ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mhy622
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2012 21:19
Son Ziyaret:
18 Mayıs 2012 15:08
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hicret yaman
Doğum Tarihi:
12 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hicret yaman
SON 6 MESAJI
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=CO-CO] Şelale filtre yanlış ve eksik anlatıldığı için kaygı yaşanıyor al gör suyu yüksek tut atman f 600 kullanıyorum içi geniştir suyun döküldüğü yere 10 civarı seramik iç filtre süngeri diğer bölüme elyaf üstüne banyo süngeri makasla incelticen lastikle bağla tamamdır ben kullanıyorum su pırıl prıl ama arada ş.fil . yerini değiştirecen hep aynı yerde kalmasın ok. [/QUOTE]
[QUOTE=CO-CO] Şelale filtre yanlış ve eksik anlatıldığı için kaygı yaşanıyor al gör suyu yüksek tut atman f 600 kullanıyorum içi geniştir suyun döküldüğü yere 10 civarı seramik iç filtre süngeri diğer bölüme elyaf üstüne banyo süngeri makasla incelticen lastikle bağla tamamdır ben kullanıyorum su pırıl prıl ama arada ş.fil . yerini değiştirecen hep aynı yerde kalmasın ok. [/QUOTE]
karbon koyuyor musun? bir de hep aynı yerde kalmamasının mantığı ne hocam?
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=zupermen]İç filtrede elyaf kullanamazsın diye yazılı bir kural varsada ben bilmiyorum. Ancak sizi zehmete sokacağından emin olabilirsiniz. çünki elyaf sık aralıklı bir malzeme olduğundan çabuk tıkanacaktır. haftada bir kez kontrolü uygundur. yani değişmesi yorgancılardan metreyle alabilirsin ama akvaryuma koymadan ılık sudan bir geçirki akvaryumun suyu köpürmesin. Ama ben senin yerinde olsam ufak bir pet şişeye elyaf koyar su üflediği yere takardım çok sıkıştırmadan şişeyide arkasından birkaç delik deldin mi iş tamam ufak maden suyu plastik şişeleri işini görecektir. birbirlerini geçme sorununuda boy boy alacağın hortumları üst üste takarak çap ayarlaması yapabilirsin şişenin ağzı için temizlik işinde rahat olacaktır. Ayrıca filtrenin içindeki süngerin çevresine bir kat sarabilirsin ama emniyet için arkasını 1 cm kadar örtüştürme ki tıkanırsa buradan idare edebilsin. tabiki çözümler çok ucuna takacağın bir boruyla bir kaba suyu çekebilir burada filtreleme yapabilirsin. hayal gücünü kullanman yeterli su elyaftan geçecek mantık bu. eğer iyi bir çözüm bulursan da bizlerlede paylaşmayı es geçme sağlıcakla kalmanızı dilerim.
Karbonu unuttum pardon onu iç filtreye koymana gerek yok akvaryumun içinde bir tüle yarım su bardağı koyup akvaryum suyuna sallamanız yeterli onun çalışma mantığı mıknatıs gibidir. su değişimlerinde 4-5 saat kalması yeterli gelecektir. en fazla bir gün tutarsınız 2 ay sonrada değiştirirsiniz. gösterdiğiniz resimleri olan filtreler sadece jan jan lı filtreler mantık hep aynıdır. Bence gereksiz. Ama siz bilirsiniz. [/QUOTE]mhy622 2012-02-17 21:52:54
[QUOTE=zupermen]İç filtrede elyaf kullanamazsın diye yazılı bir kural varsada ben bilmiyorum. Ancak sizi zehmete sokacağından emin olabilirsiniz. çünki elyaf sık aralıklı bir malzeme olduğundan çabuk tıkanacaktır. haftada bir kez kontrolü uygundur. yani değişmesi yorgancılardan metreyle alabilirsin ama akvaryuma koymadan ılık sudan bir geçirki akvaryumun suyu köpürmesin. Ama ben senin yerinde olsam ufak bir pet şişeye elyaf koyar su üflediği yere takardım çok sıkıştırmadan şişeyide arkasından birkaç delik deldin mi iş tamam ufak maden suyu plastik şişeleri işini görecektir. birbirlerini geçme sorununuda boy boy alacağın hortumları üst üste takarak çap ayarlaması yapabilirsin şişenin ağzı için temizlik işinde rahat olacaktır. Ayrıca filtrenin içindeki süngerin çevresine bir kat sarabilirsin ama emniyet için arkasını 1 cm kadar örtüştürme ki tıkanırsa buradan idare edebilsin. tabiki çözümler çok ucuna takacağın bir boruyla bir kaba suyu çekebilir burada filtreleme yapabilirsin. hayal gücünü kullanman yeterli su elyaftan geçecek mantık bu. eğer iyi bir çözüm bulursan da bizlerlede paylaşmayı es geçme sağlıcakla kalmanızı dilerim.
Karbonu unuttum pardon onu iç filtreye koymana gerek yok akvaryumun içinde bir tüle yarım su bardağı koyup akvaryum suyuna sallamanız yeterli onun çalışma mantığı mıknatıs gibidir. su değişimlerinde 4-5 saat kalması yeterli gelecektir. en fazla bir gün tutarsınız 2 ay sonrada değiştirirsiniz. gösterdiğiniz resimleri olan filtreler sadece jan jan lı filtreler mantık hep aynıdır. Bence gereksiz. Ama siz bilirsiniz. [/QUOTE]
anladım çok teşekkür ederim, sistemi kurduktan sonra paylaşıcam. kararımı şelale filtre yönünde değiştirdim. check valf li olduğu yazıyor mu modellerde acaba?
bir de teflon bantı nasıl ve nereye yapıştıracağım. sizi de uğraştırıyorum ama bu konuyu detaylı anlatırsanız (şelale filtre ile ilgili yaptıklarınız) çok sevinirim. hazır ustayı bulmuşken faydalanalım:)
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=zupermen]Sendeki boyutlarda bir akvaryum için sanırım dış filtre biraz abartılı bir tercih olabilir. ayrıca o boyuttaki bir akvaryuma birde her ne olursa olsun iç filtrre takman alanını ufaltacaktır. çünki o iç filtreyi madem akvaryumun müsayit değil modifiye edebilirsin ama bakmak istediğin balık cinside burada önem arz etmekte. şelale denilen filtreler dış filtrelerden kötü tercih değildir. Ancak dediğim gibi su sesi yapmaları, elektrik kesintilerinde suyu çekememeleri onu kullanıcılara karşı itici kılmakta aslında bilinçli kullanılırlarsa oldukçada başarılıdırlar. şu an ben uzun zamandır astranot bakmaktayım. ki bakımları oldukça zor. filtre çoooook iyi olmalı ama düşünüyorumda şelale olmasaydı ne yapardım diye. bazen içine karbon sallarım su değişiminde 4-5 saat onunla çalışır. sonra elyaf atarım, değişik malzemelerle mayalamada kullanırım. tuz atacağım zaman süngerin arkasına eritmeden bütün atarım o orada kendi kendine erir. yani benim dış filtrenin yanında oldukça işimi görüyor. ama bunları ne iç filtreyle nede dış filtreyle yapamam. kıssadan hisse son karar senin sana şu filtre demem ama sor anlatayım filtreleri ama karar senin olmalı çünki zevk senin o akvaryumda öyle ama benim o boyuttaki akvaryumumda ben yıllar öncesinde şelale kullandım ve hala elimdeki şelalede odur. şimdilik sana iyi geceler dilerim. iyi araştır ama 20 tl bile harcasan oda bir para. boşa heba etmeni istemem. araştır içine sinen ne ise onu al. [/QUOTE]
[QUOTE=zupermen]Sendeki boyutlarda bir akvaryum için sanırım dış filtre biraz abartılı bir tercih olabilir. ayrıca o boyuttaki bir akvaryuma birde her ne olursa olsun iç filtrre takman alanını ufaltacaktır. çünki o iç filtreyi madem akvaryumun müsayit değil modifiye edebilirsin ama bakmak istediğin balık cinside burada önem arz etmekte. şelale denilen filtreler dış filtrelerden kötü tercih değildir. Ancak dediğim gibi su sesi yapmaları, elektrik kesintilerinde suyu çekememeleri onu kullanıcılara karşı itici kılmakta aslında bilinçli kullanılırlarsa oldukçada başarılıdırlar. şu an ben uzun zamandır astranot bakmaktayım. ki bakımları oldukça zor. filtre çoooook iyi olmalı ama düşünüyorumda şelale olmasaydı ne yapardım diye. bazen içine karbon sallarım su değişiminde 4-5 saat onunla çalışır. sonra elyaf atarım, değişik malzemelerle