ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ArdaEla
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2011 22:20
Son Ziyaret:
22 Ağustos 2020 12:05
Toplam Mesaj:
194 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bülent SİLEK
Doğum Tarihi:
23 Aralık 1974
Yaş:
51
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[url=http://hizliresim.com/ZVzpAA][img]//i.hizliresim.com/ZVzpAA.jpg[/img][/url]
SON 10 MESAJI
840 Litre Acemi Bitkili Discus Kurulumu
Merhaba Mehmet Bey bende öncelikle sizi tebrik etmek istiyorum..
Birkaç yazıda da okudum bitkili akvaryumda discus büyütmek zor diye ama siz bunun aksine bir hareket etmiş gözüküyorsunuz..
yem olarak ne kullandınız....dana yüreği verdinizmi.. su değerlerini anında kötüleştiriyor diye duydum bu yüzden de insanlar dip çekimi yapabilmek adına cama cam tercih ediyorlar diye okudum..
bende şu an yavru denecek büyüklükte 8 adet farklı türlerde discus aldım tankım bitkili şu an bitkili tankı bozmalımıyım yoksa bozmadan devammı etmeliyim kararsız kaldım ...
yem olarak neler kullanmalıyım..
tşkler....
Merhaba Mehmet Bey bende öncelikle sizi tebrik etmek istiyorum..
Birkaç yazıda da okudum bitkili akvaryumda discus büyütmek zor diye ama siz bunun aksine bir hareket etmiş gözüküyorsunuz..
yem olarak ne kullandınız....dana yüreği verdinizmi.. su değerlerini anında kötüleştiriyor diye duydum bu yüzden de insanlar dip çekimi yapabilmek adına cama cam tercih ediyorlar diye okudum..
bende şu an yavru denecek büyüklükte 8 adet farklı türlerde discus aldım tankım bitkili şu an bitkili tankı bozmalımıyım yoksa bozmadan devammı etmeliyim kararsız kaldım ...
yem olarak neler kullanmalıyım..
tşkler....
Adaryum Akvaryum Üretimhane (yeni Resim Eklendi)
Tebrik Ederim Eskişehir'imize böyle bir üretimhane kazandırdığınız için ....
İlk halinizi ziyaret etmiştim ama alt katıda açınca süper ötesi olmuş en kısa sürede ziyaret etmek isterim...
Kolay gelsin....
Tebrik Ederim Eskişehir'imize böyle bir üretimhane kazandırdığınız için ....
İlk halinizi ziyaret etmiştim ama alt katıda açınca süper ötesi olmuş en kısa sürede ziyaret etmek isterim...
Kolay gelsin....
Melekler Alemi !
Bora Bey, öncelikle bu konuda yapmış olduklarınızı büyük bir hevesle okudum..
Sizi tebrik ederim...
Ve yeniden Tür Melek üretimine geçmenize sevindim...
6-7 ay dan sonra satış miktarına gelecek meleklerim olabilir demişsiniz. Durum nedir ?
Ben Eskişehir'de yaşıyorum.... Ve sizin makalelerinizi ve fotoğraflarınızı gördükten sonra neden daha önceden dikkat etmediğime üzüldüm....
Ama hala geç kalınmış değil düşüncesiyle, bu güzel tür meleklerden beslemek isterim....Ve Melek konusunda daha çok tecrübelerinizden faydalanmalıyım diye düşünüyorum.
Beslenmeleri, türleri,nasıl bir ortamda yaşatılmaları, ve nasıl çift oluşturdukları ve nasıl büyütüldükleri...
Şimdiden teşekkürler....
Bora Bey, öncelikle bu konuda yapmış olduklarınızı büyük bir hevesle okudum..
Sizi tebrik ederim...
Ve yeniden Tür Melek üretimine geçmenize sevindim...
6-7 ay dan sonra satış miktarına gelecek meleklerim olabilir demişsiniz. Durum nedir ?
Ben Eskişehir'de yaşıyorum.... Ve sizin makalelerinizi ve fotoğraflarınızı gördükten sonra neden daha önceden dikkat etmediğime üzüldüm....
Ama hala geç kalınmış değil düşüncesiyle, bu güzel tür meleklerden beslemek isterim....Ve Melek konusunda daha çok tecrübelerinizden faydalanmalıyım diye düşünüyorum.
Beslenmeleri, türleri,nasıl bir ortamda yaşatılmaları, ve nasıl çift oluşturdukları ve nasıl büyütüldükleri...
Şimdiden teşekkürler....
Akvaryum Tasım Ankara ---------------- Ata
Fatih Bey öncelikle yılmadan bu yolda gösterdiğiniz istikrar için sizi tebrik ederim..
Daha önceden yaptığınız güzel şeyleri gıpta ile takip eden bir kişi olarak bu hobiye gönül verenlere bir şeyler kazandıracağına inandığım süper ötesi bir proje geliştirmişsiniz.
Umarım Ankara'ya geldiğimde zamanım olursa, ziyaret etmek isterim ....
Güzel fotoğraflarınızı burada görmek isterim....
Fatih Bey öncelikle yılmadan bu yolda gösterdiğiniz istikrar için sizi tebrik ederim..
Daha önceden yaptığınız güzel şeyleri gıpta ile takip eden bir kişi olarak bu hobiye gönül verenlere bir şeyler kazandıracağına inandığım süper ötesi bir proje geliştirmişsiniz.
Umarım Ankara'ya geldiğimde zamanım olursa, ziyaret etmek isterim ....
Güzel fotoğraflarınızı burada görmek isterim....
Hobihane İcin Gerekli İzinler
[QUOTE=senior]Ben bu işe yıllar önce evimin kömürlüğünde başladım..Şikayet üzerine zabıta kömürlüğe geldi ve ne yaptığımı sordu.Bende yasanın,kömürlüğü evimin bir odası olarak tanımladığını,buraya iznim olmadan giremeyeceklerini söyleyerek lafa başladım -Ben şeker hastasıyım.Doktorum benı sakınleştırecek,kafamı dagıtacak bir hobi edinmemi,özelliklede akvaryum sahibi olmamı söyledi.Benimde vaktimde bol,paramda bol,yerimde bol buraya akvaryumları doldurdum keyif yapıyorum.Üreyen balıkları eşe dosta hediye ediyor elimde kalanlarıda porsuk çayına salıyorum dedim..Hakkınızda ticaret yapıyor diye sikayet var deyincede -ispatlayın,delillendirin dedim..Zabıtanın yüz ifadesi hala gözümün önünde ve hala beni yakalayacaklar [:D]
İşin vergi kısmına karşı değilim ama iş yasallaştığı zaman veteriner hekim tutmanız gerekiyo,kurs sertifikası almanız gerekiyo bunun gibi birsürü gereksiz işlemler var.Vergiye razıyız..sadece o olsa keske..uzun yıllar önce üretim yaptığım üretimhane resimleri burdakı blog sayfasında mevcut ama şuankı yerle ilgili tek bir bilgiilan vs dahi bulamazsınız [:D][/QUOTE]
Yasin Bey merhaba bu üretimhane konusunda bildiğim kadarıyla sertifika almak gerekiyor. bunuda Halk Eğitim merkezleri tarafından sağlanıyor ama toplamda en az 15 kişilik bir grup olması gerekiyor diye biliyorum...
Yanlışım varsa düzeltin....Eskişehirde bu konuda bir girişimde bulunabiliriz.. Eğer böyle bir sertifika gerekiyorsa.. en azından kanunlar bu şekilde iken sertifikayı alalım dursun lazım olabilir belki ileride.....
[QUOTE=drmsguler]Bende nilufer cayina saliyorum derim :)
[/QUOTE]
Durmuş Bey merhaba güzel bir konu olmuş, fakat son gelişmeler hakkında bilgi vermediniz hala ... usulleri bildirseniz ileride bize de yol göstermiş olursunuz....
[QUOTE=senior]Ben bu işe yıllar önce evimin kömürlüğünde başladım..Şikayet üzerine zabıta kömürlüğe geldi ve ne yaptığımı sordu.Bende yasanın,kömürlüğü evimin bir odası olarak tanımladığını,buraya iznim olmadan giremeyeceklerini söyleyerek lafa başladım -Ben şeker hastasıyım.Doktorum benı sakınleştırecek,kafamı dagıtacak bir hobi edinmemi,özelliklede akvaryum sahibi olmamı söyledi.Benimde vaktimde bol,paramda bol,yerimde bol buraya akvaryumları doldurdum keyif yapıyorum.Üreyen balıkları eşe dosta hediye ediyor elimde kalanlarıda porsuk çayına salıyorum dedim..Hakkınızda ticaret yapıyor diye sikayet var deyincede -ispatlayın,delillendirin dedim..Zabıtanın yüz ifadesi hala gözümün önünde ve hala beni yakalayacaklar [:D]
İşin vergi kısmına karşı değilim ama iş yasallaştığı zaman veteriner hekim tutmanız gerekiyo,kurs sertifikası almanız gerekiyo bunun gibi birsürü gereksiz işlemler var.Vergiye razıyız..sadece o olsa keske..uzun yıllar önce üretim yaptığım üretimhane resimleri burdakı blog sayfasında mevcut ama şuankı yerle ilgili tek bir bilgiilan vs dahi bulamazsınız [:D][/QUOTE]
Yasin Bey merhaba bu üretimhane konusunda bildiğim kadarıyla sertifika almak gerekiyor. bunuda Halk Eğitim merkezleri tarafından sağlanıyor ama toplamda en az 15 kişilik bir grup olması gerekiyor diye biliyorum...
Yanlışım varsa düzeltin....Eskişehirde bu konuda bir girişimde bulunabiliriz.. Eğer böyle bir sertifika gerekiyorsa.. en azından kanunlar bu şekilde iken sertifikayı alalım dursun lazım olabilir belki ileride.....
[QUOTE=drmsguler]Bende nilufer cayina saliyorum derim :)
[/QUOTE]
Durmuş Bey merhaba güzel bir konu olmuş, fakat son gelişmeler hakkında bilgi vermediniz hala ... usulleri bildirseniz ileride bize de yol göstermiş olursunuz....
Karides Dünyası Satışlar 15 Eylül 2017 Başlıyor
Hakan Bey hayırlı olsun. Takipteyim....
Hakan Bey hayırlı olsun. Takipteyim....
Bitkili Akvaryum Deneyimim...
[QUOTE=Yusuf.Yilmaz]Merhabalar akvaryumunuz çok hoş sağlıklı hobiler dilerim. Sormak istediğim ışıklandırma sisteminiz hakkında. Bende led yapmayı düşünüyorum da ne kadar mal ettiniz acaba ? [/QUOTE]
Öncelikle güzel yorumlarınız için tşkler....
powerledleri yurtdışından getirttim.. soğutucu, pcb ve driverler'ı İstanbul'a gittiğimde karaköydeki marketdigitalden aldım isterseniz internetten de alabilirsiniz..
toplam bana 72 w'lık bir sistemin maliyeti 230 tl civarında oldu....
[QUOTE=Yusuf.Yilmaz]Merhabalar akvaryumunuz çok hoş sağlıklı hobiler dilerim. Sormak istediğim ışıklandırma sisteminiz hakkında. Bende led yapmayı düşünüyorum da ne kadar mal ettiniz acaba ? [/QUOTE]
Öncelikle güzel yorumlarınız için tşkler....
powerledleri yurtdışından getirttim.. soğutucu, pcb ve driverler'ı İstanbul'a gittiğimde karaköydeki marketdigitalden aldım isterseniz internetten de alabilirsiniz..
toplam bana 72 w'lık bir sistemin maliyeti 230 tl civarında oldu....
Bitkili Akvaryum Deneyimim...
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler... Fotoğraf paylaşımı ile akvaryumu birazda görsel olarak sunalım....
İlk Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_1918.JPG[/IMG]
Şu an ki Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0012.JPG[/IMG]
Bu da bahsettiğim saç yosunu olduğunu düşündüğüm bir kesit;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0001.JPG[/IMG]
Bu da Akvaryumumda ki canlılardan bir tanesi ;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0017.JPG[/IMG]
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler... Fotoğraf paylaşımı ile akvaryumu birazda görsel olarak sunalım....
İlk Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_1918.JPG[/IMG]
Şu an ki Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0012.JPG[/IMG]
Bu da bahsettiğim saç yosunu olduğunu düşündüğüm bir kesit;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0001.JPG[/IMG]
Bu da Akvaryumumda ki canlılardan bir tanesi ;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0017.JPG[/IMG]
Bitkili Akvaryum Deneyimim...
Merhaba, akvaryum kurulumum hemen hemen tamamlandı. Akvaryum suyu oturdu diyebilirim..
Co2 24 saat kesintisiz veriyorum.
gübrelemeyi dıy gübreleme olarak eı methodunu kullanarak yapıyorum ve haftalık %50 su değişimi yapıyorum canlılarda herhangi bir sıkıntı yaşamadım .
Lakin özellikle ince ip şeklinde bir yosun oluşumu var bir türlü gideremedim..
nedenini tam olarak bilmiyorum ..
Su değişim zamanlarında fiziki olarak elimden geldiğince temizliyorum ama bir hafta sonunda yeniden ip şeklinde bazı bitkilerimi saran bu yosunu henüz yok edebilmiş değilim bu konuda ki görüş ve önerilerinizi bekliyorum...
Merhaba, akvaryum kurulumum hemen hemen tamamlandı. Akvaryum suyu oturdu diyebilirim..
