Geophagus Tapajos
Gönderim Zamanı: 1 saat 50 dakika önce
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar, iki tane 7-9 cm geophagus red head tapajoasım var cinsiyet ayrımı nasıl yapabilirim.[:)][/QUOTE]
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar, iki tane 7-9 cm geophagus red head tapajoasım var cinsiyet ayrımı nasıl yapabilirim.[:)][/QUOTE]
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar, iki tane 7-9 cm geophagus red head tapajoasım var cinsiyet ayrımı nasıl yapabilirim.[:)][/QUOTE]
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.
Beğenenler: [T]273869,Umutoty[/T]
Teşekkür Edenler: [T]273869,Umutoty[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 42 dakika önce
[QUOTE=MurathanM]
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor. [/QUOTE] merhabalar, tam söylediğiniz gibi erkek olduğunu düşündüğüm daha renkli ve üst yüzgeçi daha sivri ve yukarı doğru dişi ise daha geniş. şu anki davranıl olarak hep yan yanalar beraber kum eliyorlar,yan yana yüzüyorlar çoğunlukla . Birinin üst yüzgeçi yukarı doğru ve uzun diğerininki ise genişçe ve kısa. kavga olarak ise sadece ilk geldiklerinde ağız dalaşı ve daire çizdiler ondan sonra hiç olmadı sadece arada 5-10 sn kovalama oluyor ama kovalama bitince beraber yüzmeye devam ediyorlar.[:)] sizce cinsiyetleri nedir.[:)][EDIT]Umutoty,2026-06-28 23:52:22[/EDIT]
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.
Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor. [/QUOTE] merhabalar, tam söylediğiniz gibi erkek olduğunu düşündüğüm daha renkli ve üst yüzgeçi daha sivri ve yukarı doğru dişi ise daha geniş. şu anki davranıl olarak hep yan yanalar beraber kum eliyorlar,yan yana yüzüyorlar çoğunlukla . Birinin üst yüzgeçi yukarı doğru ve uzun diğerininki ise genişçe ve kısa. kavga olarak ise sadece ilk geldiklerinde ağız dalaşı ve daire çizdiler ondan sonra hiç olmadı sadece arada 5-10 sn kovalama oluyor ama kovalama bitince beraber yüzmeye devam ediyorlar.[:)] sizce cinsiyetleri nedir.[:)][EDIT]Umutoty,2026-06-28 23:52:22[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 31 dakika önce
[QUOTE=Umutoty] merhabalar, tam söylediğiniz gibi erkek olduğunu düşündüğüm daha renkli ve üst yüzgeçi daha sivri ve yukarı doğru dişi ise daha geniş. şu anki davranıl olarak hep yan yanalar beraber kum eliyorlar,yan yana yüzüyorlar çoğunlukla . Birinin üst yüzgeçi yukarı doğru ve uzun diğerininki ise genişçe ve kısa. kavga olarak ise sadece ilk geldiklerinde ağız dalaşı ve daire çizdiler ondan sonra hiç olmadı sadece arada 5-10 sn kovalama oluyor ama kovalama bitince beraber yüzmeye devam ediyorlar.[:)] sizce cinsiyetleri nedir.[:)][/QUOTE]
Anlattığınız hikayede biraz zaman geçtikten sonra yumurta dizerler. Bu türlerde erkek dişi çok seçici olmuyor. Kısa bir ağız dalaşından sonra genelde yumurtlama görülür.
Anlattığınız hikayede biraz zaman geçtikten sonra yumurta dizerler. Bu türlerde erkek dişi çok seçici olmuyor. Kısa bir ağız dalaşından sonra genelde yumurtlama görülür.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 10 dakika önce
[QUOTE=MurathanM]
Anlattığınız hikayede biraz zaman geçtikten sonra yumurta dizerler. Bu türlerde erkek dişi çok seçici olmuyor. Kısa bir ağız dalaşından sonra genelde yumurtlama görülür. [/QUOTE] daha 7-9 cm arasında bişeyler ama bilemiyorum o boyda yumurta dizerler mi ki.[:)]
Anlattığınız hikayede biraz zaman geçtikten sonra yumurta dizerler. Bu türlerde erkek dişi çok seçici olmuyor. Kısa bir ağız dalaşından sonra genelde yumurtlama görülür. [/QUOTE] daha 7-9 cm arasında bişeyler ama bilemiyorum o boyda yumurta dizerler mi ki.[:)]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