mayalamada kullanırım. tuz atacağım zaman süngerin arkasına eritmeden bütün atarım o orada kendi kendine erir. yani benim dış filtrenin yanında oldukça işimi görüyor. ama bunları ne iç filtreyle nede dış filtreyle yapamam. kıssadan hisse son karar senin sana şu filtre demem ama sor anlatayım filtreleri ama karar senin olmalı çünki zevk senin o akvaryumda öyle ama benim o boyuttaki akvaryumumda ben yıllar öncesinde şelale kullandım ve hala elimdeki şelalede odur. şimdilik sana iyi geceler dilerim. iyi araştır ama 20 tl bile harcasan oda bir para. boşa heba etmeni istemem. araştır içine sinen ne ise onu al. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim cevap için.
valla hocam öyle bir anlattın ki şelale filtre almaya çoook sıcak bakıyorum şu an :)
şelale filtreye karbon ve elyaf konulabileceğini bilmiyordum mesela. yavru tankıma aktardığım gap2 iç filtrenin içine de karbon ve elyaf nasıl koyabilirim acaba? (koyabilir miyim ayrıca.)
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=zupermen]Gap gibi filtrelerin yönünü cama çevirmek dalgalanmayı yavaşlatır ancak bu tip filtrelerin biyolojik temizlik yaptığı gerçek dışıdır. her ne kadar savunulsada neden dersen bakterilerin suyu temizlemesi için geniş hazne ve belli bir su akış hızına ihtiyaçları vardır. bu tip filtrelerin haznelerinin darlığına göre su geçiş hızları hızlıdır. çoğunluk mekanik temizlik için kullanılırlar. ancak diyeceksin ki suyum tertemizdi işte o temizlik akvaryumundaki kumdaki su hareketinin temizliğidir. eğer bu tip bir filtre düşünüyorsan şelale filtrelere yönelmen daha mantıklıdır. su debisini ayarlıyabilirsin. borularının arasına teflon bant sararak oturtursan elektirikler gidince su çekmeme derdin nisbeden azalır ancak check valf li olan modelini bulabilirsen tadından yenmez. ayrıca akvaryumunda yer kaplamaz. ama karar yinde senindir. içinede daha çok malzeme koyabilirsin. ses sıkıntısınıda su akan yerinden akvaryuma elyaf sarkıtman bunu halleder. [/QUOTE]
[QUOTE=zupermen]Gap gibi filtrelerin yönünü cama çevirmek dalgalanmayı yavaşlatır ancak bu tip filtrelerin biyolojik temizlik yaptığı gerçek dışıdır. her ne kadar savunulsada neden dersen bakterilerin suyu temizlemesi için geniş hazne ve belli bir su akış hızına ihtiyaçları vardır. bu tip filtrelerin haznelerinin darlığına göre su geçiş hızları hızlıdır. çoğunluk mekanik temizlik için kullanılırlar. ancak diyeceksin ki suyum tertemizdi işte o temizlik akvaryumundaki kumdaki su hareketinin temizliğidir. eğer bu tip bir filtre düşünüyorsan şelale filtrelere yönelmen daha mantıklıdır. su debisini ayarlıyabilirsin. borularının arasına teflon bant sararak oturtursan elektirikler gidince su çekmeme derdin nisbeden azalır ancak check valf li olan modelini bulabilirsen tadından yenmez. ayrıca akvaryumunda yer kaplamaz. ama karar yinde senindir. içinede daha çok malzeme koyabilirsin. ses sıkıntısınıda su akan yerinden akvaryuma elyaf sarkıtman bunu halleder. [/QUOTE]
akvaryumum üzeri tamamen kapalı, boru çıkış yeri var ufak. onun için şelale alamıyorum. bir yerde temizlik açısından şelaleler iç filtreden daha kötü diye okumuştum yanlışmış galiba.
