ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sekolacci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2011 08:37
Son Ziyaret:
03 Nisan 2020 15:12
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan ATLI
Doğum Tarihi:
22 Mart 1982
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
özel sektör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan ATLI
SON 10 MESAJI
cichlids balıkları için açık yem tavsiyesi
[QUOTE=yunusadam]Balıklarınız hangi tür belirtirseniz yardımcı olmaya çalışayım. [/QUOTE]
üstad standart olanlarsa sp,mp,yunus,paslı :)
[QUOTE=yunusadam]Balıklarınız hangi tür belirtirseniz yardımcı olmaya çalışayım. [/QUOTE]
üstad standart olanlarsa sp,mp,yunus,paslı :)
cichlids balıkları için açık yem tavsiyesi
arkadaşlar,
evdeki balıklarıma yem almak istiyorum ama bu türde biraz acemiyim..
sizden ricam karışık cichlids akvaryumumdaki balıklarım için açık alabilecegim (1kg) yem türrü yada tavsiyesi alabilirmiyim ?
şimdiden teşekkürler
arkadaşlar,
evdeki balıklarıma yem almak istiyorum ama bu türde biraz acemiyim..
sizden ricam karışık cichlids akvaryumumdaki balıklarım için açık alabilecegim (1kg) yem türrü yada tavsiyesi alabilirmiyim ?
şimdiden teşekkürler
Bitkili Akvaryum Maden Suyu Kullanımı
S.a
S.a
Beyler akvaryum bu ve her ay 1 litre maden suyu boşaltıyorum canlılara bir zararını görmedim.Bitkilerde İse belirgin degişim gözlemliyorum.
Tabi buna ek sıvı gübre ve dip gübreside cabası :)
Yeni Dizayn Low Tech
[QUOTE=nanoteknik]









Fotoğraf:
Boyut (cm):90*55*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:Karides türleri, canlı doğuranlar
Malzemeler:Fluval dış filtre, aydınlatma 50 watt
Akvaryum Bakımı:Haftada bir yüzde 30 su değişimi
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Yok
Halihazırdaki bitkili akvaryumumda hem bitkiler hem de balık türleri açısından değişikliklere gittim. Yakın zamanda fazla vakit ayıramadığım için sağlıklı bir düzenleme yapamadım ama zemin tam anlamıyla kaplandıktan sonra biraz daha düzenleme yapabilirim diye düşünüyorum. Balıklarda da tropik türler yüzünden balık üretemez olmuştum ki biraz da çocukluk nostaljisi olsa gerek sadece canlı doğuranlara dönüş yaptım. Tabiri caizse bıcır bıcır, irili ufaklı yavruları izlemeyi ve yetiştirmeyi özlemişim. Herkese sağlıklı akvaryumlar dileğiyle.
[/QUOTE]
sekolacci 2012-05-17 14:14:48
[QUOTE=nanoteknik]










Fotoğraf:Boyut (cm):90*55*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:Karides türleri, canlı doğuranlar
Malzemeler:Fluval dış filtre, aydınlatma 50 watt
Akvaryum Bakımı:Haftada bir yüzde 30 su değişimi
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Yok
Halihazırdaki bitkili akvaryumumda hem bitkiler hem de balık türleri açısından değişikliklere gittim. Yakın zamanda fazla vakit ayıramadığım için sağlıklı bir düzenleme yapamadım ama zemin tam anlamıyla kaplandıktan sonra biraz daha düzenleme yapabilirim diye düşünüyorum. Balıklarda da tropik türler yüzünden balık üretemez olmuştum ki biraz da çocukluk nostaljisi olsa gerek sadece canlı doğuranlara dönüş yaptım. Tabiri caizse bıcır bıcır, irili ufaklı yavruları izlemeyi ve yetiştirmeyi özlemişim. Herkese sağlıklı akvaryumlar dileğiyle.
[/QUOTE]
MAŞALLAH görünce elim ayagım dolandı :)
püf noktasi varsa bizede anlatırsan sevinirim
Bitkilim




Fotoğraf:
Boyut (cm):85 x 45 x 50
Kapasite (litre): 175 lt
Canlılar:kılıç,plati,valifera,neon,vatoz,çöpcü,kiraz karides,elma salyangozu,adi salyangoz 2 de adını bilmedigim tür :)
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:haftalık 25 litre su ve dip çekimi
Kullanılan Yemler:multivitamin marine yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:soda , mayalı sistem
sekolacci 2012-01-22 13:14:52




