaybolmuşlar [:(]
Bulmuşken iki tane bolivian ram aldım , ikisi de dişi gibi geldi bana , eş tutmaları sorun oluyor çünkü , yumurta döktüklerinde terör estiriyor keratalar ama Ramirezi'ye oranla çok daha dayanıklı bir tür.
Kırmızı burunlar yine boydan boya sürü halinde geziyorlar, Birde her daim favorim olan pandaların sayısını da 20 civarına çıkartmış oldum.
Videonun sonlarına doğru ufaktan sumpu çekmeye çalıştım ama diskler rahat vermiyor [:)]
Aydan aya tetraları arttırırım , pandalara da yatırım yaparım yüksek ihtimal.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=JJgnkwuK3AY[/VID][EDIT]Umit-G,2016-10-29 22:21:01[/EDIT]
Sumpu yeniden kök ve bitkiler ile saklayarak ufaktan dekor değişikliği yaptım ,
Sumpu adam etme sürecinde giden kardinal ve kırmızı göz tetraların eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum bütçe el verdikçe ,
Kardinale yatırım yapar mıyım bilemiyorum, bugün su değişimi esnasında iki tanesi hortumun ağzından içeri girdi , ben farkedip banyoya koşana kadar çoktan küvet giderinden kaybolmuşlar [:(]
Bulmuşken iki tane bolivian ram aldım , ikisi de dişi gibi geldi bana , eş tutmaları sorun oluyor çünkü , yumurta döktüklerinde terör estiriyor keratalar ama Ramirezi'ye oranla çok daha dayanıklı bir tür.
Kırmızı burunlar yine boydan boya sürü halinde geziyorlar, Birde her daim favorim olan pandaların sayısını da 20 civarına çıkartmış oldum.
Videonun sonlarına doğru ufaktan sumpu çekmeye çalıştım ama diskler rahat vermiyor [:)]
Aydan aya tetraları arttırırım , pandalara da yatırım yaparım yüksek ihtimal.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=JJgnkwuK3AY[/VID][EDIT]Umit-G,2016-10-29 22:21:01[/EDIT]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Sump anlamında herşey yolunda , haftalık olarak sadece en üstte kaba pisliği tutan süngeri yıkıyorum. Işıklandırmaya el atmam lazım ama şu hali tam anubiaslara göre
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Sump anlamında herşey yolunda , haftalık olarak sadece en üstte kaba pisliği tutan süngeri yıkıyorum. Işıklandırmaya el atmam lazım ama şu hali tam anubiaslara göre
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Wc Akvaryum Project Part Iı :) (mini Discushane)
[QUOTE=rccol]Maşallah çok güzeller.
Su çekimi için kullandığınız hortumdan bende de var.
Yeşili.
Su değişimlerinde banyodan salona çekiyorum.
Su değişim işi bittikten sonra ne kadar uğraşırsan uğraş içinde tabi su kalıyor.
Sonrasında 3 gün sonra tekrar geldiğimde koku oluyor.
Mecburen bir iki dakika su akıtarak önce bu kokunun gitmesini sağlıyorum.
Benzer durum sizde de varmı?[/QUOTE]
Bende 15 m. lik hortum kullanıyorum 3'lü kartuştan su basmak için. Toplarken ucunu küvet içinde bırakıp sürekli suyu akıp kalmayacak şekilde hortumu havaya kaldırıp tüm su aktıktan sonra toplamayı deneyebilirsiniz
[QUOTE=rccol]Maşallah çok güzeller.
Su çekimi için kullandığınız hortumdan bende de var.
Yeşili.
Su değişimlerinde banyodan salona çekiyorum.
Su değişim işi bittikten sonra ne kadar uğraşırsan uğraş içinde tabi su kalıyor.
Sonrasında 3 gün sonra tekrar geldiğimde koku oluyor.
Mecburen bir iki dakika su akıtarak önce bu kokunun gitmesini sağlıyorum.
Benzer durum sizde de varmı?[/QUOTE]
Bende 15 m. lik hortum kullanıyorum 3'lü kartuştan su basmak için. Toplarken ucunu küvet içinde bırakıp sürekli suyu akıp kalmayacak şekilde hortumu havaya kaldırıp tüm su aktıktan sonra toplamayı deneyebilirsiniz
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:22
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
