ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bay.B@H0
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2011 23:06
Son Ziyaret:
06 Şubat 2011 13:11
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
bahadır can
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

100cm malawi..yapım aşamasında 150cm tank,ankara cinsi kedim,iguana terarumuna hazırlık.. Bay.B@H0
SON 8 MESAJI
lepistese geçtim bi sıkınıtı var bakarmısınız (resimli)
Allah razi gelsin catalak ve nefusa bey.....
bende sonradan çözdüm....
dış motoru kapatınca müthiş bi sakinlik ve mutlu lepisteslerim oldğunu fark ettim...
tetra emişe yapışmıştı 20-30 saniye kadar..ondan öldüğü kesin... ama hmile lepistesi çözemdim...
demekki catalak beyin dediği gibi oldu ....
catalak bey alıntı.... "Balıkları yeni akvaryuma nasıl eklediğinizi açıklar mısınız?"
hocam cigletr vardı işte... onları topladım verdim akvryumcu arkadaşa...
suyun %75 ini değiştirdim... çok ince dip çekimi ve filtrelerin temizliğini yaptım..
damacana su vardı dinlenmiş 2 damacana attım... 40 litre civarı ... kalan 25 litreyide çeşmeden koydum.... baya dikkat ettim temizliğe.... açtım filtreleri 3-5 saat çalıştılar... metilen ve azıcık da tuz attım(iyotsuz).... lepisteleri gittim getirdim..suya alıştırıp koydum suya....
ama müthiş hoşuma gitti.... tee 8-9 yıl önce çocuktuk ozaman ....vardı lepisteslerim ama anlamıyoduk... meğersem harika balıklarmış....
ot olayını halletcem şimdi..... bitkileri araştırmadım daha.... anabias ı biliyom bi ... bakimde bi..ne cins bitki alacama karar veryim yarın gider alırım olmassa.....
varmı hesaplı bitki bildiniz.... çok çok alalım .... co2 olayını halletcem daha ....
Allah razi gelsin catalak ve nefusa bey.....
bende sonradan çözdüm....
dış motoru kapatınca müthiş bi sakinlik ve mutlu lepisteslerim oldğunu fark ettim...
tetra emişe yapışmıştı 20-30 saniye kadar..ondan öldüğü kesin... ama hmile lepistesi çözemdim...
demekki catalak beyin dediği gibi oldu ....
catalak bey alıntı.... "Balıkları yeni akvaryuma nasıl eklediğinizi açıklar mısınız?"
hocam cigletr vardı işte... onları topladım verdim akvryumcu arkadaşa...
suyun %75 ini değiştirdim... çok ince dip çekimi ve filtrelerin temizliğini yaptım..
damacana su vardı dinlenmiş 2 damacana attım... 40 litre civarı ... kalan 25 litreyide çeşmeden koydum.... baya dikkat ettim temizliğe.... açtım filtreleri 3-5 saat çalıştılar... metilen ve azıcık da tuz attım(iyotsuz).... lepisteleri gittim getirdim..suya alıştırıp koydum suya....
ama müthiş hoşuma gitti.... tee 8-9 yıl önce çocuktuk ozaman ....vardı lepisteslerim ama anlamıyoduk... meğersem harika balıklarmış....
ot olayını halletcem şimdi..... bitkileri araştırmadım daha.... anabias ı biliyom bi ... bakimde bi..ne cins bitki alacama karar veryim yarın gider alırım olmassa.....
varmı hesaplı bitki bildiniz.... çok çok alalım .... co2 olayını halletcem daha ....
lepistese geçtim bi sıkınıtı var bakarmısınız (resimli)
Hocam saolun ...tabiki okuduk... hemde neler neler.... 6-7 yıldırda akvaryumla falan uraştımız için seviyoruz merakda ediyoruz ... ama teorikle patik hemen eşleşmiyo.... haklısınız önce okuyup sonra balığı almak mantıklı...ben direk aldım sonra araştırdım.... ama neticede amazondan zaire moba tutup tanka aşılamıyoruz ... yanlışmıyım :) altı üstü lepistes bende ki mantık o hala ...
ama çözdüm baya ... bitki olayını halledecem ilk boş vaktimde ...
o değilde 12 yıldır internet kullanırım ,50 den fazla forumda tanınırlığım vardır (hayvanlar,borsa,motorsklet,chopper,ekonomi vb.) bukadar kullanıcıını sinir eden bi veri tabanı görmedim sizin bu forumun... ikide bir mesaj geliyo noktalar fazla mesaj gitmiyo :) büyük harfle başla mesaj gitmiyo :) ... ama üyeler 10 numara işte ....alışcaz inşallah...