Fotoğraf:
Boyut (cm):85 x 45 x 50
Kapasite (litre): 175 lt
Canlılar:kılıç,plati,valifera,neon,vatoz,çöpcü,kiraz karides,elma salyangozu,adi salyangoz 2 de adını bilmedigim tür :)
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:haftalık 25 litre su ve dip çekimi
Kullanılan Yemler:multivitamin marine yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:soda , mayalı sistem
amatör bitkili akvaryumum fikirlere açıgım :)
[QUOTE=demon26]Merhaba
hocam taban full hagen kumu kaplı
bitki diplerinde misket gübrelerim var
aydınlatma kapakta 2 adet florosan var bildigimiz beyaz 2tl lik olandan :))
arka tarafa özel kapak yaptırdım içinde 5 mt lik rgb led var ışık seçimimi kafama göre yapıyorum ama genellikle mor ve gün ışıgı eksigimi kapatıyorum diyebilirim
[QUOTE=Ulaş Aktok]Ben de amatörüm ama söylecek birkaç şeyim var...
Fotoğraflarda ışık yeterli gözüküyor ama tam kaç watt yazarsanız iyi olur.
Filtrenin suyu çeken kısmını sünger veya çok çok küçük gözenekleri olan bir fileyle kaplamanız balıklarınız yavruladığında yavruların filtre tarafından çekilip yavru püresi haline getirilmemesi için iyi olacaktır. Bazı arkadaşlar bunun çok önemli olduğunu söylüyorlar ama bana kalırsa 15 yavru olsa en fazla 2-3 tanesi filtre tarafından çekilecek kadar şanssız olurlar.
CO2'yi nasıl çözüyorsunuz acaba?
Yanlış görmüyorsam kayanın solunda birkaç tane elodea var, kişisel görüşüm şu ki elodea'dan nefret ederim hem pek de güzel değildir hem fazla hızlı büyür hem de suda ne kadar besin varsa çeker kimseye kalmaz. Ben olsam ya atardım ya da en azndan bir işe yarasın diye sağ arkaya koyardım ki oradaki aletlerin önünü kapasın. Elodea değilse, ki bir daha baktım emin olamadım değil galiba, yine de sağ arkaya koyun ki aletlerin önünü kapasın. Kompozisyon açısında sağ ve sol tarafın yüksek ortanın ise alçak olması hoş durabilir.
Umarım tatmin edici bir cevap verebilmişimdir.[/QUOTE]
yanıtın ve açıklamaların için teşekkürler
filtrenin emen kısmı takdıgım günden itibaren aynı hiç aklıma gelmedi kapatmak diyebilirim birazda dipteki pisliklerden bu görüntüyü es geçmiş olabilirim çünkü su içinde fazla akıntı yok bu sebeple dipteki pisliklerin artış oranı çok yüksek :)
co2 ye gelirsek bildigimiz mayalı pet şişeli kısmı kurdum çıkış kısmına hava taşı taktım saniyede 3-4 kabarcık veriyo ve 2-3 günde bitkilerdeki o diri görüntüyü yakaladım..
bitki dersen hangisinden bahsettin anlamadım isimlerini bizlmiyorum ben bitkilerin sadece görüntü güzelse akvaryumda yerim varsa eklemeye çalışıyorum :)
hani bitki aduından çok şeklini sölersen sevinirim
sag taraftaki mango kök lerini yerinden oynatamıyorum çünkü bitek sag boş kaldı ortaya almak için geç kaldım sanırım
[QUOTE=demon26]Merhaba
Görsel olarak çok güzel olmuş.Biraz daha bilgi verebilirmisiniz?
Mesela tabanda ne kullandınız?
Aydınlatmayı nasıl yapıyorsunuz?
Gübre kullanıyormusunuz?
[/QUOTE]hocam taban full hagen kumu kaplı
bitki diplerinde misket gübrelerim var
aydınlatma kapakta 2 adet florosan var bildigimiz beyaz 2tl lik olandan :))
arka tarafa özel kapak yaptırdım içinde 5 mt lik rgb led var ışık seçimimi kafama göre yapıyorum ama genellikle mor ve gün ışıgı eksigimi kapatıyorum diyebilirim
[QUOTE=Ulaş Aktok]Ben de amatörüm ama söylecek birkaç şeyim var...
Fotoğraflarda ışık yeterli gözüküyor ama tam kaç watt yazarsanız iyi olur.
Filtrenin suyu çeken kısmını sünger veya çok çok küçük gözenekleri olan bir fileyle kaplamanız balıklarınız yavruladığında yavruların filtre tarafından çekilip yavru püresi haline getirilmemesi için iyi olacaktır. Bazı arkadaşlar bunun çok önemli olduğunu söylüyorlar ama bana kalırsa 15 yavru olsa en fazla 2-3 tanesi filtre tarafından çekilecek kadar şanssız olurlar.
CO2'yi nasıl çözüyorsunuz acaba?
Yanlış görmüyorsam kayanın solunda birkaç tane elodea var, kişisel görüşüm şu ki elodea'dan nefret ederim hem pek de güzel değildir hem fazla hızlı büyür hem de suda ne kadar besin varsa çeker kimseye kalmaz. Ben olsam ya atardım ya da en azndan bir işe yarasın diye sağ arkaya koyardım ki oradaki aletlerin önünü kapasın. Elodea değilse, ki bir daha baktım emin olamadım değil galiba, yine de sağ arkaya koyun ki aletlerin önünü kapasın. Kompozisyon açısında sağ ve sol tarafın yüksek ortanın ise alçak olması hoş durabilir.
Umarım tatmin edici bir cevap verebilmişimdir.[/QUOTE]
yanıtın ve açıklamaların için teşekkürler
filtrenin emen kısmı takdıgım günden itibaren aynı hiç aklıma gelmedi kapatmak diyebilirim birazda dipteki pisliklerden bu görüntüyü es geçmiş olabilirim çünkü su içinde fazla akıntı yok bu sebeple dipteki pisliklerin artış oranı çok yüksek :)
co2 ye gelirsek bildigimiz mayalı pet şişeli kısmı kurdum çıkış kısmına hava taşı taktım saniyede 3-4 kabarcık veriyo ve 2-3 günde bitkilerdeki o diri görüntüyü yakaladım..
bitki dersen hangisinden bahsettin anlamadım isimlerini bizlmiyorum ben bitkilerin sadece görüntü güzelse akvaryumda yerim varsa eklemeye çalışıyorum :)
hani bitki aduından çok şeklini sölersen sevinirim
sag taraftaki mango kök lerini yerinden oynatamıyorum çünkü bitek sag boş kaldı ortaya almak için geç kaldım sanırım

amatör bitkili akvaryumum fikirlere açıgım :)
Fotoğraf:




Boyut (cm):85 x 40 x 50
Kapasite (litre):180 lt
Canlılar:canlı dogurgan
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:mayalı sistem
Fotoğraf:





Boyut (cm):85 x 40 x 50
Kapasite (litre):180 lt
Canlılar:canlı dogurgan
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:mayalı sistem
CO2 sistemi için bilgi
[QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
[QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
Özellikle kapak içi çok önemli.
Ben iki şişe ve bağlantı yaptım birinci şişe basınç düşerse ikinciyi hazırlıyorum böylece her zaman aktif bir sistemim oluyor. Co2 im devamlı olarak azalıp çoğalmıyor. Çünkü ilk yaptığınızdaki kabarcık sayısını gün geçtikçe kaybediyorusunuz.
[/QUOTE]
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
Özellikle kapak içi çok önemli.
Ben iki şişe ve bağlantı yaptım birinci şişe basınç düşerse ikinciyi hazırlıyorum böylece her zaman aktif bir sistemim oluyor. Co2 im devamlı olarak azalıp çoğalmıyor. Çünkü ilk yaptığınızdaki kabarcık sayısını gün geçtikçe kaybediyorusunuz.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Eyvallah teşekkür ettim
hava sıcak dedigin gibi 2.şişeyide ben tertipliyim bari en güzel ugraş :)
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
Özellikle kapak içi çok önemli.
Ben iki şişe ve bağlantı yaptım birinci şişe basınç düşerse ikinciyi hazırlıyorum böylece her zaman aktif bir sistemim oluyor. Co2 im devamlı olarak azalıp çoğalmıyor. Çünkü ilk yaptığınızdaki kabarcık sayısını gün geçtikçe kaybediyorusunuz.
[/QUOTE]
Müdür şimdi silikonları şişeyi yeniledim kabartma tozu ve mayayı tazeledim biz co2 çıkışıı var akıllara zarar :))
CO2 sistemi için bilgi
[QUOTE=etufekci]Sen kapağa yapılan delikten kaçan havadan bahsediyorsan normal silikon ile bir kaç kez dendikten sonra sıcak silikon ile problemi çözmüştüm. Birde onu dene derim. Tabancasıda kendiside ucuz. Kapağın iç ve dış kısmından iyice silikonladım aylardır sorunsuz kullanıyorum. Bilmiyorum belki denemişsindir.
[QUOTE=etufekci]Sen kapağa yapılan delikten kaçan havadan bahsediyorsan normal silikon ile bir kaç kez dendikten sonra sıcak silikon ile problemi çözmüştüm. Birde onu dene derim. Tabancasıda kendiside ucuz. Kapağın iç ve dış kısmından iyice silikonladım aylardır sorunsuz kullanıyorum. Bilmiyorum belki denemişsindir.
Yangın söndürme tüpleri 30- 50 bar hadi abart 100 bar civarında diye biliyorum ama co2 tüpleri 250 bar 300 bar civarında değerlere sahip yani Yangın söndürme tüpü benimde aklıma geldi ama güvenemedim. Bilen arkadaşlardan görüşlerini ivedelikle bekliyorum belki bende geçerim :9
[/QUOTE]
Müdür yapmazmıyım silikon tbancasıyla silikonlarımda var evde :)
Ama yinede tavsiyene kulak asıcam birazdan bi kat daha atıcam üstüne..
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.











