Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı?


AltonnÇevrim Dışı

Kayıt: 28/06/2026
İl: Ankara
Mesaj: 1
AltonnÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 2 Saat 49 Dakika önce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284236/280620262208311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284236/280620262208301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284236/280620262208331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284236/280620262152041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284236/280620262151551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284236/280620262151591.jpg[/IMG]


Selamlar, ilk kez beta bakıyorum betamda erime var mı yok mu anlayamadım, yardımcı olur musunuz lütfen? İlk iki fotoğraf aldığım günden, üçüncü fotoğraf fanustan, son üç de yeni çektiğim fotoğraflar. Alallı 1.5 ay civarı oldu. İlk ay okul için uzakta olduğumdan fanusta kaldı ısıtıcı filtre yoktu geldiğimde üst yüzgecinin kuyruğa yakın kısmındaki şekilsizlik gözüme çarptı ama eski fotoğraflarla karşılaştırınca herhalde kendi şekli dedim. 1-1.5 hafta önce 30 lt akvaryuma geçirdim. Ama şimdi de genel olarak yüzgeçleri ve kuyruğundaki şekilsizlikler, yıpranmalar dikkatimi çekti. Dinlenmiş musluk suyuna su düzenleyici katarak kullandım akvaryum suyuna, değişimleri de bu şekilde yapıyorum. İştahı, keyfi, heyecanı falan yerinde o konuda hiçbir sıkıntı yok. Ama dediğim gibi erime olabilir korkusu sardı. 4 gün önce catappa attım suyuna, işe yarar mı? Sera baktopur aldım ama henüz kullanmadım, başlamam gerekir mi? Bir de akvaryuma almadan önce günlerde kuyruğundaki renksizlik dikkatimi çekti. Vücudu ve yüzgeçleri canlı renkli ancak kuyruğunun rengi soluk, sebebini söyleyebilir misiniz?[EDIT]Altonn,2026-06-28 22:12:09[/EDIT]

Beğenenler: [T]176810,Kromatit[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir