Akvaryum Yapımında Silikon Payı
Gönderim Zamanı: 1 saat 27 dakika önce
Selamlar. İki adet akvaryum yapmayı düşünüyorum,daha önceden küçük bir akvaryum yapma deneyimim olmuştu. Birinci akvaryum 60x43x45 ölçülerinde, ikinci akvaryum ise 40x35x20 ölçülerinde. Cam kalınlığımı 8 mm olarak ve silikon payımı da 1 mm bırakarak hesapladım. Sıkıntı şu ki silikon boşluğunu 1mm ye nasıl tam ayarlayacağımı bulamadım. Forumlarda ve konularda buna dair birşey bulamadım, yapay zeka ise araya kürdan sıkıştır 30-40 dakika sonra kürdanı çıkart boşluklara da silikon bas dedi. Bu 1mm lik boşluğu nasıl ayarlayabilirim?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
