ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aydindogan79
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2008 09:04
Son Ziyaret:
21 Şubat 2013 15:36
Toplam Mesaj:
27 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
aydın doğan
Doğum Tarihi:
11 Nisan 1979
Yaş:
47
İl:
Kayseri
Meslek:
merkezi uydu ve güvenlik kameraları
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
AYDIN DOĞAN
SON 10 MESAJI
Tarçının Afrodizyak Etkisi
[QUOTE=kaos402][QUOTE=f.torres]İlaç sektöründe dönen para hiçbir sektörde dönmüyordur belkide kanserin ilacıda bulunmuş olabilir ama kanserli hasta ölünceye kadar 5-6 ay boyunca çok pahallı ilaçlar bolca kullanılıyor ve ilaç firmaları bu işten ciddi paralar kazanılıyor kanseri tamamen yok eden ucuza mal edilebilen bir ilacı bulan kişinin ömrü uzun olmaz yada susması için bolca para alır kanımca.
İlaç firmaları bir şirkettir ve olabildiğince çok para kazanmak isterler doğal olarak yoksa kaç insan ölmüş kaç insan kurtulmuş onlara göre pek önemli olmaz sanırım onlara göre önemli olan tek şey ciroları olmalı.
[/QUOTE] Genl bilgi olarak;
[QUOTE=kaos402][QUOTE=f.torres]İlaç sektöründe dönen para hiçbir sektörde dönmüyordur belkide kanserin ilacıda bulunmuş olabilir ama kanserli hasta ölünceye kadar 5-6 ay boyunca çok pahallı ilaçlar bolca kullanılıyor ve ilaç firmaları bu işten ciddi paralar kazanılıyor kanseri tamamen yok eden ucuza mal edilebilen bir ilacı bulan kişinin ömrü uzun olmaz yada susması için bolca para alır kanımca.
İlaç firmaları bir şirkettir ve olabildiğince çok para kazanmak isterler doğal olarak yoksa kaç insan ölmüş kaç insan kurtulmuş onlara göre pek önemli olmaz sanırım onlara göre önemli olan tek şey ciroları olmalı.
[/QUOTE] Genl bilgi olarak;
Kanseri önleyen ve tedavi edem birsürü etken madde,bitki ektiresi ve ilaç var ama uygulama yolları ve ilaçın etkinliğini artırmak,kanserli hücreye karşı olan seçiciliği ve son olarak taşıyıcılar ile ilgili bir sürü çözülememiş problem var. Bu problemleri gidermek için yapılan çalışmalar çok pahalı ve az sonuç verdiği için kanser ilaçları pahalı. Bu diğer ilaçlar içinde geçerli.
aydindogan79 yanlış anlamayın ,bu konuda ne kadar bilgi sahibisiniz bilmiyorum ama burda bilimsel olan ve bütün dünyaca çapında var olan gerçeklerden bahsediyoruz. Siz bunu inkar ediyorsanız ve gereksiz, boş şeyler olarak görüyorsanız saygı duyarım.Burdaki asıl konu yararlımı yarasızmı olması değil(Böyle anlaşılmışsa,konunun fazla dağılması yada benim anlatmak istediklerimi tam anlatamamış olma ihtimali olabilir).Bütün bitkilerin olumlu olumsuz etkileri vardır,burdaki konu yeteri kadar bilgi,doğru kullanım, etken maddeyinin değişik ortamlarda değişik sonuçlar vermesi gibi farklı konular.Yazıların hepsini okursanız fark edeceksiniz. Benim başından beridir savunduğum işe yarayıp yaramaması değil,sadece uygulama yöntemleri gibi konularda daha kesin bilgilerin olması gerektiği ve bizlerinde bu bilgileri kesin olarak elde etmeden yanlış kullanım olabileceğidir.Başka bir niyet yada düşünce yoktur. Saygılarımla
dr.aqua bizler bilim adamı degiliz.Şu an sizin ve benim aramda geçen diyalok bilimsel terimleri kullanarak tartışmaktan başka birşey değil.En iyisi daha fazla bu tarz yazılarla konuyu doldurmayalım.Ne siz beni,nede ben sizi düşüncelerimizden ve yorumlarımızdan caydırcak yada değiştirecek durumda değiliz.
Bu kadar bilgi birikimi ve düşüncelerinize güvendiğinize göre ve bende bilgi birikimime,aldığım eğitime ve araştırmalarıma güvendiğime göre; sınavlarım bittikten sonra size uygun olursa detaylı bir proje başlatalım.Birbirine zıt fikirler her zaman işe yarar.Bunu yaparken Türkiyede Botanik ve kognozi alaında sayılı insanlardan olan hocamalrımdan da yardım alacağım. Burda birbirimizin fikirlerini ve düşüncelerin ve daha doğrusu bilgilerimizi baltalamaktansa bu tarz birşey yapmak herkes için yaralı olur. Tabi karar sizlerin. Herkese iyi günler
[/QUOTE]
kardeşim yazıkki seninde direttiğin ve dayattığın denenmiş bilimsel ilaçların bile mutlaka yan etkisi vardır olmazsada olmaz , belli bir hastalığın tedavisinde kullanılan ilaç bile aynı hastalığa sahip farklı hastalarda farklı yan etkiler gösterir.
bu konuda neden bu kadar ısrarcısın anlamıyorum illa denenmesi gözlemlenmesi gerekiyor ama tarçını alıpta bilimsel bi araştırmadan geçirip bu maddenin akvaryum balıklarına şu yararı ve şu zararı vardır diyecek bilimsel bi kuruluş olmadığına göre sözünü ettiğin kesin ve bilimsen verileri bu tür denemelerle biz bulacağız, bu hobide yararlı bir bilgi edineceksek ve daha sağlıklı balık besleyeceksek ben şahsen böyle denemelerle bir kaç balığımı feda etmeye hazırım
Bu arada dün yazmış olduğum ve sadece gerginleşen ortamı yumuşatmak amaçlı olan yazımdan dolayı forum yöneticisi arkadaşlardan aldığım 2 adet özel mesajı da kınıyorum, özür dilerim sayın yöneticilerim demekki ortamı yumuşatmak bu konuda bir iki espiri yapıp insanların arasındaki çatışmaları bitirip dostane olarak paylaşım yapmak bize göre değilmiş bir daha yazı yazarken size dost değilde text gibi bakmam gerektiğini hatırlattınız teşekkürler
Tarçının Afrodizyak Etkisi
Erdal Hoca 2010-05-25 22:34:30
Yok, 14 yıl sürmeler yok doktor olmak gereklerle ilerleme sağlanamaz birileri elini taşın altına sokar bazen eli ezilir bazende yararlı bir buluş olur ama asla ve asla oturduğumuz yerden bişeyler olmaz belki 3-5 balığımız ölür ama hiç olmazsa ondan sonra tarçın balıklara yararlımı zararlımı tartışması olmaz en azından.
Tarçının Afrodizyak Etkisi
2 çay kaşığı tarçını bir su bardağı sıcak suda iyice karıştırdıktan sonra bir yemek kaşığı kadarını 30 literlik yavru akvaryumuma ve geri kalanınıda 135 litrelik içinde 10 yunus 4 tane sp olan ana tanka boşattım 10. gündeyiz daha önce yavru almadığım 1 dişi yunusum yumurta aldı ve en önemlisi 3- 4 aydır devam eden 2 erkek yunusumun çene altındaki beyaz mantarlaşma 10 günde neredeyse kayboldu sadece ufak bi beyazlık kaldı oda sanırım 1-2 günde kaybolacak 30 litrelik yavru tankımda bi değişiklik yok, tesadüfte olabilir gerçekten etkili bir tedavi ve afrodizyakta olabilir ama benim gözlemlediğim bunlar
2 çay kaşığı tarçını bir su bardağı sıcak suda iyice karıştırdıktan sonra bir yemek kaşığı kadarını 30 literlik yavru akvaryumuma ve geri kalanınıda 135 litrelik içinde 10 yunus 4 tane sp olan ana tanka boşattım 10. gündeyiz daha önce yavru almadığım 1 dişi yunusum yumurta aldı ve en önemlisi 3- 4 aydır devam eden 2 erkek yunusumun çene altındaki beyaz mantarlaşma 10 günde neredeyse kayboldu sadece ufak bi beyazlık kaldı oda sanırım 1-2 günde kaybolacak 30 litrelik yavru tankımda bi değişiklik yok, tesadüfte olabilir gerçekten etkili bir tedavi ve afrodizyakta olabilir ama benim gözlemlediğim bunlar
Tasarruflu Ampül Led T5 T8 Hangisi En Ve
[QUOTE=Kartal77]Ben nitrat sensörü hiç duymadın bu hobide kullanılan.Ama yapılamaz diye bişey yok, sadece paray bakar :)
Bahsettiğiniz diğer gün ışığı taklit sistemleri halihazırda deniz akvaryumlarında kullananlar var ama çok pahalı sistemler.
[/QUOTE]
Pahalı derken ne kadar acaba, benim yapacağım sistemde 1 metre led 10 -15 dolar arasında , adaptör 10 tl mikroişlemcili kontrol devreside 40-50 tl ye maloalacak bir sistem
[QUOTE=Kartal77]Ben nitrat sensörü hiç duymadın bu hobide kullanılan.Ama yapılamaz diye bişey yok, sadece paray bakar :)
Bahsettiğiniz diğer gün ışığı taklit sistemleri halihazırda deniz akvaryumlarında kullananlar var ama çok pahalı sistemler.
[/QUOTE]
Pahalı derken ne kadar acaba, benim yapacağım sistemde 1 metre led 10 -15 dolar arasında , adaptör 10 tl mikroişlemcili kontrol devreside 40-50 tl ye maloalacak bir sistem
Tasarruflu Ampül Led T5 T8 Hangisi En Ve
Arkadaşlar günışığı şerit ledleri kullanarak akvaryumumun aydınlatmasını tekrar dizayn ediyorum , ama bu seferki sistem karmaşık olacak ,çünkü ledleri sabah saat 05:00 dan 06:00 a kadar olan 60 dakikalık süre içinde ışığı sıfırdan yavaş yavaş açacak ve saat 06:00 da maksimum olacak şekilde güneşin doğuşunu ve aynı şekilde akşam saat 17:00 dan başlayarak yavaş yavaş sönerek 18:00 da tamamen sönecek şekilde ki bu saatler ve saat aralıkları istenildiği gibi ayarlanabilecek ayrıca bu saatlerden bağımsız olarak ışığı istediğimiz zamanda komple açıp kapatacak uzaktan kumanda lı bir devre tasarlama aşamasındayım.
Bu arada bu sisteme sadece bu görevi vermek mi uygun yoksa ısıtıcının kontrolunu ,akvaryum ısısını dijital bir sensörle ölçmeyi,ve eğer ısı az ise ısıtıcıyı devreye sokmayı yok fazla ise soğutma amaçlı fanları devre sokmayı ve bu sayede su ısısını istediğimiz aralıkta tutmayı , iç filtrenin çalışıp durmasını, aynı şekilde dış motoru varsa dış filtreyi ve hatta şu an nasıl yapacağımı bilmiyorum ama filtre ve motorlar durmuşsa alarma verecek şekilde ( keşke su değerlerini analiz edebilmem için örnek olarak nitrat gibi sensörler varmıdır acaba ) komple bir sistem tasarlamayı düşünüyorum ve fikrinizi almak istiyorum gereksiz şeylerde olabilir unuttuğum şeylerde olabilir bunun için fikirlerinizi yazarsanız projeye beraber yön vermiş oluruz.
aydindogan79 2009-11-26 15:32:30
Arkadaşlar günışığı şerit ledleri kullanarak akvaryumumun aydınlatmasını tekrar dizayn ediyorum , ama bu seferki sistem karmaşık olacak ,çünkü ledleri sabah saat 05:00 dan 06:00 a kadar olan 60 dakikalık süre içinde ışığı sıfırdan yavaş yavaş açacak ve saat 06:00 da maksimum olacak şekilde güneşin doğuşunu ve aynı şekilde akşam saat 17:00 dan başlayarak yavaş yavaş sönerek 18:00 da tamamen sönecek şekilde ki bu saatler ve saat aralıkları istenildiği gibi ayarlanabilecek ayrıca bu saatlerden bağımsız olarak ışığı istediğimiz zamanda komple açıp kapatacak uzaktan kumanda lı bir devre tasarlama aşamasındayım.
Bu arada bu sisteme sadece bu görevi vermek mi uygun yoksa ısıtıcının kontrolunu ,akvaryum ısısını dijital bir sensörle ölçmeyi,ve eğer ısı az ise ısıtıcıyı devreye sokmayı yok fazla ise soğutma amaçlı fanları devre sokmayı ve bu sayede su ısısını istediğimiz aralıkta tutmayı , iç filtrenin çalışıp durmasını, aynı şekilde dış motoru varsa dış filtreyi ve hatta şu an nasıl yapacağımı bilmiyorum ama filtre ve motorlar durmuşsa alarma verecek şekilde ( keşke su değerlerini analiz edebilmem için örnek olarak nitrat gibi sensörler varmıdır acaba ) komple bir sistem tasarlamayı düşünüyorum ve fikrinizi almak istiyorum gereksiz şeylerde olabilir unuttuğum şeylerde olabilir bunun için fikirlerinizi yazarsanız projeye beraber yön vermiş oluruz.
Kayseri Taş Market
hava ikmali geçince meteorolji nin yakınlarında doğuş çiçekçilikten sonra hisarcık yolu üstünde
durup bakamadım ama gördüğüm kadarı ile çok güzel taşlar kayalar vardı.
hava ikmali geçince meteorolji nin yakınlarında doğuş çiçekçilikten sonra hisarcık yolu üstünde
durup bakamadım ama gördüğüm kadarı ile çok güzel taşlar kayalar vardı.
