Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum


berkcÇevrim Dışı

Kayıt: 23/06/2026
İl: Usak
Mesaj: 1
berkcÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 2 Saat 45 Dakika önce
İyi günler , dayımın eski akvaryumunda (boyutlarını tam bilmiyorum ama küçük-orta arası boyutlarda) balık beslemeyi düşünüyorum. Beta balığı hoşuma gittiği için onu koyarım diye düşünüyordum ancak bakımı vs. zor mu bilmiyorum. Yanına bir kaç bitki koyup odamda bakmayı düşünüyorum. Bana verebileceğiniz tavsiyeler var mı? Her türlü tavsiye ve öneriye açığım. Şimdiden teşekkürler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir