ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
trockya22
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2010 13:51
Son Ziyaret:
13 Kasım 2016 00:19
Toplam Mesaj:
421 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih SERTUNA
Doğum Tarihi:
25 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Edirne
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih SERTUNALeptosoma Albino Kitumba,
Kitumba, speckleback moba,micro. Kiriza Black,L-201, Xenotilapia ochrogenys Mzuri
SON 10 MESAJI
Akvaryumum
Engin bey sizin ne yapacağınızı bilmiyorum ama ben bu kadar yavru aldıktan sonra 3 arkadaş bir yer tutup 30 akvaryumluk bir yer yaptık kendimize. Çöpçüleri de burada üretiyorum zaten. Videolarıma v.s. bakarsanız zaten tankımda japondan başka bir balık olmadığını göreceksiniz. Bu japon olayına da hem zamanında içimde kaldığı için hemde yüksek lisans tezim için seçtim. Ancak seçtiğim için gerçekten çok memnunum. Japonların büyümesine gelince tahminim çoğu balığı büyüttüğümüz gibi artemia ve yumurta sarısı onları büyütmede yardımcı olacaktır...
Akvaryumum
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
tekrar sağlıklı hobiler
[/QUOTE]
Engin bey size katılıyorum ancak çöpçülerde bu biraz daha farklı, Çöpçü yumurtalarının akvaryum ortamında iki tane düşmanı vardır. Bir çöpçülerin damızlıkları ve diğer canlılar, iki oksijensiz ortam ve düşük sıcaklık. Bu tehditleri akvaryum ortamından kaldırırsak. Sadece tek bir çöpçüden 100 adedin üzerinde bir batında yavru alabilirsiniz. Çok temel ve basit kuralları vardır. Sebzelerin balıkların beslenmesindeki önemi
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Akvaryumum
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
[/QUOTE]
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
1-1.5 yıl önce atıldığım bu yolda senin gibi arkadaşlara güzel balıklar sağlarken aynı zamanda tanışma şerefine eriştiğim için çok mutluyum..
Bu güne dek birçok kişiyle tanıştım bu sayede, Allaha şükür olumsuz birseyde yasamadık yaşarsakta telafi ederiz yeter ki insanın karşısındaki muhatabı senin gibi insan olsun..
Kardeşim öncelikle sözlerin için teşekkür ederim biraz abartmışsın... Valla daha kardeşim senin yaptığını daha önce ben kimsede görmedim desem yalan olmaz. İlk balıklar geldi. Bir tane sıkıntılı var dedim yerine iki tane ekstradan balık gönderdin. Hadi yerine gönderdiğin balıkları geçtim. Bir dünyada yanında ekstra balık gönderdin. Her yer cıvıl cıvıl balık oldu. Bir nevi yılbaşı hediyesi gibi oldu. Balık alıp memnun olduğum sayılı insanlardansın. Balıklar geldi kaç kez aradın iyiler sıkıntılı var mı , beğendin mi balıkları v.s. diye bir dünya ilgilendin. Daha ne olsun. Millet elinden balık çıkıp parasını aldı mı direk irtibat bitiyor. İnşallah Allah herkesi senin gibilerle karşılaştırsın...
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
Hasan kardeşim sende tam bir Milletvekili gibi konuşmuşsun.Kimler kızdırdı yine seni :) neyse arkadaşımızın konusunu dağatmıyalım.
Tekrar tebrik ederim.Umarım kayıpsız bir şekilde yıllarca bu güzellikleri beslemek nasip olur.
[/QUOTE]
Gürkan bey iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bende övmüş olduğunuz tanka değecek balıkları çok aradım. Bir dünya araştırdım. Birçok kişiye sordum. Saolsun Hasanda buldum tamamını. Tropheus sevdası bitmez zaten çok zor. Halen bende 7-8 tür tropheus türleri var. Ancak gerçekten senelerce tanganyika türleri besledikten sonra japonlarda çok şey buldum. İnşallah daha uzun süreler tankımda yer alacaklar. Teşekkür ederim...Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....trockya22 2014-11-25 09:10:19
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Gülşah Hanım. Gerçekten yüksek hacimli bir akvaryumda japonları izlemenin keyfi çok ayrı. İmkanı olan herkese tavsiye ederim...
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim saolun...
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
Neden olmasın ki başlayın ben senelerce tanganyika türlerine baktıktan sonra japonlara döndüm. Ayrıca izmirde güzel balıklarda bulabilirsiniz. Teşekkür ederim...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
AreS,
Jeveux,
DigitalPen,
nniiaa,
emirkagan,
osmandbnl,
Mfk22,
Ancalagon,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
bysmokin,
eflatunaxoy,
darkaura,
Betul_,
EKAR,
SedatC,
sina cen,
Ers1905,
OKIRATLI,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Ahmetsefa05,
layper,
DARK ONE,
yeekim,
0rnn,
Sungurr,
aupqua,
odiox,
fikret43,
oguzozt,
lojistisyen,
Ömer yılmaz,
Oğul Hüseyin,
metsi,
Meryemmm,
Kemalk41,
heserx,
Fatihsm,
m170,
mcakir17,
MertSoyumert,
Makkaya,
enginhayta,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






