Co2 24 saat kesintisiz veriyorum.
gübrelemeyi dıy gübreleme olarak eı methodunu kullanarak yapıyorum ve haftalık %50 su değişimi yapıyorum canlılarda herhangi bir sıkıntı yaşamadım .
Lakin özellikle ince ip şeklinde bir yosun oluşumu var bir türlü gideremedim..
nedenini tam olarak bilmiyorum ..
Su değişim zamanlarında fiziki olarak elimden geldiğince temizliyorum ama bir hafta sonunda yeniden ip şeklinde bazı bitkilerimi saran bu yosunu henüz yok edebilmiş değilim bu konuda ki görüş ve önerilerinizi bekliyorum...
Eskişehir'li Akvaristler...
[QUOTE=RoRy]Merhabalar,
ismim Bora, ben de hobiye yeni başlayanlardanım. Eskişehir'de bu konuda biraz eksiklik var diye düşünürken bu başlık sayesinde durumun o kadar da kötü olmadığını görmek biraz moral oldu açıkcası :) Belki de o eksiklik hobici sayısından değil de hobicilerin birbirlerini bulamamalarından kaynaklanıyordur diye düşünerekten ben de bir merhaba diyeyim istedim. Yapılacak organizasyonlara elimden geldiğince katılmaya çalışırım. Zaten hobide yeni olduğum için eksik ya da hatalı yaptığım birçok şey oluyor ve olmaya devam edecek. Böyle durumlarda danışabileceğim ya da sorun olmasa bile fikir alışverişi yapabileceğim birilerinin yakınlarda olması güzel birşey bence.
Herkese keyifli ve kayıpsız hobiler dilerim[/QUOTE]
Arkadaşlar konuyu biraz hortlatalım malum yaz ayları.. her ne kadar eskişehirimiz yağmurlu olsada :))
şu yaz ayları geçtiğinde bir organizasyon yapalım diyorum bu konuda görüşlere açığım...
amaç tamamen ticaret değil paylaşım olmalı ...
bu düşüncede olan arkadaşlarla buluşma olmalı ve herkes bu bilinşte yaklaşmalı konuya..
anladığım kadarıyla daha önce yapılan buluşmalarda amaç dışında hareket eden arkadaşlar olduğu için eskişehirli akvarist arkadaşların katılım oranı zamanla düşmüş...
bu konuda güzel gelişmeleri hepbirlikte başarabileceğimizi düşünüyorum..
[QUOTE=RoRy]Merhabalar,
ismim Bora, ben de hobiye yeni başlayanlardanım. Eskişehir'de bu konuda biraz eksiklik var diye düşünürken bu başlık sayesinde durumun o kadar da kötü olmadığını görmek biraz moral oldu açıkcası :) Belki de o eksiklik hobici sayısından değil de hobicilerin birbirlerini bulamamalarından kaynaklanıyordur diye düşünerekten ben de bir merhaba diyeyim istedim. Yapılacak organizasyonlara elimden geldiğince katılmaya çalışırım. Zaten hobide yeni olduğum için eksik ya da hatalı yaptığım birçok şey oluyor ve olmaya devam edecek. Böyle durumlarda danışabileceğim ya da sorun olmasa bile fikir alışverişi yapabileceğim birilerinin yakınlarda olması güzel birşey bence.
Herkese keyifli ve kayıpsız hobiler dilerim[/QUOTE]
Arkadaşlar konuyu biraz hortlatalım malum yaz ayları.. her ne kadar eskişehirimiz yağmurlu olsada :))
şu yaz ayları geçtiğinde bir organizasyon yapalım diyorum bu konuda görüşlere açığım...
amaç tamamen ticaret değil paylaşım olmalı ...
bu düşüncede olan arkadaşlarla buluşma olmalı ve herkes bu bilinşte yaklaşmalı konuya..
anladığım kadarıyla daha önce yapılan buluşmalarda amaç dışında hareket eden arkadaşlar olduğu için eskişehirli akvarist arkadaşların katılım oranı zamanla düşmüş...
bu konuda güzel gelişmeleri hepbirlikte başarabileceğimizi düşünüyorum..
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
Kemal KİREZCİ,
sina cen,
platinium,
HarunYILDIRIM,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
Tortuga7,
TheDS,
serhatankara,
Tatar10,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
Thunderbird,
aktugsedat,
SeaWorld,
Lofta,
EKAR,
ErayDemirel,
macagil,
bysmokin,
Oxide,
Kınayu,
zafer3885,
Efeayd,
alfred3552,
Ankararif06,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
berat76,
BatuhanTufan,
tukabu,
akvarist10UR,
dimbeleth,
şansal,
Pandkoal,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
