Melek Balığı
Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2016 16:39
Melek balığım yumurtalarını iç filtreye bıraktı ne yapmalıyım açil arkadaşlar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180263/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180263/1_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180263/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180263/1_image.jpeg[/IMG]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2016 04:58
Selamlar Yanlarında başka balık varsa alın ve filtreyi durdurun.Bence
Beğenenler: [T]181125,oguzkan5144[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