Tasarruflu Ampül Led T5 T8 Hangisi En Ve
Arkadaşlar mikroişlemci kullanarak sabah güneşin doğuşunu ve akşam batışını taklit eden gün ışığı ledli sistemi tasarlayıp hayata geçireceğim ancak 6 - 7 kasımda düğünüm olduğu için pek ilgilenemiyorum inşallah düğünden sonra en kısa zamanda bu sistemi hayata geçireceğim saygılar bol ve sağlıklı balıklı günler.......
Arkadaşlar mikroişlemci kullanarak sabah güneşin doğuşunu ve akşam batışını taklit eden gün ışığı ledli sistemi tasarlayıp hayata geçireceğim ancak 6 - 7 kasımda düğünüm olduğu için pek ilgilenemiyorum inşallah düğünden sonra en kısa zamanda bu sistemi hayata geçireceğim saygılar bol ve sağlıklı balıklı günler.......
Tasarruflu Ampül Led T5 T8 Hangisi En Ve
aydindogan79 2009-10-05 09:41:09
Dişli veya benzeri mekanik şeylere gerek yok arkadaşlar , ama flouresant tarzı malzemelerin dimmer benzeri cihazlarla kontrolü zor ve sağlıklı değildir ama led lerde bu böyle değil.Elektriği çok hızlı açıp kapama yaparak ki bu hız insan gözünün alğılayacağı hızdan daha fazladır lambaların parlaklığı ayarlanıyor buna elektronikte PWM (Puls With Modülation) denir. yani kabaca anlatırsak led in 1 saniye içinde aralıklarla 100 milisaniye yanık kalıp 200 milisaniye sönmesi ile ve işlemin saniyede 3 kere takrarı ile oluşan çalışma sisteminde led 12 voltta 1 saniyede verdiği ışık miktarına göre % 66daha az ışık verir, % 66 lık oranı artımak istersek yanık kalma süresini 100 ms den 50 ye indirelim yine 200 ms sönük kalsın bu döngü saniyede 4 kez tekrarlanır o zamanda oran % 75 e denk gelir.Biraz karışık oldu ama ışığı istenilen parlaktıkta ayarlamanın en kolay yolu bu . bu sisteme birde gerçek zaman saati eklersek ve mikro işlemciye şu şu saatler arasında yavaş yavaş ışığı aç şu saatler arasında kapat dersek ki benim için çok kolay bi iş güneş i taklit eden bir sistemimiz olur
http://www.elektronikmagazin.com/page.php?id=100
bu na benzer bir proje
ve gördüğüm kadarıyla bu işi yapmaya uğraşan ama yapamayan arkadaş çok o yüzden bi proje olarak yapmaya başlayacağım takip etmek fikir vermek ve projeye ortak olmak isteyen arkadaşlar çıkarsa buradan paylaşalım yanıtlarınızı bekliyorum.
http://www.elektronikmagazin.com/page.php?id=100
bu na benzer bir proje
ve gördüğüm kadarıyla bu işi yapmaya uğraşan ama yapamayan arkadaş çok o yüzden bi proje olarak yapmaya başlayacağım takip etmek fikir vermek ve projeye ortak olmak isteyen arkadaşlar çıkarsa buradan paylaşalım yanıtlarınızı bekliyorum.
Tasarruflu Ampül Led T5 T8 Hangisi En Ve
[QUOTE=levent93]Konuyla pek alakası yok ama ışığı yavaş yavaş açıp kapamaya yarayan bir alet varmı acaba.
Sıradaki projemde buydu aslında akvaryumuma tamamen güneş ışığını taklit edecek ısı ve diğer parametreleride kontrol edecek bir sistem yapmak zor değil mikroişlemci biliyorum ama zamanım yok
boş bir vaktimde yaparsam paylaşırım
[QUOTE=levent93]Konuyla pek alakası yok ama ışığı yavaş yavaş açıp kapamaya yarayan bir alet varmı acaba.
Yani otomatik açıp kapayıcılar gibi ayarladıktan sonra mesela sabah 9 da ışığı en düşük seviyeden açmaya başlayacak 9.30 da maksimuma getirecek.Bir nevi güneşin doğuşu gibi.
[/QUOTE]Sıradaki projemde buydu aslında akvaryumuma tamamen güneş ışığını taklit edecek ısı ve diğer parametreleride kontrol edecek bir sistem yapmak zor değil mikroişlemci biliyorum ama zamanım yok
boş bir vaktimde yaparsam paylaşırım
Akvaryumun suyu KIRMIZI
Suyun kokusunda bi anormallik varmı, ağır bir koku hissediyorsan nitrat artmış olabilir, suyu belli oranda değiştirmen gerekebilir.
Suyun kokusunda bi anormallik varmı, ağır bir koku hissediyorsan nitrat artmış olabilir, suyu belli oranda değiştirmen gerekebilir.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
