80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200


hakaya0107Çevrim Dışı

Kayıt: 26/06/2026
İl: Ankara
Mesaj: 1
hakaya0107Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 2 Saat 17 Dakika önce
Merhaba Arkadaşlar,
80X40X40 cm bir tank ve Oase Biomaster 200 Termo filtre aldım. Tankın hacmi 128 litre, içindeki taş kaya kum 80-90 litre su olur diye düşünüyorum. 20 kardinal tetra 2 çifte blue ramzie koymayı düşünüyorum. Low tech olacak ve hedefim bol bitkili bir tank yapabilmek. Sonuçta ben filtrede çok güvenli tarafta kaldığımı düşünüyordum ama bugün bir akvaryumcu en az Oase Biomaster 350 almalısın dedi. Çok ezbere söylenmiş gibi geldi bana ama sonuçta tecrübeye olan saygımdan size de danışmak istedim. 200'ü iade etmeli miyim sizce?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hakanmorcicekÇevrimiçi

Kayıt: 14/03/2026
İl: Istanbul
Mesaj: 22
hakanmorcicekÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 29 dakika önce
Merhaba. Dediğiniz gibi ezbere konuşmuş. Gayet yeterli olur 200 modeli

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir