Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı


Can78Çevrim Dışı

Kayıt: 12/06/2026
İl: Istanbul
Mesaj: 20
Can78Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Saat 9 Dakika önce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/282164/220620261451121.jpg[/IMG]

80 35 40 akvaryum cam 6 mm kayıt kuşak var biraz önce böyle hava kabarcıkları olduğunu farkedip panik oldum sıkıntı olur mu sizce yeni yapıldı

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

aquaticathearmiÇevrimiçi

Özel Üye
[B]5016,3[/B]
Kayıt: 16/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 320
aquaticathearmiÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 3 Saat 17 Dakika önce
Merhaba...

Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.

Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Can78Çevrim Dışı

Kayıt: 12/06/2026
İl: Istanbul
Mesaj: 20
Can78Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 2 Saat 3 Dakika önce
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...

Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.

Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.[/QUOTE]

Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim. Gerçekten bu durum yüzünden çok moralim bozuk. O kadar ücret ödüyoruz ama bir kusur çıkıyor. Mesaj attığımda sorun olmayacağını söylüyorlar. Bunun biraz da uğraşmamak için olduğunun farkındayım ama ne yapacağımı şaşırdım gerçekten.

Teşekkür Edenler: [T]20518,aquaticathearmi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir