40x40x40 Akvaryum Led Önerisi
Gönderim Zamanı: 2 Saat 19 Dakika önce
Herkese iyi günler 40x40x40'lık bir akvaryum kurmak istiyorum co2 siz bir akvaryum olacak. Akvaryumda Marsilea Hirsuta , chiristmas moss ve anubias bakacağım . Christmas mossla bir tane kök alıp ağaç şekli vermek istiyorum tabanda siyah kum ve lav kırığı kullanmayı düşünüyorum bitki toprağı kullansam mı bilemedim. İçine halfmoon betta , salyangoz ve çöpçü atmak istiyorum(çöpçü için öneri varsa yazabilirsiniz). Bu akvaryumda nasıl bir led kullanmalıyım bütçem en fazla 3.000 tl olur led için. Ayrıca sıvı gübre kullanmalı mıyım, kullanırsam hangi sıvı gübreleri kullanmalıyım? Cevap verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ancalagon,2026-06-24 16:01:48[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