Hocam saolun ...tabiki okuduk... hemde neler neler.... 6-7 yıldırda akvaryumla falan uraştımız için seviyoruz merakda ediyoruz ... ama teorikle patik hemen eşleşmiyo.... haklısınız önce okuyup sonra balığı almak mantıklı...ben direk aldım sonra araştırdım.... ama neticede amazondan zaire moba tutup tanka aşılamıyoruz ... yanlışmıyım :) altı üstü lepistes bende ki mantık o hala ...
ama çözdüm baya ... bitki olayını halledecem ilk boş vaktimde ...
o değilde 12 yıldır internet kullanırım ,50 den fazla forumda tanınırlığım vardır (hayvanlar,borsa,motorsklet,chopper,ekonomi vb.) bukadar kullanıcıını sinir eden bi veri tabanı görmedim sizin bu forumun... ikide bir mesaj geliyo noktalar fazla mesaj gitmiyo :) büyük harfle başla mesaj gitmiyo :) ... ama üyeler 10 numara işte ....alışcaz inşallah...
lepistese geçtim bi sıkınıtı var bakarmısınız (resimli)
:D yani ? erdal bey
:D yani ? erdal bey
lepistese geçtim bi sıkınıtı var bakarmısınız (resimli)
Otlar sahte hocam..... haftaya falan bi vakit bulursam inşallah...basacam canlı bitkiyi tankıma....çok süper olcak :)
zaten bi hafta önce chiglet ler vardı ... haklısınız o konuda ...
bi akvaryumcuya verdim cikletleri oda bissürü lepistes plati ıvır zıvır doldurdu poşete verdi..bişide diyemedim.... takasladık hani.....anlamıyorumki bu canlı doğuranlardan... diskus bile besledim,torpheus..frontosa(burndi)...ama lepistes valla anlamıyom hiç...
ışık ne aliyim canlı bitki olayı için..beyazmı ?
Başka yorum yapmak isteyen tecrübeli akvarist varsa :) çok makbule geçer....selamlar ....
Otlar sahte hocam..... haftaya falan bi vakit bulursam inşallah...basacam canlı bitkiyi tankıma....çok süper olcak :)
zaten bi hafta önce chiglet ler vardı ... haklısınız o konuda ...
bi akvaryumcuya verdim cikletleri oda bissürü lepistes plati ıvır zıvır doldurdu poşete verdi..bişide diyemedim.... takasladık hani.....anlamıyorumki bu canlı doğuranlardan... diskus bile besledim,torpheus..frontosa(burndi)...ama lepistes valla anlamıyom hiç...
ışık ne aliyim canlı bitki olayı için..beyazmı ?
Başka yorum yapmak isteyen tecrübeli akvarist varsa :) çok makbule geçer....selamlar ....
lepistese geçtim bi sıkınıtı var bakarmısınız (resimli)
Boyut (cm): 80 cm
Kapasite (litre): 100 litre
Canlılar: 10 lepistes,2 kılıç kurruk,20 tene tetra non,7-8 tenede moli ve plati,2 çöpçü 1 almino vatos
Malzemeler: mercam,kaya,mango,kuartz ve dere kumu krışık,iç filtre,dış motor,hava taşı,ısıtıcı...
Akvaryum Bakımı:2 haftada bir dip,ayda bir filtre temizliği,5-6ayda bir dış motor temizliği...
Kullanılan Yemler:tetra kırmızı,ıspnak tetra,kırmızı(dana yüreği falan) ciklet yemleri ufaltılmış..
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: deniz tuzu(iyotsuz),metilen,sarımsaklı yem
Merhaba.
Sıkıntım şu ki kısa bi süre önce cigletler vardı.4-5 yıldır cikletle uraştım için sıkıldım.
renk olsun misali geçen hafta bunları aldım.suyu %75 dinlenmiş su ile değiştirdim.
cikletlerden kalan suyu.sıkı bi dip ve filtre temizliğinden sonra yeni lepistesleri falan koyduk suya.
5 gün geçti işte.
Isıtıcı 26 da sabit
fakat hamile bi lepistes sabah ölü buldum.karnı kocamandı ya nasıl üzüldüm valla.
ertesi günde bitene neon yatmış onada üzüldüm.2günde 2 kayıp hoş bi durum değil.
umarım devam etmez.ama dekor dan falan mı ölüyo bunlar bilemedim?yoksa çokmu yem atıyomki?
zaten neon dış filtreye yapıştıydı bi ara orda zedelenmişti ondan öldü.
ama dış motor ucunda sünger falan var nasıl becerip yapıştı oraya bilmiyorum .
lepistesciler dış motoru naıl kullanıyolar bulmadım.benimkiler yapışıyolar ya emişe :)
bana yapacağınız tavsiyeleri çok ciddiye alıcağım.herkese teşekkürler....




Boyut (cm): 80 cm
Kapasite (litre): 100 litre
Canlılar: 10 lepistes,2 kılıç kurruk,20 tene tetra non,7-8 tenede moli ve plati,2 çöpçü 1 almino vatos
Malzemeler: mercam,kaya,mango,kuartz ve dere kumu krışık,iç filtre,dış motor,hava taşı,ısıtıcı...
Akvaryum Bakımı:2 haftada bir dip,ayda bir filtre temizliği,5-6ayda bir dış motor temizliği...
Kullanılan Yemler:tetra kırmızı,ıspnak tetra,kırmızı(dana yüreği falan) ciklet yemleri ufaltılmış..
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: deniz tuzu(iyotsuz),metilen,sarımsaklı yem
Merhaba.
Sıkıntım şu ki kısa bi süre önce cigletler vardı.4-5 yıldır cikletle uraştım için sıkıldım.
renk olsun misali geçen hafta bunları aldım.suyu %75 dinlenmiş su ile değiştirdim.
cikletlerden kalan suyu.sıkı bi dip ve filtre temizliğinden sonra yeni lepistesleri falan koyduk suya.
5 gün geçti işte.
Isıtıcı 26 da sabit
fakat hamile bi lepistes sabah ölü buldum.karnı kocamandı ya nasıl üzüldüm valla.
ertesi günde bitene neon yatmış onada üzüldüm.2günde 2 kayıp hoş bi durum değil.
umarım devam etmez.ama dekor dan falan mı ölüyo bunlar bilemedim?yoksa çokmu yem atıyomki?
zaten neon dış filtreye yapıştıydı bi ara orda zedelenmişti ondan öldü.
ama dış motor ucunda sünger falan var nasıl becerip yapıştı oraya bilmiyorum .
lepistesciler dış motoru naıl kullanıyolar bulmadım.benimkiler yapışıyolar ya emişe :)
bana yapacağınız tavsiyeleri çok ciddiye alıcağım.herkese teşekkürler....




👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Selamlarbende yeni geldim
burdaki tecrübeli büyüklrimizin yazılarını dikkatlice okumaktayım
5 yıldır akvaryum
2 yıl bukalemun
6 yıl su kaplumbağası
20 yıldır da 11 farklı cins kedi geçti elimden
evde tam istediğim ortam için 600 litrelik bi tank yaptırmaktayım
bitsin tankım resimleri paylaşcam
her türlü hayvanı severiz biz
selamlar
Selamlarbende yeni geldim
burdaki tecrübeli büyüklrimizin yazılarını dikkatlice okumaktayım
5 yıldır akvaryum
2 yıl bukalemun
6 yıl su kaplumbağası
20 yıldır da 11 farklı cins kedi geçti elimden
evde tam istediğim ortam için 600 litrelik bi tank yaptırmaktayım
bitsin tankım resimleri paylaşcam
her türlü hayvanı severiz biz
selamlar
demir profil

kolay gele...... ben akvaryum yapcam..fakat yavaş yavaş.....ilk ay proli...sonraki ay giydirme mobilya....diye sonra akvaryumu felan....
ilk profi yaptıyorum....bu resimdeki profil 150 tl biriyle anlaştım...telefon edip yapmaya başlayın dediğim an macera başlıyo....
biraz fikir verirmisiniz.....başta yapılan bi hata beni mahveder....profil nasıl ?
saolun

kolay gele...... ben akvaryum yapcam..fakat yavaş yavaş.....ilk ay proli...sonraki ay giydirme mobilya....diye sonra akvaryumu felan....
ilk profi yaptıyorum....bu resimdeki profil 150 tl biriyle anlaştım...telefon edip yapmaya başlayın dediğim an macera başlıyo....
biraz fikir verirmisiniz.....başta yapılan bi hata beni mahveder....profil nasıl ?
saolun
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