1 iç filtre ve 1 de şelale önerir misiniz yine de bana
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
Cevaplar için teşekkürler.
Cevaplar için teşekkürler.
@efedeniz şimdilik dış filtre düşünmüyorum hocam.
@ReaLİST Gap 7 nin debisi fazla gelmez mi?
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
Merhaba,
75x33x23 ölçülere sahip bir karma lepistes akvaryumum var. Ortalama 56 lt. su alıyor. İç filtremi değiştirmek istiyorum. Bildiğim kadarıyla su debisi: akvaryum hacminin 3 katını geçmemesi gerektiğidir. yani benim akvaryumum için ort. 180lt/saat olmalı. Ancak 7-8 yıldır
gap 2 iç filtre kullanıyorum (Saatte 550lt su akışı sağladığı bilgileri var.) ve aşırı su akımından balıkların rahatsız olduğunu görmedim.
Sorunuma gelince, ben yine 500lt/saat debili bir iç filtre mi almalıyım yoksa, akvaryuma orantılı olarak 180-200 lt/saat debili mi?
Kafama takılan 180-200lt/saat debili olanlar akvaryumu şu an kullandığım filtre kadar (en az) berrak yapabilecek mi?
Kafamdaki bir kaç filtrenin linkini koyuyorum, öneri ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
(şelale filtre düşünmüyorum)
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27025
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26419
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26418
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27030
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=24001753&Productid=ptm700a105
bunlar da uv li iç filtreler. paraya kıyıp bunları mı alsam acaba? faydası olur mu?
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_9032&products_id=25650
http://www.hepsiburada.com/Liste/aquael-ic-filtre-unifilter-750-uv-750-lh/productDetails.aspx?productId=ptar5905546018371&categoryId=24001753#Gorseller
Merhaba,
75x33x23 ölçülere sahip bir karma lepistes akvaryumum var. Ortalama 56 lt. su alıyor. İç filtremi değiştirmek istiyorum. Bildiğim kadarıyla su debisi: akvaryum hacminin 3 katını geçmemesi gerektiğidir. yani benim akvaryumum için ort. 180lt/saat olmalı. Ancak 7-8 yıldır
gap 2 iç filtre kullanıyorum (Saatte 550lt su akışı sağladığı bilgileri var.) ve aşırı su akımından balıkların rahatsız olduğunu görmedim.
Sorunuma gelince, ben yine 500lt/saat debili bir iç filtre mi almalıyım yoksa, akvaryuma orantılı olarak 180-200 lt/saat debili mi?
Kafama takılan 180-200lt/saat debili olanlar akvaryumu şu an kullandığım filtre kadar (en az) berrak yapabilecek mi?
Kafamdaki bir kaç filtrenin linkini koyuyorum, öneri ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
(şelale filtre düşünmüyorum)
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27025
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26419
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26418
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27030
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=24001753&Productid=ptm700a105
bunlar da uv li iç filtreler. paraya kıyıp bunları mı alsam acaba? faydası olur mu?
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_9032&products_id=25650
http://www.hepsiburada.com/Liste/aquael-ic-filtre-unifilter-750-uv-750-lh/productDetails.aspx?productId=ptar5905546018371&categoryId=24001753#Gorseller
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 10:49
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Omer1881,
ibas34,
zen666,
EKAR,
osmandbnl,
MrBdk,
a.gumrah,
DigitalPen,
ezzalisi,
sina cen,
Tuby,
SinanBulut,
yyiImaz,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ciways,
Hoppala,
Mithrandirr,
altuntasseref,
0rnn,
Jeveux,
fikret43,
aquaticathearmi,
Kınayu,
yeekim,
syerli,
ilhannnn01,
scorpion26,
Durul26,
platinium,
alizaim,
Öğretmen Ali,
ZYTN,
sercaninceler,
Miller,
Oozer3466,
nniiaa,
kocoglu,
MurathanM,
Rafayel,
ternapi,
priemka_sjMl,
MCY4,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
