ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Raphael
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2012 13:28
Son Ziyaret:
11 Kasım 2013 07:43
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Erbay
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1990
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evde hayvan beslemek, hiç suçu olmayan bir insanı hapse atmaktan farksızdır.
SON 9 MESAJI
Timsah eziyeti
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
tosbalarıma kavurma verdim :D
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
Kaplumbağalar için kış uykusu hazırlığı...
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.Raphael 2013-11-10 01:44:15
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.
Su Kablumbağım için Herşey Uygun mu ?
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Kaplumbağam Hastamı
Bende aynı sorunu yaşıyordum sonra bu kabuk jeliyle bi banyo yaptırdım epey canlandı hareketlendi , birde sanırım hastalıklarından en belirgin olan yanağının şişmesi , gözünü tam açamaması bir de.
Raphael için birkaç soru ...
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Kaplumbağ akvaryumum
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Raphael için birkaç soru ...
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Raphael için birkaç soru ...
Öncelikle herkese merhabalar ,
Öncelikle herkese merhabalar ,
Ben evde hayvan beslenmesine sonuna kadar karşıyım , tabi bu kişisel bir tutum ve tabi ki böyle düşündüğüm içinde hiç evde hayvan beslemedim ve bu konuda da hiç tecrübem yok. Raphael'i de bir petshoptan edinmedim. Durumu şöyle ki ;
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bu sorular dışında yanlış yaptığım veya hiç yapmadığım bir şeyler varmı acaba ?
Şimdiden teşekkürler ...
Şimdiden teşekkürler ...
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
